BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Piha on tyhjä. Ei helevetti miten tylsää.
Milloin ne bileet oikein tulee?! En mitään jatkuvaa ryyppäämistä meinaa, mutta tämänkin viikon on vaan tullut katsottua paikallaan istuvia asukkaita, vähän tylsäksi menee kun keskusteluaiheet on samoja.
Jospa seuraava viikkotehtävä on vähän jännittävämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu on kaunis ja asiallinen aikuinen nainen. Osaa myös olla hauska. Hän on hyvinkin ilmeikäs ja pirtsakka, mutta tuntuu et Helmerin kanssa oleva vispilänkauppa on se suurin ärsytyksen syy monelle kommentoida rumasti. Mene ja tiedä miksi....
Itse tykkään. He ovat mukavaa katsottavaa, ja jos ovat toisiinsa ihastuneet, mitä kukaan on siihen sanomaan.
-N26
Anu äiti ihminen ja pienet lapset. Äidin täytyy olla läsnä. Anu voi olka tuolka finaaliin asti. Aika hurjaa kyllä.
Niin on ahdasmielisyyskin aika hurjaa. Äiti-ihminen ilmeisesti ensimmäistä kertaa on pidemmän pätkän erossa lapsistaan, kun lapset ovat rakastavan isänsä ja isovanhempiensa hoteissa. Varmasti kärsivät suuresti.
T. Ilmeisesti toinen huono äiti-ihminen, joka ei ole ollut kuin max 2vrk erossa lapsestaan.
Tupu ei oo tehnytxruokaa nyt pitää poikien tehdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuo haisulin ja tollon touhu on yököttävää, ei mitään romanttisuutta toisin kuin Helmerillä ja Anulla.
Helmeri ja Anu kun saa viinaa niin pääsevät viimein olemaan niin kuin Jukka ja Eevis.
Pidetään ne viinat sittenkin vaan siellä kaupassa. En halua toista kutuparia tonne.
Mä en usko, että Helmeristä ja Anusta tulisi tuommoista jatkuvasti toisissaan alati nyhjäävää pariskuntaa.
He ovat liikunnallisia ja toimeliaita tapauksia, tuskin haluavat jäädä viltin alle muhimaan.
Isä ihminen huomenna himaan.
Avasin juuri 24/7 ja ajattelin, että onkohan siellä juhlat käynnissä tai edes sauna lämpimänä. Ensimmäinen lause Krisu: ”vois mennä kohta nukkuu” just😄
Vierailija kirjoitti:
Mua on tällä viikolla lakannut ärsyttämästä kaikki asukkaat.
Viime viikolla he taas ärsyttivät kaikkiNyt ärsyttää vaan tuotanto.
Mua kuvaaja ärsyttää sunnuntaisin kun kuvaa lähtijän ennenkuin Elina sanoo lähtijän nimen. Jännitys häipyy.
Mulle riitti. Huomisen häätöäänestyksen vielä katson, sitten en enää. Jostakin syystä Tuotanto päättänyt kiduttaa katsojia ja asukkaita. Äänestäkää muutkin jättämällä tämän sarjan katsominen!
Tuolla on oikeasti niin tylsää menoa, että päivän jännittävin tapahtuma on katsoa mitä kukin syö, en edes liioittele.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä tv- tuotannon huippua. Etsitään palapelin paloja yksi päivä. On jäätävä tehtävä kertakaikkiaan.
Jotta tv-katsojat pääsevät katsomaan, kun tv:ssä pelataan yksi ilta Aliasta....
Vierailija kirjoitti:
Anu on kaunis ja asiallinen aikuinen nainen. Osaa myös olla hauska. Hän on hyvinkin ilmeikäs ja pirtsakka, mutta tuntuu et Helmerin kanssa oleva vispilänkauppa on se suurin ärsytyksen syy monelle kommentoida rumasti. Mene ja tiedä miksi....
Itse tykkään. He ovat mukavaa katsottavaa, ja jos ovat toisiinsa ihastuneet, mitä kukaan on siihen sanomaan.
