Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
81481/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miten ärtsy toi Anu on. Miten mä oon näin tahmee, mis mun huulirasva on, voiks joku antaa, anna mä maistan, kuka hierois mua...............palvelua, palvelua.

Tuo mulle *lisää tähän mikä tahansa asia, minkä voisi hakea itsekin*

Vierailija
81482/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevin sanoi homoksi itseään.Eikö sen pitänyt olla msp?

on sanonut että on helpompaa sanoa olevansa homo, koska siitä tulee ilmi, että on miehistä kiinnostunut, kuin jos pitäisi joka kerta sanoa että "tykkään miehistä mutta koska olen muunsukupuolinen niin teknisesti sitä ei kai lueta homoudeksi että--" jne jne. yleistä vähemmistöille on että joskus sanotaan yksinkertaistaen ihan arjen sujuvuuden vuoksi. olihan tarinan panseksuaalisuuskin ihan uusi asia monelle, vaikka sateenkaariväellä aika perustermi jo. menee vain monimutkaiseksi jos pitää erikseen avata muunsukupuolinen joka tykkää miehistä, kun homo kuitenkin käy terminä ihan hyvin.

Mitä eroa on biseksuaalilla ja panseksuaalilla? Olen kuullut monta eri määritelmää biseksuaalille enkä tiedä, onko vanhempi korvautunut uudella vai ovatko kaikki määritelmät yhtäaikaisesti voimassa ja tuntuu että biseksuaalin ja panseksuaalin määritelmät ovat päällekkäisiäkin. Jotkut sanovat, että biseksuaali tuntee vetoa vain cis-miehiin ja cis-naisiin. Jotkut sanovat, että ei, kyllä biseksuaali tuntee vetoa myös trans-miehiin ja -naisiin. Ja jotkut sanovat, että biseksuaali tuntee vetoa cis-miehiin ja -naisiin, trans-miehiin ja -naisiin sekä muunsukupuolisiin, koska biseksuaalille sukupuolella ei ole merkitystä. Eli mikä se biseksuaalin määritelmä nyt on ja miten biseksuaalisuus eroaa sitten panseksuaalisuudesta, jos biseksuaalisuuskin periaatteessa sisältää vetovoiman kaikkiin sukupuoliin huolimatta siitä vastaako biologinen sukupuoli psykologista?

biseksuaalin ja panseksuaalin ero riippuu vähän keneltä kysyy juurikin tämän päällekkäisyyden vuoksi. nykyinen väittely johtaa luultavasti juurensa siihen, ettei kaikki biseksuaalit tykkää siitä että se klassinen määritelmä tavallaan sulkee pois trans-osaston kokonaan, eli biseksuaali panseksuaaliin verrattuna voi vaikuttaa rajallisemmalta tai jopa vähemmän avomieliseltä, vaikkei sitä välttämättä ole. eli biseksuaali ei välttämättä ole 'cis-miehet ja naiset, muttei trans'.

en osaa uusinta tietoa tästä antaa, mutta mitä olen biseksuaaleja ja panseksuaaleaja tavannut, niin panseksuaalit tuppaavat sanomaan ettei sukupuolella ole heille merkitystä, kun taas biseksuaalit saattavat oman maun mukaan kustomoida brändinsä eikä siinä ole sinänsä mitään poissulkevaa. mutta eroja näissäkin. varmaan kun trans-asiat ovat yhä arkipäiväisempiä, niin yhä useampi mieltää biseksualismiin myös sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
81483/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tietää vaikka Villen korvassa oli Daddy asennettuna.....

Missä ovat lääkkeesi?

Miten vastenmielistä, sivutolkulla Kristianin faneilta solvaavaa trollia Villeä kohtaan.

Agressiivista käytöstä facen puolella. 

En ole ollut kenenkään kannattaja,mutta tuollainen käytös tekee vain hallaa fanituksen kohteellenne.

Sympatiat menevät Villelle.Hänessä on omat vikansa ja ajattelen joistakin asiosta eri tavalla.Se ei haittaa.

Aion äänestää ensimmäisen kerran ja kunnolla.Taistelijaa. Tuolla ei kukaan muu ansaitse voittoa.Kevin on läyhännyt liikaa. Anu ja Helmeri ovat kovimman luokan pelaajia.

N.54

Samaa mieltä Villestä.

Ville on tämän kauden todellinen taistelija, joka selvinnyt, vaikka alusta alkaen muut olleet häntä vastaan.

Alussa Helmeri oli ehdoton voittajasuosikkini, mutta Anu ja sikarikerho eli Krisu ja Kimmo tehneet kaltaisekseen.

Kevinistä olen toista mieltä, ja joko Kevinille tai Villelle soisin voiton.

