BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöydän kokoinen jättiläis kebabrulla pitäisi toimittaa varastohuoneeseen. Pojjat sekoisi!
Ei kaikki tykkää kebabista, en minä ainakaan. Inhoan sitä. Pitsat taitaa olla useamman suosikkeja.
Joo, ei asukkaille kebabia, koska sinä et tykkää.
Ainakin kerran puhuivat isommalla porukalla, missä on parhaat kebabit missäkin kaupungissa.
Joo, asukkaille kebabia, koska sinä tykkäät. Vedät niitä rullia lähes päivittäin ruokkiksella. Ja pojjat tykkää, kuten asian ilmaisit. Entä tytöt sitten.
Kristian kiroilee toisessa kamerassa ja Eeva-Leena pölöttää toisessa. Ja bileitä ei taloon näytä tulevan. Omalta osaltani 24/7 seuraaminen oli nyt sitten tässä. Pitäkää hauskaa.
Mira tykkää ainakin letuista😍
Se oli kyllä huvittavaa kun toi eevis eilen lesosi jukalle keittiössä, että ihmiset hakeutuvat hänen seuraan. Ja vielä sanoi että bb:ssäkin kaikki pörräsivät hänen ympärillä heti... NO VARMAAN, KUN MAKAS KÄYTÄVÄLLÄ.
Ihan pipi päästään. Kannattaa katsella öisin, kun muut nukkumassa, sillon paljastuu millanen todellisuudesssa on.
Päiväthän tuo vaan makaa, öisin jopa kävelee patsastellen kädet puuskassa tai istuu jalat keittiön pöydällä ja kehuu itseään ja mollaa BB.tä.
Tänne pitäisi saada liittymispakko, niin turhat löpinät loppuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anullakin näköjään hiuslisäkkeitä, näky just.
Onko enää yhtään 2-3kymppistä naista, joilla kasvais oikeaa tukkaa päässä.
Itsekin olen kaljuuntunut jo pahasti, muttä olen liki 50.
Eevis ihan kaljuuntunut ja lopuilla tekotukka päässä?Kuten Mira ekana iltana jo "itki", että jatko on olleet hänen pelastuksensa. Ilman niitä hän olis suomalaisittain puolikarvanen hiiren häntä
Niin pieni ja vaivaton asia. Lisäkkeet kohottaa itsetuntoa.
Kysyin tuota joskus 25-vuotiaana kampaajalta, että pitäisikö mun jossain vaiheessa leikata hiukseni, koska justiinsa olin kuullut, että hiukset ohenee aina kolmenkympin jälkeen. Hän katsoi hiuksiani ja sanoi ettei tarvitse, koska eivät kyllä tule ohenemaan. Oli oikeassa.
se 42-vuotias
No niin, nyt olet kehunut hiuksiasi tarpeeksi. Kaikki tietää, että paksut ovat... Että eiköhän tuo riitä.
Tuo Eevis on kyllä jotain niin uskomatonta. Todella itsekäs, haluaa vaan jyystää, eikä takuulla ota muita asukkaita huomioon vaikka kovasti niin yrittääkin vakuutella. Toivottavasti se häädetään pian, tai älyää itse lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Lettutaikinaa voi tehdä kahteen kulhoon. Ei ole niin vaikeaa.
Tupu nyt taitaa olla kuitenkin hyvä kokki verrattuna muihin.
Eikä kukaan osaa kaikkea tehdä.
Mutta kyllä tällä palstalla pädetään.
Tupu ja Anu ovat yllättävän huonoja kokkeja. Karjalanpaisti on suht erikoinen. Tekee sämpylätkin ilman nostatusta jne.
Villellä tuntuu olevan homma hallussa parhaiten.
Miksi ne taas syö?
Tykkään kuunnella talon keskusteluja, mut tolla Eeviksellä on rasittava tyyli vastata yksinkertaisiinkin kysymyksiin monen minuutin monologilla ja kaikkia aiheita pitää tarkastella vähintään viideltä eri kantilta. Yli puolet sanoista on vaan turhia täytesanoja, niinku niinku niinku ja muuta. Ja pakollinen sivistyssanojen viljely, argh.
Vierailija kirjoitti:
Se oli kyllä huvittavaa kun toi eevis eilen lesosi jukalle keittiössä, että ihmiset hakeutuvat hänen seuraan. Ja vielä sanoi että bb:ssäkin kaikki pörräsivät hänen ympärillä heti... NO VARMAAN, KUN MAKAS KÄYTÄVÄLLÄ.
Ihan pipi päästään. Kannattaa katsella öisin, kun muut nukkumassa, sillon paljastuu millanen todellisuudesssa on.
Päiväthän tuo vaan makaa, öisin jopa kävelee patsastellen kädet puuskassa tai istuu jalat keittiön pöydällä ja kehuu itseään ja mollaa BB.tä.
