Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
22661/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä väitän, että tuo seksistä häiriintyminen liittyy jotenkin omaan seksuaalisuuteen. Itse olen aseksuaali enkä ole ikinä seksiä harrastanut, mutta ei minua häiritse ollenkaan ajatus siitä että ihmiset silti harrastaa seksiä, vaikka sitten BB-talossakin. Siitä en pidä jos sormettelevat kun toiset on siinä vieressä, mutta jos käyvät jossain nussimassa kun muut on nukkumassa, niin ei pitäisi häiritä ketään.

Ja kyllä tuota seksiä pitää oikeasti tarkoituksella kytätä että sitä näkee häiritsevyyteen asti, itse en ole kertaakaan katsellut Eeviksen ja Jukan seksiä, joskus onnistuin vahingossa näkemään kun aloittelivat, mutta pistin sitten koko BB:n kiinni ja katsoin jotain muuta.

Vierailija
22662/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on oksettavaa se. Ihan yhtä oksettavaa on se että kaksi jollain tavoin sairasta persoonaa ei osaa hallita itseään ollenkaan mutta yhtä oksettavaa on ettei täällä kirjoiteta mistään muusta kuin tuosta panemisesta. Olisi kiva vaikka katsoa ja lukea mutta tää jatkuva saamarin panemisen valvominen tympii..tympii..tympii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22663/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin sitten menee tunteisiin asiat :D

Vierailija
22664/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pennuille jaffaa, jannuille peffaa.

Vierailija
22665/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sillä on joo joku sopimus tuosta nukkumisesta okei!

Nyt kuitenkin näyttää siltä että tuo paneminenhan häntä ärsyttää kun siihen tulee rajoituksia?

Toki isoveli laittoi nukkumaan mutta sehän johtui siitä että mentiin WC hän panemaan?

Kyllähän tuo varmaan saa valvoa jos eivät kude joka paikassa

eli tyhmä eukko kun ei ymmärrä!!!

Vierailija
22666/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas tää Juselius ees on?

Vierailija
22667/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eii vittuu, vittu että on nälkä vittu, pitäis vittu laittaa vittu puuro vittu mikroon vitun perkele.

Laita suuhus sitä puuroa!

Vierailija
22668/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se seksi ole se ongelma, vaan se, että sitä tekee ihminen jota ihmiset on päättäneet vihata.

Tämä on tätä nykyajan someraivo-aikaa ja ilkeät ihmiset näkee tilaisuuden ja keksii vielä lisää siitä ihmisestä. Itse veikkaan että Eeviksen elämä on jo tuhottu, hänestä on tehty nyrkkeilysäkki eikä pääse ikinä siitä roolistaan eroon.

Vierailija
22669/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen puhtauden puolustajat puhuu eniten kakka-, pissa- erite-, lika-juttuja. Puhtausintoilijoiden juttuja on todella kaamea lukea, skippaan aina kun mahdollista. Ja itse käyn kyllä joka päivä suihkussa.

Vierailija
22670/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää pitänyt olla jotenkin älyllinen kausi. Nyt kuulostaa siltä kuin porukka seuraisi jotain rottakoetta jossa tutkitaan rottien parittelu käyttäytymistä

Onko niiden ainoa viikkotehtävää siellä se kahden rotan psneskelu seuraaminen

Vierailija
22671/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi someraivot tulee ja menee. Eevis häviää bbstä niin ihmiset on taas kerran onnellisia vähän aikaa kunnes uusi someraivo. Itse olen somessa niin vähän kuin mahdollista.

Vierailija
22672/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri on hauska, aina kun Tarina tulee makkariin alkaa kovaan ääneen selostaa, mitä tekee: onks täällä yhtään puhtaita sukkia, sukka sukka sukkaaa, taitaa joka kerta pelästyä, että Tarina vetäsee taas riipparinsa esiin :D :D :D

Vierailija
22673/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että tämä on viimeinen BB-kausi ikinä. Nykyään someraivon vuoksi tuollaiseen ohjelmaan osallistuminen on itsemurha, kukaan ei taloon mennessä tiedä kenet katsojat valitsee silmätikukseen.

Kun olen katsonut pätkiä aiemmista kausista, niin niissä on tapahtunut paljon pahempia ja ärsyttävämpiä asioita kuin tällä kaudella kertaakaan, onko niissä noussut tällaista samanlaista kohua? Se jonkun raivo pinkistä paidastakin, sillekkin tunnuttiin lähinnä lempeästi naureskelevan kun asia otettiin tässä ketjussa esiin, vaikka se ihminen käyttäytyi täysin naurettavasti, oltiinko ennen suvaitsevaisempia?

Vierailija
22674/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi someraivot tulee ja menee. Eevis häviää bbstä niin ihmiset on taas kerran onnellisia vähän aikaa kunnes uusi someraivo. Itse olen somessa niin vähän kuin mahdollista.

Fiksuin kommentti koko ketjussa!

Vierailija
22675/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tää pitänyt olla jotenkin älyllinen kausi. Nyt kuulostaa siltä kuin porukka seuraisi jotain rottakoetta jossa tutkitaan rottien parittelu käyttäytymistä

Onko niiden ainoa viikkotehtävää siellä se kahden rotan psneskelu seuraaminen

Katsojat on jäänyt kiinni edellisiin kausiin ja niiden ilmapiiriin.

Vierailija
22676/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ole ongelma. Ongelma on se, että tässä on kyseessä tosi-tv -ohjelma, jossa ihmiset eristetään muusta maailmasta ja heidän tulee noudattaa sääntöjä ja tehdä erilaisia tehtäviä. Katsojat eivät tasa pidä siitä, että joku toimii talossa ihan erilailla kun formaatissa on tarkoitettu ja lähtee sooloilemaan asioita oman mielensä mukaan, niin että olo olisi parempi. Ts. makaa päivät sohvalla, sekstaa illalla ja valvoo yöt. Tarkoitus on laittaa osallistujat pois omilta mukavuusalueiltaan, ei muuttaa taloa ja ohjelmaa niin että porukka vain hengaa kuten itse haluaa.

Vierailija
22677/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkaatte meneekö kutuparin toive läpi???

Tuotanto joutuu miettimään jos heidän lemppari ottaakin hatkat??

Todennäköisesti saavat vaihtaa jos muut suostuu!

Vierailija
22678/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättäen puhtauden puolustajat puhuu eniten kakka-, pissa- erite-, lika-juttuja. Puhtausintoilijoiden juttuja on todella kaamea lukea, skippaan aina kun mahdollista. Ja itse käyn kyllä joka päivä suihkussa.

Niinpä. Joku henkilökohtainen traumaan noilla täytyy olla. Mua ei ole mikään muu BB:ssä vielä ällöttänyt paitsi näiden viestit tässä keskustelussa. Perustakaa fetissillenne oma ketju.

Vierailija
22679/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla kivaa tollasen panomaton läheisillä.🤪

Vierailija
22680/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Tarina kehtaa kutsua itseään vegaaniksi, kun vetää juustoa tuolla kaksin käsin. Hän on kasvissyöjä jos ei syö lihaa, mut ei ole ilm. riittävän erikoinen titteli hänelle. Toivottavasti talosta poistumisen jälkeen joku tiputtais sen sieltä pilevenhattaraltaan ja sanois sille et ei, sinä et ole vegaani vaikka kuinka niin sanoisit. 

Ketju on lukittu.