BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Jos vedonlyönti vaikuttaa, niin eiköhän tuo mene sitten niin, että ihan viimehetkellä vedonlyöjät yrittävät saada ulos sen, jolla on pienemmät kertoimet.
Mutta toisaalta, miten nuo kertoimet menee noin? Miten ne nousee sitä mukaa kun näyttää varmemmalta, että Anu jää taloon? Eikö sen pitäis mennä just päinvastoin ja Villen kertoimet olla isommat?
Elleivät sitten lyö vetoa siitä kuka lähtee, jolloin vedonlyöjille olisi edullisempaa, että isommat kertoimet omaava Anu lähtis. Niinpäin tuo kävisi järkeen, tuo prosenttien nousukin.
Ja jos näin on, niin vedonlyöjät odottaa viime-hetkeen ja sitten yrittävät äänestää Anun ulos. Tämä voi myös selittää sen, miksi on koko kauden ajan ollut lopulta hyvin tasaista, että kuka lähtee, jos vedonlyöjät aktivoituu vasta viime hetkillä ja kisaavat "tavallisia äänestäjiä" vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeesti miesten mielestä anu jotenki kuuma niin kyl on matalat standardit suomi-miehellä.
Eikö se ole virkistävää? Ihan tavallinen perusnätti nainen saa miehet sekaisin? Yleensä tuntuu siltä, että kuolataan joidenkin täysin epärealististen, muovisten naisten perään, joita on kohenneltu ties miten. Mutta Anulla on normaali, liikunnallisen naisen vartalo ja kasvot, joita ei ole tökitty eikä täytelty. On itseasiassa aika tavallisen näköinen. Ikäkin jo näkyy, joten Anu murtaa tämän "nainen on hyvännäköinen vain 25-vuotiaaksi saakka" mussutuksen, mitä palstamiehet taas tyrkyttävät. Hänellä on myös piirteitä, jotka yleisesti ottaen koetaan ulkonäköä alentavaksi, kuten silmäpussit. Siitä huolimatta kulkee ilman meikkiä eikä niitä peittele ja ilmeisesti se ei häntä fanittavia miehiä haittaa. Ehkä se sitten on niin, että naisilla itsellään on ihan liian tiukat ulkonäkökriteerit "hyvännäköiselle naiselle".
Tälläkö ajatuksellako sitten pitäisi äänestää BB-voittajaksi. Että ihan tavisnainen kelpaa tavismiehelle. Vau. Kyllä nyt kelpaa silmäpusseineen kaikkineen.
Katsoiko muut eilen Helmerin ja Anun keskustelua saunassa? Oli nimittäin aika kamalaa katsottavaa... Keskustelu meni suunnilleen näin:
Hemmi: Ootko miettiny sunnuntaita?
Anu: Mm (pitkän hiljaisuuden jälkeen)
Hemmi: No mitä oot miettiny?
Anu: Että lähen kotiin (taas tätä edelsi pitkä hiljaisuus)
Hemmi: Mitä tapahtuu ulkomaailmassa sitten?
Anu Nään pojat (varmaan minuutin hiljaisuuden jälkeen)
Tämän jälkeen Helmeri alkaa selittää, kuinka ei olis uskonut, että vois talossa ihastua näin vahvasti. Anu on aivan hiljaa, ei kommentoi mitään takaisin. Naama vain mutrussa. Hemmi alkaa muistella, että mistäs heidän juttunsa lähtikään liikkeelle, Hemmin mukaan jo laivatehtäväviikolta. Anu nauraa epäuskoisena ja väittää vastaan.
Hemmi: sehän alko silleen et me öisin kateltiin toisiamme ja hymyiltiin ja pideltiin käsistä.
Anu: muistan ku sä olit siinä vieressä ja tuijotit, ja mä mietin vaan et MITÄ, miks kukaan tuijottaa toista noin, mikä homma? (nauraa Helmerille tämän jälkeen epäuskoisesti) Ja se oli vaan semmosta läheisyydenkaipuuta
Helmeri: Sä annoit jo laivaviikolla mulle sun hiuslenkin, koska sä tykkäsit musta.
Anu: Mä annoin sen sulle, koska aattelin et se tois sulle turvaa, kun joudut nukkuun vieraassa paikassa. Sä käytät nyt aika paljon värikynää.
Erittäin tylyä. Toinen tunnustaa ihastuneensa ja luulee tunteen olevan molemminpuolinen, mutta Anuhan ei ole ikinä sellaista Hemmille sanonut. Anu vain tuijottaa suu viivana kattoon, sanoo "mm", nauraa Helmerille tai vastaa jopa vähän pilkaten jotain. Ja nythän Anu vielä kielsi noi kaikki aiemmin tapahtuneet asiat, vaikka alunperin itse alkoi öisin hipsutella Helmeriä!
