BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Myönnän ja olen todella pettynyt itseeni kun en ole esim.Millan kommenttia Villen negasta ymmärtänyt täysin..
Enää en pidä Miran haukkumisia niin pahana kyllä ne on tuon ukon läpi nähneet paremmin kuin meni näköjään!
Tuotanto heittää Villen satavarmasti huomenna pihalle!!!
Taitaa Ville olla sen verran pimee että pitää itseään jonain hemmetin jeesuksena.
Anun ja Helmerin heitti tuolta ulos kun halusi mietiskellä..pitkät on mietteet
kohtahan sillä on nälkä🤣
Missä Villen kannattajat ovat nyt? Eikö maittanut todellisuus, jonka vaimo laukoi koko kansalle? Liittyen mitä paskaa asukkaat ja katsoja ovat kokeneet Villen puheista ja käytöksestä? Ihan muutenko vain tuo ukko on puhkunut hiljakseen itsekseen tuolla tunteja naama nyrtsillä?
puhuu siansaksaa niin ei kukaan ymmärä mitä miettii
Kylläpä Villellä meni tosiaan tunteisiin. Toivottavasti pääsee huomenna pois negailemasta.
Jeeeee... Milla on koosteessa tänään : )
Eikö siitä tykännyt kun vaimo pyys sanomaan ottamaan iisimmin. Oliko se noloa Villen mielestä? Monta tuntia mököttänyt ja nyt lähti ulos ja ei halua puhua.
Villehän oli vierailun jälkeen hyvällä päällä, keittiön pöydän äärellä jutustelivat ja naureskelivat. Joskus viiden jälkeen. Seuraavaksi näin hänet ulkona kävelemässä. Kävikö siinä välissä pk-huoneessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Krisun tyttöystävä on aivan törkeän kaunis! Siis semmoinen ihastuttavan sensuelli ja persoonallisen näköinen, juuri minkä näköinen haluaisin itsekin olla. Aika kylmä todellisuus iski siis itselleni päin kasvoja kun itse olen juuri Krisun tyylisistä miehistä aina kiinnostunut ja he eivät koskaan kiinnostu kaltaisistani naisista. Ulkonäköero on nimittäin melkoinen...
Hauskaa muuten miten nuo vieläkin jauhaa noista läheisistään, eikös tosta tapaamisesta nyt oo jo yli kolme tuntia :D Toki ymmärtäähän sen kun ei mitään muuta tapahdu.
No on sulla outo miesmaku. Mä taas en pitkällä tikullakaan koskisi Krisun tyyppiseen äijään, yök... Inhottaa ajatuskin siitä sen piereskelystä ja haisemisesta (asukkaathan sanovat sitä kakan hajuiseksi pojaksi..), kaikenlaisesta sikailusta, törkeästä kielenkäytöstä. Ja makuja on tosiaan monenlaisia. Minun mielestäni Krisun tyttis on todella tavallisen näköinen, ei mitenkään erityisen persoonallinen. Mutta siis Krisun tyttikseksi kyllä ihmeen normaalin oloinen ja siistin näköinen(olin kuvitellut Krisun tyttökaverin olevan joku samanlainen rapajuoppo kuin Krisukin). Ihmettelen vaan, että miten tuo tyttis voi asua yhdessä tuollaisen äijän kanssa.
Krisua voi haukkua mutta tyttis oli tosi hienon oloinen naisen alku.
Ville haluu ehkä eniten sitä voittoa ja nyt tajusi että lähtö tulee huomenna!!
Helmerille antoi pisteet koska pitää sitä pahimpana vastustajana ja samoin
antoi Anulle pisteen naurettavin selityksin!
Mä en ole ymmärtänyt tähän päivään mennessä
miksi hän saa höpistä noita höpö höpö juttujaan ääneen tuolla ulkona!!!
Aivan typerää raahata kenenkään omaisia taloon, kun ohjelman idea on elää eristyksissä ulkomaailmasta. Ehtiihän ne kaikki niitä ystäviään ja sukulaisiaan tapaamaan viimeistään kahden viikon päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelatkaa oikeesti kun eukko sanoo relaa vähän, niin kyllä varmaan vituttaa kun eukkokin pitää isän poikaa nipona😁
Jotain teillä on päässä vikaa kun suhtaudutte asiaan niin kuin olisi joku iso juttu.
Ei teillä vissiin ole pitkästä parisuhteesta kokemusta.
26 vuoden liitto takana ja kyllä puolison käytöksestä voi sanoa ja puolisoa kyllä kuuntelee.
Ville taatusti miettii nyt omaa käytöstään.Täh?
Juuh Ville on ton edellisen mukaan mennyt 10v naimisiin, minkähän ikäinen vaimo oli tuolloin? Jos kerta 26v naimisissa.😁
Vähän tuntuu pahalta jo nuo Villen jutut. Sehän on jo vissiin useamman viikon rukoillut sitä pois pääsemistä ja nyt tuntuu että oli ns. viimeinen niitti :( Anu on kyllä ihan siinä uskossa että lähtee huomenna, on tosin kovasti sanonut ettei halua ja nytkin ihan hyvillä fiiliksillä kun sai tietää, että kotona kaikki hyvin. Helmerikin on kovasti halunnut, että tippuvat sitten samoihin aikoihin. Villeä on tullut käytännössä kaikissa äänestyksissä tullut äänestettyä, mutta kyllä sen näkee milloin toisessa tuntuu. Win-Win tilanne kaikille jos Ville huomenna pääsisi pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelatkaa oikeesti kun eukko sanoo relaa vähän, niin kyllä varmaan vituttaa kun eukkokin pitää isän poikaa nipona😁
Jotain teillä on päässä vikaa kun suhtaudutte asiaan niin kuin olisi joku iso juttu.
Ei teillä vissiin ole pitkästä parisuhteesta kokemusta.
26 vuoden liitto takana ja kyllä puolison käytöksestä voi sanoa ja puolisoa kyllä kuuntelee.
Ville taatusti miettii nyt omaa käytöstään.Täh?
Juuh Ville on ton edellisen mukaan mennyt 10v naimisiin, minkähän ikäinen vaimo oli tuolloin? Jos kerta 26v naimisissa.😁
Ville 39 v ja vaimo samaa ikäluokkaa.
16 vuotta naimisissa se kai oli
Vierailija kirjoitti:
puhuu siansaksaa niin ei kukaan ymmärä mitä miettii
Voin suomentaa kun ehdin : D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hengellinen väkivalta kotona ja miten se vaikuttaa vaurioittavasti lapsiiin. Kristiina Järvinen on kirjoittanut aiheesta.
Aika törkeätä sun väittämäsi. Taitaa teillä kotona päät täynnä tyhjää.
Lue ev.lut kirkon sivuilta ja psykoterapeutti kirjailija Katriina Mäkisen kirjoituksista hengellisestä väkivallasta. Tutustu aiheeseen äläkä täällä heittele tietämättömä kommentteja.
Jos joku kieliä osaa ni kertokaa onko tossa mitään järkee vai puhuuko samaa siasaksaa kun 3-vuotias kaverin lapsi.
Eikö villee vois jo kutsua pk-huoneeseen. Toi näyttää jo huolestuttavalta ihan jo Villenkin puolesta. Hänellä on paha olla.