BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Mä äänestin Anua tasan sen takia, että av-mammoja ärsyttää 😂
Haluan, et tuollainen kaunis nainen on siellä loppuun asti ja mammat vikisee. Äänestin ensimmäistä kertaa koko kauden aikana, ja näköjään kannatti.
Kimmo lisäsi sanan kalkkis ja muuta ja hajotti Villee.
Talosta lähti nyt paljon hyvää keskustelua pois. Anuhan ei anna mitään talolle, muuta kuin Hemmille hempeyttä kierolla tavalla.
ÄÄNESTYKSESSÄ EROA 0,2% ?????? Ja Elina kysyy ”mitä veikkaat, mikä oli se tarkoitus että lähdet juuri ennen finaaliviikkoa?”
Johon Ville ”tehtävä suoritettu”
Älkää nyt helvetti koko tuotannon juonia paljastako.
Anu ei ole antanut mitään koko ohjelmaan.
Mä en vaan usko tuota äänestystä. Anu 50.9%, Ville 49.1%. Onko Eeviksen lähdön jälkeen ollu kahta prosenttiyksikköä suurempaa eroa?
Lol :Dd taas 50.9% ja 49.1%
Vierailija kirjoitti:
Olipa anulla tyytyväinen ilme
Luuleeko vielä olevansa joku ulkomaailman suosikki!
Vierailija kirjoitti:
Mä äänestin Anua tasan sen takia, että av-mammoja ärsyttää 😂
Haluan, et tuollainen kaunis nainen on siellä loppuun asti ja mammat vikisee. Äänestin ensimmäistä kertaa koko kauden aikana, ja näköjään kannatti.
Äänestystuloksesta päätellen se oli juuri sun ääni joka tämän ratkaisi. Onnea.
Mulla ei ole nyt moneen viikkoon ollut 24/7, pidän Villestä, mutta ihan kiva että pääsi kotiin, ei olisi kuitenkaan voittanut BB:tä ja alkoi koosteen ja kertomusten perusteella olla jo tosi väsynyt touhuun, esim. yleisurheilutuloskin oli sellainen ettei tainnut mies edes yrittää kunnolla.
Varmasti ihanaa kun pääsee nyt vaimonsa ja lastensa luokse ja varsinkin levähtämään ja nauttimaan omasta rauhastakin.
Kaikkea hyvää Villelle! Liian hyvä oli hänkin tähän wt-ohjelmaan, kuten monet muutkin jotka on äänestetty talosta pois.
Äänestin Anua, koska halusin kannattaa naista enkä sovinistista miestä.
Ville olisi saanut voittaa koko jutun.
Kuka tuo huutava blondi oli tuossa Villen vaimon vieressä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tota Anua voi äänestää? :D
Kuka oikee äänestää Villeä?
Mä äänestin. Tämmöinen 47 vuotias pakanapirkko.
Ville toi taloon taloon tarpeeksi säpinää. Väänsi puukkoa oikealla tavalla ja tarpeeksi. Itse ärsyynnyin Villestä jatkuvasti, mutta mieluummin se fiilis, kun ei mitään fiilistä. Ristiriidat viihdyttää.
Ville saa nyt paljon mediahuomiota asialleen, muut häädetään kaikki ensi viikolla.
Amnun ulkonäöllä tai sukupuolella ei ole mitään väliä.
Tapetti voi olla minkävärinen tahansa mut tapetti on silti tapetti
Vierailija kirjoitti:
Äänestykset eivät mene, kuten tällä palstalla toivotaan. Uskon, että Krisu tulee voittamaan koko BB:n. Ja kirkkaasti, vaikkei hän tällä palstalla enää muodissa olekaan.
Oma suosikkini Krisu on ollut alusta asti.
Ei mene, kuten katsojat tälläkin palstalla toivovat, mutta täysin läpinäkyvästi sen mukaan, miten tuotanto on homman käsikirjoittanut.
En usko tippaakaan äänestystuloksiin ja viimeistään viime viikon jälkeen, kun Krisua ei laitettu ulos väkivaltaisuudesta vaan päin vastoin hänen käytöstään puolusteltiin, on ollut päivänselvää, että Krisu halutaan voittajaksi.
Ville on vihdoin rauhallisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Anu voitoon!
Raha tulee tarpeeseen äidille.
Noi muut ovat jonninjoutavia laiskaperseitä.
Ai toi laihaläski ei oo laiska? Hah
Tässä taas nähdää, Pastori todella karismaattinen, komea ja sanavalmis haastattelussa. Anu olisi ollut "öö, emt, emt, emt, oon blondi". Kyllä, yhä vituttaa tulos!