Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
21301/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eeviksen haukkuminen mennyt överiksi - sillee, että ei ole kiva lukea enää tätä ketjua. Kaikkia haukutaan, mutta noi Eeviksen hygieniakommentit ja puhevian haukkuminen - riittäkö jo? Mä ainakin kirjoitan suoraan ylläpitoon ja pyydän poistamaan koko ketjun, jos meininki ei mene asiallisemmaksi. 

Miksi tarvitsee tänne tulla hurskastelemaan ja uhkailemaan ylläpidolla? Miksi et vain suoraan kirjoita sinne, jos ottaa noin koville? Suosittelisin myös miettimään sitä vaihtoehtoa, että jos jonkun ketjun lukeminen ei tunnu kivalta, yksinkertaisesti lopettaa lukemisen. Ihan uskomattoman itsekeskeistä ja lapsellista tulla kitisemään, että jos muut kirjoittajat eivät tee niin kuin sinusta olisi kivaa, yrität estää keskustelun kokonaan.

Minusta täällä muuten haukutaan Tarinaa ja Keviniä paljon enemmän ja rumemmin, kuin Eevistä.

Hmm..Etkö juuri itsekkin tuossa kitise siitä, että muut kirjoittajat eivä tee niin kuin sinusta olisi kivaa? Kun vaadit tuota kirjoittajaa olemaan yhteydessä ylläpitoon, eikä saisi tähän kirjoittaa ;) Olet siis itsekkin itsekeskeinen ja lapsellinen kitisijä, ainakin omasta mielestäsi.

Minä kitisin siitä, että mielestäni on lapsellista ja itsekeskeistä uhkailla muita kirjoittelijoita yhteydenotolla ylläpitoon ja ketjun sulkemisella, jos nämä eivät ala keskustella tuon uhkailijan haluamalla tavalla. Hän yrittää kontrolloida mitä ihmiset saavat puhua BB-asukkaista siihen tarkoitetussa ketjussa. Mielestäni tuo on aivan naurettavaa ja säälittävää.

Itse en yritä puuttua siihen, mitä ihmiset puhuvat BB:stä BB-ketjussa. Minusta tuollainen uhkailu ja muiden mielipiteiden hiljentämisyritys ei ole ihan normaalia.

Minusta taas on paljon epänormaalimpaa spämmätä ketju täyteen ilkeämielistä sontaa, kuin ilmiantaa ketju joka on täynnä ilkeämielistä sontaa.

t. eri

Ei ketjun ilmiantamisessa mitään epänormaalia olisikaan. Ihan ymmärrettävää ilmiantaa, jos näkee sen aiheelliseksi. Mutta on aika absurdia tulla uhkailemaan muita kirjoittajia ilmiantamisella, jos nämä eivät muuta tapojaan uhkailijan toiveiden mukaisesti. ”Leikkikää niinku mä haluan tai sit kukaan ei saa leikkiä!!!11”

En muuten ole itse haukkunut tässä ketjussa yhtäkään asukasta, eikä se minustakaan ole ok. Pidän vaan vielä typerämpänä sitä, että joku kuvittelee voivansa määräillä, mitä muut saavat puhua.

Vierailija
21302/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tällä kaudella mahdollista äänestää joku pudonnut takaisin taloon?

Tai onkohan tulossa uusia asukkaita pudonneiden tilalle?

Koko showhan kestää vain 10 viikkoa kaikkiaan eli joskus pudonnee useampi kuin 1?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21303/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Milla luule et tuo sen iso perse on jotenkin super seksikäs musta se näyttää sellaiselta syömällä tehdyltä läskiperseeltä ei salilla tehdyltä!!!

Vierailija
21304/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä toi kamera zoomasi Tarinan suuhun 😂

Varmaan siksi, että se suu käy koko ajan taukoamatta!!

