Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
78381/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonteita ei voi verrata jos toiselle annetaan vaikka lääkettä tai viinaa enemmän kuin toiselle. Villen, Kevinin  ja Krisun luonteita ei voi verrata koska noitten kahden kontrollointi estää vertailun kokonaan.

Sinähän vitsin murjaisit heti aamusta! Kun esim joissakin ammattikoulutuksissa on luonnetestit, niin sinun logiikallasi kaikki juotetaan ensin känniin ja sen jälkeen tehdään testit! Jee, jee!!

En sanonut noin, vaan siten että jos esim toiset saavat nukutusainetta enemmän niin toisten tajunnantila muuttuu enemmän sama alkoholin kanssa.

Tuotanto voisi päättää myös antamatta alkoholia kenellekään tai yhtä paljon kaikille sitten.

Aikuiset ihmiset osaa itse päättää juovatko vai eivät, vaikka alkoholia oliskin tarjolla. Mitä ihmettä nyt selität "enemmän toisille kuin toisille", kenenkään kurkkuun ei ole kaadettu juomaa väkisin, joten älä jaksa. Jos asukkaat itse asettaa itsensä epäedulliseen asemaan, niin se on heidän asiansa, ei tuotannon.

Eihän se ole epäedullista juuri siksi ettei kaikki juo, tajuatko. Älykkäät tajuavat vaan että eri määrä aineita veressä ja suhteuttavat asiat realistisesti.

Kyse on siitä ettei kaikkien äo riitä erottamaan näitä asioita ja tuomitsevat enemmän aineita saaneita.

Nuo on kaikki jo sen ikäisiä ihmisiä, että tietävät millaisia ovat humalassa. Varsinkin Krisu tuntuu olevan hyvin tietoinen miten ilkeäksi ja jopa väkivaltaiseksi ärsyttäjäksi muuttuu ja silti hän juo. Ei sellaisille tarvitse antaa mitään armoa pelkän humalatilan vuoksi, kun ihan itse aiheuttaa itselleen sellaisen tilan että on "eri määrä aineita veressä".

Humalatila ei myöskään lain mukana ole mikään lieventävä asianhaara, koskaan, toisinaan se on jopa pahentava asianhaara, muttei koskaan lieventävä, mietippä sitä.

Jaa minä kun luulin että humalaisen raiskaaminen ei ole lieventävä juttu.  Tai humalaisen heitteillejättäminen pakkaseen ei ole jutuu vai?

Kyse on siitä etteä BB talo ei ole paikka jossa on normilait vaan tämä on ihmiskoe jossa katsotaan luonteita ja yhteisöä. Se joka ei yhteisössä asetu samalle viivalle muitten kanssa ilmentää pelkoa heittäytyä toisten kanssa mukaan.

Ja jos kieltäytyy heittäytymästä mukaan pelkojensa takia osoittaa tarvetta olla muitten päällä muka. Se kertoo asioita ihmisestä mikä tarve olla päällepäsmäri noin kuten Ville ja Kevin, ilman alkoholia.

Vierailija
78382/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin eilen kun koosteessa haastateltiin ihmisiä jossain kauppakeskuksessa (Redissä?) siitä et kuka voittaa, niin yksi nuori nainen/tyttö kehui vuolaasti Krisua, kuinka on niin samaistuttava ja kansan suosikki... Millä tavalla Krisu on samaistuttava? Kiroilee, piereskelee jatkuvasti, ilkeilee, kiusaa, ei välitä vaikka loukkaa muita ihmisiä, viina vaan jatkuvasti mielessä jne... En ikinä kehtaisi kaiken kansan nähden kertoa samaistuvani noihin asioihin.

Mutta jos kaikki kansa samaistuu häneen?

Minä en samaistu, joten väite on epätosi.

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
78383/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä formaatti pilattiin löyhämoraaliseksi. Kiusaaminen sallitaan, läyhääminen. Kuka sellaista haluaa katsoa. Kuka haluaa voittajaksi kiusaajan ja väkivaltaisen läyhääjän. En minä ainakaan ja tuotanto on valinnut Krisun jo aikoja sitten voittajaksi. Ja sallii Krisulle kaiken. Tuotanto kusettaa äänestäjiä, rahastaa vain.

Sulle sopisi Disneyland tai Narnia, You tubella on niitä satumaailmoita.

Vierailija
78384/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonteita ei voi verrata jos toiselle annetaan vaikka lääkettä tai viinaa enemmän kuin toiselle. Villen, Kevinin  ja Krisun luonteita ei voi verrata koska noitten kahden kontrollointi estää vertailun kokonaan.