Miks vedonlyöjät odottais viime hetkeen Anun ulos äänestämisessä kun jos Anu voittaa koko bb:n niin vedonlyöntiprossa on tällä hetkellä 20.
Mä en tajua tota ollenkaan, luulis että nyt kun Villeä vastaan on noin hurja ero niin prosentti laskisi eikä nouse kuten on nyt käynyt.
Nää vedonlyöntiporukathan pyörittää ihan täysillä tätä. Sijoitat tonnin, äänestät 5000€ koko kautena Anun hyväksi ja saat vähintään 20 000€ kun Anu voittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestyksissä pitäis oikeesti olla niin, että vain yksi ääni käytössä per lärvi, tai vaikka 5 ääntä, sitä rahaa voisi sitten kerätä jollain muulla tavalla, esim pystyisi vaikuttamaan mitä talossa tapahtuu tms
Nyt rikkaimmat kaverit omaava pääsee finaaliin saakka ja voi jopa voittaa koko roskan. Anun paikka ei todellakaan kuulu olla finaaliviikolla tai edes näin pitkällä, kaikki Jukat, Millat yms ovat paljon mielenkiintoisempia.
En jaksa uskoa et mikään ylautakaan laittaisi rahaa niin paljon vain nähdäkseen Anua vähän pidempään, kyllähän noita naisia näkee ihan ilmaiseksikin.
Anulla varmaan hienoa nähdä Anu galleria yliksellä kun pääsee kotiin 😅
Tällainen ääni/lärvi ei paljon tuotantoa kiinnosta, koska tarkoitus on äänestyksillä maksimoida rahantulo.
Minä joka en ole mikään numeroihminen, vaan jotain aivan muuta, olen alkanut kiinnostua tässä että julkistetaanko tämän tuotannon loppusaldo koko tämän ''kiusaamisen'' jälkeen. Paljonko jäi viivan alle, kun on maksettu yhdelle se ''HUIKEA'' kolmekymppiä? Haluan avoimuutta asiassa, arvoisa herra Tuotanto! Olen äänestäjien asialla!
Senkus keuhkoat. Ei tule tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Katsoiko muut eilen Helmerin ja Anun keskustelua saunassa? Oli nimittäin aika kamalaa katsottavaa... Keskustelu meni suunnilleen näin:
Anu Nään pojat (varmaan minuutin hiljaisuuden jälkeen)Tämän jälkeen Helmeri alkaa selittää, kuinka ei olis uskonut, että vois talossa ihastua näin vahvasti. Anu on aivan hiljaa, ei kommentoi mitään takaisin. Naama vain mutrussa. Hemmi alkaa muistella, että mistäs heidän juttunsa lähtikään liikkeelle, Hemmin mukaan jo laivatehtäväviikolta. Anu nauraa epäuskoisena ja väittää vastaan.
Hemmi: sehän alko silleen et me öisin kateltiin toisiamme ja hymyiltiin ja pideltiin käsistä.
Anu: muistan ku sä olit siinä vieressä ja tuijotit, ja mä mietin vaan et MITÄ, miks kukaan tuijottaa toista noin, mikä homma? (nauraa Helmerille tämän jälkeen epäuskoisesti) Ja se oli vaan semmosta läheisyydenkaipuuta
Helmeri: Sä annoit jo laivaviikolla mulle sun hiuslenkin, koska sä tykkäsit musta.
Anu: Mä annoin sen sulle, koska aattelin et se tois sulle turvaa, kun joudut nukkuun vieraassa paikassa. Sä käytät nyt aika paljon värikynää.
Erittäin tylyä. Toinen tunnustaa ihastuneensa ja luulee tunteen olevan molemminpuolinen, mutta Anuhan ei ole ikinä sellaista Hemmille sanonut. Anu vain tuijottaa suu viivana kattoon, sanoo "mm", nauraa Helmerille tai vastaa jopa vähän pilkaten jotain. Ja nythän Anu vielä kielsi noi kaikki aiemmin tapahtuneet asiat, vaikka alunperin itse alkoi öisin hipsutella Helmeriä!
Miten Hemmi ei tajua. Anu sanoo tossa ihan suoraan, että ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Miks vedonlyöjät odottais viime hetkeen Anun ulos äänestämisessä kun jos Anu voittaa koko bb:n niin vedonlyöntiprossa on tällä hetkellä 20.
Mä en tajua tota ollenkaan, luulis että nyt kun Villeä vastaan on noin hurja ero niin prosentti laskisi eikä nouse kuten on nyt käynyt.
