BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Mistä te päättelette, että Kimmo on homoseksuaali?
Jotenkin sen vaan näkee ihmisistä, vaikea tarkalleen sanoa, joku puheessa, joku tyylissä olla, joku sen vaan aina viestittää.
Saataisko kunnon draamaa kun Jukka menisi ja harrastaisi seksiä nyt jonkun toisen naisen kanssa? Vaikka Eeviksellä ja Jukalla onkin avoin suhde niin väittäisin että draamankaari olisi sinetöity.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuivat baareista ja Kevin kertoi että Hercules on transfobinen paikka. Ollut joskus joku kohu, josta Hercules ei koskaan pyytänyt anteeksi. Itellä menny ihan ohi koko juttu, vaikka homppelibaareissa kävijä oon. Täytyy tutkia asiaa :D
Herculeksen omistaja on usein esittänyt somessa rasistisia ja mamuvastaisia mielipiteitä, joista lehdissäkin on ollut juttua.
Helmeri oli niin järkyttyneen näköinen,
mietti varmaan vain sopivaa sulavaa keinoa livahtaa pois sateenkaarisillalta.
Setämies1974 kirjoitti:
Timo myös hieno ihminen. Vaikka onkin varakas :)
Timo on aika vaatimaton kaveri ja paljon mukana mm. hyväntekeväisyystyössä, jota musiikki- ja muusikkopiireissä tehdään paljon ja samanmielisenä Timokin ollut mukana talkoissa.
Olen nyt niin myöhässä kommenttini suhteen, mutta menköön. Miten kukaan (talossa saati ulkopuolella) voi olla vihainen siitä, että varas pelasi? Tottakai hän noudattaa annettuja ohjeita. Minusta olisi tylsää jos oltaisiin kaikki niin puhtoisia ettei mitään salatehtäviä tehtäisi ettei muut loukkaannu. Ja tosiaan kuten osa itsekin sanoneet, olisivat voineet vartioida paremmin. Se ei ole varkaan vika, että suorittaa annetun tehtävän.
Ja ei sekään olisi hauskaa, että viikosta toiseen syövät kuin kuninkaat, minusta on hauska nähdä kun koettelevat itseään ja jokainen on itseään mennyt sinne koettelemaankin. Joten mistä valitus?
Jos olisin itse talossa niin suorittaisin jokaisen tehtävän niin hyvin kuin pystyn.
Vierailija kirjoitti:
Tyynyt liikahtavit yhdellä sängyllä makkarin keskustelupiirissä. Eiku se olikin Emma, eikä tyynyt.
Emma on kuin valtava vauva, joka odottaa lötköä että joku tulee antamaan sille nisää. Sitten lutkuttaa valtavan ahnaasti maitoa kuin näätä.
Setämies1974 kirjoitti:
Timo myös hieno ihminen. Vaikka onkin varakas :)
Timo on vastuuntuntoinen ja laittaa hyvän kiertämään.
Kun noilla kaikilla on tavallaan joku " erityisyys", sellainen asia miksi ihmiset pitävät mielenkintoisena niin mikä on Tupun erityisyys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on huono tutka. Tuo selvisi ihan välittömästi pelkästä käytöksestä ja maneereista. Ja olen mies, jota ei kiinnosta, mitä aikuiset ihmiset tekevät keskenään makuuhuoneessa.
Kertoisitko, miten hänen käytöksensä erosi ns normikäytöksestä ja mitä maneereita hänellä muka oli, itse en huomannut mitään, mikä olisi homouteen viitannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyynyt liikahtavit yhdellä sängyllä makkarin keskustelupiirissä. Eiku se olikin Emma, eikä tyynyt.
Emma on kuin valtava vauva, joka odottaa lötköä että joku tulee antamaan sille nisää. Sitten lutkuttaa valtavan ahnaasti maitoa kuin näätä.
Mene pois kiusaaja!
