BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Anu jyräsi Villen vihdoin ulos tuolta! Mahtavaa!
Ville näytti millaisia suomalaiset äijähihhulit on, eli todella kauheita ankeita törkeitä tyyppejä!
Anulla nyt jo mietintämyssy päässä seuraavaa siirtoa varten
Vierailija kirjoitti:
Kuka onkaan tuo kaunis blondi Villen vaimon vieressä yleisössä..?
Vaimon sisko
TÄMÄ ON MAAILMAN VAM MAISIN OHJELMA.
VAIN VAM MAISET KATSOVAT TÄTÄ.
Oisko hyvä jos ne laittas Anun vielä perässä ulos🤣 Miten niitä edes jää noin monta finaaliin vai tiputtaako jonkun vielä viikolla?
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista nähdä miten talon dynamiikka muuttuu yhden noin vahvan persoonan poistuttua
Ei varmaan paljon, koska Krisun ympärillähän tuo show pyörii: myötäileekö pienestä suuttuvaa äkäilijää vai ei. Se kyllä kiinnostaa, tuleeko talossa olemaan huomattavasti sotkuisempaa Villen lähdön jälkeen. :D
Vierailija kirjoitti:
Oon sanonut jo 4 viikkoa että anu voittaa koko BB:n. Konservatiivinen fiksu kaunis amis joka ei ole mädättänyt aivojaan kaikella vihervas yliopisto skeidalla, jota moni nykyisin tekee.
mjöö
Äh, osaako Anu muutakin kuin esittää jotain kehitysvammaista?
Minä äänestin Villeä koska ole reilu tyyppi,
nainen sekä kyllä näkee tuon eräreiluuden Villeä kohtaan... mut toivon nyt todella että Hemmi tai Krisu voittaaa... eli äänestän Kristus sen takia kun on reilu meininkiVi
Anu 24/7 ”paras voittakoon”.. b i t c h please.
Ville heti hyväntuulisempi ja rennompi kun pääsi ulos talosta. Näyttääkin nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anulla tyytyväinen ja viekas ilme. Vie voittopotin poikien nenän edestä! Unelmanainen.
Ei ikinä tollasta elämään kyllästyneen näköstä tapettia joka sikiää vaikka ei osaa ja halua itse hoitaa lapsia.
Ota lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Voivoi ottaako Villen faneilla koville :')
Ei. Jos Ville olisi tippunut parin eka viikon jälkeen, silloin olisi harmittanut.
Nyt meni hyvin.
En kyllä ymmärrä miten Ville pääs noin pitkälle. Miten sillä on voinut olla äänestäjiä?
Kimmo on kiero, Anu seinäruusu, Krisu vihainen kiusaaja, Helmeri mielistelija.
Vierailija kirjoitti:
Voivoi ottaako Villen faneilla koville :')
Kyllä. Olisin mielummin Villeä katsellut kuin umpitylsää Anua.
Villehän handlaa tähän mennessä parhaiten tuon haastattelun.
Legenda.