BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Oli se päivänaika mikä tahansa kun tämän ketjun avaan niin täällä keskustellaan vain Krisusta, hohhoijjaa. Eikö tuo ala jo kyllästyttämään pikku hiljaa? Varsinkin kun suurin osa on täysiä nollapostauksia joita on tuhat peräkkäin.
Eivät itse huomaa miten kiusaavat Krisua.
Vierailija kirjoitti:
Siis sormettiko Anu ja Hemmis siellä Levillä? Mitä siel tapahtui ???
Lauloivat tahdon olla hyvin hellä sulle ja Anu näytti kauniilta pipo päässä ja armimainen ääni. Sitten Hemmi juoksi päin lumiukkoa ja kaatui . Aiku oli hauskaa.
Vahva kutina että tytöt menee finaaliin. Möreä-äänisempi taitaa viedä koko skaban. Sateenkarivärinää.
Miten voi olla noin typerä talossa joka ei tiedä mitä edes naivi tarkoittaa vaan jää vielä jankkaamaan että sehän on sellainen itsekäs. Anu ulos talosta ei ole tarvittavalla tasolla,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko eilisessä lähetyksessä muita bb asukkeja kuin Eevis ja Timo. Jukan näköisiä miehiä istui eturivissä. Näytettiinkö Krisun vaimoa tai onko näytetty koskaan.
KRISULLA EI OLE VAIMOA, EI OLE NAIMISISSA!
Muijastahan Krisu itse puhuu usein, joten siitä ei tiedä, onko naimisissa vai avokki.
Tyttöystävästä puhunut yhtä usein. On myös kertonut, että ovat asuneet välillä yhdessä, mutta ilmeisesti viimeisimmässä asunnossa ei. Tyttöystävä asuu porukoillaan ja Krisu purki vuokrasopimuksen päästessään BB taloon.
Katsookohan tyttis porukoittensa kanssa yhdessä BB:tä? Joojoo ei kuulu tietenkään mulle, mutta hassua kun Krisu itse selitti kuinka oli jännittänyt kun ensi kertaa tapasi appivanhempansa, yritti olla kiroilematta (?) jne, kun talossa kuitenkin tuollainen..
No voi iiik, olisiko Krisun pitänyt esittää herranterttua sillä olettamuksella, että tyttöystävän vanhemmat katsoo?
Voishan sitä olla ihmisiksi oli sitten missä tahansa. Sekin on vaihtoehto, tiesitkö?
Ja sitten puhuttaisi, kuinka feikki Krisu on. Ei tuossa formaatissa ole tarkoitus marttakerhoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuohon lopputulokseen/äänestystuloksiin ole valitettavasti valtaa vaikuttaa. Tuotanto tekee päätökset ja sen mukaan mennään.
Arvioni lopputulemaksi on Krisu voittaa, Kevin toinen ja helmeri kolmas.
Harmi, että tuotanto on mieltynyt Krisuun. Jos Krisu olisi pudonnut ja sitten Kimmo olisi ilmapiiriä saatu paljon paremmaksi. En vaan voi sietää kiusaamista & selän takana jauhamista.
Minä kyllä vähän veikkaan ettei Krisu tosiaankaan ole se joka voittaa. Krisu on rahasampo kun on niin ilkeä ja tunnekylmä ihminen, että ihmiset laittaa mielellään rahaa saadakseen antaa tuollaiselle ihmiselle ansionsa mukaan, minäkin laitoin rahaa viime äänestykseen että saisi tämän kusipään pois parrasvaloista.
Mutta kyllä se Krisu loppuvaiheessa heitetään syrjään kuin käytetty rätti, aika huona tekisi imagolle antaa kiusaamista, alkoholismia ja junttiutta edustavan henkilön voittaa.
Ei
Tuotanto pitää kyllä huolen että voittaja on joko Kevin, Anu tai Helmeri.
Todellakin heistä joku voiton ansaitsee! Rähinöitsijät ja kitisijät eivät voittoa ansaitse; ovat huonoja roolimalleja.
Eivätkä ansaitse juonittelijatkaan: Anu ja Hemmi. Viimeksimainittu on lisäksi riidankylväjä,kuten eilinen osoitti. Toki Hemmillä oli ilmeisesti tarkoitus suolata Kristianiakin Villen lisäksi,kun tiesi,että Kristian tarttuu syöttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko eilisessä lähetyksessä muita bb asukkeja kuin Eevis ja Timo. Jukan näköisiä miehiä istui eturivissä. Näytettiinkö Krisun vaimoa tai onko näytetty koskaan.
