BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Helmeri pörrää Anun ympärillä / lähettyvillä aika läpinäkyvän ihastuneena =)
Helmeri tai Risu voittaa. Ajattelen realistisesti ja minkälaiset ihmiset tätä katsoo.
Ville ei oo ottanut avioliiton siunausta. Huhheijaa. Uskovainen.
Kimmostakin pidin, mutta jotenkin siitäkin alkanu huokua jotain outoja väreitä, joista en pidä.
Välillä puhuu myös sekavia, kuten jukalle eilen, ensin sanoi ettei makkarissa panna kun se häiritsee muita, ei häntä, sitten kuitenkin sanoi että se vituttaa häntäkin.. ja kyseli miksi se häiritsee ihmisiä.. Omituinen. En tiedä onko huonolla vai hyvällä tavalla. Mutta yleensä luotan vaistooni, vaisto sanoi ensin että on hyvä tyyppi, mutta nyt vaisto sanookin muuta. Mikä avuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedätte vaikka Eevis olisikin raiskattu joskus ihan oikeasti? Ei olisi suuri yllätys noiden puheiden jälkeen esim. lapsella tuollainen raiskaus-barbileikki on tyypillinen merkki siitä, että lapsi on saattanut kokea seksuaalista häirintää.
Olen päiväkodissa töissä ja jos tuollaista näkisin, pitäisi lapsesta tehdä lastensuojelilmoitus. Kyllä voihan se olla vai leikkiäkin, mutta ei se nyt ihan normaalia ole.
Jotakin surullista tuon Eeviksen taustalta taitaa löytyä :(
Jos Eevis olisi raiskattu, niin tuskin harrastaisi seksiä tuolla kameroiden edessä, puhuisi törkyjuttuja, pitäisi kotioloissakin jotain rattopoikarinkiä ja olisi opiskellut vaativia tutkintoja. Kyllä siinä elämä menee niin palasiksi, ettei mikään tuollainen enää onnistu. Eevis ei ole muuten kyllä ihan normaali noiden juttujensa kanssa.
Sinäkö sen päätät, että raiskattu ihminen menee niin palasiksi ettei mikään enää onnistu? Häpeäisit.
Typerys. En minä päätä mitään, vaan olen todennut asian omalla kohdallani. Minun elämäni on pilalla enkä pysty tekemään mitään noista asioista mitä Eevis talossa avoimesti jopa ylpeillen tekee.
Minutkin on raiskattu, enkä tykkää siitä, että joku toinen päättää puolestani mihin pystyn ja mihin en. Kyllästyttää kuunnella sitä "kamalaa, taidat olla loppuiän rikki". No en perkele ole!
Hyvä juttu sulle. Olen iloinen, että olet päässyt elämässä eteenpäin. Muista myös meitä jotka emme ole.
Kimmo ammatiltaan lennonjohtaja! Oho, en tiennyt 😂
Mites onko Helmeri ja Anu lähentyneet?
Miltä tuntuisi, jos lopulta paljastuisi että Eeviksellä on diagnosoitu autismi ja olet häntä täällä ilkeästi haukkunut monta ketjua?
Helmeri on kiinnostunut Anusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimeämiset ohi!
Ei näy HAISU-EEVAA ENÄÄ KEITTIÖSSÄ!
Oli taktinen veto käydä se vartti kyökissä että pelastuu nimeämiseltä!
Ulos haisemaan ja panemaan ja ..
Joo se piti tänään oikein nuolenta-tourneen, ennen nimeämisiä. Koskaan ei ole ollut yhtä paljon jaloillaan.
Eevis oli myös köökin puolella auttamassa nimeämisten jälkeen. Mieluummin nään Eeviksen keskustelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa että Kimmo ei pidä Millasta :( Kimmo ja Milla ovat lemppareitani ja Kimmon nimeämisperusteet kuulosti vähän erikoisilta, kun moitti Millan annoskokoa. Milla on lihaksikas ja syö paljon vihanneksia, kyllähän siinä annoskoko kasvaa vrt. Kimmon liha-jauho-rasva-kastike.
