BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Helmeri peuhaa liikaa Anun kanssa, se ehkä syynä ja Anu senkun Helmeriä "vetää" narussaan.
Vierailija kirjoitti:
Anu tekee jotain ihan hirveän näköistä kastiketta.
Näytti minusta aivan koiran oksennukselta! Harmaat jauhelihaklöntit lillui jossain vaaleassa liemessä.
Voi olla, että maku on hyvä, mutta ei näytä houkuttelevalta.
Kevin puhuu painavista säkeistä. Varmaan omistaan kun ei ole saanut niitä purettua Jukkaan?? GO FEM QUEEN!!
Harmi kun nimeämiset jäi pois. Sillä on kuiteskin meille viihdearvoo ja olis ollut mielenkiintoista, ketkä olis äänestäny Krisua tämän käytöksen takia. Nyt jää vain arvoitukseksi. Ja olisko Krisu antanu Jukalle äänen. Tuotanto rankaisi myös siis minua.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Anu kokkina tiedä ettei hedelmiä yhdistetä kasvisten kanssa ?
Sinä puhut hölynpölyä!
Kyllä salaateissakin on usein hedelmiä ja kasviksia erittäin herkullisina yhdistelminä. Samoin juuresraasteissa jotain hedelmää seassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Ville💙💋
2. Kevin💜
3. Anu💚
4. Jukka
5. Helmeri👎
6. Kimmo👎😠
7. Krisu😷😠😡😣😤💩🙈🙉🙊👎👎👎👎👊👊💊💊💊
👍
1.Ville 😇🆗️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se jännä kun pitäis yrittää olla suvaitsevainen esimerkiksi tummat, homot, trans henkilöt, muunsukupuolisuus jne mutta sit Villen uskoa ei suvaita ollenkaan? Huomaa minkälaisia ihmisiä täälläkin kirjoittelee kun yritetään mm väkisin parittaa HETERO Jukkaa Kevinille joka on muunsukupuolinen mielestään mutta esimerkiksi minun mittapuullani hän on mies koska hänellä on penis. Menee liian pitkälle nämä; "sukupuolia on enemmän kuin kaksi" ja sit koko ohjelmakin täynnä näitä LGBT henkilöitä.
Kun ihmisillä ei ole mitään tarvetta tai halua yrittää ymmärtää Villen uskoa niin eikai sit minunkaan tarvitse yrittää ymmärtää homoja ja muita siihen ryhmään kuuluvia. Kimmokin kuuluu vähemmistöön (tällä menolla enemmistöön) ja hönen homouttaan pitäisi suvaita vaikka hän ei itse suvaitse Villen uskoa Jumalaan.
Kukaan muu ei ole noita parittamassa, kuin ehkä se yksi Kevin-vihaaja, joka pakkomielteisesti kirjoittaa Kevinistä ja Jukasta.
Jukka ja Kevin ovat kavereita. Ovat sen myös itse selvästi sanoneet, että kyseessä ei ole mitään seksuaalista vaan ihan vain läheisyyttä.
Voi tosiaan olla että Jukan fallos on liian muhkea ensikertalaiselle, mutta toisaalta, onhan niitä kaikenlaisia tappeja joilla paikkoja voi venyttää.
Miksi ihmeessä kauniiseen ystävyyteen täytyy joidenkin aina liittää seksi, ehkä voisit alkaa työstää omaa läpeäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka makoili kerran Millan ja Kevinin välissä ja totesi, että hän olisi hetero riippumatta siitä, kumman kanssa seurustelisi. Ja sehän on totta.
Tuota Jukan ja Kevinin lähentymistä on ollut upeaa seurata ihan psykologisessakin mielessä. Nyt jos Jukka lähtee, niin kylläpä talo tylsenee.
Raaskitaanhan jokainen laittaa edes se euro, että saadaan Kristian ulos!
Köykäiset on psykologiset taidot sulla jos tosissaan kuvittelet että Jukan lähentyminen Kevinin kanssa olisi mitään muuta kuin mielistelyä ja oman asemansa parantamista. Näkeehän sen sokeakin mihin seuraan Jukka tuolla tosiasiallisesti hakeutuu ja keneltä hakee hyväksyntää (=sikkekerho). Kaikki tämä Jukan kosiskelu alkoi sen jälkeen kun Jukalle selvisi suosionsa talossa sekä katsojien keskuudessa.