Sinähän vitsin murjaisit heti aamusta! Kun esim joissakin ammattikoulutuksissa on luonnetestit, niin sinun logiikallasi kaikki juotetaan ensin känniin ja sen jälkeen tehdään testit! Jee, jee!!

En sanonut noin, vaan siten että jos esim toiset saavat nukutusainetta enemmän niin toisten tajunnantila muuttuu enemmän sama alkoholin kanssa.

Tuotanto voisi päättää myös antamatta alkoholia kenellekään tai yhtä paljon kaikille sitten.

Aikuiset ihmiset osaa itse päättää juovatko vai eivät, vaikka alkoholia oliskin tarjolla. Mitä ihmettä nyt selität "enemmän toisille kuin toisille", kenenkään kurkkuun ei ole kaadettu juomaa väkisin, joten älä jaksa. Jos asukkaat itse asettaa itsensä epäedulliseen asemaan, niin se on heidän asiansa, ei tuotannon.

Kyse onkin juuri siitä että voivat päättää JÄTTÄVÄTKÖ esittelemättä itsestään kännipuolen.

Jos jättävät niin on oletetttavissa että siellä on puoli jota ei halua näyttää.

Toisia sen näyttäminen ei taas pelota.Koska hyväksyvät kokonaispersoonansa ja salattavaa ei ole, eikä energiaa mene

Kulissiin, kuten neurootikoilla.

Haloo kaikki eivät juo? Se ei ole mikään pakollinen asia elämässä, tiesitkö? Itse asiassa suurimman osan ihmisten elämä pyörii ihan muiden asioiden ympärillä kuin viinan. Vinkki sullekin, että muutakin elämää on..

Vierailija
78385/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole epäedullista juuri siksi ettei kaikki juo, tajuatko. Älykkäät tajuavat vaan että eri määrä aineita veressä ja suhteuttavat asiat realistisesti.

Kyse on siitä ettei kaikkien äo riitä erottamaan näitä asioita ja tuomitsevat enemmän aineita saaneita.

Nuo on kaikki jo sen ikäisiä ihmisiä, että tietävät millaisia ovat humalassa. Varsinkin Krisu tuntuu olevan hyvin tietoinen miten ilkeäksi ja jopa väkivaltaiseksi ärsyttäjäksi muuttuu ja silti hän juo. Ei sellaisille tarvitse antaa mitään armoa pelkän humalatilan vuoksi, kun ihan itse aiheuttaa itselleen sellaisen tilan että on "eri määrä aineita veressä".

Humalatila ei myöskään lain mukana ole mikään lieventävä asianhaara, koskaan, toisinaan se on jopa pahentava asianhaara, muttei koskaan lieventävä, mietippä sitä.

Jaa minä kun luulin että humalaisen raiskaaminen ei ole lieventävä juttu.  Tai humalaisen heitteillejättäminen pakkaseen ei ole jutuu vai?

Kyse on siitä etteä BB talo ei ole paikka jossa on normilait vaan tämä on ihmiskoe jossa katsotaan luonteita ja yhteisöä. Se joka ei yhteisössä asetu samalle viivalle muitten kanssa ilmentää pelkoa heittäytyä toisten kanssa mukaan.

Ja jos kieltäytyy heittäytymästä mukaan pelkojensa takia osoittaa tarvetta olla muitten päällä muka. Se kertoo asioita ihmisestä mikä tarve olla päällepäsmäri noin kuten Ville ja Kevin, ilman alkoholia.

Huoh. Niin, ensinnäkin tarkoitettiin sitä, että jos tekijä on humalassa, ei se lievennä raiskauksen vakavuutta jos raiskaaja on humalassa, eikä lievennä mitään muutakaan. Vielä vähemmän se lieventää jos kohde on humalassa. Mikä sun poitti oli?

Ketään ei voi pakottaa humaltumaan, minusta sinulla on vähän sairas ajatus että esim. alkoholistin tai muusta syystä alkoholista kieltäytyvän olisi pakko ryypätä jos on osallistunut BB:hen.

Vierailija
78386/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri ei kyllä taida pelata lähti yöllä nukkumaan Anun viereen ja sanoi pojille että "tunteet edellä öitä"!!

Vierailija
78387/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kyllä tämän kauden tuotanto.

Casting ihan ok, oikeastaan tosi hyvä. Mutta sit.

