Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
80261/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

113 kirjoitti:

Kevin hyytyy ....kun ei saa olla draamagueen eli kun Krisu sano Kevinille,että Hemmi ja Kevin on molemmat yksinhuoltaja perheestä ja samanlaisista lähtökohdista.

Hemmi laittoi firman pystyyn Kevin ikäisenä ja Kevi sanoi,että hän ottaa kaiken mitä yhteiskunta hänelle tarjoaa... eli ei ymmärrä ollenkaan mistään mitään...muuta kun draamasta...Nyt ei halua tulla Hemmin saunaan kun kamut tärkeimpiä samana iltana,vaikka Kimmo sanoi,että sä voit tavata kamujasi vaikka ja kuinka paljon....Tosi yksikantainen asenne Kevinillä.

Kyllä, Kevinillä on sellainen asenne että on käsi ojossa vaatimassa koko ajan rahaa pummina "kattokaa mua, kattokaa mua, oon draamaqueen, se oikeuttaa mut ilmaiseen rahaan"

Kevin on enemmän kuin kukaan talossa puhunut minimalistisen elämäntavan ja kulutuksen vähentämisen puolesta. Toteuttaa näitä arvoja omassa elämässään. Eilisessä keskustelussa kannatti progressiivista verotusta ja sitä, että kaikilla olisi mahdollisimman tasa-arvoiset lähtökohdat. Se oli kokkari-Helmeri, jonka mielestä perintövero pitäisi poistaa, ettei valtio pääse iskemään väliin, kun jätetään omaisuuksia lapsille.

Mutta eipä ole kertonut sitä mikä juttu se on, että äitinsä synnyttänyt 7 lasta neljälle eri miehelle. Ja missä sen isä on? Milloin kadonnut Kevinin elämästä ja miksi?

Mä en kyllä edes tiedä syitä vanhempieni valintoihin enkä alkaisi arvailla niitä televisiossa.

Kukaan ei ole vanhempiensa valinnoista vastuussa.

Kevin on lukion käytyään lähtenyt kotoaan Helsinkiin, asuu pienesti ja käy töissä.

Ilmeisesti 3-4 huonetta eli kenties 3 ja yhteinen olohuone keittiö ja kylppäri ja omahuone jokaisella.

Vierailija
80262/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tuohon vedonlyöntiinkö ei voi enää osallistua? Ne jotka alussa veikanneet Anua voittakaksi voivat voittaa 20 kertaisen määrän? Vai voinko vielä laittaa vaikka tonnin siihen, että Anu voittaa?

3.11 keskiyöhön asti aikaa veikata noilla kertoimilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
80263/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tuohon vedonlyöntiinkö ei voi enää osallistua? Ne jotka alussa veikanneet Anua voittakaksi voivat voittaa 20 kertaisen määrän? Vai voinko vielä laittaa vaikka tonnin siihen, että Anu voittaa?

3.11 keskiyöhön asti aikaa veikata noilla kertoimilla.

Tai siis katso itse, en ole vedonlyönnin asiantuntija niin en ihan tiedä miten tuo toimii: https://www.nordicbet.com/fi/vedonlyonti/tv-tapahtumat/suomi/big-brothe…

Vierailija
80264/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
80265/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuhessa oli kavalan hyväksikäyttävän naisen kuva se Nefer Nefer Nefer, joka tuumi: Miestä ei olla koskaan hallittu tyydyttämällä hänet vaan pitämällä puutteessa.Hän ei koskaan antautunut Sinuhelle vaan lypsi tämän omaisuuden viimeiseen asti : Onhan sinulla vielä isäsi palsta!

Näin sisältö siis ajatuksesta, ei sanatarkka.

Vierailija
80266/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anun vedonlyöntiprosentti on vain noussut eilisestä, vielä eilen oli 17 kun nyt jo 20. Omituista

Luulis että laskee kun oli niin paljon enemmän ääniä mitä Villellä

No tuo herättää taas spekulaatiot siitä, että Villen putoaminen tiedetään etukäteen ja se on vuotanut? Näin ilmeisesti epäili vedonlyöntiyhtiö Emman kohdalla, koska Emma oli vasta kolmossuosikki (eli se epätodennäköisin vaihtoehto) putoamaan Tarina-Timo-Emma-häädössä, mutta sitten yhtäkkiä heti torstaina alkoikin saamaan 97 prosenttia vedoista putoamisen puolesta. Nelonen siis kiisti tämän, mutta peliyhtiö kuitenkin tutki asiaa. En tiedä, miten asiassa lopulta kävi. Selvisikö vai ei. 

