BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köökin puolella mielentoista.
Ainakin tällä hetkellä Taina ja Kevin pitää Anulle luentoa lastenkasvatuksesta,
ei jaksa, ei millään, päläpälä... tavallaan...päläpälä....lapsi kyllä....päläpälä....tai siis silleen.....päläpälä...
mä halusin niin paljon olla äiti.... päläpälä.... niin mäkin...päläpälä...tai siis vanhempi.... päläpälä...pälä
mulla ois niille niin paljon anettavaa.....päläpälä.....päläpälä.....päläpälä.....päläpälä.....päläpälä... mun
mentaalinen kehitykseni....päläpälä
Minä oon Taina🤩
Tuo paljujen ja saunan vajaakäyttö tosiaan järjetöntä. Ja suurin osa asukkaista saanut tähän mennessä vain 2-3 alkoholiannosta ja sunnuntaina tulee jo 3 viikkoa talossa täyteen. En kannata alkoholin suurkulutusta, mutta tämä nollalinja jo naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry vaan ,mutta enemmän tuo Eevis makuuasennossa ,kun istumassa.Monta kertaa se on osallistunut ruuan laittoon ? Tai siivonnut jälkiään ?
Eevis on hyvin aktiivisesti osallistunut keskusteluihin. Sitä arvostan 247 katselijana. En arvosta köökin touhuja bb talossa
Mua taas 24/7 katsojana toki kiinnostaa keskustelut, mutta monia hyviä keskusteluja ovat käyneet ihan pystyasennossa.
En tajua miten jaksaa maata kaiken aikaa. Mutta onneksi tässä on kaksi kameraa, eikä tarvitse hänen vetämättömyyttään tuijottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talohan on alkkiksen paratiisi edellisten vuosien perusteella. Viinattomuushan on tullut Krisulle yllätyksenä (jukallekin). Niin paljon puhetta ollut asiasta.
Ei siellä ole koskaan ollut niin paljon ja usein viinaa, että se alkkikselle riittäisi. Päivittäin korkeintaan sellaisissa viikkotehtävissä, missä se kuuluu asiaan, siis jossain taivas vs. helvetti -tehtävissä. Muuten juomien määrää on aina rajoitettu, joko tarjoamalla silloin kun tuotanto haluaa, tai sitten ostattamalla ne viikkobudjetilla. Se taas ei ole mikään ihme, että viinattomuus eli bileiden puute on tullut asukkaille yllätyksenä, johtuu tietysti siitä ettei bileitä ole ollut ollenkaan.
Just. Sä olet niitä reppania, jotka kuvittelee kaikkien alkkisten olevan rapajuoppoja.
Selityksiä, selittelyjen perään. Niinku alkkikset yleensä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te, joiden mielestä Krisulla ei ole minkäänlaista alkoholiongelmaa: onko mielestänne normaalia olla yli sata päivää putkeen kännissä, niin Krisu kertoi jonain kesänä tehneensä? Ainakin terveydenhuollon näkökulmasta voin kertoa, että tuo kyllä todellakin täyttää alkoholin ongelmakäytön kriteerit ja mielestäni on äärimmäisen huolestuttavaa.
sata päivää putkeen kännissä? kokeile vuodesta -95 joka päivä kännissä niinkuin ex-frendini. ei kuulosta 100 päivää mun kirjoissa miltään.
Mites tuolla kaverilla menee nykyään..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry vaan ,mutta enemmän tuo Eevis makuuasennossa ,kun istumassa.Monta kertaa se on osallistunut ruuan laittoon ? Tai siivonnut jälkiään ?
Eevis on hyvin aktiivisesti osallistunut keskusteluihin. Sitä arvostan 247 katselijana. En arvosta köökin touhuja bb talossa
Jos yhtään mitään tietää ruuanlaitosta puhumattakaan oikein kokkitaidoista niin ei tuota
keittiötouhua kannata katsoakaan, tai ei pysty vaikka haluaisi. Krisu ja Ville olleet pätevimmät.
Vierailija kirjoitti:
Krisusta vielä sen verran, että ei ole ollenkaan mahdotonta, että Krisun juomatavat johtaisivat jossain vaiheessa alkoholismiin. Itse asiassa se on enemmän kuin todennäköistä, jos siviilissä juo päivittäin, ja voi tapahtua hyvinkin nuorella iällä. Vielä se ei kuitenkaan ole muuta kuin tavallista kaljaakaljaakaljaaaa-intoilua.
Onhan se kertonut jo talossa että joskus vuosia sitten oli ongelmia alkoholin kanssa ja kaverit tuli väliin auttamaan häntä
Joo sauna päälle useammin kun tuollainen kerta on rakennettu..ei mitään järkee seisottaa.. hölmöläisten hommaa möis vaikka vuoroja jos noin pihejä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talohan on alkkiksen paratiisi edellisten vuosien perusteella. Viinattomuushan on tullut Krisulle yllätyksenä (jukallekin). Niin paljon puhetta ollut asiasta.
