BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Ville puhunut monasti ruoka suussa. Hyi hyi.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Anu joskus vuosia sitten vetänyt jumppaa Fiiliksessä Lahdessa? Mä en keksi mistä muualta mä hänet voisin muistaa mutta on kyllä tuttu naama.
Soita ja kysy ja tule kertomaan. Ite kävin fiiliksessä 2009- 2012 ja ärsyttää kun Anu näyttää tutulta mutta en muista mistä. Itelle ei olis kyllä tullut toi mieleen jos et ois maininnut mutta ihan todennäköstä että se se on.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin Jukasta ekoina päivinä tosi paljon mut nyt en enää kauheasti.. Vaikutti alkuun tosi symppikseltä ja herttaiselta, nyt hieman kieron oloinen.
Sama, hän on sympaattinen, herttainen, kiltti ja helposti lähestyttävä alkuun, mutta armoton ja laskelmoiva pelimies taitaakin olla oikeasti.
Jostain ainakin luin, että Anu on tehnyt noita valmennuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timppa tsekkasi kyllä paljussa istuessaan vaivihkaa kaikkien sinne istahtavien naisten takamukset,
taitaa olla peppumiehiä.
Jännä miten nuo Timpan tsekkaukset huomaa niin helposti.
Katsooko hän jotenkin pidempään kuin muut miehet vai mikä tuossa on?
:D
Eikö hän nyt suunilleen ole ainoa mies talossa? Ehkä sen takia.
Lopettakaa jo se raamatun vääristäminen kun ette kerran sitä ole lukenut eikä teillä ole ymmärrystä. Hitto mitä puupäitä.
Vierailija kirjoitti:
Muut ottaa yhteisistä kulhoista yhden kerrallaan, Ville kahmii kädet täyteen.
Joku iskä kun vielä niitä sivistyneitä käytöstapoja opettaisi.
Villehän nää bileet makso
Se että kausi ei perustu viinan juontiin ei tarvitsisi tarkoittaa sitä, että tuotannossa ollaan aivan ymmällään, että mitä se alkoholi on. Ei sitä joka päivä tarvi sinne antaa, mutta esim. kerran kahdessa viikossa kunnolla ois aivan hyvä. Tämmöstä ei vaan jaksa.
Muut ottaa yhden sipsin tai yhden porkkanatikun, Villellä kourat täynnä ja dippikupinkin otti vain itselleen. Peruskäytöstavat hakusessa. Kaikki eivät ole vielä edes paikalla, mutta Villepoika se vaan mursuaa ja mussuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin Jukasta ekoina päivinä tosi paljon mut nyt en enää kauheasti.. Vaikutti alkuun tosi symppikseltä ja herttaiselta, nyt hieman kieron oloinen.
Sama, hän on sympaattinen, herttainen, kiltti ja helposti lähestyttävä alkuun, mutta armoton ja laskelmoiva pelimies taitaakin olla oikeasti.
Ja arset ole mikään laskelmoiva pelimies vaan huumorintajuton maalaistollukka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on Emmalla varsin karmea "asu"
Emma yrittää nyt "repäistä", että saisi jäädä vielä taloon.
Aivan ja nuolee melkein jokaisen asukkaan peffaa. Emma yrittää esittää sitä mitä itse ei ole. Lähes koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskovaiset ei koskaan jaa kaikkea tasan, itselle aina ensin ja eniten.
Siis tota jäätävää mässytystä ei vaan pysty kuuntelemaan! Onko niin vaikeeta miksata noi syömisen äänet pois? Puhe jää ihan taka-alalle, kun Timo rouskuttaa suu auki sipsejä. Ja on se kumma, ettei aikuiset ihmiset osaa syödä suu kiinni!!!
Oli vähällä ettei Hermannista tullut vihannes viime vuonna jalkapallo-onnettomuuden jälkeen. Rajut seuraukset, mutta hyvin hän toipui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuon ekan kommentin kirjoittaja, ja haluun vielä lisätä et jotenkin ikävältä kuulosti kun hän tossa tunti sitten altaassa puhui jotain tyyliin että ois hyvä jos kaikki pystys pelaa tätä pelii ilman että menis henkilökohtaiseksi.. Lisäs kyllä siihen et niinhän se ei tuu menemään. Mut musta tuntuu että saattaa pyörittää oman edun mukaisesti tuolla talossa vielä vaikka ketä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman Villen ahneutta ja oman edun tavoitteluahan viikkotehtävä olisi onnistunut ja kaikki olisivat saaneet yllinkyllin kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa nyt ymmärtää, että Ville tuolla "töissä". Jumalan asialla. Ei hän ole tuolla kisaamassa voitosta.
Fiksut pystyvät keskustelemaan Villen kanssa uskon asioista. Vähemmän fiksut tyrmäävät suorilta.
Itsekin olen uskova ja olen kiitollinen niille ihmisille, jotka minulle ovat Jeesuksesta kertoneet. Omasta mummosta lähtien. En ole uskovasta perheestä.
Jokainen saa valita. Pitää myös olla vaihtoehtoja mistä valita. Jos kukaan ei kerro, ei voi tietää.Jokainen suomalainen on kuullut kristinuskosta. Ei siinä ole mitään uutta kerrottavaa. Jos olisi joku hindulainen, buddhisti, skientologi tms. niin voisi ollakin uusia näköaloja.
On kuullut, mutta useimmat muistavat aika pintapuolisesti. Minusta Villen jossain koosteessa näytetty selostus mistä helluntaijuhla tulee oli lennokas ja hyvä. Kun opetuslapset olivat ensin pelko perseessä jne., en mä noita enää ainakaan muistanut. Toisaalta Ville kyllä passaa liikaakin ja tilanteissa, joihin se ei istu.
Vierailija kirjoitti:
Muut ottaa yhden sipsin tai yhden porkkanatikun, Villellä kourat täynnä ja dippikupinkin otti vain itselleen. Peruskäytöstavat hakusessa. Kaikki eivät ole vielä edes paikalla, mutta Villepoika se vaan mursuaa ja mussuttaa.
Mä en voi sietää Villeä mutta jo nyt on jos ei siellä saa enää perjantai iltana saa syödäkkään kun juomaakaan ei anneta. Mikäs sen viihdyttävämpää kun imeskellä yhtä porkkanatikkua. Eikö se Tarinakin mässytä kaiket päivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville maksoi tappion kaikille muille asukkaille viikkotehtävässä
Jännä miten nuo Timpan tsekkaukset huomaa niin helposti.
Katsooko hän jotenkin pidempään kuin muut miehet vai mikä tuossa on?
:D