Kuvausohjaus on kehnoa. Tuntuu että Big Brother myös toisinaan välillä  todella nukkuu, eikä puutu tilanteisiin joihin pitäisi puuttua. Esimerkiksi Levin reissulla tilanteeseen olisi pitänyt puuttua ajoissa. Asukkaiden palelluttaminen (huonot makuupussit), tuotannon puolesta ohjattu väkivalta (munien rikkominen jonkun asukkaan päähän!) ovat myös asioita joita en kyllä ymmärrä. 

On myös veteen piirretty viiva, mitkä asiat ovat vähemmistöjen syrjintää. Suomen laissa on kielletty syrjiminen tai pilkkaaminen etnisen taustan, sukupuolen tai uskonnon vuoksi. Tätä voisi miettiä, oliskohan jotain tällaista esiintynyt, ehkä kyllä on. Ymmärrän hyvin esim. että Ville voi olla tosi ärsyttävä, ja asukkaana varmaan olisin jo mennyt syyllistymään jos vaikka minkälaiseen käytökseen, mutta mielestäni nuo toisten asukkaiden uskontovastaiset puheet ja muut eleet ovat kyllä välillä ylittäneet rajan reippaasti. 

Krisun käytöksen "rangaistus", josta syystä Jukka joutui ulos, oli yksi käsittämätön momentti. Kauden alussa myös Eeviksen kitinöineen olisi pitänyt joutua puhutteluun, jossa olisi käyty läpi onko hän tajunnut mihin formaattiin oli tullut, ja jos ei ole tajunnut, olisi pitänyt omasta valinnastaan antaa sitten poistua saman tien. Tupakkien jakaminen hämmästyttää, mikä ihmeen juttu tuo on, ettei tupakoivan asukkaan tarvitse osata itse hommata tupakoitaan mukanaan. Jos sitten hajoilee ilman niin siinähän hajoilee.

Että joo. Äänestäisin tuotannon ulos.

Ehdottomasti samaa mieltä.

Lisäisin listaan vielä:

- Käsittämätön kuvaustyöskentely; katsoja joutuu itse toimimaan ohjaajana kun esim mielenkiintoinen keskustelu pätkäistään kesken lauseen ja poukkoilemaan itse streamista toiseen ja takaisin että pystyisi seuraamaan edes yhden tapahtumakuvion alusta loppuun. Tuntuu myös kuin kuvaajatkaan eivät jaksaisi keskittyä talon tapahtumiin / kuunnella mistä puhutaan, yhtä hukassa ovat niin kuvakulmat kuin zoomauskin (esimerkki eiliseltä: kun asukkaat esittelivät dinopaitojaan, lähikuvassa oli yleensä Hemmin naama, ei ko paita, niitä tyydyttiin näyttämään vähän ohimennen).

Oi ne menneet päivät ja entiset kaudet jolloin kamera oli heti kartalla ja kohdensi just siihen mistä puhuttiin!

- Onnettomasta äänimaailmasta tuskin tarvitsee edes mainita? Kohisevat mikit, kakofonia kun ei osata vaientaa tarpeettomia ääniä (turhat tausta keskustelut, vessaan poistuneen mikrofoni, näitä riittäisi vainka kuika paljon)

- Ala-arvoinen taustatoimittaminen.

Oletko käynyt virallisilla sivuilla? Ellet, et ole menettänyt mitään. Jos olet, niin todennäköisesti hermosi. Kuka niitä "uutisia" oikein kirjoittaa? Tai arvaanhan minä, joku tuotantotiimin ilmaiseksi saama harjoittelija, käsikirjoittajan sanelun mukaan.

Nekin palvelevat vain ennalta suunniteltua ja sovittua "draaman kaarta"; poimitaan yksittäisiä asioita joilla saadaan luotua haluttu/asukkaalle roolitettu kuva, tai suorastaan ohjataan keskusteluja haluttuihin aiheisiin ja näitä provokaatioita sitten nostetaan esiin.

Ja yhtä laiskat ip-lehdet edelleen sitten siteeraavat ko "uutisia" lähes sanasta sanaan, osoittaen että itse ohjelman seuraaminen ei olisi voinut vähempää kiinnostaa.

Kuten ei ruututoimittajiakaan, Hytöstä, Vehviläistä tai Kottosta.

Saa jatkaa luetteloa.

Erinomainen analyysi kaudesta, eritoten nuo käsikirjoitus "uutiset",mitkä ovat silmiinpistävän valheellisia.

Kuinkahan moni pelkästään koosteita vilkuileva tekee päätöksiä äänestyksen suhteen niiden perusteella.