Samaa mieltä, jos vaan Ville tai Kevin voittaa, on voitto mennyt ansaitusti oikeaan osoitteeseen. Ja kauden alussa inhosin Villeä ja kiristelin hampaita sunnuntaisin, että miten tuosta ei päästä eroon!

Komppaan tätä.

Ville on kyllä ollut asukkaista suurin positiivinen yllätys erikoisen persoonan aiheuttamasta "alkujärkytyksestä toivuttua".

Vierailija
81484/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet siitä lähtien kun Ville ja Anu häädössä, että Anu ei puhu Villelle, ei kuuntele mitä Ville puhuu tai alkaa puhumaan Villen päälle muusta asiasta?

Vierailija
81485/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa on biseksuaalilla ja panseksuaalilla?

Bi = kahteen sukupuoleen

Pan = kaikkiin sukupuoliin (sukupuolella ei ole väliä)

Mikä Pan kun sukupuoliahan on 2 vaan - äläkä väitä ettei sukupuolia ole koska miten muuten voisi olla muunsukupuolinen ellei ole mistä poikkeaa?

Onko pan sitten kattaen lapsetkin vielä kaikissa ijissä vai?

Vierailija
81486/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listataas seuraava käsky jonka Anu antaa noudettavaksi ja tehtäväksi jollekin

Vierailija
81487/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevin sanoi homoksi itseään.Eikö sen pitänyt olla msp?

Seksuaalinen suuntautuminen ja sukupuoli ovat kaksi eri asiaa, mutta toki loogisesti ajateltuna muunsukupuolisten homojen pitäisi olla kiinnostunut muista muunsukupuolisista. Kevin kuitenkin kertomansa mukaan katsoo miesten välistä aikuisviihdettä eli hän on kiinnostunut peniksistä. Voidaan siis kai päätellä, että seksuaalinen suuntautuminen on enemmän kiinnostuksen kohteena olevan kehon anatomiasta kiinni kuin psyykkisestä sukupuolesta eli Kevinille esimerkiksi ei kävisi pimpallinen muunsukupuolinen vaan jölli pitäisi löytyä haaroista. Toisaalta hän on myös sanonut, ettei välttämättä poissulkisi naisia kokonaan, mutta aika lailla miehekkäisiin miehiin päin se kiinnostus kuullemma menee. 

En itse kannata tätä muunsukupuolisuussontaa ollenkaan, mutta yritän ymmärtää. Sukupuoli on nykyisin jaettu kolmee osaan; anatomiseen/fysiologiseen, psyykkiseen ja sosiaaliseen. Kevin on anatomisesti mies/uros, koska hänellä on siitin ja kivekset. Psyykkisesti eli pääkoppansa sisällä hän ei koe olevansa mies tai nainen vaan jotain siltä väliltä ja sosiaalisesti hän haluaa tulla kohdatuksi muunsukupuolisena eli hän ei halua ihmisten kohdistavan häneen stereotyyppisiä oletuksia mieheydestä tai naiseudesta. Transsukupuolinen hän ei ilmeisesti ole, koska ei koe kehodysforiaa tai halua "korjata" itseään vastakkaista sukupuolta vastaavaksi. 

Itse koen tämän uudenajan sukupuolen jaottelun ongelmalliseksi. Olen anatomisesti siittäjä/uros ja sosiaalisesti minut koetaan mieheksi, koska näytän stereotyyppisesti luokiteltuna mieheltä, enkä ole antanut syytä epäillä minun kokevani olevani jotain muuta, mutta nykyään voi löytyä samoilla ulkoisilla ominaisuuksilla oleva henkilö, joka kokee itsensä psyykkisesti naiseksi. Minulla ei ole anatomiastani erillistä kokemusta sukupuolesta psyykkisessä mielessä. Jos en voi luokitella itseäni anatomian primääristen ja sekundääristen sukupuoliominaisuuksien perusteella mieheksi, koska joku vastaavilla ominaisuuksilla voi kokea itsensä naiseksi, en tiedä mitä sukupuolta olen. Ei minulla ole erillistä tunnetta, joka kertoo minun olevan jotain sukupuolta. Siksi ihmettelenkin suuresti, että mistä jotkut voivat tietää, etteivät ole naisia tai miehiä. Sekö riittää, ettei koe kehoaan omaksi jolloin on pakko olla joko vastakkaista tai muuta sukupuolta tai kokonaan sukupuoleton? Ihmiskunta on sairastunut ja kieroutunut. Onneksi ilmasto lämpenee ja maapallo tuhoutuu.

Itsehän koen itseni mummunsukupuoliseksi. Biologisesti olen 27 v karskihko mies, mutta aina välillä minussa pulpahtaa esiin mummunsukupuolisuus. Saan vastustamattoman hajun leipoa lusikkaleipiä, levitän ympärilleni ummehtunutta lemua ja muistelen sota-aikoja. 

