Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
22561/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan illalla selittänyt mitä tuo yks kuvaili. Kauan keskustelivat köökin puolella. Olohuoneessa valot menibpois ja takassa tuli. Menivät sinne ja vähän aikaa niin valot tuli. Miten r....kastelet valoissa. Heitä nauratti. Alkoipa muakin naurattamaan. Kylläpä tuo bb oli vähän keliju. Enpä kerro mitä sitten tapahtui. Vielä kelijumpi.

Vierailija
22562/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka, kasvata aivot sen peniksen ohella. Olet sekaantunut sairaaseen akkaan, kannattaapi paeta kun vielä voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22563/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevis yritti päästä yöllä pk-huoneeseen juttelemaan että miten jatkossa asiat hoidetaan. Että mitä? Eikö ois helpompi vaan totella niitä isoveljen käskyjä, eikä niskuroida koko ajan. 

täytyy kyseenalaistaa asioita.

Vierailija
22564/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kutsuttiin Kimmokin pk-huoneeseen, jossa Eevis-prinsessa on vielä. Onko vaatinut Kimmoa sinne tukemaan omia harhojaan vai mitä ihmettä,

Kimmohahn on kohta lakimies. Siellä Eevis nyt uhkailee BB:tä että hänen sopimustaan on rikottu. 

Sanokaa mun sanoneen. Ei sinne ois Kimmoa muuten kutsuttu. Eevis luulee että BB ei voi häntä kieltää. Se kävi yöllä selväksi. 

Toivottavasti Kimmo ei sekaannu asiaan.

Vierailija
22565/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni teistä nukkuu erikseen kumppanistaan? Monilla pää ei kestäis hetkeäkään ku oman ukon hikiset rintakarvat, aamustondis ja kaljamaha ei ookaan vieressä. Ja ny huudetaan, kuinka Eevis ja Jukka ei sais nukkuu yhdessä... Kyllä tässä muutkin asukkaat voisi tulla vastaan.

Onko nuo kumppaneita? Eeviksen mukaan vain panokavereita.

No kyllähän sen näkee, että on jotain muutakin kuin seksiä. Sen verran mustis Eevis oli Millasta. Ja Jukka ny vaikuttaa muuten ihastuneelta.

Vierailija
22566/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eevis on mun idoli <3

Miksi ihmiset ahdistuu niin paljon panemisesta?

Ihmiset katkeroituu, kun toiset uskaltaa harrastaa seksiä

Niinpä. Jokaisen tulee saada toteuttaa itseään. Ihminen on pikkusieluinen, jos tapani pissailla olohuoneen nurkkiin ahdistaa häntä.

Siinähän se vastaus sitten tulikin.

Jos vertaa seksiä nurkkiin kuseskeluun, on helppo ymmärtää miksi ihmiset ahdistuu kun näkevät seksistä nautittavan. Omat kokemukset olleet nurkkiinkuseskelua.

Ei vaan toisten seksin pakosta kuuleminen ja näkeminen on yhtä epämukavaa kuin joku kusis nurkkiin. Ymmärsit tahallasi väärin. Tuskin kenenkään oma seksi niin epämukavaa on.

Anteeksi, keiden tai kenen seksiä sinä näet ja kuulet pakosta?

Jukan ja Eeviksen seksiä odotat ja kyttäät ruutua intopiukeana heilahtaako peiton alla.

Se minusta on sairasta, tiedät kai että voyeurismistäkin voi päästä eroon oikealla hoidolla?

Asukkaat näkee pakosta. Minua ei kiinnosta enkä katso heidän seksiä. Sehän olisi todella oksettavaa.

Asukkaat on talossa ihan vapaaehtoisesti ja osaavat varmasti itse valita katsovatko vai eivät,

Yllättävän paljon jaksat jauhaa ja kommentoida asiaa, jota et ole muka edes nähnyt eikä kiinnosta.

Vierailija
22567/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni teistä nukkuu erikseen kumppanistaan? Monilla pää ei kestäis hetkeäkään ku oman ukon hikiset rintakarvat, aamustondis ja kaljamaha ei ookaan vieressä. Ja ny huudetaan, kuinka Eevis ja Jukka ei sais nukkuu yhdessä... Kyllä tässä muutkin asukkaat voisi tulla vastaan.

”Kumppanistaan”?

Siis tarkoitat nyt viikon-parin kestänyttä, olosuhteiden synnyttämää p**eskelusuhdetta jota ei voi kyllä hyvällä tahdollakaan kutsua kumppanuudeksi.

Vierailija
22568/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOPETTAKAA EEVIKSEN JA JUKAN HAUKKUMINEN!

Vierailija
22569/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v... Krisu!! Ehdottaa et nuo kaksi saisivat nukkua vierekkäin 😱

Vierailija
22570/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harppu siel avautuu taas, paikat pitää vaihtaa. Yllätys 😲

Vierailija
22571/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisulla on järkeä päässä. Se olisi kunnioittavaa tätä paria kohtaan.

Vierailija
22572/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOPETTAKAA EEVIKSEN JA JUKAN HAUKKUMINEN!

Meneekö tunteisiin? Oletko joku sukulainen vai mikä hiertää? Mene pois jos et kestä. Miksi luet näitä, kun ottaa noin koville?