Vedonlyöntiyritys Betsson kertoi aiemmin tänään poikkeuksellisesta vedonlyönnistä liittyen ensimmäiseen putoajaan Big Brotherissa. Emman lisäksi häätöäänestyksessä oli Tarina ja Timo mutta torstaista lähtien Emmaa alettiin pelaamaan ennen näkemättömän paljon. Peräti 97 prosenttia vedoista meni Emmalla.

Itse häätöäänestys oli sunnuntaina, ja ensimmäinen putoaja oli kuin olikin Emma. Jotkut siis tienasivat jopa tuhansia euroja rahaa veikkaamalla oikein.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1400bb67-d806-4cd6-af03-6955c8…

Ei ole mitään tietoa, että mistä tämä äänestäminen on lähtenyt, ja kuka on mahdollisesti vuotanut ja mitä. Meillä näyttää data tällä hetkellä siltä, että Emma oli kolmossuosikki putoamaan, ja tällä hetkellä on sellainen tilanne, että 97 prosenttia vedoista on tullut Emmalle, Betssonin Head of Marketing Jussi Nurmi kertoo Iltalehdelle.

Havainnon jälkeen Betsson toimi normaalisti eli pudotti Emman korkeahkon kertoimen 6.15:stä vain 2.05:een ja nosti samalla muiden ehdokkaiden kertoimia.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b4e1ff1b-0e58-423b-8fb7-2c5c29…

Tässä veikattiin pois putoajaa, Anun kertoimessa on kyse koko bb:n voittamisesta.

Vierailija
80267/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoiko muut eilen Helmerin ja Anun keskustelua saunassa? Oli nimittäin aika kamalaa katsottavaa... Keskustelu meni suunnilleen näin:

Hemmi: Ootko miettiny sunnuntaita?

Anu: Mm (pitkän hiljaisuuden jälkeen)

Hemmi: No mitä oot miettiny?

Anu: Että lähen kotiin (taas tätä edelsi pitkä hiljaisuus)

Hemmi: Mitä tapahtuu ulkomaailmassa sitten?

Anu Nään pojat (varmaan minuutin hiljaisuuden jälkeen)

Tämän jälkeen Helmeri alkaa selittää, kuinka ei olis uskonut, että vois talossa ihastua näin vahvasti. Anu on aivan hiljaa, ei kommentoi mitään takaisin. Naama vain mutrussa. Hemmi alkaa muistella, että mistäs heidän juttunsa lähtikään liikkeelle, Hemmin mukaan jo laivatehtäväviikolta. Anu nauraa epäuskoisena ja väittää vastaan.

Hemmi: sehän alko silleen et me öisin kateltiin toisiamme ja hymyiltiin ja pideltiin käsistä.

Anu: muistan ku sä olit siinä vieressä ja tuijotit, ja mä mietin vaan et MITÄ, miks kukaan tuijottaa toista noin, mikä homma? (nauraa Helmerille tämän jälkeen epäuskoisesti) Ja se oli vaan semmosta läheisyydenkaipuuta

Helmeri: Sä annoit jo laivaviikolla mulle sun hiuslenkin, koska sä tykkäsit musta.

Anu: Mä annoin sen sulle, koska aattelin et se tois sulle turvaa, kun joudut nukkuun vieraassa paikassa. Sä käytät nyt aika paljon värikynää.

Erittäin tylyä. Toinen tunnustaa ihastuneensa ja luulee tunteen olevan molemminpuolinen, mutta Anuhan ei ole ikinä sellaista Hemmille sanonut. Anu vain tuijottaa suu viivana kattoon, sanoo "mm", nauraa Helmerille tai vastaa jopa vähän pilkaten jotain. Ja nythän Anu vielä kielsi noi kaikki aiemmin tapahtuneet asiat, vaikka alunperin itse alkoi öisin hipsutella Helmeriä!