Millako lihaksikas?? :D Oon itse alusta asti ihmetellyt miten vege voi olla noin läski. Lisäksi Milla on tosi ilkeä ja kaksinaamainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi voittaa BB:n tänä vuonna, pimppi vai kikkeli?
Mies ehdottomasti. Kukaan naisista ei ole voittajamateriaalia, finaaliin ehkä yksi voi päästä. Miehissä taas useampikin potentiaalinen voittaja.
Sekä Tarinassa, että Eeviksessä voisi hyvinkin olla voittaja-ainesta. Kauden legendaarisimpia hahmoja jo tässä vaiheessa. Samoin toki Villekin, eli ennemmin vaikka Mira, Anu tai Tupu olisi voitu häätää,
Hahaha, Tarina tai Eevis ei todellakaan tule voittamaan 😂😂
Toivottavasti tuotanto osaa asian suhteen yllättää, sillä jo kaiken tuon osakseen saamansa räkäisen naurun, pilkan ja kiusaamisen johdosta kumpikin on sen palkinnon ansainnut.
Pitäkää Tarina talossa muiden asukkaiden kiusaksi. Saa vielä suurta draamaa aikaan!
Ville ja Krisu puhuu turun murret.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedätte vaikka Eevis olisikin rai*skattu joskus ihan oikeasti? Ei olisi suuri yllätys noiden puheiden jälkeen esim. lapsella tuollainen rais*kaus-barbileikki on tyypillinen merkki siitä, että lapsi on saattanut kokea seksuaalista häirintää.
Olen päiväkodissa töissä ja jos tuollaista näkisin, pitäisi lapsesta tehdä lastensuojelilmoitus. Kyllä voihan se olla vai leikkiäkin, mutta ei se nyt ihan normaalia ole.
Jotakin surullista tuon Eeviksen taustalta taitaa löytyä :(
Minä hankalin alapäätäni lapsena leikkihevosen selkään eikö minusta silti tullut eläimiinsekaantujaa.
Onneksi olkoon. Kaikilla lapsilla ei asiat ole yhtä hyvin ja leikkien seuraaminen on usein ainoa asia mistä saadaan tällaisia vakavia asioita tietoon. En tiedä millaisia traumoja olet itse kokenut, kun vitsailet tämmöisillä todella surullisilla asioilla.
T: Lastenhoitaja.En vitsaillut, totesin vain. On ihan normaalia lapsen kehitystä erilaiset seksuaaliset leikit. Joskus sitä lapsena näkee kun Ridge työntää Brooken seinää vasten ja suutelee rajusti. Sitö sitten leikkii päiväkodissa kun se oli kummallisen kiehtovaa. Lastenhoitaja tekee lastensuojeluilmoituksen, haaskaa yhteiskunnan rahoja ja aikaa, tuo perheelle tarpeetonta ahdistusta ja kärsimystä ja leimausta.
Ymmärrätkö sinä, ettei tuollaiset hyväksikäyttötapaukset ihan oikeasti selviä muutoin kuin siellä päiväkodissa? Tilanne jatkuu vuosia, jos niihin ei herkästi puututa? on paljon pahempiakin asioita mihin yhteiskunnan varoja voidaan tuhlata.
Ja ei kukaan nyt lastensuojeilmoitusta tee siitä, että lapsi kerran leikkii barbeilla että ne suutelee tai harrastaa seksiä, mutta jos sellainen jatkuu selkeästi pidempään ja pakkomielteisesti niin kyllä jokaisen velvollisuus on silloin se ilmoitus tehdä. Nämä eivät ole mitään leikin asioita saati että pitäisi miettiä että tuhlataanko nyt rahoja, eikö ne tuhlatut rahat ole ihan sen arvoisia jos niiden ansiosta paljastuu yksikin lapsen hyväksikäyttötapaus ja lapsi saadaan pois siitä tilanteesta?
T: Lastenhoitaja.
Kukaan asukkaista ei ole tällä hetkellä päiväkodissa, vaikka se toisinaan saattaa siltä näyttääkin. Nuo asukkaat ovat aikuisia ihmisiä, tosin sitäkin saattaa olla vaikea uskoa. Joka tapauksessa tässä ketjussa keskustellaan BB-talon tapahtumista ja asukkaista.
