BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin eevis sai tahtonsa läpi ja luvassa on sormipeliä
Ei se siihen jää.
Vierailija kirjoitti:
Kimmo kaipaisi selkeästi älyllisempää seuraa, hyvät ilmeet keittiössä kuunnellessa Miraa, Tupua, Millaa ja Anua. Lähtikin olkkariin, muttei vaikuta ain aoikein jaksavan jeesustelua tai Tarina/Eevistäkään. Harmi, kun pudotti itse optimaalisimman keskustelukumppaninsa pois. Olisi ollut mukava seurata heidän keskustelua.
Jää tänään totesikin muiden kanssa että ikävä Timon juttuja.
Olisitteko uskoneet että jopa Tarina kalpenee kaikessa "kamaluudessaan" Eeviksen rinnalla? (kamala HAHMO katsojien silmiin, eli rasittava).
Vierailija kirjoitti:
Nyt vituttaa, ettei tolle prinsessalle uskalleta sanoa että EI KÄY.
Miksi, mikä siinä on vaikeeta. Ens yönä alkaa nussimisen äänet kuulua ja muiden vierestä.
Eevishän on sairas, ja jukka p:nkipeä, kuka uskoo etteivät ne muka nussi.
Eevis on todella sairas. Itse olin tuossa iässä jo kolmen lapsen äiti enkä olisi ikimaailmassa harrastanut seksiä muiden nähden tai kuullen, vaikka toki sitä harrastinkin oman vakikumppanin kanssa.
Anullakin näköjään hiuslisäkkeitä, näky just.
Onko enää yhtään 2-3kymppistä naista, joilla kasvais oikeaa tukkaa päässä.
Itsekin olen kaljuuntunut jo pahasti, muttä olen liki 50.
Eevis ihan kaljuuntunut ja lopuilla tekotukka päässä?
Tarina ja Kevin voisivat loukkaantua nyt kunnolla Eeva-Leenalle ja Jukalle, on loukkaavaa jatkuva heteroseksuaalisuuden korostaminen sateenkaariväen nähden. Loukkaantukaa nyt niille, olis aihetta!
Onkohan noille aamulla sanottu että vähentävät muutenkin tuota hieromista päiväsaikaan peiton alla kun ovat olleet melko erillään?
Vierailija kirjoitti:
Olisitteko uskoneet että jopa Tarina kalpenee kaikessa "kamaluudessaan" Eeviksen rinnalla? (kamala HAHMO katsojien silmiin, eli rasittava).
No en todellakaan, mutta näin siinä kävi.
Eevis on ällöttävyyden huippu.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ainakin on säilynyt hiukset vahvoina, vaikka pitkät ovatkin. 42 olen nyt.
Vierailija kirjoitti:
Mulla vaihtelee päivittäin noi kaksi, tänään taas eeewiksen vuoro
Alkavat asukkaatkin saada tarpeekseen Krisun kiroilusta. Ketjun amisjonnejen mielestä vaan cool.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi alkanut katsomaan BB:tä (ensimmäistä kertaa) ollenkaan, jos olisin tiennyt Eeviksen kaltaisen ihmisen olevan siellä. Vastenmielisin suomalainen mitä olen ikinä nähnyt. Tarinakin vaikuttaa harmittomalta Eeviksen rinnalla.
Nyt en pysty katselua enää lopettamaan kun aloitin.Oikein, älä ota mitään vastuuta omista tekemisistäsi, aina jonkun muun vika.
Oneksi et muuten katsonut aiempia kausia, oli paljon rivompi meno ja eemmän sekstailua.
Millään kaudella ei ole paneskeltu noin avoimesti heti ekalta viikolta lähtien päivät ja yöt läpeensä, kuten nämä kaksi tekisivät ellei asiaan tavalla tai toisella puututtaisi.
Saati, että kukaan olisi aiemmin kiristänyt oikeutta paneskeluun uhkaamalla lähteä talosta, jos ei saa haluamaansa tyydytystä.
Tarina puhui jotain, että hänellä on ollut aiemmin tapana valehdella. Jossain vaiheessa sitten lopetti valehtelun. Omaan korvaan kuulostaa oudolta, koska itsellä ei ole koskaan ollut tarvetta valehdella yhtikästä mitään.
Vierailija kirjoitti:
En voisi kuvitella Eevistä ja Jukkaa yhdessä ulkomaailmassa. Onko heillä mitään yhteistä?
Ei. Ei Jukka puhu juuri mitään kun ovat kahden, viimeöinenkin oli lähes Eeviksen yksinpuhelua. Limanuljaska ja myötäilee ja nyökyttelee.
Vierailija kirjoitti:
Kuten Mira ekana iltana jo "itki", että jatko on olleet hänen pelastuksensa. Ilman niitä hän olis suomalaisittain puolikarvanen hiiren häntä
Niin pieni ja vaivaton asia. Lisäkkeet kohottaa itsetuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöydän kokoinen jättiläis kebabrulla pitäisi toimittaa varastohuoneeseen. Pojjat sekoisi!
Ei kaikki tykkää kebabista, en minä ainakaan. Inhoan sitä. Pitsat taitaa olla useamman suosikkeja.
Joo, ei asukkaille kebabia, koska sinä et tykkää.
Ainakin kerran puhuivat isommalla porukalla, missä on parhaat kebabit missäkin kaupungissa.
Katos katos eipä tullutkaan Tupun ohjeilla toimivaa lettutaikinaa, mites näin mestarikokille kävi,
Ville sanoi jo aikaisemmin että liian laihaksi jäi, samoin Krisu ja Mira olisi laittaneet jauhoja enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eevis ihan kaljuuntunut ja lopuilla tekotukka päässä?Kuten Mira ekana iltana jo "itki", että jatko on olleet hänen pelastuksensa. Ilman niitä hän olis suomalaisittain puolikarvanen hiiren häntä
Niin pieni ja vaivaton asia. Lisäkkeet kohottaa itsetuntoa.
Kysyin tuota joskus 25-vuotiaana kampaajalta, että pitäisikö mun jossain vaiheessa leikata hiukseni, koska justiinsa olin kuullut, että hiukset ohenee aina kolmenkympin jälkeen. Hän katsoi hiuksiani ja sanoi ettei tarvitse, koska eivät kyllä tule ohenemaan. Oli oikeassa.
se 42-vuotias
Vierailija kirjoitti:
Katos katos eipä tullutkaan Tupun ohjeilla toimivaa lettutaikinaa, mites näin mestarikokille kävi,
Ville sanoi jo aikaisemmin että liian laihaksi jäi, samoin Krisu ja Mira olisi laittaneet jauhoja enemmän.
Ihanaa, että löytyy hänestäkin sentään jotain moitittavaa.
Ei se sekstailu ole se pääasia, vaan toi Eeviksen persoona. Hyi saasta.