Muijastahan Krisu itse puhuu usein, joten siitä ei tiedä, onko naimisissa vai avokki.
Tyttöystävästä puhunut yhtä usein. On myös kertonut, että ovat asuneet välillä yhdessä, mutta ilmeisesti viimeisimmässä asunnossa ei. Tyttöystävä asuu porukoillaan ja Krisu purki vuokrasopimuksen päästessään BB taloon.
Katsookohan tyttis porukoittensa kanssa yhdessä BB:tä? Joojoo ei kuulu tietenkään mulle, mutta hassua kun Krisu itse selitti kuinka oli jännittänyt kun ensi kertaa tapasi appivanhempansa, yritti olla kiroilematta (?) jne, kun talossa kuitenkin tuollainen..
No voi iiik, olisiko Krisun pitänyt esittää herranterttua sillä olettamuksella, että tyttöystävän vanhemmat katsoo?
Voishan sitä olla ihmisiksi oli sitten missä tahansa. Sekin on vaihtoehto, tiesitkö?
Ei se ole, täytyy olla k*sipää, koska niitä ihmiset ihailevat.
Viestillä ensin peukut 5 ja 0.
Yhtäkkiä 7 ja 16.
Krisun faneissa paljon trolleja.
Onko Kveini taas byllyä byörittämässä niim birusti tossaja?
Miten tuolla talossa jaksetaan tuota jeesustelua viikosta toiseen? Itsellä tökkii jo koosteet. Mitä nelikymppinen perheellinen mies tekee tuolla teinien kanssa, käännytystä?
Vierailija kirjoitti:
Viestillä ensin peukut 5 ja 0.
Yhtäkkiä 7 ja 16.Krisun faneissa paljon trolleja.
Trolliksi haukkuminen on epäkunnioittavaa.
Vierailija kirjoitti:
hahah Anu väittää että sana naivi tarkoittaa itsekästä. Huh Huh. Kevin oikaisee että sehän on sellainen joka uskoo kaiken.
Anu kiistelee asiasta.
Sitten Kysyivät Kimmolta ja kimmo oikaisi ja Hemmi vielä yritti että se on sellainen joka uskoo akiken ja jää itsekääsnä jankkaamaan ..
Niin Anu heti piristyy: no niin minähän sanoin että itsekästä tarkoittaa...
Voi luoja mikä blondi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten puhuttaisi, kuinka feikki Krisu on. Ei tuossa formaatissa ole tarkoitus marttakerhoilla.
Marttakerhoilua tai ei, toivottavasti kuitenkin reilun tyyppi voittaa, eli Kevin. Ihminen voi olla myös hyvä tyyppi ihan feikkaamattakin JOS haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muija, eukko, avo, tyttöystävä, vaimo. Näin Krisu puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuolla talossa jaksetaan tuota jeesustelua viikosta toiseen? Itsellä tökkii jo koosteet. Mitä nelikymppinen perheellinen mies tekee tuolla teinien kanssa, käännytystä?
Teinien? Anu 30? Kimmo 32, Krisu 27, Hemmi 31 tai 32, Kevin 21
Vierailija kirjoitti:
Melko yli-ikäisiä teinejä 😂😂🤣
Mun mielestä tämän koko BB-ketjun vois poistaa. Kamalaa oksennusta puolin ja toisin.
Hemmi viihtyy taas kapisen kylpytakin kanssa. Oliko sitten pesussa kun eilen oli vaatteet päällä. Ei peesaajaa voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muija, eukko, avo, tyttöystävä, vaimo. Näin Krisu puhuu.
Te*ska, K*lli, P*llu, P*ska, muna. Näin Krisu puhuu.
Absolutistin ei tarvitse juoda alkoholia vaikka muut juo, tupakoimattomien ei tarvitse polttaa vaikka muut polttaa, homon ei tarvitse rakastella naista vaikka talossaniin tehty, väkivallattoman ei tarvitse käydä päälle, uhkailla vaikka jotkut tekee, uskovaisen ei tarvitse osallistua, juhlia pakanallisia juhlia, jotka ovat vasten ajatusmaailmaansa, vaikka muut haluaisivatkin juhlia, muiden ei tarvitse siivota vaikka kaikki sotkevat vaikka yksi siivoaisikin kaikkien sotkut, joku menee henkilökohtaisuuksiin ja loukkaa asukasta, jolla traumoja. Tahdon sanoa kirjoituksellani, että elämä on valintoja. Eikä minun, sinun tarvitse olla yhtä pöljä kuin joku muu. Ketään ei voi pakottaa tekoihin mitkä on vastaan ajatusmaailmaansa.