Keskustelu lähti siitä, että Eevis sanoi leikkineensä lapsena barbeilla raiskaamista, että sellainen voi kertoa siitä, että lasta on hyväksikäytetty. Yhdistettynä muihin Eeviksen seksijuttuihin ei ihan kaukaa haettu teoria.
Itsellä ei ole 24/7, eikä tule, joten tuo barbijuttu on ihan uutta, mutta todella järkyttävää. Voisi hyvin kertoa hyväksikäytetyksi joutumisesta ja selittäisi tuota pakkomielteistä suhtautumista seksiin. Mutta tuollaisia kokeneen ihmisen paikka ei ole BB-talossa. Eeviksestähän arveltiin, että oli saanut paniikkikohtauksen kahlerangaistuksessa ja ilmeisesti sen takia kahleista sitten luovuttiin. Ihmettelen, kun asukkaiden karsinnoissa psykologisissa testeissä ei ole huomattu mitään.
Palstan tulkintoja ei kannata pitää absoluuttisena totuutena. Se kahlerangaistus oli minusta hyvin toteutettu, koska asukkaita onnistuneesti fuulattiin, että joutuvat nukkumaan kahleketjussa.
Moni mies totesi ne kahleet liian tiukoiksi itselleen jo heti kun niitä laitettiin kiinni. Ei BB ole niin tärkeä, että sen takia kannattaisi ottaa itselleen käsikuolio eikä tuotanto voi sellaista riskiä ottaa.
Ruoka valmistui, niin tuli tungosta keittiöön.
Ville kertoi yks päivä kuinka hän ei anna ruoalle sitä valtaa että se hallitsisi hänen kehoaan. Vaikea uskoa, joka kerta kun tuolla on ruokaa tarjolla niin Ville on aina ensimmäisenä jaolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa että Kimmo ei pidä Millasta :( Kimmo ja Milla ovat lemppareitani ja Kimmon nimeämisperusteet kuulosti vähän erikoisilta, kun moitti Millan annoskokoa. Milla on lihaksikas ja syö paljon vihanneksia, kyllähän siinä annoskoko kasvaa vrt. Kimmon liha-jauho-rasva-kastike.
Millako lihaksikas?? :D Oon itse alusta asti ihmetellyt miten vege voi olla noin läski. Lisäksi Milla on tosi ilkeä ja kaksinaamainen.
On todella lihaksikas ja notkea. Menikö sulta ohi se yksi jooga kun joku ihmetteli että onko sulla luita ollenkaan kun Timo oli vielä talossa? Todella vahva vartalo. Lisäksi jumppaa ja hytkyttää jotain talossa koko ajan. Jopa twerkkauksesta näkee miten pakarat ovat kaksi "kyykättyä" lihasta.
Anu ja Helmeri yhteen soppii, huomenna pannaan pussauskoppiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla on tänään syönyt siis tofupalat, papuja, kikherneitä ja soijarouhetta, on se tuo proteiinintarve talossa kyllä valtava. [
Mässyttää Anun kanssa eniten tuolla.Letut ,gluteenittomat ym. heille.Muut joutuvat tyytymään vähempään.
Vegaaneista puhumattakaan.
Milla on vegaani. Kaikille muillekin on ollut ettuja, kaiketi 3 kertaa jo, mutta gluteenittomia tekivät vain kerran.
Milla siis syö tuolla kaikista parhaiten. On omat leivät, letut ja muut. Sekä syö jäätävät määrät vegesapuskaa.
Eevis pihalle.
Tarina kannattaa pitää talossa ehdottomasti, koska käy toden teolla muiden asukkaiden hermoille! Mahtavaa nähdä mihin tuo kehittyy kun ihmiset eivät kestä Tarinaa.
Sitä paitsi Tarina on kuitenkin varmaan lähes aina jatkossa häätöäänestyksessä,joten sen saa pihalle myöhemminkin. Eevistä ei välttämättä saada niin helposti ulos, mutta nyt olisi vihdoin mahdollisuus!!!
Ville on sen verran neutraali tapaus, että pysyköön talossa vielä.