Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
80761/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville on pelottava!!!!😂 Miten voi noin osua ja upota joku ”ota iisimmin” mitä helvettiä?!?! 😂

Tuotanto taatusti seuraa nyt tarkkaan hihhulin käytöstä, ettei käy väkivaltaiseksi. Ville on nyt tilassa, jossa se pitäisi viedä talosta ulos, muiden asukkaiden turvallisuuden vuoksi. Ei toi välttämättä heti kohdista kiukkuaan asukkaille, jos pysyvät poissa Villen läheltä ja käsittelevät kuin pipipäätä varoen, mutta yksikin väärä hetki niin ukko pimahtaa ja ohjelmasta tulee täysfiasko tuotannon puolelta.

No eikä tule. Krisuhan teki sen pihamahtamisen ja väkivaltaisen käytöksen jo, eikä tullut mitaan fiaskoa. Miksi asia olisi yhtään erilainen Villenkään kohdalla? Ja tuskinpa Ville nyt mitään pimahtaa.

Vierailija
80762/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diana ja Ville on todella samannäköset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
80763/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ville on vaimon mukaan enämän hihhuli ulkomaailmassa.

ihana aksenti vaimolla.

Vierailija
80764/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, voitteko nyt taas lopettaa tuon ihan kotuuttoman rääpimisen Villen kohdalta? Mitään noin kamalaa ei tosiaankaan ole tapahtunut, älkää levittäkö valheellista tietoa, vaikka kuinka Villeä vihaisittekin, tuo on säälittävää.

Vierailija
80765/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

InstaLivessä läheisten haastatteluja 😊

Vierailija
80766/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Krisun tyttöystävä on aivan törkeän kaunis! Siis semmoinen ihastuttavan sensuelli ja persoonallisen näköinen, juuri minkä näköinen haluaisin itsekin olla. Aika kylmä todellisuus iski siis itselleni päin kasvoja kun itse olen juuri Krisun tyylisistä miehistä aina kiinnostunut ja he eivät koskaan kiinnostu kaltaisistani naisista. Ulkonäköero on nimittäin melkoinen...

Hauskaa muuten miten nuo vieläkin jauhaa noista läheisistään, eikös tosta tapaamisesta nyt oo jo yli kolme tuntia :D Toki ymmärtäähän sen kun ei mitään muuta tapahdu.

Vierailija
80767/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu sopisi Ville Haapasalo Aasiassa tai Madventures tyyliseen matkailusarjaan.

Vierailija
80768/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Krisun tyttöystävä on aivan törkeän kaunis! Siis semmoinen ihastuttavan sensuelli ja persoonallisen näköinen, juuri minkä näköinen haluaisin itsekin olla. Aika kylmä todellisuus iski siis itselleni päin kasvoja kun itse olen juuri Krisun tyylisistä miehistä aina kiinnostunut ja he eivät koskaan kiinnostu kaltaisistani naisista. Ulkonäköero on nimittäin melkoinen...

Hauskaa muuten miten nuo vieläkin jauhaa noista läheisistään, eikös tosta tapaamisesta nyt oo jo yli kolme tuntia :D Toki ymmärtäähän sen kun ei mitään muuta tapahdu.

Miksi olet kiinnostunut törkeistä alkoholisteista? Niitähän Suomi on väärällään. Vai tarkoititko ulkonäköä?

Vierailija
80769/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Ville mököttää.

Vierailija
80770/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelatkaa oikeesti kun eukko sanoo relaa vähän, niin kyllä varmaan vituttaa kun eukkokin pitää isän poikaa nipona😁

Jotain teillä on päässä vikaa kun suhtaudutte asiaan niin kuin olisi joku iso juttu.

Ei teillä vissiin ole pitkästä parisuhteesta kokemusta.

26 vuoden liitto takana ja kyllä puolison käytöksestä voi sanoa ja puolisoa kyllä kuuntelee.

Ville taatusti miettii nyt omaa käytöstään.

Vierailija
80771/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko istuu edelleen samassa kohdassa ja mököttää.

Vierailija
80772/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville on pelottava!!!!😂 Miten voi noin osua ja upota joku ”ota iisimmin” mitä helvettiä?!?! 😂

Tuotanto taatusti seuraa nyt tarkkaan hihhulin käytöstä, ettei käy väkivaltaiseksi. Ville on nyt tilassa, jossa se pitäisi viedä talosta ulos, muiden asukkaiden turvallisuuden vuoksi. Ei toi välttämättä heti kohdista kiukkuaan asukkaille, jos pysyvät poissa Villen läheltä ja käsittelevät kuin pipipäätä varoen, mutta yksikin väärä hetki niin ukko pimahtaa ja ohjelmasta tulee täysfiasko tuotannon puolelta.

No eikä tule. Krisuhan teki sen pihamahtamisen ja väkivaltaisen käytöksen jo, eikä tullut mitaan fiaskoa. Miksi asia olisi yhtään erilainen Villenkään kohdalla? Ja tuskinpa Ville nyt mitään pimahtaa.