No ihan varmaan joo. Oot vaan niin syrjäytynyt ettei kukaan ja luotat siihen ettei työssäkäyvät ihmiset voi tarkistaa höpöpuheitasi. Yhtään totuuden sanaa ei Eeviksen vihaajien suusta tule.
Eeviksellä ei ole logiikkaa!
Sanoi ennen taloon tulos ettei harrasta talossa seksiä.
Sanoi eilen yöllä että lähtee talosta mikäli talossa ei saa JYYSTÄÄ (käytti juuri tuota sanaa) Jukan kanssa.
Traumainen pikkupentu se on- kotiin kasvamaan.
Ville puhuu taas kieliä Iskälle :D
Vierailija kirjoitti:
Tarina puhui jotain, että hänellä on ollut aiemmin tapana valehdella. Jossain vaiheessa sitten lopetti valehtelun. Omaan korvaan kuulostaa oudolta, koska itsellä ei ole koskaan ollut tarvetta valehdella yhtikästä mitään.
En tiedä Tarinan lapsuudesta, mutta saattaisiko olla kyseessä yksinäinen lapsi, joka keksi itselleen kavereita ja tapahtumia ja siitä valehtelu lähti liikkeelle. Samaan viittaisi koko ajan äänessä olo ja itsestä puhuminen. Itsellä vastaavanlainen ystäväm joka kertonut yksinäisestä lapsuudestaja nuoruudestaan ja kaipaa nyt sitä huomiota ja kuulijoita, joita ilman yksin ollessaan jäi.
Kun teitä kerran noin kovasti kiinnostaa BB-talon elämä niin miksette kaikki muuttaisi sinne asumaan? Ei tarttis töllöstä katsella kateellisena ja väitellä siellä olevista ihmisistä netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevis ihan kaljuuntunut ja lopuilla tekotukka päässä?Kuten Mira ekana iltana jo "itki", että jatko on olleet hänen pelastuksensa. Ilman niitä hän olis suomalaisittain puolikarvanen hiiren häntä
Kysyin tuota joskus 25-vuotiaana kampaajalta, että pitäisikö mun jossain vaiheessa leikata hiukseni, koska justiinsa olin kuullut, että hiukset ohenee aina kolmenkympin jälkeen. Hän katsoi hiuksiani ja sanoi ettei tarvitse, koska eivät kyllä tule ohenemaan. Oli oikeassa.
se 42-vuotias
Täällä sitten valitetaan, miten ärsyttäviä sellaiset asukkaat on, jotka kääntää keskustelut aina itseensä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päiväthän tuo vaan makaa, öisin jopa kävelee patsastellen kädet puuskassa tai istuu jalat keittiön pöydällä ja kehuu itseään ja mollaa BB.tä.No ihan varmaan joo. Oot vaan niin syrjäytynyt ettei kukaan ja luotat siihen ettei työssäkäyvät ihmiset voi tarkistaa höpöpuheitasi. Yhtään totuuden sanaa ei Eeviksen vihaajien suusta tule.
Voi kuule, jos sulla on 24/7, sitä voi kelata taaksepäin.
Kyllä tostakin aivopierusta on tässä ketjussa jo mainittu aamulla. Kuten sanottua, öisin on akka hulluimmillaan, kannattaa joskus itse katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se 42-vuotias
Täällä sitten valitetaan, miten ärsyttäviä sellaiset asukkaat on, jotka kääntää keskustelut aina itseensä...
Joo, totta. Ja sitten jotkut vielä jotkut vaan jatkaa ja jatkaa näitä keskusteluja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päiväthän tuo vaan makaa, öisin jopa kävelee patsastellen kädet puuskassa tai istuu jalat keittiön pöydällä ja kehuu itseään ja mollaa BB.tä.No ihan varmaan joo. Oot vaan niin syrjäytynyt ettei kukaan ja luotat siihen ettei työssäkäyvät ihmiset voi tarkistaa höpöpuheitasi. Yhtään totuuden sanaa ei Eeviksen vihaajien suusta tule.
Voi kuule, jos sulla on 24/7, sitä voi kelata taaksepäin.
Kyllä tostakin aivopierusta on tässä ketjussa jo mainittu aamulla. Kuten sanottua, öisin on akka hulluimmillaan, kannattaa joskus itse katsella.
Onpas ystävällistä aivovapaalla taas :D
Vierailija kirjoitti:
lahna makaa haukotellen päivät ja valvoo yöt nussien.
muut tekevät kaikki hommat.
nyt valitti kun ei ole virikkeitä. OTA VAIKKA LETTUPANNU KÄTEEN TAI IMURI, SIIVOA NE LIMAPASKANNE SIITÄ SOHVALTA, TEE JOTAIN URPOLEENA.
Tämä. Yök.
Krisulla on taas käyttämätöntä energiaa.
Kiroilu ja turhanpäiväinen älämölö alkanut.