Vierailija
22573/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko talo pyörii muutaman seksiaddiktin panemisen ympärillä. Hohhoijaa.

Vierailija
22574/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Tupu ja Ville pitää edes jotain rotia, eikä halua että kanit pääsee vierekkäin.

HYVÄ HYVÄ!!!!

Alan melkein toivoa että Ville voittaa (en ole uskis), vaikuttaa kaikkein selväjärkisimmältä. Tupukin vaikuttaa, kun vain avaa mielipiteitään. 

Vierailija
22575/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Jukka täytyy saada pois talosta sillä Jukka siirtyy Millaan jos Eevis lähtee pois.

Sama peli jatkuu.

Millako on otettavissa. Hahhhaaaa. Ei Millaa kiinnosta peräkylän poika 😂😂

Pohjoisen tollo on ihan samalla tasolla kuin Lappajärven sorvaajakin.

Vierailija
22576/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eevis on mun idoli <3

Niinpä. Jokaisen tulee saada toteuttaa itseään. Ihminen on pikkusieluinen, jos tapani pissailla olohuoneen nurkkiin ahdistaa häntä.

Jos vertaa seksiä nurkkiin kuseskeluun, on helppo ymmärtää miksi ihmiset ahdistuu kun näkevät seksistä nautittavan. Omat kokemukset olleet nurkkiinkuseskelua.

Seksuaalinen inho on normaali asia, siinä missä ulosteiden aiheuttama kuvotuskin, ja niillä on sama tarkoitus, eli tartuntatautien välttely. Ei ole normaalia oleskella toisten eritteissä tuntematta inhoa.

Eikö ole sairasta harrastaa toisten seksin kyttäystä ja katselua? Miksi jatkatte toisten seksin katselua jos se inhottaa. Jos sinua inhottaa ajatus seksistä, älä hyvä ihminen harrasta seksiä tai älä edes katsele kun muut harrastaa. Minua inhottaa oksennuksen syönti ja siksi en sitä syö tai edes katsele. Problem solved!

Eli siis, mä voin siis julkisilla paikoilla kuseskella minne sattuu. Jos se sua häititsee, niin oma on ongelmas?

Onko BB -talo julkinen paikka? Ja sulle edellen kuseminen on seksinkorvike? Mutta kuse ihan vapaasti, mun puolesta, julkisilla paikoilla, ei se minun ongelma ole. Eikä pitäisi olla seksin harrastamisenkaan BB -talossa yhdenkään katsojan ongelma kun ihan itse on vapaaehtoisesti valinnut sitä katsella. Jos olisi ongelma niin kai nyt tajuaisi vaihtaa kanavaa tai sulkea koko television?

Vierailija
22577/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

neitsyt-kevin kimittää tietysti koko päivän seksiaddiktien puolesta, olis nyt vaan hiljaa, muilla menee noihin kahteen muutenkin hermot.

Vierailija
22578/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko ainoa järkevä lause Krisulta koko aikana! :D Miksei? Sitten Tarina saa ainakin nukkua.

Itse taas hörähdin Tarinan vastaukselle: "puhutaan tästä sitten yhdessä". Oikeesti? Eikö pysty mitään päätöstä tekemään ilman kaikkien mielipidettä? ra-sit-ta-vaa!

Eilenhän ne juurikin kertoi, että sängyt on kivat ja makkarissa ei harrasteta humppakihnutusta. Tai muutenkaan toisten silmien alla. < siinä vastaus. Muille sopii, että nukkuvat !!! vierekkäin.

Vierailija
22579/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko talo pyörii muutaman seksiaddiktin panemisen ympärillä. Hohhoijaa.

Ei. Koko talo ei pyöri panemisen ympärillä, vain tämä palsta.

Vierailija
22580/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eevis on mun idoli <3

Seksuaalinen inho on normaali asia, siinä missä ulosteiden aiheuttama kuvotuskin, ja niillä on sama tarkoitus, eli tartuntatautien välttely. Ei ole normaalia oleskella toisten eritteissä tuntematta inhoa.

Eikö ole sairasta harrastaa toisten seksin kyttäystä ja katselua? Miksi jatkatte toisten seksin katselua jos se inhottaa. Jos sinua inhottaa ajatus seksistä, älä hyvä ihminen harrasta seksiä tai älä edes katsele kun muut harrastaa. Minua inhottaa oksennuksen syönti ja siksi en sitä syö tai edes katsele. Problem solved!

Eli siis, mä voin siis julkisilla paikoilla kuseskella minne sattuu. Jos se sua häititsee, niin oma on ongelmas?

Onko BB -talo julkinen paikka? Ja sulle edellen kuseminen on seksinkorvike? Mutta kuse ihan vapaasti, mun puolesta, julkisilla paikoilla, ei se minun ongelma ole. Eikä pitäisi olla seksin harrastamisenkaan BB -talossa yhdenkään katsojan ongelma kun ihan itse on vapaaehtoisesti valinnut sitä katsella. Jos olisi ongelma niin kai nyt tajuaisi vaihtaa kanavaa tai sulkea koko television?

Julkisempi paikka ei voisi olla, tv-ohjelma joka näkyy livenä koko Suomeen.

Eri

Ketju on lukittu.