BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti tuota Eevistä, ei mennyt vielökään suihkuun vaikka harrasti seksiä. Dödöä vaan kainaloon.
Ei hänen ylhäisyydelleen sovi kansan edessä hikoileminen! Liekö ihminen laisinkaan ;)
Setämies1974 kirjoitti:
10:45 veikkasi Ville kellonajaksi. 10:39 aika hyvin :)
Timo: -varmaan jotain vähän vaille 11
Timo: -no, ehkä, mutta sanoisin että vaille 11 kuitenkin
Ville: (tosi tiukkana ja totisena)-no sovitaan sitten että se on varttia vaille
Tällä hetkellä eniten respectiä asukkaiden keskuudessa tuntuu olevan Kimmolla ja Millalla.
Vierailija kirjoitti:
Tarina on loppujenlopuksi vielä hyvin keskenkasvuinen nuori, joka vielä etsii omaa paikkaansa. Haluaa larpata niin kovasti stereotyyppistä helsinkiläistä "viherpiipertäjää". Huomaa, että on oikeasti vain wannabe-vegaani tai wannabe-hipsteri.
Ei pysty olla vegaani, oikeasti ei tiedä kauheasti mitään ekologisista asioista (oppi paljon Krisulta, joka ei todellakaan ole mikään "ituhippi". Ja oli hyvin vaikuttunut Krisun opeista)
Juurikin näin. Toistelee muilta opittuja fraaseja, muttei itse ymmärrä, että esimerkiksi kokis, jota itse nauttii, on melkoinen ympäristön kuormittaja. Tosin Tarinaakin tuomitaan hieman turhan rankalla kädellä unohtaen miten nuori hän oikeasti onkaan kun hän yrittää olla ikäistään vanhempi ja ohjata muita asioissa, joista ei oikeasti itse ymmärrä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te päättelette, että Kimmo on homoseksuaali?
Hän on itse sanonut.
Ei tässä nyt haettu sitä, onko vai ei homo
vaan sitä, mistä osa on sen pystynyt päättelemään ennen kuin kertoi itse.
Milloin se on kertonut olevansa homo?
Tai milloin se ylipäänsä on sanonut muuta kuin myötäilevä kysymyksiä muille tai ynähdyksiä? Yllättävä avautuminen siihen nähden.
Tänä aamuna ehkä vaja atunti sitten, makuuhuoneessa makoilivat ja keskustelivat ravintoloista ja yökerhoista mm. Emma, Kimmo, Milla, Helmeri ja Tarina ( Kristian nukkui)
ja Tarina kysyi Kimmolta, oletko sinäkin sateenkaariväkeä ja Kimmo vastasi olevansa.
Päivittelivät sitten kuinka paljon vähemmistöjä täällä onkaan ja Tarina totesi, että asukkaista puolet on, johon Kimmo, että onko niin moni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on itse sanonut.
Ei tässä nyt haettu sitä, onko vai ei homo
vaan sitä, mistä osa on sen pystynyt päättelemään ennen kuin kertoi itse.
Milloin se on kertonut olevansa homo?
Tai milloin se ylipäänsä on sanonut muuta kuin myötäilevä kysymyksiä muille tai ynähdyksiä? Yllättävä avautuminen siihen nähden.
Lue pari sivua taakse päin.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy tällee vahvasti heterona sanoa, et nää talon sateenkaari-ihmiset on kyl tehneet vaikutuksen kypsällä käytöksellään. Todella hyväsydämisiä, herttaisia ja syvällisiä ihmisiä siitäkin huolimatta, et ovat varmasti jokaikinen joutuneet kestämään koko elämänsä syrjintää, halveksuntaa ja paheksuntaa (tyyliin ihmisiltä kuten Ville). Ei voi kuin toivoa heille jokaiselle hyvää ja onnelista loppuelämää.
Me uskovat koetaan todella paljon syrjintää, pilkkapuheita erityisesti sateenkaari väeltä, ei saada sanoa mitään uskoon liittyvää ja elää raamatun mukaan kun moni nousee vastaan ja keksii ilkeitä valheita. Todella paljon Villeä syrjitään tuolla talossa, ei oo ihmisten häijyydellä mitään rajaa uskovia kohtaan. Totta ainakin yksi asia: kaikkea muuta saa olla paitsi kristitty uskova, muuten joutuu silmåtikuksi ja keksitään valheita jne
Vierailija kirjoitti:
Aika huoletonta tuo ruokailu tuolla. Kukin tekee itselleen mitä tahtoo. Kevin laittoi äsken kattilallilsen puuroa itselleen, jne.
