BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Kaksi ihmistä joihin en rahojani tuhlaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmerin immuniteetti meni siis ”hukkaan” :D kun ei siis ollutkaan nimeämisiä.
No Helmeri vaan naureskeli asialle.
Helmeri hymyilee paljon. ,?????? Ei saa Anun kanssa olla. Saa kai ulos mennävkäveleen jos ovi auki.
Miten Jukka ja etenkin Krisu ajattelee vaan sitä, että sikarikerho pienenee? Ei tullut mieleen, että ovat siksi äänestyksessä, että pakko kahdesta väkivaltaisesta/väkivallalla uhkaavasta saada toinen ulos, niin loppuu toi älytön uhoaminen.
Todella muuten toivon, ja uskon, ettei Villen synttäreillä ole pisaraakaan alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Anukin vois antaa hiuksensa levätä ei kai tuolla tarvii lakkaa laittaa??
Just kattelin kanssaettä miks ei anna olla vaan🤪
Niin kauan kuin Krisu on tuolla ei ole mahdollisuutta tutustua ihmisiin paremmin koska Krisun terskashow. Johan puhtaasti itsesuojeluvaisto estää kertomasta mitään henkilökohtaista koska kuten nähtiin Jukan tapauksessa, Krisu käyttää tietoa htvädykseen ja manipulointiin. Tässä tapauksessa sai manipuloitua Jukan ulos talosta tiedolla Jukan sossutaustasta. Krisu on varmasti erittäin tyytyväinen itseensä tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka tippuu kun leppäkeihäs ulos talosta äänestyksessä. Ei mitään saumaa Krisulle.
Enpäs tiedä. Itse olen ainakin muuttanut mieltäni kumpaisenkin suhteen. Jukka tuntuu parantaneen asemiaan ja Krisu taas on tippunut. Tuskin olen ainut. Olisikin ihan hauska käänne, jos yleisön aikaisempi inhokki pudottaa yleisön entisen suosikin. Varsinkin kun Krisu jo sillä nokitteli Jukkaa riidan aikana, että "kansa on jo päättänyt" Jukan lähdön.
Tavallaan oikeastaan ihan sama kumpi tippuu kun eivät varmaankaan tule voittamaan tätä pääpalkintoa kumpikaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on oikeasti niin että krisu halutaan ulos talosta. Katsokaa muut keskustelu paikat. JUKALLE ÄÄNIÄ
Muiden mielipiteet ei kiinnosta eikä vaikuta omaan päätökseeni.
Anulla on tumma juurikasvu eli laskelmoitu blondikin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Kimmo ei joutunut häätöön. Saako toisen munia kosketella. Vai oliko lieventävä asianhaara että Krisu antoi luvan.
Täh? Eevis ja Jukka pisti pissavehkeitäkin yhteen, eikä silti tullut rankkua, eli kai tuolla aikuiset ihmiset saa harrastaa seksiä ja tyydyttää toisiaan, jos niin haluavat tehdä?
He oli selvinpäin eikä sikakännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nyt täytyy antaa jukalle ääniä, että ylimielinen krisu tippuu.
krisun ilme oli heti kaikenpuhuva kun kuuli että jukka ja hän on häädössä selvästi sellanen ilme että "haha, helposti mä saan enemmän ääniä kuin toi juntti".
Jep, nyt lähtee rahaa multakin äänestykseen. En olis uskonut, että tämä päivä koittaa, että pistän rahaa Jukkaan. Mutta vasta sunnutaina ja viime hetkillä, sitä ennen ihan turhaa, kun Krisu-fanit kompensoi.
Sama homma.
Näytetään närhen munat.
Menee rahat hukkaan koska tulos on jo nyt selvä.
Jos tulos on selvä, niin se johtuu vain siitä, että liian moni ajattelee noin ja jättää siksi antamatta ääniä niin, että Jukka jäisi taloon.
Tämän ketjun kyselyn perusteella toistaiseksi Jukan jäämistä puoltaa useampi ihminen kuin Krisun jäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Miten Krisu otti tämän tiedon vastaan, että on suoraan häätöäänestyksessä?
Veikkaan: Nauraa iloisena.
Eihän Krisulla ole mitään huolta, käsikirjoitettu voittajaksi, niin aivan sama vaikka toteuttaisi uhkauksensa ja tappaisi kaikki niin tuotanto vaan sulkee silmänsä ja kääntää kamerat toisaalle.
Jos Jukka tippuu, niin Keviniltä lähtee viimeinenkin kaveri ja lisäksi se ”kirous” jatkuu, että kaikki Kevinin kanssa ystävystyneet tippuu. Tämänkin takia: Krisu ulos.
Kimmoa ei häätöön, koska homon seksuaalista ahdistelua siedetään, koska MeToo:ssa mainittu "hiljainen hyväksyntä" ja "vähättely".
Homot on Krystallin erityis-suojelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Helmerin ja Jukan kylteissä lukee?
Älä katso minua
Älä koske minua
Älä puhu minulle
Mut eihän tuo tule koskemaan anua. Tulee kiehnäämään hemmissä mutta rankkua ei saa.
Krisu miettii mitä tapahtuu, jos syö vessanraikastimen..
Huomaatteko mikä piristys oli Anulle kun selvisi äänestys..
Täytyy alkaa laittaa itseänsä hemaisevaksi..
Hitto tajuaakohan tuo että sitä koko ajan kuvataan kun se noita haivenia harjaa.
Samantien hirveen näköiset kun laittaa ne päähän🤣
Ja ville astui jo muna pitkänä miinaan kun Anu odotteli tissiliiveissään käytävällä ja meni esittelemään kahvia Anulle ja Anu sanoi että haluaa juoda kahvia Villenkin kanssa. Ja vieläkin Ville palasi tissiliivisen Anun luokse banaaneista puhumaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nyt täytyy antaa jukalle ääniä, että ylimielinen krisu tippuu.
krisun ilme oli heti kaikenpuhuva kun kuuli että jukka ja hän on häädössä selvästi sellanen ilme että "haha, helposti mä saan enemmän ääniä kuin toi juntti".
Jep, nyt lähtee rahaa multakin äänestykseen. En olis uskonut, että tämä päivä koittaa, että pistän rahaa Jukkaan. Mutta vasta sunnutaina ja viime hetkillä, sitä ennen ihan turhaa, kun Krisu-fanit kompensoi.
Sama homma.
Näytetään närhen munat.
Menee rahat hukkaan koska tulos on jo nyt selvä.
Joo, niin menee, joten sun ei kannata missään nimessä antaa ääniä suosikillesi Krisulle ;)
Hemmin häpeää ei näytetä edes.