Tarina on loppujenlopuksi vielä hyvin keskenkasvuinen nuori, joka vielä etsii omaa paikkaansa. Haluaa larpata niin kovasti stereotyyppistä helsinkiläistä "viherpiipertäjää". Huomaa, että on oikeasti vain wannabe-vegaani tai wannabe-hipsteri.
Ei pysty olla vegaani, oikeasti ei tiedä kauheasti mitään ekologisista asioista (oppi paljon Krisulta, joka ei todellakaan ole mikään "ituhippi". Ja oli hyvin vaikuttunut Krisun opeista)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuivat baareista ja Kevin kertoi että Hercules on transfobinen paikka. Ollut joskus joku kohu, josta Hercules ei koskaan pyytänyt anteeksi. Itellä menny ihan ohi koko juttu, vaikka homppelibaareissa kävijä oon. Täytyy tutkia asiaa :D
Herculeksen omistaja on usein esittänyt somessa rasistisia ja mamuvastaisia mielipiteitä, joista lehdissäkin on ollut juttua.
Helmeri oli niin järkyttyneen näköinen,
mietti varmaan vain sopivaa sulavaa keinoa livahtaa pois sateenkaarisillalta.
Mulla tuli mieleen, että tulikohan Helmerillä fläsäri edellisestä yöstä, kun Jukka ja Krisu olkkarissa aika ronskistikin sivusivat homoaihetta, eikähän ne tietenkään tienneet että paikalla oleva Kimmokin on homo. Tai itellä ainaki tuli niistä jutuista lievä myötähäpeä, kun aattelin että Kimmokin siinä istuu kuuntelemassa kun toiset heittää paskaa läppää jostaki homojen persepanosta. En nyt tarkasti muista miten se tilanne meni, mutta ite vaan suljin silmäni kuunnellessani ja aattelin että voi ei :D Ehkä joku muistaa paremmin mitä Jukka sanoi?
Vierailija kirjoitti:
Saataisko kunnon draamaa kun Jukka menisi ja harrastaisi seksiä nyt jonkun toisen naisen kanssa? Vaikka Eeviksellä ja Jukalla onkin avoin suhde niin väittäisin että draamankaari olisi sinetöity.
Ei heillä mitään suhdetta ole, kunhan paneskelivat. Se "avoin suhde" oli vaan heitto. Jotkut eivät älyä, että toisesta voi nauttia fyysisesti ilman sitoutumista.
Veikkaan että viikkotehtävä epäonnistui siksi, että Helmeri ei suorittanut tehtäväänsä
Vierailija kirjoitti:
Kun noilla kaikilla on tavallaan joku " erityisyys", sellainen asia miksi ihmiset pitävät mielenkintoisena niin mikä on Tupun erityisyys?
Tupun erityisyys on se, että hän on niin erilainen kuin muut naiset, ehkä jotenkin perinteisempi ja vanhoillisempi, liekö haettu äitihahmoksi. Hänen pitäisi nyt äkkiä löytää keinot lähestyä muita tai häätö kutsuu.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että viikkotehtävä epäonnistui siksi, että Helmeri ei suorittanut tehtäväänsä
Muut varasti liikaa rahnaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupun erityisyys on se, että hän on niin erilainen kuin muut naiset, ehkä jotenkin perinteisempi ja vanhoillisempi, liekö haettu äitihahmoksi. Hänen pitäisi nyt äkkiä löytää keinot lähestyä muita tai häätö kutsuu.
Totta.
Mulla on Tupua vähän vanhempi ystävä, ja Tupu vaikuttaa häntä paljon vanhemmalta ja nimenomaan myös vanhoillisemmalta.
Tää nyt on tylsää ja perisuomalaista, mutta Tupulle pitäisi nyt antaa viinaa, niin nähtäisiin ehkä jotain uutta Tupusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on itse sanonut.
Ei tässä nyt haettu sitä, onko vai ei homo
vaan sitä, mistä osa on sen pystynyt päättelemään ennen kuin kertoi itse.
Vitsit toi Jukka herätessään on niin kuuma, huh huh
Krisunkin pitäis nyt ehkä pestä hiukset :D