Ikiliikkuja on viimein keksitty. 😬

Vierailija
21305/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuo haisuli ei ole mikään älykäs eikä todellakkaan mitenkään viisas. kaukana siitä koko haisuli.

mensan testit ovat aivan pikkulapsen tasoisia,  ei vaadi mitään muuta kuin kuvioiden päättelytaitoa. moni harjoittelee paljonkin ja pelailee kaiken maailman pelejä, ennen kuin menevät testiin.

haisulin mensa testi on sieltä itsestään, ei todellakkaan mensan testi kerro ihmisestä yhtään mitään, voi olla juurikin tuollainen haisuli kuin haisuli on. nyt sitten näette ne mensalaiset, hirvitykset, haisulit.

ja aito älykäs/viisas ihminen ei todellakkaan mene mihinkään mensan testiin. minä kävin ja läpäisin, mutta en todellakkaan liittynyt huuhaa... porukkaa. olivat aivan ihmeissään, kun sanoin että revin paperini.

yrittivät kaikin tavoin saada minut liittymään jäseneksi. ei onnistunut. ja hyvä niin, kun näytää yksi jäsen, haisuli esimerkkiä, mensasta.

Pisteen jälkeen tulee iso kirjain, etkä muutenkaan erityisen älykkäältä vaikuta itsekkään. Toisaalta hienoa ja osoittaa selkärankaa tuoda esiin oma älykkyystasonsa samalla kun arvostelee toisen älykkyyttä, jotta voidaan arvostella sinuakin sitten. Viisas ihminen ei keksi haukkumanimiä toisille.

Kirjoituksesi on hyvä esimerkki siit ettei mensan-testi mittaa mitään muuta kuin matemaattista älykkyyttä ja loogista päättelykyä, että vaikka olisi erityisen älykäs noissa, voi olla todella huono esim. kirjallisessa ilmaisussa ja sosiaalisissa taidoissa, eikä se estä myöskään persoonallisuushäiriöitä (esim. narsismia) tai mt-ongelmia.

Älykäs on eri asia kuin viisas. Eevis tosin vaikuttaa ainakin viisammalta kuin sinä, ei ole talossa esim. haukkunut ketään.

Vierailija
21306/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Milla luule et tuo sen iso perse on jotenkin super seksikäs musta se näyttää sellaiselta syömällä tehdyltä läskiperseeltä ei salilla tehdyltä!!!

syömällähän ne tehdään, ei missään salilla.

Vierailija
21307/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarina ei mainitse mitään blondivitseistä, koska ne eivät kohdistu häneen, tästäkin Mira mainitsi. Jos taas vitsaillaan yleisesti esim vegaaneista, niin Tarina loukkaantuu

Vai olisiko kyse siitä, että blondivitsit eivät yleensä ole vahingollisia? Olen suomalainen sekasyöjä, mutta näen ulkomaalaisiin ja vegaaneihin kohdistuvan "läpän" vahingollisena, koska se ylläpitää noihin ryhmiin kohdistuvia todellisia ikäviä asenteita. Sen sijaan en ole huomannut minkäänlaista blondivihaa. Blondivitsistä pahastuisinkin vain sellaisessa tilanteessa, jossa tarkoitus on osoittaa kohteelle, ettei pidä tästä. Mutta blondivitsin heitto on vain keino siihen, eikä itse blondivitsi välttämättä ole niin paha asia. (Tai sen haitat ovat ainakin toistaiseksi lieviä, mutta eihän sitä tiedä millainen tulevaisuus blondeilla tulee olemaan.)

Rasistinen vitsi taas on haitallinen, vaikka tarkoitus ei olisi loukata eikä kohde loukkaantuisi. Vahinko niinsanotusti ulottuu "tilanteen ulkopuolelle". Veikkaan tämän olevan syy siihen, miksi Tarina näkee ongelmia tilanteissa, joissa ei ole tarkoitus loukata. Hänhän on monta kertaa korostanut, ettei ajatellutkaan, että tarkoitus olisi ollut loukata.