-N26
Mä kanssa olen tykännyt alusta asti Anusta. Itse koen paljon viihdyttävämmäksi ihmisen jonka juttuja pystyn/haluan kuunnella ilman että joudun myötähäpeän takia aina laittamaan äänettömälle niin kun vaikka Eeviksen ja Tarinan kohdalla. Vaikka Anu onkin hiljasempi niin minulle paljon mieluisampi asukas kun nämä muka "viihdyyttävät" asukkaat jotka ovat sitä vaan sen takia että ovat jatkuvasti äänessä. Tosta olen täysin eri mieltä että Anun oletettu vispilänkauppa Helmerin kanssa olisi syy kommentoijien ärsytykseen. Päinvastoin! Anuahan on alusta asti moitittu lähinnä tapetiksi ja on nyt nostanut pisteitään monien silmissä kun on päässyt enemmän ulos kuorestaan.
Siis eikö siellä vieläkään tapahdu mitään??
Jo on perkele. Mä alan sitten katsomaan leffaa.
Christal Snow & al CV: Käsikirjoitin hukkaan miljoonayleisön kolmessa viikossa.
Ehkä riemukas Alias-tuokio on kaavaltu huomiselle?
Jee huomenna päivätehtävänä on joko valmistaa 113 lättyä tai sitten jokaisen pitää tehdä oma omenapiirakka. Mikä helvvetin marttakerho/aikuisten päiväkoti tuo on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-N26
Mä kanssa olen tykännyt alusta asti Anusta. Itse koen paljon viihdyttävämmäksi ihmisen jonka juttuja pystyn/haluan kuunnella ilman että joudun myötähäpeän takia aina laittamaan äänettömälle niin kun vaikka Eeviksen ja Tarinan kohdalla. Vaikka Anu onkin hiljasempi niin minulle paljon mieluisampi asukas kun nämä muka "viihdyyttävät" asukkaat jotka ovat sitä vaan sen takia että ovat jatkuvasti äänessä. Tosta olen täysin eri mieltä että Anun oletettu vispilänkauppa Helmerin kanssa olisi syy kommentoijien ärsytykseen. Päinvastoin! Anuahan on alusta asti moitittu lähinnä tapetiksi ja on nyt nostanut pisteitään monien silmissä kun on päässyt enemmän ulos kuorestaan.
Mun suosikit Eevis.Kevin.Tarina.Kimmo.Helmeri.Krisu ja aiemmat Timo ja Emma.
Mitä tässä nyt odotellaan????????
TUOTANTO HERÄTYS!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri + Anu
En mielelläni näkis siinä mitään, mutta jäin vaan tuossa ilta pari sitten miettimään, että Helmeri ei enää istuksi myöhään sikarikerhon kanssa. Se menee nukkumaan ajoissa, kuten Anukin.
En mäkään mutta kyllä jotain voi olla ilmassa. Eilenkin Helmeri kuunteli ihan erilainen ilme naamalla ja punaposkilla Anua kun ketään muuta. Siis kun kertoivat noloja juttuja. Toisaalta jos Helmeri aikoo jonkun kanssa tuolla säätää niin sitten ehdottomasti tosta valikoimasta Anu hänelle! Anua voi pitää tylsänä mutta onhan hän myös asiallisin noista naisista. Eniten Helmerin tyylinen. Ei vois kuvitella että Anu likasena lojuis Helmerin kainalossa ja juttelis Eeviksen tyylisiä juttuja tai rääkyis ja vatkais arseaan niinkun Milla. Että ei Helmeri nyt itteään nolaa vaikka Anuun lankeaiskin.
Totta turiset. Anu olisi Hemmille sopivin talon naisista. Liikunnallinen ja sutjakka mimmi.
Enkä usko, että sillä suhteella on jatkumoa IRL. Anu on kiireinen duunin ja lasten kanssa. Helmeriä taas pitää kiireisenä oma duuni, pitää reissata paljon pitkin poikin.
Äiti ja poika. Helmerille suht älykäs nuori nainen
Anulla parempi.