Arvatenkin nautit myös glutamaattia säännöllisesti.

Vierailija
81488/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulinko oukein Ville sano v........u.

Vierailija
81489/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran talossa on uskovainen, jota monet on äänestäneet, niin puhutaan sitten uskonnosta.

Mitä Raamattu sanoo kielillä puhumisesta?

Tässä ote Paavalin ensimmäisestä kirjeestä korinttolaisille:

13:1 Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.

Vierailija
81490/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi, jos Anu jää, niin eihän tota viitsi katsoo. Kun sillä ei oo edes keskustelutaitoja. Se sanoo vaan: Hmmm, hyvä vitsi ja jotain ujellusta vain hihittelyn lisäksi.

Vierailija
81491/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka helvetin ilta sama juttu, vaikkei ois äänestystäkään, Anu makaa kädet ylhäällä puhumattomana tai jos puhuu, niin ei ainakaan mitään järkevää.

Vierailija
81492/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääni Anulle = ääni yliksen jonneille ja muille keskenkasvuisille naisten pikkareille kuolaajille.

Tuossa onkin jännä paradoksi, kun tilannehan on se, että jos oikeassa elämässä Anu olis näiden kuolaajien naisystävä, niin he kypsähtäisivät siihen kun heruttaa, mutta ei heru. Oikeassa elämässä kutsuisivat todennäköisesti pihtariksi ja lahnaksi (seisoo tai makaa kädet suorana ja pitää huulia kiinni, kun mies pussailee). 

Ei tee kotitöitä ja on muutenkin lähes täysin passattava. 

Mutta näin tv:n välityksellä kun fantasioivat mielestään söpöstä neidosta, niin on heille täydellinen. 

Itse kun ei osaa katsoa häntä samoilla kiimasilmillä, niin ei näe muuta kuin itsekeskeisen, miesten huomiosta nauttivan, tylsän ja itseään passauttavan ja tunnekylmältä vaikuttavan laskelmoivan henkilön. 

(ja oikeastihan häntä ei vielä näinkään pitkän ajan kuluttua tunne juuri lainkaan, koska puhuu niin vähän. Silloinkin joka toinen sana on niinku tai jättää lauseen kokonaan kesken... joten hyvin vähän antaa ilmi omia todellisia ajatuksiaan).

Vierailija
81493/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun tuo lähetys tulee aina niin myöhään, ei jaksa valvoa niin pitkään, tai vaikka jaksaiskin niin ei halua, kun aikainen herätys töihin aamulla.

Sehän alkaa klo 21, eihän tuo niin myöhäistä ole. Loppuu klo 22.30

Vierailija
81494/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriitaa on Villen puheissa paljon: Meillä ei katsota tvtä eikä kuin rajoitetusti nettiä, puhuu

Mutta joka lauseessa viittaa johonkin sarjaan tai elokuvaan jonka on nähnyt ja niitä on jo satoja...

En 2 lapsen isä töissäkäyvänä ehdi kyllä ihan noin katsoa sarjoja ja leffoja millään ellei se ole pääharrastuksena.

Vierailija
81495/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää Anua älkää luottako prosentteihin tuotanto varmaan taas tasoittaa niitä.

Vierailija
81496/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu ja Helmeri vois mennä seuraavaks temppareihin kattomaan kuin suhde toimii.

Vierailija
81497/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä veikkaatte? Milloin joku koulukaveri naureskelee Anun lapselle että netissä on pyllykuvia?

Ellei jonku vanhempi kerro ja näytä kuvia mikä on tietenkin tyhmää.

Vierailija
81498/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon lisäksi kaikki vaivat joista keksii valittaa, kuten ruokarajoitteet, niskasärky, päänsärky, rytmihäiriöt jne. jne.

Selvisi jo ensimmäisten tehtävien aikana, kuinka taidokkaasti osaa esittää huonovointista tehtävistä luistaakseen, kun useat niin talossa kuin tällä palstallakin olivat aidosti huolissaan Anun voinnista tämän valittamien vaivojen ja kipujen perusteella, mutta kuinka ollakaan kaikki ne Anun vaivat ja kivut hävisivät sillä silmänräpäyksellä, kun tehtävä oli ohi ja mahdolliset juhlat tiedossa...

On vain jännä, kuinka ei ole mitään vaivoja, kun on bileet.

Vatsakin kestää silloin gluteenia oikein hyvin. 

:D

Vierailija
81499/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo toivoo niin että Anu tippuu..

Äsken kun Helmeri ja Anu makasivat sängyllä ja laittoivat sormia vastakkain kamera siirtyi Kimmoon(kameramies kartalla muuten)

Ilme oli niin ärsyyntynyt..

Vierailija
81500/90773 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Ville ei toivo taaskaan vaimoa vastaan????

Ketju on lukittu.