Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
22581/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ne kerennyt panna yöllä. Yrittivät kyllä, mut isoveli laittoi olohuoneeseen valot ja Krisun kiroilemaan kaiuttimista. 

Eevis yritti vielä päästä pk-huoneeseenkin, kun Jukka oli jo mennyt nukkumaan, mutta isoveli komensi Eeviksen lopulta nukkumaan.

Siis tuliko nauhalta Krisun kiroilua? Varmaan vihje ensi viikon sääntömuutoksesta.

Vierailija
22582/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eevis on mun idoli <3

Miksi ihmiset ahdistuu niin paljon panemisesta?

Ihmiset katkeroituu, kun toiset uskaltaa harrastaa seksiä

Niinpä. Jokaisen tulee saada toteuttaa itseään. Ihminen on pikkusieluinen, jos tapani pissailla olohuoneen nurkkiin ahdistaa häntä.

Siinähän se vastaus sitten tulikin.

Jos vertaa seksiä nurkkiin kuseskeluun, on helppo ymmärtää miksi ihmiset ahdistuu kun näkevät seksistä nautittavan. Omat kokemukset olleet nurkkiinkuseskelua.

Seksuaalinen inho on normaali asia, siinä missä ulosteiden aiheuttama kuvotuskin, ja niillä on sama tarkoitus, eli tartuntatautien välttely. Ei ole normaalia oleskella toisten eritteissä tuntematta inhoa.

Eikö ole sairasta harrastaa toisten seksin kyttäystä ja katselua? Miksi jatkatte toisten seksin katselua jos se inhottaa. Jos sinua inhottaa ajatus seksistä, älä hyvä ihminen harrasta seksiä tai älä edes katsele kun muut harrastaa. Minua inhottaa oksennuksen syönti ja siksi en sitä syö tai edes katsele. Problem solved!

Heh heh... Pitääkö koko ohjelman katsominen lopettaa yhden nymfon takia? Niinkö paljon pitää antaa tuon eukon vaikuttaa elämään. Kyse on talosta jossa asuu 12 ihmistä, jos et ole sattunut huomaamaan. Kaksi saa terrorisoida koko porukkaa. On ne kyllä noloja.

Aika paljonhan tuo "eukko" tuntuu vaikuttavan elämääsi kun jaksat kommentoida ja kirjoitella, etkö osaa sulkea lähetystä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22583/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh?

Eevis tunkenut itsensä pk-huoneeseen keskustelemaan ”oikeuksistaan” ja nyt Kimmo tulevana juristina kutsuttu paikalle samaan huoneeseen?

Eikö jotkut asukkaista tajua, että ohjelmaan sitoutuminen tarkoittaa osittaista oikeuksistaan luopumista? Sehän on tuon koko konseptin idea!

Vierailija
22584/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä mitä... tuo krisu nyt hölisee. nuot kanit haisuli ja toinen nukkumaan vierekkäin. se vielä puuttuisi, että kani haisuli pääsisi nukkumaan, hitaalla käyvän viereen.

haisuli on varmasti maksettu tuonne, isolla rahalla, kun saa aina päänsä pitää. taitaa olla oikein isin ja  äiskin lemmikki. voihan helvata.

Sun kirjoituksesta ei ota enää mitään selvää, kun nokkelana keksit loukkaavia lempinimiä kaikille.

Vierailija
22585/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi v... Krisu!! Ehdottaa et nuo kaksi saisivat nukkua vierekkäin 😱

Krisulla on järkeä päässä. Se olisi kunnioittavaa tätä paria kohtaan.

Mutta ei kunnioittavaa muita asukkaita kohtaan.

Vierailija
22586/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko talo pyörii muutaman seksiaddiktin panemisen ympärillä. Hohhoijaa.

Ei. Koko talo ei pyöri panemisen ympärillä, vain tämä palsta.

Ja Twitter 😂

Vierailija
22587/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kuule talon yleisin puheenaihe on. Valitettavasti.

Vierailija
22588/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eevis on mun idoli <3

Niinpä. Jokaisen tulee saada toteuttaa itseään. Ihminen on pikkusieluinen, jos tapani pissailla olohuoneen nurkkiin ahdistaa häntä.

Jos vertaa seksiä nurkkiin kuseskeluun, on helppo ymmärtää miksi ihmiset ahdistuu kun näkevät seksistä nautittavan. Omat kokemukset olleet nurkkiinkuseskelua.

Seksuaalinen inho on normaali asia, siinä missä ulosteiden aiheuttama kuvotuskin, ja niillä on sama tarkoitus, eli tartuntatautien välttely. Ei ole normaalia oleskella toisten eritteissä tuntematta inhoa.

Eikö ole sairasta harrastaa toisten seksin kyttäystä ja katselua? Miksi jatkatte toisten seksin katselua jos se inhottaa. Jos sinua inhottaa ajatus seksistä, älä hyvä ihminen harrasta seksiä tai älä edes katsele kun muut harrastaa. Minua inhottaa oksennuksen syönti ja siksi en sitä syö tai edes katsele. Problem solved!

Heh heh... Pitääkö koko ohjelman katsominen lopettaa yhden nymfon takia? Niinkö paljon pitää antaa tuon eukon vaikuttaa elämään. Kyse on talosta jossa asuu 12 ihmistä, jos et ole sattunut huomaamaan. Kaksi saa terrorisoida koko porukkaa. On ne kyllä noloja.

Aika paljonhan tuo "eukko" tuntuu vaikuttavan elämääsi kun jaksat kommentoida ja kirjoitella, etkö osaa sulkea lähetystä??

Monestiko olet jo vastannut tuohon viestiin?