Eeii nyt ihan noinkaan. Jos yhtään osaat tulkita ihmisen sanatonta viestintää, huomaat, että Jukka mm ohimennen katselee Keviniä useinkin. Vaikka lähentyminen olisi aluksi lähtenytkin peliliikkeestä, niin jotain aitoakin on välille syttynyt. Enkä nyt välttämättä tarkoita romanttisessa mielessä. Siksi tämä onkin psykologisesti mielenkiintoista!
Minusta parasta tässä näiden keskinäisessä dynamiikassa on sen yllättäväkin roolitus: vaikka Jukka räppää Kevinille "ei sun tarvii enää ikinä pelkää" - ja varmasti tarkoittaa sitä sataprosenttisesti jos se vain hänestä on kiinni - on Kevin toisaalta välillä hyvinkin "äidillinen" Jukkaa kohtaan. "Pitäähän Jukankin saada herkkuja kun toisetkin lapset saa".
Erityisen herkulliseksi viimemainitun tilanteen teki se että kyseessä oli rööki jota Kevin periaatteessa vastustaa, mutta ei halunnut että hänelle tärkeä ihminen joutuu jotenkin altavastaajan / vähempiarvoisen asemaan.
Osasi selvästi samaistua tunteeseen vaikka tilanne poikkesikin niistä missä itse kokenut syrjintää.
Uskon myös että Jukan itsehillintä - joka nyt loppupeleissä piti - olisi voinutkin pettää jos Krisun alhaiset solvaukset olisivat kohdistuneetkin Keviniin.
Myös se Kevinin itseironinen analyysi omasta käyttäytymisestään tässä em tilanteessa "kimitin sun korvan juuressa kuin pikku kotivaimo että et nyt Jukka lähde tohon" ja Jukan suhtautuminen siihen: ei naurua, vaan vakava anteeksipyyntö ja syvä katumus nimenomaan Kevinille aiheuttamastaan mielipahasta ja valvotusta yöstä, osoittivat ainakin minulle että nämä kaksi ovat toisilleen läheisiä ja tärkeitä.
Unohtamatta nyt kuitenkaan että nauttivat myös suunnattomasti keskinäisestä läpänheitosta joka sisältää myös runsaasti lempeää ja hyvässä hengessä heitettyä kuittailua, lähinnä Keviniltä Jukalle - jonka kohde ottaa vastaan hersyvästi nauraen.
Sanoihan Jukka jo Eeviksen aikana että älykkyys ja viiltävä huumori ovat hänestä vastustamaton yhdistelmä, nämä ominaisuudethan hän liitti myös Keviniin siinä räppiosuudessaan - oli muuten ainoa neljästä joka riimitteli kohteesta jotain henkilökohtaista, toiset keskittyivät lähinnä muunsukupuolisuuteen ja _omien_ asenteidensa muuttumiseen, eivät Keviniin yksilönä.
Minä luotan muutenkin enemmän asukkaiden arvioihin toisistaan kuin siihen vaikutelmaan jonka tuotanto meille haluaa heistä välittää.
Jos Jukka olisi teeskentelevä peluri tai "kauden pahis" - kuten tuotanto hänet haluaa meille esittää - niin kyllä Kevin (ja Ville) sen näkisivät.
Olisivat nähneet jo aikoja sitten, ja tuskin vaivautuisivat viettämään aikaansa moisen hyypiön kanssa.
Se että he molemmat sitä vastoin kohtelevat tätä pikemminkin hellän suojelevasti ja huoltakin pitäen, kertoo minulle kaiken tarvitsemani.
Sexy Anu pienissä shortseissaan
Voi jeesus näitä päivätehtäviä. Onko tämä joku päiväkoti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu uhkaillut toistuvasti ammuskellulla ja muiden tap pamisella ja käynyt fyysisesti kurkkuun kiinni - miksi häntä ei ole jo poistettu?
Nämä ovat sellaisia asioita joista voi tehdä poliisille ilmoituksen. Moni asukas voi todistaa Krisua vastaan oikeudessa.
