BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ville on vaimon mukaan enämän hihhuli ulkomaailmassa.
ihana aksenti vaimolla.
Huumorintajuiselta vaikutti Villen vaimo, nätiltä, mukavalta.
Kaunis oli ja eläväisen näköinen, mutta ihmettelen miksi on tuollaisen mutrumiehen kanssa.
anu, mulla on krokettimailat, muutetaanko yhteen viikolla
Lopettakaa Villeä haukkuvat pöljät. Antakaa nyt katsojille rauha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Krisun tyttöystävä on aivan törkeän kaunis! Siis semmoinen ihastuttavan sensuelli ja persoonallisen näköinen, juuri minkä näköinen haluaisin itsekin olla. Aika kylmä todellisuus iski siis itselleni päin kasvoja kun itse olen juuri Krisun tyylisistä miehistä aina kiinnostunut ja he eivät koskaan kiinnostu kaltaisistani naisista. Ulkonäköero on nimittäin melkoinen...
Hauskaa muuten miten nuo vieläkin jauhaa noista läheisistään, eikös tosta tapaamisesta nyt oo jo yli kolme tuntia :D Toki ymmärtäähän sen kun ei mitään muuta tapahdu.
No on sulla outo miesmaku. Mä taas en pitkällä tikullakaan koskisi Krisun tyyppiseen äijään, yök... Inhottaa ajatuskin siitä sen piereskelystä ja haisemisesta (asukkaathan sanovat sitä kakan hajuiseksi pojaksi..), kaikenlaisesta sikailusta, törkeästä kielenkäytöstä. Ja makuja on tosiaan monenlaisia. Minun mielestäni Krisun tyttis on todella tavallisen näköinen, ei mitenkään erityisen persoonallinen. Mutta siis Krisun tyttikseksi kyllä ihmeen normaalin oloinen ja siistin näköinen(olin kuvitellut Krisun tyttökaverin olevan joku samanlainen rapajuoppo kuin Krisukin). Ihmettelen vaan, että miten tuo tyttis voi asua yhdessä tuollaisen äijän kanssa.
Krisua voi haukkua mutta tyttis oli tosi hienon oloinen naisen alku.
Ja vaikka ei olisikaan, ei oikeuta haukkumiseen. Asukkaiden läheiset eivät ole ns. osa formaattia. Jos haluaisivat kuulla ihmisten mielipiteet, varmaan olisivat itse osallistuneet.
Vierailija kirjoitti:
Villelle ei tule mieleen että kommentti on myös vinkki, miten saada enemmän katsojien suosiota.
Kimmo kyllä turhaan lisäsi siihen nuo kalkkissanat.
Kimmo on koko kauden haukkunut Villeä kilpaa Krisun kanssa eikä yhtään pidä Villestä
Paitsi valituilla sanoilla, myös ilmeillä, eleillä ja äänenpainoilla on suuri merkitys viestin tulkinnassa.
Kimmo on selvästi halunnut välittää viestin siten, että se on tulkittavissa mahdollisimman negatiivisesti eli kyse on enemmänkin Kimmon viestistä Villelle kuin Villen puolison viestistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville on pelottava!!!!😂 Miten voi noin osua ja upota joku ”ota iisimmin” mitä helvettiä?!?! 😂
Niinpä..ensimmäinen kerta kun se ei pysty ojentamaan eukkoaan heti..
tuohan on ihan vitutuksen partaalla kun noita kuulia pyörittää..
Voihan olla että eukko kuittas tahalleen tuon,tiesi reaktion?
Mitäköhän paskaa yrittää suoltaa noille muille?
Joo ei ole paljon rukoillut tuolla miettinyt ihan muuta näkee
eleistä ja liikkeistä...
ei kai kenenkään mies komentele.? Vaimot kuulemma komentelee😂😂😂 .
danny vai reetu eli homostelu oli liikaa villelle
Miksi Krisu röökille mennessään pitää olla juomaa aina jotakin kupissa mukana ,eikö
kurkku kestä kuumaa savukkeen savua ilman kostuketta joka henkosen jälkeen ???
Kevin ei halua suvaita villeä, mutta haluaa itsensä suvaittavan. Ärsyttävän omahyväinen itsensäpalvoja.
