Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
80681/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas täällä tahallista väärinymmärtämistä! Villehän nimenomaan sanoi, että vaimonsa on niin topakka että hän ainoana on pärjännyt tälle kun on tullut tahtojen taistelu.

Tarkemmin sanoen, Ville sanoi että hän että hän ei ole suostunut vaimon määräiltäväksi. Tarkoitti sitä, kun vaimo oli lähettänyt Kimmon kautta terveiset Villelle, että hellittäisi vähän tiukkapipoisuudestaan. Di on siis tietoinen, että Villen ongelma talossa on Villessä itsesssään.

Vaimon terveiset oli hyvät ja aiheelliset. Minusta sanatarkasti sanoi, että pyydä Villeä ottamaan vähän rennommin. Vähän viesti matkalla muuttui, kuten Kimmo varoittelikin että on niin tunteissaan ettei muista kaikkea.

Ville taas kommentoi enemmän yleisesti. Ekaksi, ettei aio totella kun on niin tinkimätön tietyissä jutuissa. Sitten sitä, että niin luupäinen hän on. Vaimonsakin kanssa on ollut niin, että hän on voimakastahtoiselle vaimolleen ensimmäinen, josta oli vastusta. Että vaimo on vahvatahtoinen mutta hän vielä vahvatahtoisempi.

Vaimo pyysi Villeä ottamaan rennommin ja jotain muutakin sanoi, mutta se kuuluu heikosti ykköskamerassa klo 16.27. Kimmo kuitenkin sanoi siihen yhteisymmärryksessä että hyvä. Kun Kimmon täti lähti viimeisenä talosta, Kimmo sanoi vielä perään ettei jaksa moralisointia. Sitä tuskin Kimmolle on tulossakaan, koska täti vakuutti keittiössä että tuntevat Kimmon ja kaikki on mennyt hyvin Kimmon kohdalla. Kimmo vaan ylitäynnä Villen moralisointia, kuten eräät muutkin. Ville on kertonut että hänellä ja vaimollaan on eri näkemykset lapsenkasvatuksesta, nyt tuli ymmärrys että miksi. Voimia vaimolle!

Vierailija
80682/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri kertoi kuinka tiistaina järkkää Anun pojille privaattisession skuuttihallissaan :(

Isäpuolen rooli on jo hallussa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
80683/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu mitä paskaa toi läheisten vierailu. Kautta jäljellä viikko. Eikö tosiaan muuta keksitä 😆

Mun mielestä oli kiva. Ja selvästi tunteita herättävä asukkaiden keskuydessa, mikä katsojana aina viihdyttää mua.

Mut mikä idea sulla olisi ollut? Nehän on toteuttanut hyviä ideoita katsojilta.

Vierailija
80684/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raidoitusletitetty oli Krisun tyttöystävä,hänenvieressä punertavahiuksinen Villen vaimo, lyhyt hiuksinen oli Kimmon täti, toisen pöydänreunassa Kimmon tädistä seuraava Anun sisko, keskellä Kevinin ystäväja hänen vieressä mustapaita tummatukka Helmerin sisko.

Vierailija
80685/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muilla on hauskaa, Kimmolle tulee paha mieli. Jos joku muu saa hellyyttä, Kimmolle tulee paha mieli. Ihmisillä saa olla vain sitä mitä Kimmollakin on, muuten Kimmolle tulee paha mieli. Siis voiko kateellisempaa ihmismieltä olla?

Vierailija
80686/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Villen vaimo säälittää jo etukäteen..sehän on selvä että tyrannus tulee syyttämään ensin vaimoaan tippumisesta koska jos vaimo ei olisi lähettänyt tuollaisia terveisiä ei Ville olisi viimeistään nyt näyttänyt oikeaa minäänsä saaden äänestäjät äänestämään Anua jäämään taloon!

Ehkä vaimo pelasti itsensä paskamyrskyltä, haluten osoittaa ettei hän ole samanlainen tyranni kuin Ville. Toisaalta taas vahvisti katsojien näkemykset pudottaen Villen talosta.

Vierailija
80687/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vittu mitä paskaa toi läheisten vierailu. Kautta jäljellä viikko. Eikö tosiaan muuta keksitä 😆

Mun mielestä oli kiva. Ja selvästi tunteita herättävä asukkaiden keskuydessa, mikä katsojana aina viihdyttää mua.

BB:n idea on, että asukkaat ovat eristyksissä. Sitä on rikottu nyt taas monta kertaa tänä kautena. Viikkotehtävien parempi suunnittelu. Pitkäjänteiset tehtävät ovat puuttuneet. Asukkaita ei ole eroteltu eikä sekoiteltu tarpeeksi, jotta eri dynamiikat pääsisivät paremmin esille. Rankkuja ei ole käytetty hyödyksi. 

Vierailija
80688/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää hätäilkö. Itse tässä pohdin laitanko Villelle 25 vai 50 ääntä. Enkä varmasti ole ainoa.

Et todellakaan ole. Mitä on finaaliviikko ilman Villeä?