Tiivistettynä: Jokin toiminta voi olla haitallista, vaikka se ei olisi siinä tilanteessa haitallista tai vaikka sillä ei olisi tarkoitus tuottaa haittaa.

Eri ihmiset katsovat asioita eri perspektiivistä, mutta aika usein nähdään vain se oma perspektiivi eikä ymmärretä erilaisia näkökantoja. Kun muiden sanomaa tulkitaan vain sen oman tarkasteluputken läpi, syntyy paljon hämmennystä eikä ymmärretä ollenkaan, miksi joku voi nähdä ongelmana jotain mitä itse ei.

Ongelma on vain siinä, että Tarinan ja Kevinin kuplassa aivan kaikki voi olla loukkaavaa ja rasistista, kampauksesta kukkakaaliin.

Tuohan ei pidä paikkansa, vaan on olkiukko. On helpompi vahvistaa naurettavaksi kärjistettyä kuvaa kuin todellista kuvaa. Ilmeisesti todellisuus ei ole niin kauhea, jos siitä pitää luoda väärä kuva, jotta voisi oikeuttaa itselleen sen vastustamisen.

Jouluun on vielä aikaa, joten ehdit väsätä oljista kivan himmelin 🤩

Vierailija
21308/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eeviksen haukkuminen mennyt överiksi - sillee, että ei ole kiva lukea enää tätä ketjua. Kaikkia haukutaan, mutta noi Eeviksen hygieniakommentit ja puhevian haukkuminen - riittäkö jo? Mä ainakin kirjoitan suoraan ylläpitoon ja pyydän poistamaan koko ketjun, jos meininki ei mene asiallisemmaksi. 

Miksi tarvitsee tänne tulla hurskastelemaan ja uhkailemaan ylläpidolla? Miksi et vain suoraan kirjoita sinne, jos ottaa noin koville? Suosittelisin myös miettimään sitä vaihtoehtoa, että jos jonkun ketjun lukeminen ei tunnu kivalta, yksinkertaisesti lopettaa lukemisen. Ihan uskomattoman itsekeskeistä ja lapsellista tulla kitisemään, että jos muut kirjoittajat eivät tee niin kuin sinusta olisi kivaa, yrität estää keskustelun kokonaan.

Minusta täällä muuten haukutaan Tarinaa ja Keviniä paljon enemmän ja rumemmin, kuin Eevistä.

Hmm..Etkö juuri itsekkin tuossa kitise siitä, että muut kirjoittajat eivä tee niin kuin sinusta olisi kivaa? Kun vaadit tuota kirjoittajaa olemaan yhteydessä ylläpitoon, eikä saisi tähän kirjoittaa ;) Olet siis itsekkin itsekeskeinen ja lapsellinen kitisijä, ainakin omasta mielestäsi.

Minä kitisin siitä, että mielestäni on lapsellista ja itsekeskeistä uhkailla muita kirjoittelijoita yhteydenotolla ylläpitoon ja ketjun sulkemisella, jos nämä eivät ala keskustella tuon uhkailijan haluamalla tavalla. Hän yrittää kontrolloida mitä ihmiset saavat puhua BB-asukkaista siihen tarkoitetussa ketjussa. Mielestäni tuo on aivan naurettavaa ja säälittävää.

Itse en yritä puuttua siihen, mitä ihmiset puhuvat BB:stä BB-ketjussa. Minusta tuollainen uhkailu ja muiden mielipiteiden hiljentämisyritys ei ole ihan normaalia.

Minusta taas on paljon epänormaalimpaa spämmätä ketju täyteen ilkeämielistä sontaa, kuin ilmiantaa ketju joka on täynnä ilkeämielistä sontaa.

t. eri

Ei ketjun ilmiantamisessa mitään epänormaalia olisikaan. Ihan ymmärrettävää ilmiantaa, jos näkee sen aiheelliseksi. Mutta on aika absurdia tulla uhkailemaan muita kirjoittajia ilmiantamisella, jos nämä eivät muuta tapojaan uhkailijan toiveiden mukaisesti. ”Leikkikää niinku mä haluan tai sit kukaan ei saa leikkiä!!!11”

En muuten ole itse haukkunut tässä ketjussa yhtäkään asukasta, eikä se minustakaan ole ok. Pidän vaan vielä typerämpänä sitä, että joku kuvittelee voivansa määräillä, mitä muut saavat puhua.

