BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta kaikille tämä.
Ville sanoi Trumpin olevan kuin Kyyros Suuri ( oli Persian kuningas joka teki palveluksia juutaaisille ja vapautti heidät Babylonin vankeudesta ja rakennutti Salomonin temppelin). Vapaamuurareille on Kyyros tärkeä koska suunnitelma on että he aloittavat uuden Salomonin temppelin rakentamisen. Kyseessä on Vanhatestamentillinen temppeli lampaitten lahtaamisineen.
Huomatkaa tämä Villen opetus, hän johtaa ihmisiä harhaan ja tuossa opissa on Jeesus maallisen Israelin kuningas, mutta Jeesus oikeasti sanoi ettei hänen Valtakuntansa ole maailmasta eikä hän ole tämän maallisen maapallon kuningas ollenkaan.
Ne olivat juutalaiset jotka odottavat yhä maallista Messiasta eli uutta Kyyros Suurta.
Ville julistaa tuota oppi joka on harhaoppia siis. katsokaa WIKI : Kyyros Suuri, mikä asema hänellä on juutalaisessa maailmassa "messiaana"
Trump on Villestä se joka "valmistaa Herralle tietä".
Ja tällaisen antikristuksen Cristal snow halusi bb-taloon ? Toivottavasti osaa edes hävetä . Onko sen talossa pitämiseen käytössä myös Putinin rahaa? Onhan sen vaimo venäläinen
Kyllä siksi vaimo vetää FB ryhmääkin koska tehtävä annettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville on uhonnut väkivallalla vihaisena joitakin asukkaita, kun käpyä on kiristänyt. Miten se eroaa Jukan uhoamisesta Krisua kohtaan?
Koska täällä palstalla ei suvaita kännäilyä.
Se eroaa sillä tavalla, että Ville kun Ville on niin pyhä, niin sitä ei saa arvostella mistään.🙄🤐🤔😨
Ville on tavallinen ihminen kuten muutkin. Jos Ville ei sitä ymmärrä, Bb ymmärtää ja asettaa samat säännöt kaikille asukkaille.
Katson tabletilla 24/7 ja kuulokkeet päässä.
Villen leipä on rapsakkaa, rouskis kun söivät itse tehtyjä hampurilaisia. Tuli nälkä.
Kimmo oksensi ulkoroskiksiin, aivan järkyttävältä kuulosti kuulokkeissa ääni. Meinasi yrjö lentää.
En voi katsoa TV koska mies ei jaksa nähdä eikä kuunnella.
Ainakin nämä mun uudet kuulokkeet toimii hyvin,
Välillä vaan kuuntelen enkä katso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Twitteristä:
dinna @dinna47985021
Krisu luulee, että sanat "hei sori yöstä, olin vain humalassa" kuittaa kaiken. Vitsin varjolla ilkeilee ja loukkaa miten haluaa. Normaali ihminen EI alennu toisen huostaanotolla irvailuun saati uhkaa "ampuvansa muita, jos olisi ase", kännissäkään! NIIN ahdistava tyyppi!#bbsuomi
Ihan asiaa sanoo, mutta mikä tuo huostaanotto-juttu on? On mennyt minulta täysin ohi.
Siis Jukka avautui aikaisemmalla viikolla lapsuudestaan, kun kertoivat elämän pahimpia kokemuksia. Oli selvästi herkkä paikka ja rankka lapsuus on hällä takana. Krisu tarttui tähän ja alkoi piikittää, haukkui Jukkaa mm sosiaalihuollon ongelmalapseksi, tosi törkeää ottaen huomioon, että toinen on luottamuksella kertonut sen olleen pahinta, mistä on selviytynyt. Krisun piikittelyt tästä ja sisäsiittoiseksi maalaiseksi kutsuminen on se, mikä sai Jukan rajan yli. Aamulla "se oli läppä vaan". Kertoo ihmisestä paljon, että pystyy läpän varjolla repimään toista noin.
Krisu ei yhtään välitä muiden tunteista vaan päinvastoin nauttii saadessaan toiset kärsimään. Kaikki kiusaaminen kuitataan "läpällä".
Kuvaavaa, kuinka stressimittaustehtävässä Krisun stressitaso vaan laski hänen kiusatessaan Anua sillä "jos mulla ois nyt ase ja sun lapset ois tossa mun edessä ja mä ampuisin niistä toisen, niin kumman lapsistasi haluaisit minun ampuvan?"-kysymyksellä.
Mitä nuo Krisun ammuskelufantasiat ja aseilla uhkailu oikein on?
On jännä huomata kuinka kaikki Krisun käytös ke-to yönä laitetaan humalan piikkiin yms. ja että kuinka on ihan ok pilkata toista koska olihan hän niin humalassa. Joo olihan se, mutta niin oli Jukkakin, mutta hänen käytös ei ollut silti oikeutettua vaikka oli humalassa. 🤔😁 Ja ei, en tarkota että kummankaan käytös olisi ollut ok, mutta mietin vaan että jos tilanne olisi ollut toisinpäin, (esim. Krisun Villen ”kuristaminen”) kuinka siihen olisi melko varmasti suhtauduttu aivan eri tavalla.
Voi hyvänen aika noita Krisun ”anteeksipyyntöjä”. Huoh. ”Joo anteeksi”
Toi Krisu on ihan USKOMATON:O Jukka sanoo että otti nokkiinsa mutta Krisu päättää että asia on sovittu.
