BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Apatia-Anu
Meikki-Mira
Erotiikka-Eevis
Kiehtova-Kevin
Hunaja-Helmeri
Tiuskis-Tupu
Vauhko-Ville
Matkaaja-Milla
Kyynis-Kimmo
Joutava-Jukka
Tuho-Tarina
Keskiverto-Krisu
Tieto-Timo
Erilainen-Emma
*Todenpuhuja-Tarina
*Jännä-Jukka
*Kiusaaja-Krisu
*Hännystelijä-Helmeri
*Kärsivällisyys-Kimmo
*Tyyni-Tuula
Vierailija kirjoitti:
Tarina on uskomattoman raskas ihminen. Niin epävarma, mutta samaan aikaan uskomattoman huomionhakuinen ja haluaa olla keskipisteenä kaikessa.
Sitten kun ei pääse porukkaan tai juttuihin mukaan, loukkaantuu ja alkaa itku/marttyyrivaihe.
Ei myöskään näe MITÄÄN vikaa omassa käytöksessään koskaan.
Kristian pyyteli eilen vuolaasti anteeksi, mutta minä-minä-Tarinalle ei kelvannut mikään.
Sitten vaikka asia oli sovittu, oli pakko vielä mennä itkemään Eevikselle ja hakemaan boostausta omalle naurettavalla epävarmuudelleen ja kitinälleen.
Kaveri/työporukassa Tarinan kaltainen ihminen on painajainen. Kotiin kasvamaan!
Kaikessa on kyse huomiosta.
Katsokaa minua.
Kuunnelkaa minua.
Minua.
Tuo Tupu on kuin meidän alakerran eukko taatusti tuollekkin kuppi maistuu ja sitten kova läyhäämään!!!
Vierailija kirjoitti:
Eikö sillit pidä liottaa ennen pilkkomista?! eikö ne ole suolassa säilöttyjä? vai onko noilla ihan tuoretta?
- nahkaa ei otettu pois eikä näköjään eviä, ok nam nam
Lasimestarinsillin vanhoissa ohjeissa nahkaa ei poisteta, eikä ruotoja, eikä selkärankaa. Itse poistan ne, koska on mukavampi syödä näin.
Nuo oli varmaan kevytsuolattuja sillejä, ne ei vaadi liottamista.
Jos olisin työnantaja palkkaisin Eeviksen vaikka heti. Analyyttinen, aina positiivinen. Ajattelee asiat kaikkien näkökulmasta ja osaa antaa aidosti rakentavaa palautetta. Tuntee itsensä ja osaa järjestää elämänsä sellaiseksi että pärjää eikä nolostele tunnistaa tarpeitaan. Yksinkettaisesti siellä missä Eevis on, on hyvä henki.
Sillintuoksut tulee ihan muusta kuin purkista. Se on luonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa römpsä haista pahalle. Muilla on mukavaa saada aromit kaupan päälle.
Tuliko nyt parmpi mieli, tuliko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutuuko Tarina pilkkomaan ite kalat?
Tarina, Kevin ja Eevis juttelee olkkarissa, ei heitä kiinnosta kalojen laitto. Mutta ei tuolla taida tulla kunnollista lasimestarinsilliä, vaikka siihen nuo aineet viittaa. Edes Tupu ei tiedä liemen keittämistä, siihenhän se suola laitetaa sekä sokeriakin.
Tupu on ottanut jonkin ihme kodinhengetär roolin tuolla, mutta eihän se oikeasti mistään mitään tiedä tai osaa, Milla teki sämpylät, Anu paistoi jauhelihat, suuttui Timolle kun Timo kertoi, kuinka valmistettu file olisi hyvää, mutta teki sen kuitenkin täsmälleen niin kun Krisu tuli toivomaan sattumalta ihan samaa, kovinkaan montaa raaka-ainetta ei tunne eli aika rajoittuneelta vaikuttaa. Eikä taida onnistua tuo sillikään. Kannattaa pysytellä vaan puurokauhan varressa.
En kyllä usko hetkeäkään siihen, etteikö tuon ikäinen nainen kuin Tupu tietäisi mistään mitään tai osaisi laittaa ruokkaa, varmasti laittanut vuosikymmenet ruokaa perheelleen ja onhan hänellä elämänkokemustakin enemmän kuin kellään muulla tuolla talossa.
M35
Ei haittaisi välillä vilauttaa osaamistaan ettei tarvitse olla pelkän uskon varassa.
Eevis analysoi sivistyssanoja käyttäen kaiken mahdollisen.. Kyseessä on kuitenkin hänen tulkintansa asioihin, ei välttämättä fakta. Kovin on olevinaan fiksua, vaikka ihan peruskäytöstavatkin on täysin hakusessa. Tämä ex mensalainen istuu paskaiset kakat ruokapöydällä, jonka ääressä muut syövät. Itse puolestaan näyttää syövän nojatuolissa puoliksi makoillen.. Sivistyneisyys ohoi!!!!
