BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuivat baareista ja Kevin kertoi että Hercules on transfobinen paikka. Ollut joskus joku kohu, josta Hercules ei koskaan pyytänyt anteeksi. Itellä menny ihan ohi koko juttu, vaikka homppelibaareissa kävijä oon. Täytyy tutkia asiaa :D
Herculeksen omistaja on usein esittänyt somessa rasistisia ja mamuvastaisia mielipiteitä, joista lehdissäkin on ollut juttua.
Helmeri oli niin järkyttyneen näköinen,
mietti varmaan vain sopivaa sulavaa keinoa livahtaa pois sateenkaarisillalta.
Sateenkaarisillalta? Harvemmin oon kuullu tuota ilmausta käytettävän homoyhteydessä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te päättelette, että Kimmo on homoseksuaali?
Sulla on huono tutka. Tuo selvisi ihan välittömästi pelkästä käytöksestä ja maneereista. Ja olen mies, jota ei kiinnosta, mitä aikuiset ihmiset tekevät keskenään makuuhuoneessa.
Kertoisitko, miten hänen käytöksensä erosi ns normikäytöksestä ja mitä maneereita hänellä muka oli, itse en huomannut mitään, mikä olisi homouteen viitannut?
Vaikea sanoa. Oon vain erittäin hyvä tunnistamaan tietynlaiset eleet.
Mutta hänellä nyt ei ole huolen häivää. Kun kävelee pihalle, niin sekinhän on vaan Iskän illeä ei voinut nimetä, sillä on immuniteetti tän viikon äänestyksessä.[/quote]
Anteeksi ehkä tyhmäkin kysymys mutta tiesivätkö asukkaat nimetessään ettei Villelle voi antaa ääniä? Missä vaiheessa se on heille kerrottu?
Vierailija kirjoitti:
eelvis ja jukka harrasti seksiä, sen jälkeen miettivät laittavatko kortsun vessan roskikseen, sekaroskiin vaiko suoraan ulkoroskikseen
Harmi, että kausi taas pilalla seksin takia :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on huono tutka. Tuo selvisi ihan välittömästi pelkästä käytöksestä ja maneereista. Ja olen mies, jota ei kiinnosta, mitä aikuiset ihmiset tekevät keskenään makuuhuoneessa.
Kertoisitko, miten hänen käytöksensä erosi ns normikäytöksestä ja mitä maneereita hänellä muka oli, itse en huomannut mitään, mikä olisi homouteen viitannut?
Ääni, äänenpainot, eleet nyt ekana
eri
Vierailija kirjoitti:
Tarina on loppujenlopuksi vielä hyvin keskenkasvuinen nuori, joka vielä etsii omaa paikkaansa. Haluaa larpata niin kovasti stereotyyppistä helsinkiläistä "viherpiipertäjää". Huomaa, että on oikeasti vain wannabe-vegaani tai wannabe-hipsteri.
Ei pysty olla vegaani, oikeasti ei tiedä kauheasti mitään ekologisista asioista (oppi paljon Krisulta, joka ei todellakaan ole mikään "ituhippi". Ja oli hyvin vaikuttunut Krisun opeista)
Hyvin kuvailtu!
Tarinan kasvua vain estää se että on omasta mielestään jo täydellinen eikä havaitse puutteitaan.
Aika huoletonta tuo ruokailu tuolla. Kukin tekee itselleen mitä tahtoo. Kevin laittoi äsken kattilallilsen puuroa itselleen, jne.
Nyt pitäisi laittaa vaihtuvat ruokavastaavat, jotka katsoo mitä ja miten paljon ruokaa on vara käyttää päivässä.
Täytyy tällee vahvasti heterona sanoa, et nää talon sateenkaari-ihmiset on kyl tehneet vaikutuksen kypsällä käytöksellään. Todella hyväsydämisiä, herttaisia ja syvällisiä ihmisiä siitäkin huolimatta, et ovat varmasti jokaikinen joutuneet kestämään koko elämänsä syrjintää, halveksuntaa ja paheksuntaa (tyyliin ihmisiltä kuten Ville). Ei voi kuin toivoa heille jokaiselle hyvää ja onnelista loppuelämää.
Vierailija kirjoitti:
Kun noilla kaikilla on tavallaan joku " erityisyys", sellainen asia miksi ihmiset pitävät mielenkintoisena niin mikä on Tupun erityisyys?
Keski-ikäinen nainen. Jos useinkin palstailet todennäköisesti ymmärrät.
