BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut ottaa yhden sipsin tai yhden porkkanatikun, Villellä kourat täynnä ja dippikupinkin otti vain itselleen. Peruskäytöstavat hakusessa. Kaikki eivät ole vielä edes paikalla, mutta Villepoika se vaan mursuaa ja mussuttaa.
Mä en voi sietää Villeä mutta jo nyt on jos ei siellä saa enää perjantai iltana saa syödäkkään kun juomaakaan ei anneta. Mikäs sen viihdyttävämpää kun imeskellä yhtä porkkanatikkua. Eikö se Tarinakin mässytä kaiket päivät.
Villelle annettiin ihan yhtä monta juomaa kuin muillekin
Mä luulin Anua Helmeriks aamutakki päällä:D
Onko niitä tissikuvia jo jossain?
Vierailija kirjoitti:
Ville on vietävissä oleva. Ei ole omaa tahtoa eikä kykyä tehdä päätöksiä.
Tuollaiset löytävät paikkansa jengeistä tai uskonlahkoista, missä on voimakas johtaja.
Kyllä, hän on sellainen henkilö, joka tarvitsee aatteen ja se voisi olla ihan hyvin jokin muukin, jopa sellainen joka ei ole aivan "sallittu". Nyt se hänellä on tämä helluntalaisuus.
Parempi kroppahan tolla Eeviksellä on kun Anulla:O
Toi oranssipäinen tekokikattelija ulos tuolta!!
Kauhee! Miksi niiden piti näyttää tuo Krisusta. Jotain yksityisyyttä, kiitos. 🤣
Kristian ressukka, iso ilo on muuttunut apatiaksi.
Parille muullekin muutama kalja lisää olisi tehnyt poikaa.
Siis Helmeri vuosi sitten ollut tuollaisessa onnettomuudessa 🙈 ja noin hyvin kuntoutunut
Vierailija kirjoitti:
Ulkoistetaan se oma oleminen ja tekeminen. Tehdäänkin ja puhutaankin muita kunnioittamatta. Omana itsenään kun ei olla vastuussa niistä, vaan vastuu kuuluu "johtajalle".
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on Emmalla varsin karmea "asu"
Emma yrittää nyt "repäistä", että saisi jäädä vielä taloon.
Aivan ja nuolee melkein jokaisen asukkaan peffaa. Emma yrittää esittää sitä mitä itse ei ole. Lähes koko ajan.
Kuten normaalia on, Emma alkaa sosiaalisesti lämmetä muutaman päivän jälkeen.
Selviää illan lähetyksen aikana se kuka piti päivällä parhaan puheen (tai siis ketä katsojat äänesti, ei välttämättä ole paras puhe silti :Dd)
Mihin eevis ja jukka miettii mukaan? Kimppakivaanko?
Vierailija kirjoitti:
Kauhee! Miksi niiden piti näyttää tuo Krisusta. Jotain yksityisyyttä, kiitos. 🤣
mikä??
Vierailija kirjoitti:
Mene jollekin paskakokkipalstalle jakamaan ohjeitasi!!!
Kysyvälle vastattiin. Rauhoitu.
Keskustelu lähti kyllä BB:stä liikkeelle ja siihen se myös palaa.
Voit ohittaa ne osat keskustelua, jotka eivät sinua kiinnosta.
Näytettiinkö tv-lähetyksessä Emman kertomus siitä kun sekstailu rehtorinsa kanssa rahasta?
Vierailija kirjoitti:
Kevinin palopuhe on tylsä.
Hänen argumentit olivat vielä vääriä. Ilman orjuutta ja tai mm. lakiin perustuvia rajoituksia kapitalismiin kuuluvia asioita. Trollit pitäisi lailla kieltää, johon Kevin itse jatkuvasti osallistuu.
Kylläpä eeviksen hiukset näyttääkin likasilta
Jekkua kiinnostaa hissimies enemmän kuin bb-tavikset. Mikä yllätys!
Huvittavavaa tuo miesjuontajan elekieli Jekun edessä, kiinnostaa kiinnostaa.