Vierailija kirjoitti:
Retorisesti kuten myöhemmin sanoi että veti sitä koska arveli sen toimivan. Onhan niillä sopimuksessa että jos psyyke kovilla niin PK huone on käytettävissä. Oli kidutusta ettei Krisua päästetty tuon seksuaalisen pommituksen jälkeen PK huoneeseen. Jukkahan yritti myös estää Kimmoa ja Krisua pääsemästä PK huoneeseen. Se on hekistä painostamista eikä ole oikein.
Ehkä Kimmon ei olis kannattanut möläyttää, että jos pääsevät ovesta sisään, niin jäävät sisälle nukkumaan.
Lapsellisia marisijoita olivat Kimmo ja Krisu. Just niin kuin Jukka sanoi. Muut yrittivät suorittaa tehtävää, mikä oli kyllä heillä kaikilla tiedossa. Itse päättivät juoda, vaikka tiesivät, että automatka on edessä.
Vierailija kirjoitti:
Toi Krisu on ihan USKOMATON:O Jukka sanoo että otti nokkiinsa mutta Krisu päättää että asia on sovittu.
Niimpä, huomas kyllä Jukasta että ei toi homma nyt ihan tolla selvä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa että Ville valitsi ansaitusti Jukan mukaan huomenna jakamaan tuon kokemuksen. Olen huomannut että Ville pitää jukasta ja kokee että jukassa on paljon potentiaalia kuten joskus sanoi.
Villeä varmasti harmittaa että Jukka joutui häätöäänestykseen täysin epäreilusti. Tajuaa että moni poika ei olis jättänyt tinttaamatta Krisua niiden juttujen jälkeen. Eikä pelkästään ne jutut vaan ne äänenpainotkin oli niin halveksivat että pahaa tekee:/ Villehän sano tylsänä "Jukka, ei kannata" mutta varmasti ymmärsi että Krisu olis sen kyllä ansainut.
Ai, uskovaisen mielestä joku ansaitsis turpaansa.
Nämä on näitä Ville-faneja, jotka ovat niin esimerkillisiä lempeitä uskovaisia. 😑
Teoistaan te tunnette heidät, totisesti. Ylisläiset Ville faneja.
Ok, olen valmis äänestämään Villen voittoon mutta vain sillä ehdolla että talossa oloaikana eheyttää Kevinin heteromieheksi. Deal?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi miten likaiselta ja rähjäiseltä Helmeri näyttää aamutakissaan p*skaisissa ja sotkuisissa hiuksissaan. Miksi se ei mene suihkuun ja siistiydy ja laita vaatteita päälle aamuisin kuten muutkin asukkaat.
Voi sua. Oli erittäin siisteissä kuteissa Villen synttäreitä varten, mutta Anu heitti kokonaisen täytekakun sen naamaan.
Anun kakun heitossa ei ollut mitään hauskaa. Kaikki paikat sotkussa ja hemmin kuteen pilalla.
Menikö Hemulin aamutakki nyt pesuun? Mitä se pitää päällään sen ajan kun takki pyörii pesussa?
Ei ollu aamutakki silloin päällä, vaan pääsponsorin paita, joka meni pilalle kakun kuorrutteessa olleen värin takia. Hyvä Anu. Hauska vitsi.
Oli todella typerä temppu. Hemmin aamun vaatteet näkyvät kakkuvideolla. Anu ei millään tavalla ollut kiinnostunut siitä pilasiko toisen vaatteet tai esim tuotannon taulun. Omituisen kylmä ihminen. Villen lukiessa tuntuu Raamattua on ainoat hetken kun tuossa ihmisessä näkyy mitään elon merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
tuo on krisulle aika tyypillistä, sanoo että loppuunkäsitelty ja kuitenkin länkyttää asiasta toisille. tarina oli ärsyttävä mutta krisu puhu siitä aika ilkeesti väittelyidensä jälkeen.
Nyt Kevinkin keskittyy. Kivasti tykkäävät oppitunnista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niimpä, huomas kyllä Jukasta että ei toi homma nyt ihan tolla selvä ole.
Mutta kun ketään ei kiinnosta mitä joku sorvaaja-Jukka miettii . Jukka häipyy takaisin lappajärvelle ja unohtuu sinne, laulaa las palmasia
Siinä ainoassa kylän baarissa ja vonkaa datsun-pi11uja
No niin, Ville ajattelee olevansa BB-talon ristillä kuten fanittavansa iso J:)
Muistakaa uskovaiset tämä:
kymmenestä käskystä ensimmäinen on "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia."
Se tarkoittaa myös sitä, että ketään ihmistä ei saa asettaa Jumalan asemaan, siis erehtymättömäksi ja kaikkivoipaksi. Jos joku asettaa ihmisen liian korkealle, kyseessä on epäjumalanpalvelus.
Ville ei ole Jumala, vaan ihminen.
Nämä Herran tien valmistaja "uskovaiset" kuten Ville tunnetaan maallisesta menestyksestään , röyhkeydestään, ja terrorismi on tilattu sieltä Marrakechin kautta. Tarkoitus on sekoittaa kansat ja saada rahaeliitti hallitsemaan. Näin tiivistettynä.
Ville on itsekin uhri, aivopesun uhri. Hänen vanhempansa olivat maailmalla "lähetystyössä", ja sellaisten lapset poimitaan tuohon.
Eilen hän "oli kuullut voimallista sanaa omasta tehtävästään "talossa. "Jumala puhuu hänelle".
Miettikää tätä, missä mennään.
No niin. Koosteessa Krisu kertoo, että muistaa miten häntä on retuutettu, ja hermostui sitten siitä.
Ihana kun Ville ja Kevin nauro keskenään takapenkillä:D