Vierailija kirjoitti:
Mutta hänellä nyt ei ole huolen häivää. Kun kävelee pihalle, niin sekinhän on vaan Iskän illeä ei voinut nimetä, sillä on immuniteetti tän viikon äänestyksessä.
Anteeksi ehkä tyhmäkin kysymys mutta tiesivätkö asukkaat nimetessään ettei Villelle voi antaa ääniä? Missä vaiheessa se on heille kerrottu?
Asukkaat tiesivät ettei Villeä voi nimetä.
BB sanoi jokaiselle asukkaalle joka meni päiväkirjahuoneeseen, muista että Villeä ei voi nimetä.
Ja se toki selvisi kaikille siinä vaiheessa, kun Ville oitti varastehtävän, siinä oli palkintona immuniteetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eelvis ja jukka harrasti seksiä, sen jälkeen miettivät laittavatko kortsun vessan roskikseen, sekaroskiin vaiko suoraan ulkoroskikseen
Harmi, että kausi taas pilalla seksin takia :(
No ei ole. Turhan ison numeron teette tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta hänellä nyt ei ole huolen häivää. Kun kävelee pihalle, niin sekinhän on vaan Iskän illeä ei voinut nimetä, sillä on immuniteetti tän viikon äänestyksessä.
Viikkotehtävän kohtalon selviämisen yhteydessä paljastui, että villellä on immuniteetti ja bb jokaista vielä muistutti ennen nimeämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näitä eleitä ei koskaan esiinny heteroilla, sitäkö tarkoitat, itse olen nimittäin tavannut heteroita, joita ulkoisen habituksen perusteella olisin veikannut 100 % homoiksi, ei se aina ole niin mustavalkoista.
Hyi helvetti tuota Eevistä, ei mennyt vielökään suihkuun vaikka harrasti seksiä. Dödöä vaan kainaloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näitä eleitä ei koskaan esiinny heteroilla, sitäkö tarkoitat, itse olen nimittäin tavannut heteroita, joita ulkoisen habituksen perusteella olisin veikannut 100 % homoiksi, ei se aina ole niin mustavalkoista.
Heteroita, jotka eivät koskaan uskalla paljastaa todellista seksuaalista identiteettiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun noilla kaikilla on tavallaan joku " erityisyys", sellainen asia miksi ihmiset pitävät mielenkintoisena niin mikä on Tupun erityisyys?
Keski-ikäinen nainen. Jos useinkin palstailet todennäköisesti ymmärrät.
Keski-ikäinen nainen puhkaisee keski-ikäisen miehen mieskuplan. Harmittaahan se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on itse sanonut.
Ei tässä nyt haettu sitä, onko vai ei homo
vaan sitä, mistä osa on sen pystynyt päättelemään ennen kuin kertoi itse.
Milloin se on kertonut olevansa homo?
Tai milloin se ylipäänsä on sanonut muuta kuin myötäilevä kysymyksiä muille tai ynähdyksiä? Yllättävä avautuminen siihen nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olipa feikki tuo Krisun silmänisku... Emmahan seisoi edelleen siinä paikallaan, miten ei muka huomannu kun yks iskee silmää kameralle. :D Outoa.
Minä ihmettelin tätä siltä kannalta, että ainakin ennen kameraan katsominen on ollut jyrkästi kielletty? On koettu "viestin välittämisenä ulkomaailmaan". No nyt oli ainakin niin selkeä viestin välitys, että ilmeisesti säännöt ovat muuttuneet? :D Toivottavasti ovat kaikille samat... Tuollahan on helppo nousta katsojien suosikiksi.
Villestä pakko kommentoida, että vaikuttaa tyypilliseltä kiihkouskovaiselta, joka on vahtanut vanhat ongelmansa ja riippuvuutensa uskofanaattisuuteen. On "helppo" olla, kun kaiken (myös omien pielipiteiden) takana on mukamas "iskä"... Onko hän mennyt naimisiin siis myös näissä piireissä, vai oliko vaimo kuvioissa jo ennen uskoontuloa?
Eilen kun krisu nousi ylös päiväkirjahuoneessa ja meni kameran ohi, hän näytti peukkua just kameraan. Aivan selvä viesti. Luulen, että kurinpalautus alkaa ensi viikolla,ja koko porukka saa jonkun kivan rangaistuksen.
Näinpä. Villen ja Krisun yhteispotti ylitti sallitun rajan, minkä saivat kolikoita menettää.