Miten Hemmi ei tajua. Anu sanoo tossa ihan suoraan, että ei kiinnosta.

Itse ette tajua. Rakastunut on aina vähän hölmerö, jotkut enemmän jotkut vähemmän. Ihastuminen on tavallaan sokeaa, vaikka silmien kautta ihastutaankin.

Vierailija
80268/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoiko muut eilen Helmerin ja Anun keskustelua saunassa? Oli nimittäin aika kamalaa katsottavaa... Keskustelu meni suunnilleen näin:

Tämän jälkeen Helmeri alkaa selittää, kuinka ei olis uskonut, että vois talossa ihastua näin vahvasti. Anu on aivan hiljaa, ei kommentoi mitään takaisin. Naama vain mutrussa. Hemmi alkaa muistella, että mistäs heidän juttunsa lähtikään liikkeelle, Hemmin mukaan jo laivatehtäväviikolta. Anu nauraa epäuskoisena ja väittää vastaan.

Hemmi: sehän alko silleen et me öisin kateltiin toisiamme ja hymyiltiin ja pideltiin käsistä.

Anu: muistan ku sä olit siinä vieressä ja tuijotit, ja mä mietin vaan et MITÄ, miks kukaan tuijottaa toista noin, mikä homma? (nauraa Helmerille tämän jälkeen epäuskoisesti) Ja se oli vaan semmosta läheisyydenkaipuuta

Helmeri: Sä annoit jo laivaviikolla mulle sun hiuslenkin, koska sä tykkäsit musta.

Anu: Mä annoin sen sulle, koska aattelin et se tois sulle turvaa, kun joudut nukkuun vieraassa paikassa. Sä käytät nyt aika paljon värikynää.

Erittäin tylyä. Toinen tunnustaa ihastuneensa ja luulee tunteen olevan molemminpuolinen, mutta Anuhan ei ole ikinä sellaista Hemmille sanonut. Anu vain tuijottaa suu viivana kattoon, sanoo "mm", nauraa Helmerille tai vastaa jopa vähän pilkaten jotain. Ja nythän Anu vielä kielsi noi kaikki aiemmin tapahtuneet asiat, vaikka alunperin itse alkoi öisin hipsutella Helmeriä!

Miten Hemmi ei tajua. Anu sanoo tossa ihan suoraan, että ei kiinnosta.

Varmaan siks, kun Anu sanoo tuollaisia juttuja mut sit heti juoksee Hemmin syliin kuitenkin ja antaa aivan vastakkaisia signaaleja.

Outo ihminen tuo Anu, ei vaan voi tajuta

Niinpä, sillä lailla yrittää pysyä talossa. Ei vaan Helmeri tajua, et Anu pelaa.

Tajuaa alitajuisesti mutta haluaa voittaa tässäkin, ja Anu viritti kilpailun hänelle itsestään toisen miehen kanssa. Näin nainen joka on narsku pelaa miehiltä kaiken omaisuuden. Mielestäni näin.

Vierailija
80269/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

113 kirjoitti:

Kevin hyytyy ....kun ei saa olla draamagueen eli kun Krisu sano Kevinille,että Hemmi ja Kevin on molemmat yksinhuoltaja perheestä ja samanlaisista lähtökohdista.

Hemmi laittoi firman pystyyn Kevin ikäisenä ja Kevi sanoi,että hän ottaa kaiken mitä yhteiskunta hänelle tarjoaa... eli ei ymmärrä ollenkaan mistään mitään...muuta kun draamasta...Nyt ei halua tulla Hemmin saunaan kun kamut tärkeimpiä samana iltana,vaikka Kimmo sanoi,että sä voit tavata kamujasi vaikka ja kuinka paljon....Tosi yksikantainen asenne Kevinillä.

Kyllä, Kevinillä on sellainen asenne että on käsi ojossa vaatimassa koko ajan rahaa pummina "kattokaa mua, kattokaa mua, oon draamaqueen, se oikeuttaa mut ilmaiseen rahaan"

Kevin on enemmän kuin kukaan talossa puhunut minimalistisen elämäntavan ja kulutuksen vähentämisen puolesta. Toteuttaa näitä arvoja omassa elämässään. Eilisessä keskustelussa kannatti progressiivista verotusta ja sitä, että kaikilla olisi mahdollisimman tasa-arvoiset lähtökohdat. Se oli kokkari-Helmeri, jonka mielestä perintövero pitäisi poistaa, ettei valtio pääse iskemään väliin, kun jätetään omaisuuksia lapsille.

