Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
66661/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukalla on kyllä ihan äärettömän lutuset silmät😍

Miten tälle kommentille ilmestyi yhtäkkiä 50 yläpeukkua? :D tuliko koko lappajärvi kerralla peukuttamaan?

Vierailija
66662/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan paljon tuo naisten tippuminenon johtunut tästä palstasta ja naisvihasta täällä?

Ei ole sukupuolikysymys. Muut asiat ratkaisevat,onko persoonaa,luonnetta,mielipiteitä,keskustelutaitoa

vai onko pelkkä tyhjä kuori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
66663/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koosteessa Anu sanoo, että hän ei voi tehdä mitään suhteessa Helmeriin.. miksi ei voisi? Esim tehdä selväksi että jatkaa talossa vain ystävä-linjalla eikä antaisi siimaa pussailemalla.

Pelaa Helmerillä. Aika härskiä.

Vierailija
66664/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt istutaan 12h autossa. Viihdearvo?

Päivätehtävänä nököttää lahjapaketin sisällä mahdollisimman pitkään? 😂 Tämäkö on viihdettä?

En oo enää viimeiseen viikkoon jaksanut seurata... Ja hieman tympeää seurattavaa, kuink tuotanto sallii poikien pelata kaikki muut ulos talosta. Jos ei mitään yllätysvetoja tuotannolta, tämän viikon häätöäänestyksessä on Ville, Anu ja Kevin, ja häädetyksi tulee Anu. Ensi viikolla sitten äänestyksessä Ville, Kevin ja Jukka ja häädetään Jukka. Olisi nyt edes jotain yllätystä tarjolla. 🤔

Vierailija
66665/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu ainakin sanoi kiitos.

Vierailija
66666/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koosteessa Anu sanoo, että hän ei voi tehdä mitään suhteessa Helmeriin.. miksi ei voisi? Esim tehdä selväksi että jatkaa talossa vain ystävä-linjalla eikä antaisi siimaa pussailemalla.

Eiköhän ole parasta että äänestetään Anu pihalle jo ensi sunnuntaina niin helpottuu hänenkin elämä kun ei tarvitse miettiä tuollaisia. Ja pääsee tapaamaan ikävöimiään työkavereita ja asiakkaita, ainiin ja ne perhanan lapsetkin on siellä.

Vierailija
66667/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Jukka, juuri näin. Paitsi tuo loppu ..no jaa..

Vierailija
66668/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukan suosiota ehkä vieläkin nakertaa se alun Eevis-touhu. Eevis on ollut tämän kauden vähiten pidetty asukas. Tarina ehkä kilpaili siitä asemasta välillä, mutta ei yltänyt läheskään niin epäsuosituksi lopulta kuin Eevis. Tarinalla oli lopulta ihan fanejakin, vaikka hänen pari ekaa päivää oli katastrofaaliset.

Itse oon ollut siitä poikkeuskatsoja, että oisin halunnut nähdä Eeviksen talossa pitkäänkin. Mutta ehdottomasti ilman bondausta Jukan kanssa. Molemmat menisi mulle erikseen, mutta parina en tykännyt heistä lainkaan. Vaikka muuten oon tykännyt monista BB-pareista.

Vierailija
66669/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto Mummo pani kolme lusmuu duuniin😂😂😂

Vierailija
66670/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtikö mummo hakee lisää kahvia 😅😅

Vierailija
66671/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukkahan tuon totesi, että Helmeri on aika ihastunut, mutta Anun puolelta ei vaikuta aidolta. Anu tapetti pääsi esiin Helmerin avulla. Jos ”suhdetta” ei olisi olisi Anu edelleen näkymätön.

Vierailija
66672/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtikö mummo hakee lisää kahvia 😅😅

Se lähti pascalle.

Vierailija
66673/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tälle kommentille ilmestyi yhtäkkiä 50 yläpeukkua? :D tuliko koko lappajärvi kerralla peukuttamaan?

Täytyy itse aloittajana sanoa että ei oo koskaan tullut yläpeukkua noin monta noin lyhyessä ajassa...joku vika tai ylläpito saa peukutella enemmän🤩

Vierailija
66674/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko tinderpooli vaan peukuttaa. Jukka ei oo nimittäin huono niissä hommissa, puolisalaähläykselläkin sai Eevikselle ison O:n aikaan.

Vierailija
66675/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukan suosiota ehkä vieläkin nakertaa se alun Eevis-touhu. Eevis on ollut tämän kauden vähiten pidetty asukas. Tarina ehkä kilpaili siitä asemasta välillä, mutta ei yltänyt läheskään niin epäsuosituksi lopulta kuin Eevis. Tarinalla oli lopulta ihan fanejakin, vaikka hänen pari ekaa päivää oli katastrofaaliset.

Itse oon ollut siitä poikkeuskatsoja, että oisin halunnut nähdä Eeviksen talossa pitkäänkin. Mutta ehdottomasti ilman bondausta Jukan kanssa. Molemmat menisi mulle erikseen, mutta parina en tykännyt heistä lainkaan. Vaikka muuten oon tykännyt monista BB-pareista.

Ei olisi sekään auttanut, vaikka olisi ollut ilman Jukkaa. Eevis itse sanoi, että aikoi olla talossa kuten kotonaan, mikä ilmeisesti tarkoitti muiden jaloissa lojumista ja mahdollisimman vähän osallistumista eri tehtäviin ja talon elämään. Ei sellaisesta asukkaasta saa oikein mitään irti. Lähinnähän hän analysoi muita asukkaita ja heidän välejään. 

Vierailija
66676/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummo on nainen ja aika lyhyt, oisko Tupu?

Amanda Harkimo. Ja kyllä Jukkis yrittää kohta sitä mummoa.

Vierailija
66677/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo on kyllä miespuolinen.

Vierailija
66678/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ole parasta että äänestetään Anu pihalle jo ensi sunnuntaina niin helpottuu hänenkin elämä kun ei tarvitse miettiä tuollaisia. Ja pääsee tapaamaan ikävöimiään työkavereita ja asiakkaita, ainiin ja ne perhanan lapsetkin on siellä.

Ei se Anun elämä helpotu, jos tuolta pois joutuu. Sinun kommentoijan elämä vaan helpottuu, kun ei tartte Anua vahtia eikä moittia joka päivä joka tunti. Tuskin olet ehtinyt syödäkään välillä? Nyt joudut kärsimään ainakin tämän viikon, kun Anun kaunis olemus liihottelee vielä talossa!  Anu vois voittaa koko kisan!

Vierailija
66679/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu typerä tyhjä kuori. Mummolle ei muuta asiaa kuin että OLET LAIHTUNUT MUUTAMAN KILON. Noin se varmaan puhuisi oikeallakin mummolle.

Vierailija
66680/90773 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka otti ihan huolella toisenkin annoksen ruokaa. Muille ei jäänyt paljon ollenkaan. Myös eka annos oli kohtuu suuri.

Mummo se tyrkytti!!

Ketju on lukittu.