Vierailija
22589/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisuli vaikuttaa niin tyyneltä ja tekohihitteli äsken, että se ei hyvää lupaa. Onko saanut kiristettyä BB:tä tahtoonsa, jatkuuko sama paneminen ja makailu ja säännöille naureskelu.. 

No, tulee mielenkiintonen päivä, Eevis lipoo taas päivällä muita asukkaita ja jukka tyhmänä peesailee.. Tuleepa jännä päivä. Toivottavasti nähdään vielä oikeuttakin.

Vierailija
22590/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisuli vaikuttaa niin tyyneltä ja tekohihitteli äsken, että se ei hyvää lupaa. Onko saanut kiristettyä BB:tä tahtoonsa, jatkuuko sama paneminen ja makailu ja säännöille naureskelu.. 

No, tulee mielenkiintonen päivä, Eevis lipoo taas päivällä muita asukkaita ja jukka tyhmänä peesailee.. Tuleepa jännä päivä. Toivottavasti nähdään vielä oikeuttakin.

Spurgu se vasta onkin hihitellyt tekopirteästi omille vitseilleen. kakkakikkeli, hehehehehehehehehehehheheheheheheh.

Vierailija
22591/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä pantiin viime yönä? Menin nukkumaan ennen sitä ja sillon käynnissä oli Eeviksen yksinpuhelu. Jukalla ei ole noissa keskusteluissa paljoakaan sanottavaa. Panemisen toteuttamisen vaihtoehtoja käsiteltiin kuin hallituksen kokouksessa ennen tuota yksinpuhelua ä😂

Joo siis mäkin lopetin juuri tuohon aikaan todella hyvin sanottu "hallituksen kokouksessa"ihan kuin palkattuja näyttelijöitä kyllä on viileetä touhua..toivon suuresti että noiden sänkyjen vaihtoon ei suostuta,kun rangaistus tuli ja siitä puhuttiin Eevis oli kuin ylpeä koko asiasta ihan pimee!

Vierailija
22592/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin!

Vierailija
22593/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eevis on mun idoli <3

Eli siis, mä voin siis julkisilla paikoilla kuseskella minne sattuu. Jos se sua häititsee, niin oma on ongelmas?

Onko BB -talo julkinen paikka? Ja sulle edellen kuseminen on seksinkorvike? Mutta kuse ihan vapaasti, mun puolesta, julkisilla paikoilla, ei se minun ongelma ole. Eikä pitäisi olla seksin harrastamisenkaan BB -talossa yhdenkään katsojan ongelma kun ihan itse on vapaaehtoisesti valinnut sitä katsella. Jos olisi ongelma niin kai nyt tajuaisi vaihtaa kanavaa tai sulkea koko television?

Julkisempi paikka ei voisi olla, tv-ohjelma joka näkyy livenä koko Suomeen.

Eri

Se on suljettu tila, jossa on vain 12 henkilöä. 

Jokainen valitsee itse katseleeko lähetystä vai ei.

Jos kyttää 24/7 että näkisi seksiä, on ihan turha valittaa ja kauhistella.

TV-ohjelmassahan seksin harrastamista ei ole näytetty, vaan sitä edes vilaukselta nähdäkseen täytyy ostaa maksukanava ja selvittää vielä kummasta kamerasta peitonheilutusta saattaisi näkyä. Vaikuttaa aika vapaaehtoiselta, ei siltä, että ihan epähuomiossa sattuisi näkemään, puhumattakaan pakosta.  :D

Vierailija
22594/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lyötte vetoa, millin spurgu puhuu ensimmäisen kerran alkoholinkaipuustaan? Vai menikö se juna jo?

Spurgu voisi myös käydä suihkussa, ihan paskaiset hiukset, ei taida muistaa että ei asukkaan nyt kadulla.

Vierailija
22595/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Helmeriä ja hänen apinaansa, liikuttavan hentomielinen tyyppi =)

Vierailija
22596/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se kuule talon yleisin puheenaihe on. Valitettavasti.

Aika tiiviisti olen livelähetystä seurannut enkä ole moista havainnut, pyörisikö sinun ajatuksissasi vain paljon.

Vierailija
22597/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä lyötte vetoa, millin spurgu puhuu ensimmäisen kerran alkoholinkaipuustaan? Vai menikö se juna jo?

Spurgu voisi myös käydä suihkussa, ihan paskaiset hiukset, ei taida muistaa että ei asukkaan nyt kadulla.

älä huoli, viimeksi tänään kävi suihkussa. 

Vierailija
22598/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Albino tekee vatsalihaksia apina taskussaan.

Vierailija
22599/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eevis on mun idoli <3

Eli siis, mä voin siis julkisilla paikoilla kuseskella minne sattuu. Jos se sua häititsee, niin oma on ongelmas?

Onko BB -talo julkinen paikka? Ja sulle edellen kuseminen on seksinkorvike? Mutta kuse ihan vapaasti, mun puolesta, julkisilla paikoilla, ei se minun ongelma ole. Eikä pitäisi olla seksin harrastamisenkaan BB -talossa yhdenkään katsojan ongelma kun ihan itse on vapaaehtoisesti valinnut sitä katsella. Jos olisi ongelma niin kai nyt tajuaisi vaihtaa kanavaa tai sulkea koko television?

Julkisempi paikka ei voisi olla, tv-ohjelma joka näkyy livenä koko Suomeen.

Eri

Missä tv-ohjelmassa noitten seksin harrastamista on näytetty??

Luulin että näkyy vaan livessä jos valitsee just sen kameran jossa sattuvat näkymään.

Vierailija
22600/90773 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

älä huoli, viimeksi tänään kävi suihkussa. 

Unohti pestä hiuksensa shampoolla, mutta ymmärrettävää spurgulta.

Ketju on lukittu.