BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Mitä Helmeri , Jukka ja krisu juttelee saunassa. Jotain humalan lisäpyyntöjä? Aika hyvä. lisää juomaa ukkosille
On tää nyt jotenkin eriskummallinen kausi. Mieluummin kohta tsiigaa jotai Love Islandii, siellä on sentään kauniita ihmisiä.
Ihmettelen kyllä ihan miespuolisena miten Eeviksen kaltaisilla naisilla tuntuu olevan niin paljon menekkiä? tunnen yhden vähän samantyylisen todella "hiirimäisen" nörttitytön joka on varmaan harrastanut seksiä yli 50 eri miehen kanssa, selvinpäin, kännissä ja kannabiksen vaikutuksen alaisena. Varsinkin ulkoisen habituksensa vuoksi tätä ei uskoisi.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan saanut selvää, mistä tuolla kukainenkin puhuu? Kuuluu monta keskustelua päällekkäin.
Ei, eikä siksi kiinnosta enää katsella istuvia asukkaita. Varsinaiset bileet, ei ole.
Oon kyllä niin pettynyt tähän iltaan.
Syötin kaikki mahdolliset kahden ihmisen yhdistelmät sukupuolesta riippumatta supertietokoneelleni ja Match of Heaven... TADAA on TIMO + ANU.
Eeva-Leena + Jukka oli vasta sijalla 114.
Kiitos Janne Virtanen kun pilasit tämän. Ottanut tuonne jotain paremman luokan ystäviään kiusaamaan katsojia.
Vau eevis menossa suihkuun historiallinen hetki
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä niin pettynyt tähän iltaan.
niin mäkin. En halua mitään bb-juhlintaa joka ilta, mutta olisi nyt tänään voinut olla bileet ja vaikka kolme seuraavaa viikko sitten ilman
Helmeri olisi hauska nähdä kunnolla humalassa.
Olin alkuun Eevis-fani, mutta nyt kyllä meni mielenkiinto, kun osoittautui noin helpoksi naiseksi.
Aika tylsää...
Tuli mieleen hauskoja juttuja aikaisemmista kausista, Tynkkysen housuun paskomiset yms :D
Tää on ku marttakerhon illanistujaiset.
Voi jösses Millan haarojen aukomista...
Vierailija kirjoitti:
Olin alkuun Eevis-fani, mutta nyt kyllä meni mielenkiinto, kun osoittautui noin helpoksi naiseksi.
Jukkahan se siinä helppo oli!
Yllätyin kun katoin bb-nettisivulle ja siellä oli suhteellisen reippaasti uutisia, kun alkupäivinä vaikutti siltä, ettei ole oikein mitään. Ehkä näitä kommentteja jopa luetaan ... Nyt vaan tuo ääni puoli kuntoon. Ja BB jämäkämmäksi, pitää tylyttääkin välillä!
Ville on asukkaista eniten paasannut ruuan määrän rajoittaisesta ja vahtinut toisten syömisiä, mutta on kuitenki itse aina ensimmäisenä ja eniten syömässä. Ahneus on raamatun mukaan ilmeisen sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Vau eevis menossa suihkuun historiallinen hetki
oisko tänään viides kerta paljussa likoamisen lisäksi. ette ole hauskoja
No nyt on aikamoiset bileet! Kivaa sipsin rapinaa!! Menoa ja meininkiä!
Muut ottaa yhteisistä kulhoista yhden kerrallaan, Ville kahmii kädet täyteen.
Joku iskä kun vielä niitä sivistyneitä käytöstapoja opettaisi.
Eeviksen äänessä ei ole mitään vikaa.