Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
69061/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tainnut Kimmolla unohtua Hemmi ja vaihtanut Jukkaan 😅

Äh. Kimmo nauttii baarimikosta.

Jos olisin Kimmo, pyytäisin baarimikkoa vessaan.

Vierailija
69062/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu ja kimmo tanssivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69063/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anuhan laulaa kuin Armi

Vierailija
69064/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Ukon ilta on edennyt? Vielä ei oo vissiin korottanut ääntään? Möllöttääkö yksikseen jossain nurkassa?

Vierailija
69065/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anulla Armin ääni.

Vierailija
69066/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahkoäijä pois talosta rajoittamasta noitten henkistä kasvua ja heti.

Vierailija
69067/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarimikko veikkaa että porukka on tötteröö tunnin päästä. Ville arvioi kolme varttia. Baarimikko kysyy, onko noilla monot turvallisuussyistä. :D

Vierailija
69068/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka sammalsi baaritiskillä baarimikolle ja Kimmolle, että talossa on vaan yks nainen joten täytyy vaihtaa leiriä ..

Jotain tuommoista

Vierailija
69069/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu ja Helmeri = Armi  ja Danny

Vierailija
69070/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville blaah.. Miksi lähdit taloon jos ahdistaa toisten juopottelu?

Vierailija
69071/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville löytänyt selvää mies seuraa.

Vierailija
69072/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parrakkaat tiskillä juttelee baarimikon ja portsarin työstä.

Vierailija
69073/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä voi käsittää Krisun suosiota. Kertoo minusta aika paljon ihmisestä jos tykkää tuosta alkkiksesta ja pitää suorastaan huipputyyppinä. Ihan uskomatonta, tai sitten ihmiset on keskimäärin niin tyhmiä, etteivät vaan näe metsää puilta.

Bainu vittttuun Ville-fani!

Talossa on muitakin asukkaita kuin Ville ja Krisu ja lisäksi mielipiteitä voi olla ilman, että fanittaa ketään.

Krisu ärsyttää mua eniten juuri tuon suosionsa vuoksi, en vaan tajua mitä ihmisten päässä liikkuu ja siis ihan livenäkin tutut ihmiset Krisua fanittaa, kun taas itse pidän aika ällöttävänä ihmisenä.

Ehkä näillä ei ole kokemusta alkoholisteista. Itse olen saatellut 3 läheistä haudan lepoon ja syynä on ollut alkoholin aiheuttamat ongelmat. Jokaisella näistä homma on alkanut juuri noin kuin Krisullakin ja tuossa vaiheessa on varmaan ollut vielä hauskaakin. Töitäkin on tehneet, nuorimpana (45v) kuollut teki alkuun samalla tavalla pätkätöitä kuin Krisukin ja oli kova työmies. Kuoli hiljattain yksin lapsettomana ja hautajaisissakin oli 10 ihmistä, joista ehkä 3 suri oikeasti, sitä ennen piinasi koko sukua, naapureita ja melkein kaikkia ihmisiä joiden kanssa oli yhtään missään tekemisissä.

Vierailija
69074/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei anu ja hemmi laulavat. Krisu kysyy, monelta auto lähtee.

Krisulla alkaa väsy painaa :D pääesiintyjällä (eli Tefloneilla) tulee kiire!

Vierailija
69075/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Ville piinaa ja håiriköi dj:lle. Minkä ikäinen tuo Ville oikein on? Joku kuuskymppinen?

Vierailija
69076/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisu on kaikessa paras vaan.

Joo, varsinkin dokaamisessa, vittuilussa niille joista ei pidä ja selän takana paskan puhumisessa.

Kuvailit juuri hienosti itseäsi.

En vaan luuserin nimeltä Kristian Heiskari. Pidä sinä Kridun perseennuolija ruma turpasi kiinni.

Peilistä näet luuseri, Krisu ei sellainen ole.

P.S. Mulla on ihan nätti naama.

P.P.S. Rauhaa ja rakkautta sulle!

Krisu nimenomaan on luuseri. Ei koulutusta, ei mitään päämäärää elämässä. Elämä pelkkää dokausta, sekoilua ja reissaamista jossain Aasiassa. Ei mitään pysyvää tai tarkoitusta elämässä ja on siksi kateellinen ja katkera Villelle, jolla kaikki hyvin elämässä ja siksi nälvii jatkuvasti. Katkeruuden näkee kilometrin päähän.

Krisua ei voi fanittaa kukaan muu kuin samanlainen kulahtanut baariruusu, joten hiukan epäilen kauneuttasi.

Mikä tekee Krisusta luuserin? Hän tekee kesät duunia ja viettää talvet ulkomailla. Häneltä löytyy hyvä parisuhde ja paljon kavereita. Taidat olla vain itse kateellinen kun olet loukussa Suomessa oravanpyörässä ja et voi tehdä asialle mitään kakaroiden takia.

Se, ettei omaa mitään koulutusta, tekee hanttihommia silloin tällöin ja dokaa lopun aikaa. Onpa hienoa elämää! En ole missään loukussa: lapsia ei ole eikä tule, rahaa on aivan riittämiin ja yrittäjänä saan päättää itse työaikani.

Koska nimenomaan elämäänsä tyytyväisen ihmisen tunnistaa siitä että se haukkuu muita netissä...

Onko elämäänsä tyytyväisiltä ihmisiltä kielletty tv-sarjassa esiintyvien henkilöiden arvostelu? Vain elämäänsä tyytymättömätkö saavat kommentoida?

Vierailija
69077/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville jutteli baarimikon kanssa, esitteli ylpeän oloisena BB - joukon ja sanoo hymyillen että ”näiden kanssa mun pitää täällä asua ”

Sitten lähtee kävelemään ja hetken päästä pyyhkii nenää ja naamaa jollain paperilla, kääntyy selin kameraan. Kun kääntyi, vaikutti kuin olisi vähän itkenyt.

Sopii sukksia vittttuun Villen jos ei seura kelpaa.

Olen hyvin pitkälti samaa mieltä. Naurettavaa mennä tuonne taloon nyrpistelemään naamaansa ja kiukuttelemaan. Tekopyhää joka viikko nimeämisissä perustella ääniänsä sillä, että se ja se henkilö on nyt valmis ulkomaailmaan, kun minä pyhäjeesus olen hänet eheyttänyt.

Vierailija
69078/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmi hoiperteli Anu sylissä ja parrakkaat pelasti sen kaatumisesta ...

Nyt Anu vähän jankkaa Hemmille ja on selkeästi enemmän kiinnostunut baarimikosta kuin Helmerin yrityksistä selittää jotain siinä vieressä.

Vierailija
69079/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

supagei kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tainnut Kimmolla unohtua Hemmi ja vaihtanut Jukkaan 😅

Äh. Kimmo nauttii baarimikosta.

Jos olisin Kimmo, pyytäisin baarimikkoa vessaan.

Baarimikko on kolmen lapsen  onnellinen isä.

Vierailija
69080/90773 |
23.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahhaaa.................."Hanuri" ja Helmeri esiinty.

Ketju on lukittu.