Mutta eipä ole kertonut sitä mikä juttu se on, että äitinsä synnyttänyt 7 lasta neljälle eri miehelle. Ja missä sen isä on? Milloin kadonnut Kevinin elämästä ja miksi?

Miksi kertoa? Kerrotko sinä kaikki asiat kaikille. ??, minä en.

Vierailija
80270/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu tajuaa menneensä liian pitkälle Helmerin kanssa ja Helmeri ei kiinnosta, mutta tällä hetkellä ei ole ulospääsyä. Anun on vain pakko väistellä näin ja leikkiä vähän tyhmää, ettei muka tajuaisi Helmerin kysymyksiä mitä sunnuntain jälkeen tapahtuu.

Bänksejä ei voi tehdä ja Anun täytyy vain toivoa ettei Helmeri ala innokkaammaksi. Kiusallinen tilanne, mutta nyt on vaan pakko nysvää Helmerin kanssa vielä viikko. Minä en pystyisi, mutta en olisi tuohon tilanteeseen itseäni ajanutkaan.

Vierailija
80271/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu reippailee kaffemuki handussa. Miksi pojat ei kävele???

Vierailija
80272/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Hemmi Hemmi..... sydänsuruja luvassa

Vierailija
80273/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anun vedonlyöntiprosentti on vain noussut eilisestä, vielä eilen oli 17 kun nyt jo 20. Omituista

Eikös voittajalla ole pienin vedonlyönti %? ( Tod.näk voittoon suurin=pienin ved.l.kerroin)

Anun mahdollisuudet voittoon siis vähenevät kun kerroin kasvaa.

Vierailija
80274/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello 23.25 Helmeri änkyttää kuuma makkara suussa terassilla ei saanut mitään selvää..

Ihan kuin joku "ei kaikki himassa"

Anu seisoi vieressä ja huus altaille hymy huulessa kattokaa nyt tuota..

Itse olisin juossut karkuun niin idiootilta Helmeri näytti /näyttää..

tule vaan entistä idiootimman oloiseksi jurrissa...

Vierailija
80275/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa katsoin tuon Hemmin ja Anun saunakeskustelun. Olin vaan miten kylmä tuo Anu voi olla. Hän on tosi usein itse hakeutunnut kundin kainaloon ja hän USEIN hakennut Hemmin pois sikarihuoneesta kun vissiin halusi "unikaverin ". Hän puhuu ikävästään ex mieheen .Luonne taitaa olla todella kylmä miesten suhteen.Ville on mitä on ,mutta ennemmin hän jatkoon.

Vierailija
80276/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu tietää että miehet rakastavat saalistamista etenkin kilpailuhenkiset miehet ja pelaa miehilla täysillä niinkuin tyhjä kuori aina. Pinnallisesti viehättävä...

Vierailija
80277/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo herättää taas spekulaatiot siitä, että Villen putoaminen tiedetään etukäteen ja se on vuotanut? Näin ilmeisesti epäili vedonlyöntiyhtiö Emman kohdalla, koska Emma oli vasta kolmossuosikki (eli se epätodennäköisin vaihtoehto) putoamaan Tarina-Timo-Emma-häädössä, mutta sitten yhtäkkiä heti torstaina alkoikin saamaan 97 prosenttia vedoista putoamisen puolesta. Nelonen siis kiisti tämän, mutta peliyhtiö kuitenkin tutki asiaa. En tiedä, miten asiassa lopulta kävi. Selvisikö vai ei. 

Vedonlyöntiyritys Betsson kertoi aiemmin tänään poikkeuksellisesta vedonlyönnistä liittyen ensimmäiseen putoajaan Big Brotherissa. Emman lisäksi häätöäänestyksessä oli Tarina ja Timo mutta torstaista lähtien Emmaa alettiin pelaamaan ennen näkemättömän paljon. Peräti 97 prosenttia vedoista meni Emmalla.