Ville kävi ensin käsiksi Krisuun uhmakkaalla väkivallalla, Krisu reagoi kun oli tuhannenpäissään, juuri nukahteneena osittain sammuneena. Yleiset ohjeet ovat, ettei pidä mennä kännistä nukahtuneeseen tai sammuneeseen yllättäen tarttumaan, tai kuten Ville teki niin jalasta kiskomaan vetäen Krisua rapulle. Sen jälkeen Villellä oli myös erittäin uhmakas asenne, johon kuka tahansa känninen herätessään suhtautuisi kuin Krisu, pelästyen että kuka yhtäkkiä alkaa olemaan aggressiivinen uhmakkuudellaan. Ja kyllä, näin känninen kokee kun on todella kännissä. Älä tee sitä sammuneelle, neuvo. Juttele ensin ja kerro normaalisti tai huumorilla, että tulet kiskomaan jalasta, ennenkuin teet sen.

Vierailija
80773/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villekö ei ole juttutuulella. Onko käynyt päiväkirjahuoneessa yhtään?

Vierailija
80774/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on sulla outo miesmaku. Mä taas en pitkällä tikullakaan koskisi Krisun tyyppiseen äijään, yök... Inhottaa ajatuskin siitä sen piereskelystä ja haisemisesta (asukkaathan sanovat sitä kakan hajuiseksi pojaksi..), kaikenlaisesta sikailusta, törkeästä kielenkäytöstä. Ja makuja on tosiaan monenlaisia. Minun mielestäni Krisun tyttis on todella tavallisen näköinen, ei mitenkään erityisen persoonallinen. Mutta siis Krisun tyttikseksi kyllä ihmeen normaalin oloinen ja siistin näköinen(olin kuvitellut Krisun tyttökaverin olevan joku samanlainen rapajuoppo kuin Krisukin). Ihmettelen vaan, että miten tuo tyttis voi asua yhdessä tuollaisen äijän kanssa.

Vierailija
80775/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villekö ei ole juttutuulella. Onko käynyt päiväkirjahuoneessa yhtään?

Istuu yksine edelleen petillä ja kalisuttaa kolmea läpinäkyvää kuulaa äänekkäästi ja nyt alkoi rukoilemaan.

Kiitos Pyhä Henki että näytät aina totuuden ....:)

Alkoi puhua toisinpäin tyhjäksi kuin mitä juuri teki ja tunsi. Selittää pois noin.

Vierailija
80776/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herwoodin Ville

Vierailija
80777/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville kävi ensin käsiksi Krisuun uhmakkaalla väkivallalla, Krisu reagoi kun oli tuhannenpäissään, juuri nukahteneena osittain sammuneena. Yleiset ohjeet ovat, ettei pidä mennä kännistä nukahtuneeseen tai sammuneeseen yllättäen tarttumaan, tai kuten Ville teki niin jalasta kiskomaan vetäen Krisua rapulle. Sen jälkeen Villellä oli myös erittäin uhmakas asenne, johon kuka tahansa känninen herätessään suhtautuisi kuin Krisu, pelästyen että kuka yhtäkkiä alkaa olemaan aggressiivinen uhmakkuudellaan. Ja kyllä, näin känninen kokee kun on todella kännissä. Älä tee sitä sammuneelle, neuvo. Juttele ensin ja kerro normaalisti tai huumorilla, että tulet kiskomaan jalasta, ennenkuin teet sen.

Vieläkö jaksat tätä samaa? Voi luoja.

Vierailija
80778/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on sulla outo miesmaku. Mä taas en pitkällä tikullakaan koskisi Krisun tyyppiseen äijään, yök... Inhottaa ajatuskin siitä sen piereskelystä ja haisemisesta (asukkaathan sanovat sitä kakan hajuiseksi pojaksi..), kaikenlaisesta sikailusta, törkeästä kielenkäytöstä. Ja makuja on tosiaan monenlaisia. Minun mielestäni Krisun tyttis on todella tavallisen näköinen, ei mitenkään erityisen persoonallinen. Mutta siis Krisun tyttikseksi kyllä ihmeen normaalin oloinen ja siistin näköinen(olin kuvitellut Krisun tyttökaverin olevan joku samanlainen rapajuoppo kuin Krisukin). Ihmettelen vaan, että miten tuo tyttis voi asua yhdessä tuollaisen äijän kanssa.

Eihän ne yhdessä asukkaan.

Vierailija
80779/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville nyt kahden tunnin puhisemisen ja raivon jälkeen ; "Älä anna vaimon turhaan huolehtia mistään"- No ei varmaan huolehdi jos näki tän illan....

Vierailija
80780/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville on tuhissut makuuhuoneessa pitkään ja nyt rukoilee.  Ukko selvästi tajuaa vaimon viestin, mutta ei sano siitä sanaakaan. Kiittelee vaimon olemassaolosta ja jeesuksesta. Puhisee, kun harmitaa.  Nyt kääntää todellisuuden niin, että vaimo on murehtinut turhaan.  Lopettaa kun tajuaa ettei ihan putkeen kaikki ole mennyt. Puhinaa.

Ketju on lukittu.