Nää vedonlyöntiporukathan pyörittää ihan täysillä tätä. Sijoitat tonnin, äänestät 5000€ koko kautena Anun hyväksi ja saat vähintään 20 000€ kun Anu voittaa
Ok, eli lyövät vetoa koko talon voittajasta! Perun sitten aiemmat kirjoitukseni, luulin että lyövät vetoa siitä, kuka nyt on lähdössä.
Vierailija kirjoitti:
Kristian ei ole Jumala.
Kristian
kerran teki Jumalan
luokan kattoon nuuskallaan
se näköjään yrittää vieläkin viiksiä kasvattaa
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuo prosentit ole kiinni ihan siitä, että kuinka moni veikkaa ketäkin voittajaksi? Anu on siis ihmisten mielestä epätodennäköinen voittaja, eivätkä lyö vetoa Anun voiton puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu Nään pojat (varmaan minuutin hiljaisuuden jälkeen)Tämän jälkeen Helmeri alkaa selittää, kuinka ei olis uskonut, että vois talossa ihastua näin vahvasti. Anu on aivan hiljaa, ei kommentoi mitään takaisin. Naama vain mutrussa. Hemmi alkaa muistella, että mistäs heidän juttunsa lähtikään liikkeelle, Hemmin mukaan jo laivatehtäväviikolta. Anu nauraa epäuskoisena ja väittää vastaan.
Varmaan siks, kun Anu sanoo tuollaisia juttuja mut sit heti juoksee Hemmin syliin kuitenkin ja antaa aivan vastakkaisia signaaleja.
Outo ihminen tuo Anu, ei vaan voi tajuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nuo prosentit ole kiinni ihan siitä, että kuinka moni veikkaa ketäkin voittajaksi? Anu on siis ihmisten mielestä epätodennäköinen voittaja, eivätkä lyö vetoa Anun voiton puolesta.
Eli valtaosan mielestä Anu putoaa sunnuntaina pois. Villellä on kolmanneksi pienimmät kertoimet koko bb:n voittajaksi, sitten on Krisu ja pienin kerroin on Kevinillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vähätellään sitä että jotain on kiva katsella? Saatte nähdä että paljon saa Anu ääniä ihan jo pelkästään ulkonäöllään vaan.
Valitettavasti maailma on näin ulkonäkökeskeinen.
Niin naisille. Jos talossa nyt olevia miehiä katsoo, niin tuskin heitä on siellä ulkonäön takia pidetty.
Älykkäät, rohkeat ja sanavalmiit keskustelevat naiset ovat äänestetty pihalle jo kauan sitten. Ketä naisia meillä vielä onkaan: Anu. Älä sano mitään, hymyile ja ole miesten mieleen.Mutta tätähän tämä on.
BB ei ole myöskään mikään Ajankohtaisen kakkosen keskusteluilta vaan puhtaasti viihdeohjelma.
Minusta parasta viihdettä tässä kaudessa ovat juuri olleet hyvin erilaisten ihmisten hyvät keskustelut.
Minulle taas viihdearvoa tuo hauskuus ja heittäytyminen tehtäviin.
Niinno eipä se Anu ole siellä paljoa puhunut. Mutta onko Anu ollut sinusta hauska ja heittäytyjä?
Eli tuohon vedonlyöntiinkö ei voi enää osallistua? Ne jotka alussa veikanneet Anua voittakaksi voivat voittaa 20 kertaisen määrän? Vai voinko vielä laittaa vaikka tonnin siihen, että Anu voittaa?
Se on kyllä aika varma juttu, että nyt lähtee Anu. ANUSTA ei olla erityisemmin pidetty talon ulkopuolella.
Kristian taasen tulee voittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessan pönttöön sitä itseään ja vessapaperia. Ei talouspaperia eikä nenäliinoja.
Silppuna se laitetaankin pyttyyn.
Ai, sinä hygienistinä silppuat räkäisen nenäliinan käsin, saksilla, vai onko ihan silppuri sitä varten!?
😂😂 luulin että silppurilla silputaan papereita joissa näkyy tietoja.
Hygieenistä silputa räkäpaperi siinä samalla.
Tartu nenäliinaa kulmasta eroita siivut ja vetäise pytyn suojissa ja vedä! WC ssä käytyä pestään aina muutenkin kädet johtuen siitä että kakkaa on sumuna kaikissa paikoissa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Anun vedonlyöntiprosentti on vain noussut eilisestä, vielä eilen oli 17 kun nyt jo 20. Omituista
Luulis että laskee kun oli niin paljon enemmän ääniä mitä Villellä
No tuo herättää taas spekulaatiot siitä, että Villen putoaminen tiedetään etukäteen ja se on vuotanut? Näin ilmeisesti epäili vedonlyöntiyhtiö Emman kohdalla, koska Emma oli vasta kolmossuosikki (eli se epätodennäköisin vaihtoehto) putoamaan Tarina-Timo-Emma-häädössä, mutta sitten yhtäkkiä heti torstaina alkoikin saamaan 97 prosenttia vedoista putoamisen puolesta. Nelonen siis kiisti tämän, mutta peliyhtiö kuitenkin tutki asiaa. En tiedä, miten asiassa lopulta kävi. Selvisikö vai ei.