Nyt pitäisi laittaa vaihtuvat ruokavastaavat, jotka katsoo mitä ja miten paljon ruokaa on vara käyttää päivässä.
Hetkinen nyt, Tuulahan puuron keitti. Kevinkin sitä kattilaa yhdessä vaiheessa hämmensi, mutta kaikkihan siitä söivät mm. Milla, Ville, Timo, Eevis, Jukka , varmaan kaikki paitsi gluteeniton Anu.
Paljon p''kaa keksitään ja herjataan taas Villeä. Ei saa rukoilla, ei saa sanoa totuutta, vaan pitäisi olla hys hys, onneksi ei tarvitse pelätä ihmisiä ja niiden mielipiteitä vaan jumalaa! Jokainen vastaa kuollessaan Jumalalle tekemisistään ja sanomistaan
Voi luoja että menee hermot.
Paras casting mitä ollut, mut totaalisen paskaa ohjausta!
Aamulla koko muu porukka hereillä ja jutskailee nii toinen kamera näyttää nukkuvia Eevistä ja Jukkaa, ja toinen kamera pihalla yksin olevaa Timoa.
Usein ku joku mielen kiintonen keskustelu menossa nii yhtäkkiä kuva siirtyy esim kylppäriin yksin olevaan naaman pesijään.
Tv-lähetyksissä ei näytetä mielenkiintoisimpia osuuksia, esim hetkiä ku joku varasti viikkotehtävästä. Ei kyl myöskää monia mielenkiintosia keskusteluja. Ja en ees alota noista mikrofoneista. Kaikki mahdollisuudet parhaaseen kauteen ikinä nii ei!
Musta ois hauska, kun taloon tulisi toinen uskovainen. Jolla olisi yhtä vahva usko kuin Villellä, mutta kuitenkin erilainen näkemys uskosta jollain tapaa.
Olisi mielenkiintoista nähdä miten siinä vaiheessa roolit menisivät.
Mä pystyn arvioimaan kellonajan auringosta. Aamulla on herätys tiettyyn aikaan. Siitä sitten ulos katsomaan ja seuraamaan missä kohtaa aurinko milloinkin on.
Mulla ei ole ikinä ollut kelloa ranteessa ja harvoin katson kännystä kellonaikaa. Enkä koskaan ole myöhässä mistään. Tosin olen kyllä luonteeltani vähän luonnonlapsi muutenkin.
Ikääkin on.... olen eläkeläinen ( ansaittu työeläke) ja intohimoinen BB fani.
Vierailija kirjoitti:
You tube
Lopettakaauskovienvainot kirjoitti:
Todella paljon Villeä syrjitään tuolla talossa, ei oo ihmisten häijyydellä mitään rajaa uskovia kohtaan. Totta ainakin yksi asia: kaikkea muuta saa olla paitsi kristitty uskova, muuten joutuu silmåtikuksi ja keksitään valheita jne
Anteeks nyt vaan, miten niin syrjitään? Lähinnä kai sitä yritetään sietää? Ihmettelen miksei kukaan "uskalla" sanoa että "ei, et todellakaan tule siihen klähmimään ja rukoilemaan päänsärkyä pois".
"kaikkea muuta saa olla paitsi kristitty uskova"---- "hullu saa olla muttei tyhmä"
Vierailija kirjoitti:
Jukka jo flirttaamassa Anulle..draamaa tiedossa.
Pelimies, taatusti joku veto kotosalla kavereiden kanssa, kuinka monta muijaa kellistää.
Vierailija kirjoitti:
Hakiko Kevin johonkin kouluun tänä vuonna? Kertoi, että jäi puolen pisteen päähän, tarkoittiko yliopistoa?
Valtiotieteistä kiinnostunut. Aika vaikea päästä.
Nyt Eevi tunnustaa Tarinalle että antoi perssettä Jukalle. Jukka varmaan röökipaikalla kertoo jätkille samaa.
Sittenhän sen käyttäminen on täysin sopimatonta ja väärin, koska sinä et ole kuullut.