Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
26861/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupu paskoi oman huoneensa eteen rapuille, Krisu paskoi riitakumppaninsa autoon ja Helmeri ripuloi vieraan perheen vuokramökin pöntön pilalle! 

Vierailija
26862/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Jukka mainitsi että ehkä joku käy laittamassa vesikierron päälle kun unohtunut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26863/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oli huutanut Miralle keittiöissä että oli mun vuoro ja mun sämpylä?

Vierailija
26864/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eevis, 

muistutti kahden viikon takaisesta lupauksestaan olla olematta alasti ja olla harrastamatta seksiä ja samat on puhuttu vanhempien ja työnantajan kanssa perusteluineen päivineen tuntien keskusteluissa todennäköisyyksiä ym laskien ja vakuuttaen ja vannoen ettei tule tapahtumaan. Perusteluina mm. ei juo, on fiksu, ei hölmöile. Kaveri oli ehdottanut vedonlyöntiä, sanoen että eevis on heikkona karismaattisiin amiksiin ja mitä jos näin käy. Näin kävi ja pyysi syvästianteeksi ja pahoitteli kovasti kaikkea tapahtunutta.

Tämä kuulostaa isoveikan käsikirjoitukselta. Onkohan edes Eevis tuota keksinyt, vaan saanut sanat suuhun pk-huoneessa?

Aivan varmasti itse.

Vierailija
26865/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karismaattinen amis = Jukka?

Amis kyllä, mutta että karismaattinen...? Don’t think so.

Karismaa Jukassa ei tosiaan ole. Mutta siitä olen samaa mieltä, että amikset panee parhaiten!

Vierailija
26866/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenellekään tietoa minkälaisessa työssä Eeva-Leena Keskinen on Veikkauksella?

Vierailija
26867/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anun nolo juttu oli ihan hauska, mutta hän ei osannut kertoa sitä kovin hauskasti.

Vierailija
26868/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eevis, 

muistutti kahden viikon takaisesta lupauksestaan olla olematta alasti ja olla harrastamatta seksiä ja samat on puhuttu vanhempien ja työnantajan kanssa perusteluineen päivineen tuntien keskusteluissa todennäköisyyksiä ym laskien ja vakuuttaen ja vannoen ettei tule tapahtumaan. Perusteluina mm. ei juo, on fiksu, ei hölmöile. Kaveri oli ehdottanut vedonlyöntiä, sanoen että eevis on heikkona karismaattisiin amiksiin ja mitä jos näin käy. Näin kävi ja pyysi syvästianteeksi ja pahoitteli kovasti kaikkea tapahtunutta.

Tämä kuulostaa isoveikan käsikirjoitukselta. Onkohan edes Eevis tuota keksinyt, vaan saanut sanat suuhun pk-huoneessa?

Mitä mä oon Eeviksen juttuja kuunnellu niin ihan itseltään kuulosti. Useasti aiemminkin naurattanut Eeviksen huumori ja nokkeluus tarinan kerronnassa. Keskustelut Tarinan kanssa eivät edusta tätä puolta, mutta useiden muiden kanssa juttelut on nautittavia, kuten esim aamulla Krisun ja Kevinin kanssa.

Vierailija
26869/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karismaa Jukassa ei tosiaan ole. Mutta siitä olen samaa mieltä, että amikset panee parhaiten!

Mikä amisten panemisessa tekee siitä parasta?

Vierailija
26870/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän se vitsi.

Vierailija
26871/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeva-Leena siis petti lupauksensa sekä ystävilleen että perheenjäsenilleen.

Vierailija
26872/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anun nolo juttu oli ihan hauska, mutta hän ei osannut kertoa sitä kovin hauskasti.

Nimenomaan siihenhän se kyykkäsi.

Mutta ei tullut yllätyksenä, Anu on aika tönkkö kaikessa puheessaan ja keskustelussaan.

Vierailija
26873/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loistavaa itseironiaa Eevis!!

Eeviksestä taisi tulla just mun suosikki, aivan mahtava tyyppi!

Hyvä pitäkää talossa odotan kun hajoo ensi viikon viikkotehtävässä😂😂

Vierailija
26874/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä amisten panemisessa tekee siitä parasta?

Vitsihän siinä on

Vierailija
26875/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amis ja mensa. Ettekö ymmärrä.

Vierailija
26876/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeva-Weena

Vierailija
26877/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis osasi minusta hauskasti ja elävästi kertoa oman nolon juttunsa "on heikkona karismaattisiin amiksiin" ja kamera kuvaa Jukan reaktiota :D Ihana.

Vierailija
26878/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun täälä niin paljon puhutaan että Eevis vaan makaa... No, te makaatte ja katsotte tätä makaamista. Ja jos vielä 24/7, se tekee teistä entistä idiootimpia.

Mistä sä tiedät, missä asennossa ihmiset katselevat BB:tä? Mulla on jalka murtunut, enkä silti makaa niin paljon kuin Eevis. Siivoilen tässä samalla, kun katson 24/7:aa, en ikinä jaksaisi vaan maata koko päivää, vaikka liikkuminen onkin nyt hankalaa. Aina voi keksiä jotain pientä hyödyllistä puuhaa.

En usko, että kaikilla katsojilla jalka paketissa ;) Koko ajan tänne kommentoidaan mitä milläkin hetkellä tapahtuu, joten porukka silmä kovana sohvalla missä lie kyttäämässä 24/7 😁

Pointsit sulle siivoamiseen murtuneen(😂) jalan kanssa.

Eikö sitä saa katsoa jos ei ole jalat paketissa?? Katon jo toista vuorokautta putkeen ku en tienny.

Nyt äkkiä katkomaan jalat 👍!

Break a leg   ;)

Vierailija
26879/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeviksen noloin kokemus:

Meni bb talolle kolmeks viikoks pelkästään seksastelemaan ennenku tippui pois ja maine kusi loppuiäksi.

Vierailija
26880/90773 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eeva-Leena siis petti lupauksensa sekä ystävilleen että perheenjäsenilleen.

Sehän se nimenomaan oli se nolous tässä hommassa.

Ketju on lukittu.