Lisäksi nämä koosteiden toimittajat/juontajat ovat ihan kuutamolla tapahtumista.

Koosteet on leikattu niin,että keskusteluista,myös juonimisista näkyy esim.loppuosa tai alkuosa,jolloin 

oikeata kuvaa tilanteista ei synny.Näin saadaan asukkaiden toiminnasta välitettyä totuudenvastainen kuva.

Vierailija
78388/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisyys ja se miten se rakentuu ei ole minun mielipide vaan tutkittua asiaa. Luotan noihin tutkimuksiin enemmän kuin Kevineitten TAHTOO TAHTOO koko maailman tahtoo-huutoihin.

Maailmassa on paljo kaikkea tahtovia ihmisiä jotka keskenkasvuisia ja heitä tulee katsoa tahtomisissaan kuten keskenkasvuisia sillä he sotkevat koko yhteiskunnan.Lapsethan siitä kärsivät jos isät ja äidit loppuvat perheenä.

Kyse onkin juuri siitä että voivat päättää JÄTTÄVÄTKÖ esittelemättä itsestään kännipuolen.

Toisia sen näyttäminen ei taas pelota.Koska hyväksyvät kokonaispersoonansa ja salattavaa ei ole, eikä energiaa mene

No sullahan on tietenkin omat mielipiteesi ja käsitykset tuosta asiasta. Minusta on vain fiksua olla juomatta, kun tietää miten se käytökseen voi vaikuttaa ja kun kuitenkin on kaiken kansan ihmeteltävänä tuolla ja jokainen sormenliikahduskin rekisteröidään. Eikä siinä välttämättä mitään erityistä salattavaa tarvitse olla, pelkkä tietoisuus siitä, miten humalatila nyt yleensäkkin ihmisiin vaikuttaa riittää, ettei halua käyttäytyä idioottimaisesti jatkuvassa suorassa lähetyksessä.

Jos se sun mielestä on negatiivinen asia, niin minkä sille mahtaa, mutta monen muun mielestä se on vaan hyvä asia, että osaa asettaa rajat itselleen.

Vierailija
78389/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata laittaa euroakaan äänestyksiin. Turhaa. Voittajan ovat valinneet etukäteen. Kaikki on teatteria ja suunniteltua solvaamista. Tuotannon suosikista ei saa näyttää klippejä, missä kysyy kielteistä hänestä, lähetyksessä juontajan pitää kehua Krisua ja vieraan ja jos vieras sanallakaan alkaidi puhua kielteisesti se keskeytetään. Käyttäkää äänestysrahat itseenne, joulukin tulossa. Lopetan bb:n katsomisen. Tulee liian pahaolo tuosta tuotannon epäoikeudenmukaisesta pelistä.

Vierailija
78390/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä uskois että big brotherin ääni on sama kuin syke sarjan Kasimir. Ihan todella yllättävää

Siis tää joka kuuluttaa asioita, ok huoneessahan on eri.

Vierailija
78391/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmeri ei kyllä taida pelata lähti yöllä nukkumaan Anun viereen ja sanoi pojille että "tunteet edellä öitä"!!

Ehkä sekin on peliä? Mistäs tiedät? 😉

Vierailija
78392/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas siellä tekisi ruokaa ja leipää asukkaille, jos ei Villee ois. No, ei ainakaan Helmeri, saatikka "kokki"-amiksen käynyt Anu, joka ei osaa edes kastiketta tehdä.(Tupu neuvoi).  Ainiin, osaahan se mainostamansa munakkaan tehdä, joka onkin tosi vaikee tehdä.

onhan kimmo tehnyt usein ruokaa, pizzaa

Kimmo on tehnyt monesti ruokaa mm lasagnea. Jopa tiskannut.

Aikuinen mies jopa tiskannut omia tiskejään kahden kuukauden aikana! Kahdestiko? Toki hän sitten on tiskannut, miten ihmeessä joku kehtaa väittää muuta.....

😂😂😂 joku laskee tiskivuorot. Tuo ei oo kilpailu kenen tiskiharja heiluu kiivaimmin😂

Jep, kertoo vaan ihmisestä yllättävän paljon se, että laittaa toisen kerta toisensa jälkeen siivoamaan omat sotkunsa ja tiskaamaan omat tiskinsä. Ehkä olet itse samanlainen, kun niin kovin naurattaa.

Mulla on tiskikone ja itse siivoon ja itse määrään mihin rahat menee.