Vedonlyöntiyritys Betsson kertoi aiemmin tänään poikkeuksellisesta vedonlyönnistä liittyen ensimmäiseen putoajaan Big Brotherissa. Emman lisäksi häätöäänestyksessä oli Tarina ja Timo mutta torstaista lähtien Emmaa alettiin pelaamaan ennen näkemättömän paljon. Peräti 97 prosenttia vedoista meni Emmalla.
Itse häätöäänestys oli sunnuntaina, ja ensimmäinen putoaja oli kuin olikin Emma. Jotkut siis tienasivat jopa tuhansia euroja rahaa veikkaamalla oikein.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1400bb67-d806-4cd6-af03-6955c8…
– Ei ole mitään tietoa, että mistä tämä äänestäminen on lähtenyt, ja kuka on mahdollisesti vuotanut ja mitä. Meillä näyttää data tällä hetkellä siltä, että Emma oli kolmossuosikki putoamaan, ja tällä hetkellä on sellainen tilanne, että 97 prosenttia vedoista on tullut Emmalle, Betssonin Head of Marketing Jussi Nurmi kertoo Iltalehdelle.
Havainnon jälkeen Betsson toimi normaalisti eli pudotti Emman korkeahkon kertoimen 6.15:stä vain 2.05:een ja nosti samalla muiden ehdokkaiden kertoimia.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b4e1ff1b-0e58-423b-8fb7-2c5c29…
jotenkin tuntuu, että kaikki BB-talossa ja talon ulkopuolella näkee Helmerin puudelina menon, eikö hän itse näe sitä, toki kyllähän näitä puudeleita on paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
113 kirjoitti:
Kevin hyytyy ....kun ei saa olla draamagueen eli kun Krisu sano Kevinille,että Hemmi ja Kevin on molemmat yksinhuoltaja perheestä ja samanlaisista lähtökohdista.
Hemmi laittoi firman pystyyn Kevin ikäisenä ja Kevi sanoi,että hän ottaa kaiken mitä yhteiskunta hänelle tarjoaa... eli ei ymmärrä ollenkaan mistään mitään...muuta kun draamasta...Nyt ei halua tulla Hemmin saunaan kun kamut tärkeimpiä samana iltana,vaikka Kimmo sanoi,että sä voit tavata kamujasi vaikka ja kuinka paljon....Tosi yksikantainen asenne Kevinillä.Kyllä, Kevinillä on sellainen asenne että on käsi ojossa vaatimassa koko ajan rahaa pummina "kattokaa mua, kattokaa mua, oon draamaqueen, se oikeuttaa mut ilmaiseen rahaan"
Kevin on enemmän kuin kukaan talossa puhunut minimalistisen elämäntavan ja kulutuksen vähentämisen puolesta. Toteuttaa näitä arvoja omassa elämässään. Eilisessä keskustelussa kannatti progressiivista verotusta ja sitä, että kaikilla olisi mahdollisimman tasa-arvoiset lähtökohdat. Se oli kokkari-Helmeri, jonka mielestä perintövero pitäisi poistaa, ettei valtio pääse iskemään väliin, kun jätetään omaisuuksia lapsille.
Mutta eipä ole kertonut sitä mikä juttu se on, että äitinsä synnyttänyt 7 lasta neljälle eri miehelle. Ja missä sen isä on? Milloin kadonnut Kevinin elämästä ja miksi?
Miksi Kevinin pitäisi enempää näitä asioita avata? Hän ei ole syyllinen siihen millaiseen perheeseen on syntynyt tai isän lähtemiseen kälppimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siks, kun Anu sanoo tuollaisia juttuja mut sit heti juoksee Hemmin syliin kuitenkin ja antaa aivan vastakkaisia signaaleja.
Outo ihminen tuo Anu, ei vaan voi tajuta
Niinpä, sillä lailla yrittää pysyä talossa. Ei vaan Helmeri tajua, et Anu pelaa.
Minä joka en ole mikään numeroihminen, vaan jotain aivan muuta, olen alkanut kiinnostua tässä että julkistetaanko tämän tuotannon loppusaldo koko tämän ''kiusaamisen'' jälkeen. Paljonko jäi viivan alle, kun on maksettu yhdelle se ''HUIKEA'' kolmekymppiä? Haluan avoimuutta asiassa, arvoisa herra Tuotanto! Olen äänestäjien asialla!