Vierailija
80689/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville ja Krisu ovat kyllä parasta seurattavaa, kummallakin on kanttia sanoa toisilleen vastaan. Odotan aina mielenkiinnolla heidän keskusteluitaan. Nukkuvatkin söpösti vierekkäin. Jotenkin uskon, että vaikka Krisu ärsyyntyy Villestä, jää tästä suhteesta hänelle ja itseasiassa Villellekin jotain ihan hyvää mietittävää jälkeenpäin.

Hemmi ja Anu sen sijaan, ihan hohhoijaa, Hemmin jutut on ikäiselleen lapsellisia. Anun ulosanti taas on mitä on.

Kimmo on varmaan älykkäin noista kaikista, mutta liian kova saivartelemaan asioista.

Periaatteen mies. Luulisi kyllä homon olevan suvaitsevampi. Tyypillinen takanapäin puhuja.

Kevin ilmeisesti voittaa BB:n. Nuoret tytöt ovat villinä häneen. Ja paljon hänessä onkin plussapuolia. Tykkäsin, kun yhtenä sunnuntaina kritisoi Krisua siinä suorassa lähetyksessä.

Jo silloin kun Kevin asteli taloon, ajattelin, että jos ei lennä ekana ulos talosta niin takuulla voittaa.

Tämäkin nuori tyttö tykkää Kevinistä eniten! Ja tämä tyttö on 62 v. 😁

Ja minä 54v. Alusta asti mun suosikki.

Tämä tyttö 55 v. kannattanut alusta asti Krisua. PS. Säästän vaivaasi, en ole pubiruusu! 🥀

Miksi sitten kannatat Kristiania? Oma lapsi tulee mieleen? -Eri, 43-vuotias nainen

Kristian on kokonaisuudessaan viihdyttävin! Miksi sitä nyt ketäkin kannatetaan? Se on tunteen asia eikä analyysin loppupäätelmä. Ehkä siksi pidän, kun lähipiirissä ei ole samanlaisia, edes lapset eikä mies ole ollenkaan krisumaisia. Kiitos kuitenkin huolenpidosta! 😆😜

Vierailija
80690/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anun mielestä sisko ei laittautunut tarpeeksi edustaaksen häntä oikein.

Vierailija
80691/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sääli että BB alkuperäinen idea haudattu viimeistään nyt kun jotain ulkomaailmasta tuonne päästettiin(eri asia esiintyjät)

Noiden pitäisi olla ihan eristyksissä muilta tuon ajan..

Vierailija
80692/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eukkonsa kävivät "päiväkahvittelemassa" asukkaiden kanssa, pitikö olla oma? Kaikki ei seuraa 247

Vierailija
80693/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BB:n idea on, että asukkaat ovat eristyksissä. Sitä on rikottu nyt taas monta kertaa tänä kautena. Viikkotehtävien parempi suunnittelu. Pitkäjänteiset tehtävät ovat puuttuneet. Asukkaita ei ole eroteltu eikä sekoiteltu tarpeeksi, jotta eri dynamiikat pääsisivät paremmin esille. Rankkuja ei ole käytetty hyödyksi. 

Ai, mä oon eri mieltä😊

Vierailija
80694/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sääli että BB alkuperäinen idea haudattu viimeistään nyt kun jotain ulkomaailmasta tuonne päästettiin(eri asia esiintyjät)

Onhan aikaisemmillakin kausilla nähneet omaisiaan ja vielä varhaisemmassa vaiheessa kuin viikko ennen loppua.

Vierailija
80695/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eukkonsa kävivät "päiväkahvittelemassa" asukkaiden kanssa, pitikö olla oma? Kaikki ei seuraa 247

Näkivät läheisensä telkkarista keittiössä. Heidän piti valita kuka pääsee tapaamaan omaistaan. Valitsivat Kimmon jonka tätsy oli tullut Rollosta.

Muut olivat Krissen vaimoke, Viltsun vaimo, Anun ja Helmerin siukut ja Kentsun paras kamu.

Vierailija
80696/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan aikaisemmillakin kausilla nähneet omaisiaan ja vielä varhaisemmassa vaiheessa kuin viikko ennen loppua.

Onko? Millä kaudella? Paitsi koiriaan.

Vierailija
80697/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Villen vaimo säälittää jo etukäteen..sehän on selvä että tyrannus tulee syyttämään ensin vaimoaan tippumisesta koska jos vaimo ei olisi lähettänyt tuollaisia terveisiä ei Ville olisi viimeistään nyt näyttänyt oikeaa minäänsä saaden äänestäjät äänestämään Anua jäämään taloon!

Kyllä Villen vaimo ei tarvitse sun sääliä tai huoltasi. 

Vierailija
80698/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ville ihan raivona

Vierailija
80699/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villellä prosessointi kesken...

Löi...vaan sitä päätään seinään jos tuntuu siltä..

Iso velikin onneksi tajusi sanoa Villelle että häipyy

makkarista tuijottamassa nukkuvaa Anua!!

Sekin pani vielä vitut... lisää😂

Vierailija
80700/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja se on typerää. Ei sinne tarvitse tuoda niitä läheisiä. Pointti on just se, miten pärjää erilaisten ihmisten kanssa ilman niitä kotoisia tukiverkkoja ja vakuutteluja. Eristys on iso osa koko BB:tä. Mielestäni sekin oli typerää, että asukkaita kiikutetaan jonnekin elokuviin kesken kaiken. 

Ketju on lukittu.