Vierailija kirjoitti:
Eevis analysoi sivistyssanoja käyttäen kaiken mahdollisen.. Kyseessä on kuitenkin hänen tulkintansa asioihin, ei välttämättä fakta. Kovin on olevinaan fiksua, vaikka ihan peruskäytöstavatkin on täysin hakusessa. Tämä ex mensalainen istuu paskaiset kakat ruokapöydällä, jonka ääressä muut syövät. Itse puolestaan näyttää syövän nojatuolissa puoliksi makoillen.. Sivistyneisyys ohoi!!!!
Paskaiset jalat*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän muita tauteja haisulilla on. Tuskin kondylooma on ainoa, kun antaa suuhunkin kusta.. Jokainen turkulainen käynyt varmaan polkemassa ilman kumia.
Ei Eevis antanut kusta suuhun, vaan miehellä oli rakenteellinen vika, että tulikin kusta kun otti tältä suihin.
Sinä olit paikalla vai? Eeviksen tuntien, se tyyppi kusi ihan tarkoituksella.
On toi akka senverran pimee, että sitä on ollut helppo miesten hyväksikäyttää ja kiusata.rakennevika kun pitää tulla spermaa kun ottaa suikkiin. Itsr en ota koska oksrnnus meinaa tulla.
Ei tuollaisia rakennevikoja ole. Eevis vain halusi esittää asian noin. Eli siis valehteli. Mies halusi vain antaa hänelle kultaisen suihkun, tai Eevis halusi itse.
Voi vaikuttaa pidätyskyvyttömyyteen seksin aikana: https://www.muma.fi/sairaudet/lapsi_ja_nuori/rakkoekstrofia
Onhan sekin mahdollista, että mies on vaan päättänyt kusta kysymättä Eevikseltä, mutta mehän ei sitä voida tietää, joten onko spekulointi vähän turhaa, kun kuitenkin on myös mahdollista että on ollut kyse rakenteellisesta viasta?
Todetaan keskimäärin kolmella lapsella vuosittain...Ja vaikka olisikin, niin kyllä tuo on sellainen asia, josta miehen olisi tullut varoittaa. Ei tuollaisia vahinkoja tapahdu.
eri
Oli miten oli, jos Eevis asian noin kertoi, niin tuskin on silloin itse ainakaan halunnut sitä kusemista. Kyllä on sen verran rehellinen ihminen sanomisissaan, etten usko että edes kykenisi valehtelemaan, eikä välttämättä ymmärrä, että muutkaan kykenee (siinä mielessä siis mies on hälle voinut hyvinkin valehdella).
Joo tuskin itse halusi, mutta se mies kusi aivan varmasti täysin tarkoituksella.
Monikohan tota on käyttänyt hyväkseen ja rääkännyt seksuaalisesti, hän on niin hölmö että nauttii siitäkin huomiosta.
Ihmettelen sitä kun tässä aiemmin on haukuttu Eevistä persjalkaiseksi vaikka talossa on muita, jotka menisi myös ja ehkä paremmin samaan kategoriaan, enkä itse näe tuota mitenään hirveänä asiana. Ihmetyttää miten jotkut jaksaa kuluttaa energiaansa toisten haukkumiseen. Eevis, Jukka, Milla ja Tarina ovat minustakin ärsyttävän oloisia ihmisiä mutta en koe heidän ansaitsevan haukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa römpsä haista pahalle. Muilla on mukavaa saada aromit kaupan päälle.
Tuliko nyt parmpi mieli, tuliko?
Jos toteaa faktan niin aina tulee hyvä mieli. Eikö sinullekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarina on uskomattoman raskas ihminen. Niin epävarma, mutta samaan aikaan uskomattoman huomionhakuinen ja haluaa olla keskipisteenä kaikessa.
Sitten kun ei pääse porukkaan tai juttuihin mukaan, loukkaantuu ja alkaa itku/marttyyrivaihe.
Ei myöskään näe MITÄÄN vikaa omassa käytöksessään koskaan.
Kristian pyyteli eilen vuolaasti anteeksi, mutta minä-minä-Tarinalle ei kelvannut mikään.
Sitten vaikka asia oli sovittu, oli pakko vielä mennä itkemään Eevikselle ja hakemaan boostausta omalle naurettavalla epävarmuudelleen ja kitinälleen.
Kaveri/työporukassa Tarinan kaltainen ihminen on painajainen. Kotiin kasvamaan!
Kaikessa on kyse huomiosta.
Katsokaa minua.
Kuunnelkaa minua.
Minua.
Eli ihan samanlainen kuin palstan trollit. Usein toisissa ärsyttää piirteet mitä itsekkin omaamme. Huomionhakuisen ihmisen pahin vihollinen on toinen huomionhakuinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko kestään asukkaasta eri kuva 24/7:n kuin päälähetysten kautta?
Timosta ainakin tuli. Olin ihan pyöristynyt, miten eilinen lähetys, jossa Timo viimein pääsi esiin, avasi ettei hän olekaan puhumaton yksin jurottajs.