Vierailija
78393/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisyys ja se miten se rakentuu ei ole minun mielipide vaan tutkittua asiaa. Luotan noihin tutkimuksiin enemmän kuin Kevineitten TAHTOO TAHTOO koko maailman tahtoo-huutoihin.

Maailmassa on paljo kaikkea tahtovia ihmisiä jotka keskenkasvuisia ja heitä tulee katsoa tahtomisissaan kuten keskenkasvuisia sillä he sotkevat koko yhteiskunnan.Lapsethan siitä kärsivät jos isät ja äidit loppuvat perheenä.

No sullahan on tietenkin omat mielipiteesi ja käsitykset tuosta asiasta. Minusta on vain fiksua olla juomatta, kun tietää miten se käytökseen voi vaikuttaa ja kun kuitenkin on kaiken kansan ihmeteltävänä tuolla ja jokainen sormenliikahduskin rekisteröidään. Eikä siinä välttämättä mitään erityistä salattavaa tarvitse olla, pelkkä tietoisuus siitä, miten humalatila nyt yleensäkkin ihmisiin vaikuttaa riittää, ettei halua käyttäytyä idioottimaisesti jatkuvassa suorassa lähetyksessä.

Jos se sun mielestä on negatiivinen asia, niin minkä sille mahtaa, mutta monen muun mielestä se on vaan hyvä asia, että osaa asettaa rajat itselleen.

Ihmisyys ei ole mielipide eikä se miten se rakentuu. Lapsista on kyse jos loppuu isät ja äidit niin lapset kärsivät.

Miksi sensuroit kirjoitukseni tästä ja mdena vielä?

Mikä agenda sulla on sotkea Suomea?

Vierailija
78394/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kun eilen Kimmo luki kaiken päälle Villeä disauttavia somekirjoutuksia, vaikka hänestä kirjoitettu tosi paljon hyvää.

Vierailija
78395/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sekin on peliä? Mistäs tiedät? 😉

Helmeri oli aika kauan ja seurasi vielä tupakkapaikalle. En kuullut että olisi noin sanonut mutta saattoihan tuo sanoakin.

Vierailija
78396/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisyys ei ole mielipide eikä se miten se rakentuu. Lapsista on kyse jos loppuu isät ja äidit niin lapset kärsivät.

Miksi sensuroit kirjoitukseni tästä ja mdena vielä?

Mikä agenda sulla on sotkea Suomea?

Täh? Liittyi lainaamaasi asiaan miten?

Vierailija
78397/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö asukkaat saisi tuntea negatiivisia tunteita ja arvostella yhtään toisisaan? Kyllähän täälläkin arvostellaan, vieläpä paljon ankarammin ja puututaan jopa syömistapaan ja makaamisasentoon. Ja sitten nuo jotka ovat oikeasti tuolla toistensa kanssa 24/7 eivät saisi yhtään ärsyyntyä tai "läyhätä" mieltään ja tunteitaan tuulettakseen?  Aika kohtuuton vaatimus, eikä yhdelläkään palstan keskustelijalla itsellään toteutusi viikkoakaan talossa. Peili käteen.

Vierailija
78398/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonittelut, läyhäämiset, selän takana pahan puhuminen, kiusaamiseen yllyttäminen, nimeämisistä puhuminen. Tuotanto olisi voinut leikata klipit ja näyttää ne kaikki. Ennenkuin tuotanto savustaa Villen ulos. Näyttäisi klpit asukkaille. Olisi edes sen verran munaa tuotannolla. Tärkeämpäähän se oli tuotannolle näyttää klippejä missä Ville sanoo ettei tykkää pomppimisesta ja halloweenista. Sekö on tärkeämpää yrittää ala-arvoisesti vaikuttaa äänestäjiin. Eikö kiusaamisen esilletuominen olisi tärkeämpää. Vai onko tuotanto kiusaaja?

Vierailija
78399/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo kaikki eivät juo? Se ei ole mikään pakollinen asia elämässä, tiesitkö? Itse asiassa suurimman osan ihmisten elämä pyörii ihan muiden asioiden ympärillä kuin viinan. Vinkki sullekin, että muutakin elämää on..

Olen täysraitis itse.

Tuo on ihmiskoe jossa se että kieltäytyy heittäytymästä muitten mukaan kertoo karusti tarpeesta olla näyttämättä noita puolia itsestä. Ja se kertoo paljon.

Vierailija
78400/90773 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautetta noista koosteiden Almasta ja Kimmosta(eilinen Ville dissaus oli ala- arvoista)

voi antaa:Nelonen media, Twitter, Face. Janne Virtaselle.

Ketju on lukittu.