Nyt kun muut lopettivat villen "koulukiusaamisen", aloitti kevin sen uudestaan. Ei ihme, jos vähän hajottaa omaisten näkemisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Krisun tyttöystävä on aivan törkeän kaunis! Siis semmoinen ihastuttavan sensuelli ja persoonallisen näköinen, juuri minkä näköinen haluaisin itsekin olla. Aika kylmä todellisuus iski siis itselleni päin kasvoja kun itse olen juuri Krisun tyylisistä miehistä aina kiinnostunut ja he eivät koskaan kiinnostu kaltaisistani naisista. Ulkonäköero on nimittäin melkoinen...
Hauskaa muuten miten nuo vieläkin jauhaa noista läheisistään, eikös tosta tapaamisesta nyt oo jo yli kolme tuntia :D Toki ymmärtäähän sen kun ei mitään muuta tapahdu.
No on sulla outo miesmaku. Mä taas en pitkällä tikullakaan koskisi Krisun tyyppiseen äijään, yök... Inhottaa ajatuskin siitä sen piereskelystä ja haisemisesta (asukkaathan sanovat sitä kakan hajuiseksi pojaksi..), kaikenlaisesta sikailusta, törkeästä kielenkäytöstä. Ja makuja on tosiaan monenlaisia. Minun mielestäni Krisun tyttis on todella tavallisen näköinen, ei mitenkään erityisen persoonallinen. Mutta siis Krisun tyttikseksi kyllä ihmeen normaalin oloinen ja siistin näköinen(olin kuvitellut Krisun tyttökaverin olevan joku samanlainen rapajuoppo kuin Krisukin). Ihmettelen vaan, että miten tuo tyttis voi asua yhdessä tuollaisen äijän kanssa.
Ja vaikka ei olisikaan, ei oikeuta haukkumiseen. Asukkaiden läheiset eivät ole ns. osa formaattia. Jos haluaisivat kuulla ihmisten mielipiteet, varmaan olisivat itse osallistuneet.
Tosin nythän heidät on otettu mukaan osaksi ohjelmaa ja ovat jopa itse siihen halunneet osallistua.
Aivan älytön tapaaminen, kun ohjelman alkuperäinen idea on elää eristyksissä täysin ilman kosketusta ulkomaailmaan.
Diana, ota ero ja suojele lapsiasi!
Villehän oli hyvällä päällä ennenku näki vaimon. Eikä näyttänyt siltä että haluaisi tavata .
Yleisesti ottaen mököttäminen on henkistä väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa Villeä haukkuvat pöljät. Antakaa nyt katsojille rauha.
Villeä ei saa haukkua, mutta muita saa.
Mun mielestä toi Diana vaikutti tosi mukavalta ja avoimelta naiselta. Osas ottaa ohjat käsiinsä ja laukasta jännityksen halaamalla Kimmoa pitkään minkä jälkeen kaikki halasivat tätä ja "jää oli murettu". Kimmon tätiä kanssa silitti useampaan kertaan kannustavasti käsivarresta kun tiesi että tunteellisin hetki hänelle kun oma läheinen pelmahti yhtäkkiä paikalle. Aidosti sydämellinen kuva välittyi hänestä. Ei sillä, ihan edukseen noi oli kaikki naiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin nythän heidät on otettu mukaan osaksi ohjelmaa ja ovat jopa itse siihen halunneet osallistua.
Aivan älytön tapaaminen, kun ohjelman alkuperäinen idea on elää eristyksissä täysin ilman kosketusta ulkomaailmaan.
Niin jos tuodaan läheisiä taloon, niin siinä vähän asetetaan heidät myös syynin alle. Itseä kyllä hämäsi se Krisun provoilun puolustus niissä instastoryissa. "Se nyt on tuollainen, että tykkää provota muita." Olen kai niin kyllästynyt kun Krisu puolustelee itseään tuolla samalla "mä vain olen tällainen", että ärsytti kun tyttöystävä toisti sitä samaa.
Villen vaimo oli mukava yllätys. Hiffannut, että Villen oma kireys vaikuttaa noihin väleihin (ja onhan Ville ollut kireänä) ja sitä vois himmata pikkasen vikalla viikolla ja yrittää nauttia enemmän. Eli tajusi, että Ville kyllä voi halutessaan myös itse vaikuttaa vielä tuohon yleiseen fiilikseen, jotta sekä Ville että kaikki muutkin saisivat samalla rennomman finaaliviikon. Parempi jättää talo hyvillä mielin, kuin pahoilla mielin.
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti ottaen mököttäminen on henkistä väkivaltaa.
Nimimerkillä kokemusta on
Lopeta olet tosi elämän kiusaaja....HÄPEÄ
Anulla näkyy kamelinvarvas