Vierailija kirjoitti:
Hitto kun ei saa tuon puhevammaisen puheesta selvää..
Toivoo että saa rankkua kun ei tee mitää???????
Vai mitä selitti??ajatteleeko yhtään että muutkin kärsii..Eevis siis kyseessä?
Eikös hänen mottonsa ollut esittelyvideossa, että hän ei ole vastuussa muiden tunteista.
Kuitenkin tämä prinsessa pillittää vessakopissa, jos muut eivät huomioi hänen tunteita.
VMP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeviksen pahin painajainen tuolla talossa on se, että hän joutuisi nukkumaan makuuhuoneessa muiden kanssa.
Eevis on mielellään omissa oloissa 🥴 ja ei pane pahakseen vaikka joutuisi nukkumaan yksin olkkarissa.
Jukka on vain viihdyke, ajantappo - ihminen.
Molemmat, Jukka ja Eevis ovat kyllä erikoisia asukkaita. Kumpikaan ei välitä mitä muut ajattelevat tai että kamerat kuvaavat koko ajan.
Joku näistä: Isoveli, Ville tai Krisu voisivat ottaa vakavasti pöydälle näiden kahden käyttäytymisen. Miksi eivät kysy suoraan, ymmärtävätkö naama kaksi, että on muille asukkaille kiusallista toimintaa.
Lopputulema: Jukka loppuajaksi nukkumaan sviittiin, Eevis nukkumaan makuuhuoneeseen.
Hajotkoon molemmat vaikka kuinka pahasti.Ei ei ei ei ei, nimenomaan tota roolia eevis on yrittänyt esittää, mutta on jo kulissit romahtaneet moneenkin kertaan ja jokainen vähemmänkin tarkkanäköinen voi huomata, että nimenomaan hakee ihmisten (eritoten miesten) huomiota ja on ihastunut jukkaan.
Krisua miellyttäessään myös pelkää ja sen seurassa esittää kovaa, kiroilee ja tekonauraa.Ei todellakaan ole mikään syrjäänvetäytyvä introvertti, joka käyttää miehiä seksileluinaan, vaan rakkaudenkaipuinen nörtti, jota miehet käyttävät kikulinsa tyhjentämiseen, jotkut ihan vessanaankin.
Eikä sitä elämänkumppania löydy BB:n jälkeenkään, kun paljastanut televisiossa olevansa täysi katastrofi ihmisenä.
Voisiko olla, että ihmisessä on kaksi puolta? Halu ihmisten seuraan ja halu olla välillä omassa rauhassa. Joillekin introverteille se seuraihminen saattaa olla rooli. Siitä kuitenkin tarvitsee aikaa toipua eli ei pysty olemaan sellainen koko ajan.
Introverttiys ei tarkoita, etteikö pitäisi ihmisistä tai joskus huomiostakin. Introvertti vain uupuu noista tilanteista helpommin. Seurasta uupumista voi nopeuttaa, jos samalla on muita juttuja tehtävänä. Uupumista taas voi hidastaa se, että ottaa muuten rennommin, vaikka sosiaalisissa tilanteissa olisikin mukana. Talossa ei ole helppo saada omaa rauhaa, joten on löydettävä muita keinoja hidastaakseen akkunsa loppumista.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on aika moni muukin istunut jalat ruokapöydällä. Ainakin Krisu, Jukka ja Helmeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sillit pidä liottaa ennen pilkkomista?! eikö ne ole suolassa säilöttyjä? vai onko noilla ihan tuoretta?
- nahkaa ei otettu pois eikä näköjään eviä, ok nam nam
Lasimestarinsillin vanhoissa ohjeissa nahkaa ei poisteta, eikä ruotoja, eikä selkärankaa. Itse poistan ne, koska on mukavampi syödä näin.
Nuo oli varmaan kevytsuolattuja sillejä, ne ei vaadi liottamista.
Okei, olen itse tehnyt kymmenisen vuotta sitten.
Ei ne tainneet edes huuhtoa, olivat vaan huolissaan riittääkö talon suola, veikkaan että riittää.
Myöskin olen poistanut nahkan, evät ja ruodot. Kiva nähdä, kun alkavat syödä, millaisia ilmeitä tulee.
Ei ei ei ei ei, nimenomaan tota roolia eevis on yrittänyt esittää, mutta on jo kulissit romahtaneet moneenkin kertaan ja jokainen vähemmänkin tarkkanäköinen voi huomata, että nimenomaan hakee ihmisten (eritoten miesten) huomiota ja on ihastunut jukkaan.
Krisua miellyttäessään myös pelkää ja sen seurassa esittää kovaa, kiroilee ja tekonauraa.
Ei todellakaan ole mikään syrjäänvetäytyvä introvertti, joka käyttää miehiä seksileluinaan, vaan rakkaudenkaipuinen nörtti, jota miehet käyttävät kikulinsa tyhjentämiseen, jotkut ihan vessanaankin.
Eikä sitä elämänkumppania löydy BB:n jälkeenkään, kun paljastanut televisiossa olevansa täysi katastrofi ihmisenä.