Pidä jo pääsi kiinni. Olet ärsyttävä jankkaaja jonka jutut ei kiinnosta ketään.

Vierailija
21309/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikotiiniriippuvaisilla on vertaistukirinki, kaikkia ainakin vituttaa, Krisulla on myös kylmähiki päällä. Miraa ärsytti joku joka paistoi pihvejä ja valtasi koko hellan, en kuullut kenestä puhui. Krisu oli tästä eri mieltä.

Krisu "Mitä vittuu säki tuut siihen mulkoilemaan?" Tupulle joka erehtyi kurkistamaan ovenraosta.

Varastohuone auki!

Vierailija
21310/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jollain voi olla niin huono maku että yhdistää mustaa ja tummanvihreää tai mustaa ja tummansinistä!!

Vierailija
21311/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eri

Pidä jo pääsi kiinni. Olet ärsyttävä jankkaaja jonka jutut ei kiinnosta ketään.

Taas yksi kiusaaja löydetty! Eikö sun pitäisi olla jossain ala-asteen pihalla tönimässä ja haukkumassa pienempiäsi? Vai loppuiko koulu jo? Tuskinpa sinunkaan juttusi kiinnostavat ketään, muuten et varmaan kokisi tarvetta haukkua tuntemattomia internetissä. Tsemppiä :)

Vierailija
21312/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saivat 3 isoa korillista perusruokatarvikkeita. Saavat saman satsin jatkossa joka viikko, jotta varmistetaan perustarvikkeiden riittävyys.

Teidän tehtävänne on pitää huolta, että ruuat riittävät koko viikoksi. Mikäli haluatte jotain herkkuja mihin BB ei taivu, teidän pitää selviytyä viikkotehtävistä ja ostaa niitä rahnoilla.

Vierailija
21313/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto kun ei saa tuon puhevammaisen puheesta selvää..

Toivoo että saa rankkua kun ei tee mitää???????

Vai mitä selitti??ajatteleeko yhtään että muutkin kärsii..Eevis siis kyseessä?

Mä kärsin näistä lukuisista ihmisten haukkumiskommenteista. Välitätkö ottaa tunteeni huomioon? Henkinen kärsimykseni on todellinen.

Ohis, mutta vinkiksi sanoisin, ettei vauva-palstalle siinä tapauksessa kannata ajatellakaan tulevansa, ellet halua opetella siedättämään itseäsi tuon "todellista kärsimystä aiheuttavan asian suhteen.", jolta et voi tällä palstalla missään ketjussa välttyä.

Arvasin, että tällainen kommentti tulee. Varmaan joltain Krisu-samaistujalta. Ei oteta vastuuta omasta käytöksestä, vaan sen seuraukset ovat aina muiden syytä.

Laitatko tähän niitä esimerkkejä miten Krisu on muita loukannut? Tarina ei ainakaan eilen osannut antaa mitään konkreettista esimerkkiä, kunhan väänsi tekoitkua turhasta ja valitti vain yleisestä keskusteluilmapiiristä.

Multa on mennyt kokonaan ne alkuperäiset tilanteet ohi. Olen nähnyt vain ne keskustelut, kun Tarina kommentoi Krisulle mielipiteensä jostain, miten kylmäävällä tavalla Krisu siihen vastaa ja miten Krisu jälkikäteen pilkkaa "loukkaantujia", niin että on kaikille selvää ketä tarkoittaa.

