Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
21201/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti ei tarkoita syrjäänvetäytyvää ihmistä, vaan ihmistä, joka ei saa voimaa ihmisten kanssa olemisesta vaan menettää sitä. Eli, introvertti väsyy ihmisten seurassa ja tarvitsee siitä taukoa. Kaikki muu on muuta persoonallisuutta (puheliaisuus esim.) eikä liity introverttiyteen mitenkään.

Minäkin olen introvertti vaikka olenkin kova pälisemään.

Vierailija
21202/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi kamera zoomasi Tarinan suuhun 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21203/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto kun ei saa tuon puhevammaisen puheesta selvää..

Toivoo että saa rankkua kun ei tee mitää???????

Vai mitä selitti??ajatteleeko yhtään että muutkin kärsii..Eevis siis kyseessä?

Mä kärsin näistä lukuisista ihmisten haukkumiskommenteista. Välitätkö ottaa tunteeni huomioon? Henkinen kärsimykseni on todellinen.

Ohis, mutta vinkiksi sanoisin, ettei vauva-palstalle siinä tapauksessa kannata ajatellakaan tulevansa, ellet halua opetella siedättämään itseäsi tuon "todellista kärsimystä aiheuttavan asian suhteen.", jolta et voi tällä palstalla missään ketjussa välttyä.

Vierailija
21204/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retronurkkauksen telkkarissa näkyy kala! :D

Vierailija
21205/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastohuone on auki! Purkitetut sillit meni sinne ja tilalle saivat leikkokukka-ruusuja :D

Vierailija
21206/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kärsin näistä lukuisista ihmisten haukkumiskommenteista. Välitätkö ottaa tunteeni huomioon? Henkinen kärsimykseni on todellinen.

Ohis, mutta vinkiksi sanoisin, ettei vauva-palstalle siinä tapauksessa kannata ajatellakaan tulevansa, ellet halua opetella siedättämään itseäsi tuon "todellista kärsimystä aiheuttavan asian suhteen.", jolta et voi tällä palstalla missään ketjussa välttyä.

Ohis, mutta vinkiksi sanoisin, ettei Big Brotheria kannata ajatellakaan katsovansa, ellet halua opetella siedättämään itseään tuon "todellista kärsimystä aiheuttavan asian suhteen", jolta et voi BB:tä katsomalla millään välttyä. Eli kone kiinni ja yrittäkää edes hetki miettiä jotain muuta kuin Eevistä.

Vierailija
21207/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupu on ärähtänyt Krisulle että ei saa lyödä. Tupu ei hyväksy yhtään mitään lyömistä.

Vierailija
21208/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apatia-Anu

Meikki-Mira

Erotiikka-Eevis

Kiehtova-Kevin

Hunaja-Helmeri

Tiuskis-Tupu

Vauhko-Ville

Matkaaja-Milla

Kyynis-Kimmo

Joutava-Jukka

Tuho-Tarina

Keskiverto-Krisu

Tieto-Timo

Erilainen-Emma

*Todenpuhuja-Tarina

*Jännä-Jukka

*Kiusaaja-Krisu

*Hännystelijä-Helmeri

*Kärsivällisyys-Kimmo

*Tyyni-Tuula

Etova-Eevis

Vierailija
21209/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään Tupun tavasta syödä suu auki ja puhua samalla.

Ei kiva käytöstapa.[/quote]

Eipä, tuo Millan tapakaan syödä toinen jalka tulin päälle Kevinin vieressä kovin fiksulta näyttänyt.

Vierailija
21210/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös hänen mottonsa ollut esittelyvideossa, että hän ei ole vastuussa muiden tunteista.

Kuitenkin tämä prinsessa pillittää vessakopissa, jos muut eivät huomioi hänen tunteita.

VMP

Eiköhän kaikkien esittelyvideo ole enemmän tai vähemmän harhaanjohtava. Minäkin sain aika negatiivisen käsityksen Eeviksen videosta juuri tuon tunnekommentin pohjalta, mutta talossa käsitys on muodostunut paljon positiviisemmaksi. En oikein ymmärrä, miksi hän Jukan kanssa valtaa yhteisiä tiloja seksitouhuihin, mutta muissa tilanteissa Eevis kohtelee muita asiallisesti ja ystävällisesti. Talossa on aivan eri henkilö, jolla on todellisia vaikeuksia ottaa vastuuta oman käytöksen vaikutuksesta muiden tunteisiin: Krisu. Hän on kai pintapuolisesti niin cool, että häneltä se hyväksytään, kun taas yleisystävällinen Eevis jostain syystä tuomitaan pikkujutuista.

Vierailija
21211/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarina on uskomattoman raskas ihminen. Niin epävarma, mutta samaan aikaan uskomattoman huomionhakuinen ja haluaa olla keskipisteenä kaikessa.

Sitten kun ei pääse porukkaan tai juttuihin mukaan, loukkaantuu ja alkaa itku/marttyyrivaihe.