Anuhan todisti jo Krisun henkisen väkivallan Jukkaa kohtaan joka eskaloitui Jukan suuttumukseen. Ja äijä vaan nauroi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä omat suosikkini.
1. Krisu💙💋
2. Ville💜
3. Anu💚
4. Helmeri
5. Kimmo
6. Kevin👎😠
7. Jukka😷😠😡😣😤💩🙈🙉🙊👎👎👎👎👊👊💊💊💊
Minun listani voisi olla juuri päinvastainen.
Vierailija kirjoitti:
Porukka yritti paeta Villeä sikaritasolle mutta Villehän tuli perästä. Kimmo sanoi taas tupakalla Krisun kanssa että tulee jo korvistakin Jeesusta....
Joo näinhän tämä menee.
Krisu kyselee ja sitten seläntakana kitisee.
Vierailija kirjoitti:
On se jännä kun pitäis yrittää olla suvaitsevainen esimerkiksi tummat, homot, trans henkilöt, muunsukupuolisuus jne mutta sit Villen uskoa ei suvaita ollenkaan? Huomaa minkälaisia ihmisiä täälläkin kirjoittelee kun yritetään mm väkisin parittaa HETERO Jukkaa Kevinille joka on muunsukupuolinen mielestään mutta esimerkiksi minun mittapuullani hän on mies koska hänellä on penis. Menee liian pitkälle nämä; "sukupuolia on enemmän kuin kaksi" ja sit koko ohjelmakin täynnä näitä LGBT henkilöitä.
Kun ihmisillä ei ole mitään tarvetta tai halua yrittää ymmärtää Villen uskoa niin eikai sit minunkaan tarvitse yrittää ymmärtää homoja ja muita siihen ryhmään kuuluvia. Kimmokin kuuluu vähemmistöön (tällä menolla enemmistöön) ja hönen homouttaan pitäisi suvaita vaikka hän ei itse suvaitse Villen uskoa Jumalaan.
Ei se ole siitä kiinni, ettei suvaittaisi uskoa Jumalaan. Minä en suvaitse kristinuskon vääristelyä. Ville on sitäpaitsi itse ensin tuonut esille sen, ettei hän suvaitse LGTB-ihmisiä. Pitäisikö sitten LGTB-ihmisten suvaita sellaista uskomusjärjestelmää, joissa heitä itseään syrjitään?
Naurattaa että Krisu pilkkaa Kalliossa asuvia, kaljaa juovia joogaajia, joiden on pakko matkustaa Intiaan hakemaan elämyksiä. Ainoa ero Krisuun tuossa on se, ettei Krisu joogaa ja menee Intian sijaan Thaimaahan.
Oikea lista kun lasketaan yhteen asukkaan kaikki tuottama viihde talossa.
1. Krisu
2. Ville
3. Kimmo
4. Jukka
5. Kevin
6. Helmeri
7 .Anu
Minusta tuntuu siltä, että Villen ympärillä ja häneen liittyen on paljon asioita, joista ei jotenkin saa puhua. Ville riepotteli ja retuutti Krisua, ja siitä ei saa puhua. Ville on jonkin lahkon jäsen, mutta ei saa puhua siitä, missä lahkossa hän on.
Apuwa että mun tuli sääli Villeä kun hän kaupassa kahmi pitsoja ja totes että taloon jääneet ilahtuu. Samaan aikaan talossa olijat pilkkaavat häntä. Kelpasko ne pitsat muuten vai menikö niistä maku kun olivat Villen idea?
Toisaalta voi olla Villelle hyvä huomata talosta poistuessaan ettei ole mikään hyvä ihmistuntija ja ettei kannata ajatella ihmisistä liian hyvää. Nytkin luullut Kimmoa kaverikseen jonka kanssa pitävät jatkossa yhteyttä enkä usko että Anunkaan seläntakana naureskelu kivalta tuntuu.
Nyt kun niin moni ihminen on äänestänyt aina Villen jatkoon ja Villellä on paljon näkyvyyttä mediassa, niin olisi todella tärkeää tietää se, mitä seurakuntaa Ville edustaa.
Vastuu on BB:n