Kukaan ei voi luulla, että Krisun tarkoitus ei ole tuossa aiheuttaa harmia Tarinalle. Hänhän aivan selvästi yrittää saada Tarinan talossa naurunalaiseksi. Tuollainen on syrjimistä. Krisulla on talossa ennestään hyvä asema, joten hänellä ei pitäisi olla mitään syytä talloa ketään. En katso ohjelmaa koko ajan, joten on hämmästyttävää, miten monta kertaa hän on jo ottanut puheeksi tuon "mielen pahoittamisen".

Jos minä olisin Tarina, luovuttaisin Krisun suhteen enkä jatkossa edes yrittäisi saada häntä ymmärtämään kantaani. Tietyille ihmisille ei auta mikään selittäminen. Vaikka Tarina itkisi kuinka ahdistuneesti ja tuntisi olonsa kuinka kamalaksi, Krisulla ei sielussa värähtäisi mikään, koska Krisulla ei vain ole sellaista ominaisuutta,joka sen mahdollistaisi, eikä sellaista voi häneen pakottaa.

Vierailija
21314/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira ehdottaa, että pitäisikö napostelu lopettaa, että syödään silloin kun syödään ja välissä ei.

Vierailija
21315/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koostuukohan viikkotehtävän annetuista kirjaimista trolli ja jos näin on niin kauankohan asukkailla kestää asia tajuta. Eilen oli t-kirjainta ja tänään ruusuja...

Vierailija
21316/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mites Ville ei nyt ala huutaa Väistäkää! ja töniä porukkaa pois edestä laittaakseen ruoka-aineet nopeasti jääkaappiin. Taisi se kiukku kohdistuakin vain Millaan eikä ollutkana huoli ruokatarvikkeista.

Vierailija
21317/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strömsö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarina ei mainitse mitään blondivitseistä, koska ne eivät kohdistu häneen, tästäkin Mira mainitsi. Jos taas vitsaillaan yleisesti esim vegaaneista, niin Tarina loukkaantuu

Vai olisiko kyse siitä, että blondivitsit eivät yleensä ole vahingollisia? Olen suomalainen sekasyöjä, mutta näen ulkomaalaisiin ja vegaaneihin kohdistuvan "läpän" vahingollisena, koska se ylläpitää noihin ryhmiin kohdistuvia todellisia ikäviä asenteita. Sen sijaan en ole huomannut minkäänlaista blondivihaa. Blondivitsistä pahastuisinkin vain sellaisessa tilanteessa, jossa tarkoitus on osoittaa kohteelle, ettei pidä tästä. Mutta blondivitsin heitto on vain keino siihen, eikä itse blondivitsi välttämättä ole niin paha asia. (Tai sen haitat ovat ainakin toistaiseksi lieviä, mutta eihän sitä tiedä millainen tulevaisuus blondeilla tulee olemaan.)

Rasistinen vitsi taas on haitallinen, vaikka tarkoitus ei olisi loukata eikä kohde loukkaantuisi. Vahinko niinsanotusti ulottuu "tilanteen ulkopuolelle". Veikkaan tämän olevan syy siihen, miksi Tarina näkee ongelmia tilanteissa, joissa ei ole tarkoitus loukata. Hänhän on monta kertaa korostanut, ettei ajatellutkaan, että tarkoitus olisi ollut loukata.

Tiivistettynä: Jokin toiminta voi olla haitallista, vaikka se ei olisi siinä tilanteessa haitallista tai vaikka sillä ei olisi tarkoitus tuottaa haittaa.

Eri ihmiset katsovat asioita eri perspektiivistä, mutta aika usein nähdään vain se oma perspektiivi eikä ymmärretä erilaisia näkökantoja. Kun muiden sanomaa tulkitaan vain sen oman tarkasteluputken läpi, syntyy paljon hämmennystä eikä ymmärretä ollenkaan, miksi joku voi nähdä ongelmana jotain mitä itse ei.

Ongelma on vain siinä, että Tarinan ja Kevinin kuplassa aivan kaikki voi olla loukkaavaa ja rasistista, kampauksesta kukkakaaliin.