Itse häätöäänestys oli sunnuntaina, ja ensimmäinen putoaja oli kuin olikin Emma. Jotkut siis tienasivat jopa tuhansia euroja rahaa veikkaamalla oikein.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1400bb67-d806-4cd6-af03-6955c8…

Ei ole mitään tietoa, että mistä tämä äänestäminen on lähtenyt, ja kuka on mahdollisesti vuotanut ja mitä. Meillä näyttää data tällä hetkellä siltä, että Emma oli kolmossuosikki putoamaan, ja tällä hetkellä on sellainen tilanne, että 97 prosenttia vedoista on tullut Emmalle, Betssonin Head of Marketing Jussi Nurmi kertoo Iltalehdelle.

Havainnon jälkeen Betsson toimi normaalisti eli pudotti Emman korkeahkon kertoimen 6.15:stä vain 2.05:een ja nosti samalla muiden ehdokkaiden kertoimia.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b4e1ff1b-0e58-423b-8fb7-2c5c29…

Tässä veikattiin pois putoajaa, Anun kertoimessa on kyse koko bb:n voittamisesta.

Niin eli jos on noin ylivoimainen suosikki Villeä vastaan, joka kuitenkin on voittanut kaikki häädöt aikaisemmin, pitäisi Anun voittokertoimen ehdottomasti pienentyä eikä nousta? No ehkä se tarkoittaa vain sitä, Anua että tulkitaan äänestettävän nyt, koska ihmiset vain haluavat pudottaa Villen? Villellä on kuitenkin myös inhoajia paljon. Eli tuo Anun ylivoimainen suosio tässä äänestyksessä on väliaikaista. Ei perustu niinkään omiin kannattajiin, vaan Villen inhoajiin? Toisin sanoen Anu ei saa plussaa kannattajiltaan, vaan Ville miinusta inhoajiltaan. En tiedä, miten nuo katsojien mahdolliset vaikuttimet äänestyksessä vaikuttavat vedonlyöntikertoimien nostamiseen/laskemiseen, mutta näin itse tulkitsisin asian. 

Vierailija
80278/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuhessa oli kavalan hyväksikäyttävän naisen kuva se Nefer Nefer Nefer, joka tuumi: Miestä ei olla koskaan hallittu tyydyttämällä hänet vaan pitämällä puutteessa.Hän ei koskaan antautunut Sinuhelle vaan lypsi tämän omaisuuden viimeiseen asti : Onhan sinulla vielä isäsi palsta!

Näin sisältö siis ajatuksesta, ei sanatarkka.

😂 hauska ja totta tänäkin päivänä

Vierailija
80279/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös voittajalla ole pienin vedonlyönti %? ( Tod.näk voittoon suurin=pienin ved.l.kerroin)

Anun mahdollisuudet voittoon siis vähenevät kun kerroin kasvaa.

Kyllä. Eli jos tässä jotain huijausta on, niin Villelle pedataan jatkoa, ei Anulle. Vedonlyöntikerroin laskee mitä useampi on sitä mieltä, että Anu voittaa koko BB:n.

Tietenkin on mahdollista, että joku osaa olla niin ovela, että petaa Anulle voittoa jollain kierolla tavalla, mutta on kyllä aika riskisbisnes, koska jos muut vedonlyöjät tajuaa, kertoimet laskee kohisemalla, kuten Emman kohdalla kävi.

Vierailija
80280/90773 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kanssa katsoin tuon Hemmin ja Anun saunakeskustelun. Olin vaan miten kylmä tuo Anu voi olla. Hän on tosi usein itse hakeutunnut kundin kainaloon ja hän USEIN hakennut Hemmin pois sikarihuoneesta kun vissiin halusi "unikaverin ". Hän puhuu ikävästään ex mieheen .Luonne taitaa olla todella kylmä miesten suhteen.Ville on mitä on ,mutta ennemmin hän jatkoon.

Anun käytös on kyllä kummallista. Sääliksi käy Helmeriä, mut miten ei tajua, et Anu pelaa sen tunteilla.

Sietäis lähtee koko akka, ei jatkoon kun ei oo mitään annettavaa taloon. Tekopyhä!!!

Ketju on lukittu.