Ei myöskään näe MITÄÄN vikaa omassa käytöksessään koskaan.

Kristian pyyteli eilen vuolaasti anteeksi, mutta minä-minä-Tarinalle ei kelvannut mikään.

Sitten vaikka asia oli sovittu, oli pakko vielä mennä itkemään Eevikselle ja hakemaan boostausta omalle naurettavalla epävarmuudelleen ja kitinälleen.

Kaveri/työporukassa Tarinan kaltainen ihminen on painajainen.  Kotiin kasvamaan!

Kaikessa on kyse huomiosta.

Katsokaa minua.

Kuunnelkaa minua.

Minua.

Eli ihan samanlainen kuin palstan trollit. Usein toisissa ärsyttää piirteet mitä itsekkin omaamme. Huomionhakuisen ihmisen pahin vihollinen on toinen huomionhakuinen ihminen.

Hyvin analysoit sen syyn, miksi Krisu antaa Tarinalle häätöpisteitä.

Vierailija
21212/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa vastuun siirtämistä omasta paskamaisuudesta muiden kontolle "Jos ette jaksa mun pissakakkahaisupillu-juttuja niin parempi että pysyt pois tältä MUN palstalta".

Vierailija
21213/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää yhtään Tupun tavasta syödä suu auki ja puhua samalla.

Ei kiva käytöstapa.

Eipä, tuo Millan tapakaan syödä toinen jalka tulin päälle Kevinin vieressä kovin fiksulta näyttänyt.

Voi hyvä tavaton, siis tuolin päällä.

Vierailija
21214/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarina on uskomattoman raskas ihminen. Niin epävarma, mutta samaan aikaan uskomattoman huomionhakuinen ja haluaa olla keskipisteenä kaikessa.

Sitten kun ei pääse porukkaan tai juttuihin mukaan, loukkaantuu ja alkaa itku/marttyyrivaihe.

Kristian pyyteli eilen vuolaasti anteeksi, mutta minä-minä-Tarinalle ei kelvannut mikään.

Sitten vaikka asia oli sovittu, oli pakko vielä mennä itkemään Eevikselle ja hakemaan boostausta omalle naurettavalla epävarmuudelleen ja kitinälleen.

Kaveri/työporukassa Tarinan kaltainen ihminen on painajainen.  Kotiin kasvamaan!

Katsokaa minua.

Kuunnelkaa minua.

Minua.

Eli ihan samanlainen kuin palstan trollit. Usein toisissa ärsyttää piirteet mitä itsekkin omaamme. Huomionhakuisen ihmisen pahin vihollinen on toinen huomionhakuinen ihminen.

Jep, ja Krisu Tarinalle.

Vierailija
21215/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa tapahtuu kaikenlaista kiinnostavaa ihmisten välillä ja nää jauhaa vain Eeviksen alapään hajusta. Pakko olla joku autismin muoto tuokin.

Vierailija
21216/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri tasapainoilee betonirullan päällä olevan irtolaudan kanssa, vau!

Vierailija
21217/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa minua.

Kuunnelkaa minua.

Minua.

Jep, ja Krisu Tarinalle.

Oho, siis toisinpäin, Tarina Krisulle :D

Vierailija
21218/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin, että tällainen kommentti tulee. Varmaan joltain Krisu-samaistujalta. Ei oteta vastuuta omasta käytöksestä, vaan sen seuraukset ovat aina muiden syytä.

Vierailija
21219/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apatia-Anu

Meikki-Mira

Erotiikka-Eevis

Kiehtova-Kevin

Hunaja-Helmeri

Tiuskis-Tupu

Vauhko-Ville

Matkaaja-Milla

Kyynis-Kimmo

Joutava-Jukka

Tuho-Tarina

Keskiverto-Krisu

Tieto-Timo

Erilainen-Emma

*Todenpuhuja-Tarina

*Jännä-Jukka

*Kiusaaja-Krisu

*Hännystelijä-Helmeri

*Kärsivällisyys-Kimmo

*Tyyni-Tuula

Etova-Eevis

Eevis on ihana ja kaikki hänen haukkujat ovat likaisia ja rumia ihmisiä. 

Vierailija
21220/90773 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki ihmettelee että Eevis on mensalainen mutta epäsiisti. Sattumoisin tunnen pari mensalaista miestä ja molemmat on Eeviksen kaltaisia - laiskottelevat ja toinen on työtön ja toinen tekee joitain keikkahommia. Molempien asunnot on kaaoksessa. Toinen kaveri väittää että kaaos on luonnon oma järjestys ja entropia rules. Siksi ei juuri edes siivoa. Sama kaveri on siis se työtön joka vaan lukee kirjoja ja käyttää älynlahjansa tukien pummaamiseen. Ja kumpikaan heistä ei juuri suihkussa käy - hyvä jos kerran viikossa. Mutta ÄO on tutkitusti korkea.

Ketju on lukittu.