Tuohan ei pidä paikkansa, vaan on olkiukko. On helpompi vahvistaa naurettavaksi kärjistettyä kuvaa kuin todellista kuvaa. Ilmeisesti todellisuus ei ole niin kauhea, jos siitä pitää luoda väärä kuva, jotta voisi oikeuttaa itselleen sen vastustamisen.

Jouluun on vielä aikaa, joten ehdit väsätä oljista kivan himmelin 🤩

https://fi.wikipedia.org/wiki/Olkinukke

Ei ihme että keskustelu on näin ala-arvoista, kun ei edes tiedetä mitä tarkoittaa olkiukko.

Vierailija
21318/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, mites Ville ei nyt ala huutaa Väistäkää! ja töniä porukkaa pois edestä laittaakseen ruoka-aineet nopeasti jääkaappiin. Taisi se kiukku kohdistuakin vain Millaan eikä ollutkana huoli ruokatarvikkeista.

Krisu tiuskii koko ajan toisille törkeästi kiroillen, mutta se ei haittaa, Ville tiuskaisi kerran joskus viikko sitten, niin sitä jaksetaan vieläkin muistella? Reilua?

Vierailija
21319/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eevis kertoi Jukalle siitä Tarinan jutusta ja kuinka Jukka puhuu välillä sovinistisesti. Eevis kertoi myös louklaantuneensa siitä, että Jukka kehuu Millaa kun Milla oli täydessä meikissä ja Eeviksellä ei silloin ollut meikkiä ja Jukka sanoi "olisipa Eevis häätönestyksessä". Ja myös pari muuta asiaa joista Eevis loukkaantunut. Jukka pyysi anteeksi ja sanoi arvostavansa Eevistä. Eevis oli selvästi mustasukkainen Millasta. Jukka kertoi, että E on hänelle tärkein henkilö talossa eikä halua, että Eevis tuntee itsensä loukatuksi. Pitkä keskustelu oli ja Eeviksen ääni värisi välillä.

Katoin myös ja Eevis rauhallisrlla äänellä kertoi ja ääni ei värissyt ja ei ole mustis. Jukka tuntui ymmärtävän.

Kyllä sen ääni minustakin värisi. Ajattelin että ehkä siksi, ettei ollut helppo puhua tuosta mistä hän oli loukkaantunut. Ja Jukka vieressä myötäilee mitä vaan että saa toosaa. -eri

Vierailija
21320/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto kun ei saa tuon puhevammaisen puheesta selvää..

Toivoo että saa rankkua kun ei tee mitää???????

Vai mitä selitti??ajatteleeko yhtään että muutkin kärsii..Eevis siis kyseessä?

Eikös hänen mottonsa ollut esittelyvideossa, että hän ei ole vastuussa muiden tunteista.

Kuitenkin tämä prinsessa pillittää vessakopissa, jos muut eivät huomioi hänen tunteita.

VMP

Eiköhän kaikkien esittelyvideo ole enemmän tai vähemmän harhaanjohtava. Minäkin sain aika negatiivisen käsityksen Eeviksen videosta juuri tuon tunnekommentin pohjalta, mutta talossa käsitys on muodostunut paljon positiviisemmaksi. En oikein ymmärrä, miksi hän Jukan kanssa valtaa yhteisiä tiloja seksitouhuihin, mutta muissa tilanteissa Eevis kohtelee muita asiallisesti ja ystävällisesti. Talossa on aivan eri henkilö, jolla on todellisia vaikeuksia ottaa vastuuta oman käytöksen vaikutuksesta muiden tunteisiin: Krisu. Hän on kai pintapuolisesti niin cool, että häneltä se hyväksytään, kun taas yleisystävällinen Eevis jostain syystä tuomitaan pikkujutuista.

ystävällinen? Kaikkea sitä kuulee. Edes kotitöihin ei alennu, hän "suo ne muille".

Käyttäytyy kuin hollituvassa eikä halua noudattaa sääntöjä. Rasittava tapaus.

Ketju on lukittu.