Ei siellä ole koskaan ollut niin paljon ja usein viinaa, että se alkkikselle riittäisi. Päivittäin korkeintaan sellaisissa viikkotehtävissä, missä se kuuluu asiaan, siis jossain taivas vs. helvetti -tehtävissä. Muuten juomien määrää on aina rajoitettu, joko tarjoamalla silloin kun tuotanto haluaa, tai sitten ostattamalla ne viikkobudjetilla. Se taas ei ole mikään ihme, että viinattomuus eli bileiden puute on tullut asukkaille yllätyksenä, johtuu tietysti siitä ettei bileitä ole ollut ollenkaan.
Just. Sä olet niitä reppania, jotka kuvittelee kaikkien alkkisten olevan rapajuoppoja.
Selityksiä, selittelyjen perään. Niinku alkkikset yleensä tekee.
Ei olisi voinut mennä enempää pieleen.
Asukkaat kokoontuvat sohvalle nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te, joiden mielestä Krisulla ei ole minkäänlaista alkoholiongelmaa: onko mielestänne normaalia olla yli sata päivää putkeen kännissä, niin Krisu kertoi jonain kesänä tehneensä? Ainakin terveydenhuollon näkökulmasta voin kertoa, että tuo kyllä todellakin täyttää alkoholin ongelmakäytön kriteerit ja mielestäni on äärimmäisen huolestuttavaa.
sata päivää putkeen kännissä? kokeile vuodesta -95 joka päivä kännissä niinkuin ex-frendini. ei kuulosta 100 päivää mun kirjoissa miltään.
Niin että alkoholisti ei voi olla, ellei ole joka päivä kännissä yli 20 vuoden ajan? Huoh. Näin mielenterveys- ja päihdetyötä jonkin verran tehneenä ei kyllä voi muuta kuin pudistella päätään. Alkoholismia on monenlaista, ei kaikki alkoholistit dokaa joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama. Assukkaiden väliset keskustelut ja kanssakäyminen mielenkiintoisinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites tuolla kaverilla menee nykyään..?
eläkkeellä ja edelleen dokaa jokaikinen päivä. ei olla juuri tekemisissä.
Eeviksen perässä taitaa olla jotain vikaa kun ei millään pysty istuu suorassa nytkin kun määrättiin sohvalle pitää olla vinossa sen verran kun mahtuu makkuullehan se toki menis jos olisi tilaa😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villen pitäisi rukoilla että Eeviksen kävelykyky siirtyy jollekkin liikuntakyvyttömälle joka haluaisi elää normaalisti. Eeviksen elämä ei paljoa muuttuisi vaikka hän ei enää pystyisikään kävellä.
Ilmoitettu asiattomaksi.
Mä olen ilmoittanut tähän asti asiattomaksi 44 viestiä - kuvittele, jos mä jokaisesta erikseen kommentoin: ilmoitettu asiattomaksi. :) Mut joo...44 ja tulee lisää. Hyvin niitä ällöviestejä ylläpito poistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisusta vielä sen verran, että ei ole ollenkaan mahdotonta, että Krisun juomatavat johtaisivat jossain vaiheessa alkoholismiin. Itse asiassa se on enemmän kuin todennäköistä, jos siviilissä juo päivittäin, ja voi tapahtua hyvinkin nuorella iällä. Vielä se ei kuitenkaan ole muuta kuin tavallista kaljaakaljaakaljaaaa-intoilua.
Onhan se kertonut jo talossa että joskus vuosia sitten oli ongelmia alkoholin kanssa ja kaverit tuli väliin auttamaan häntä
Olisiko ollut sitten se sadan päivän känni kyseessä? Satunnainen liikakäyttö tai "ongelmat alkoholin kanssa" eivät tarkoita alkoholismia. Lähtökohtaisesti alkoholismista ei toivu koskaan kohtuukäyttäjäksi tai satunnaiskäyttäjäksi, ja jos Krisu pystyy siihen talon ulkopuolella, en usko että hän olisi (vielä) alkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
Eeviksen perässä taitaa olla jotain vikaa kun ei millään pysty istuu suorassa nytkin kun määrättiin sohvalle pitää olla vinossa sen verran kun mahtuu makkuullehan se toki menis jos olisi tilaa😂😂
Jotain uutta? Luuletko, että kukaan jaksaa lukea samaa eevisjankkaamista?
Eevis on itseasiassa härskin näköinen kun se nauraa ei mitenkään hehkeä.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on Eevis fobia😂😂😂😂😂😂😂😂