BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Sellainen tehtävä vois olla hauska että bb lakkaisi vastaamasta. Ensiksi voisi tulla totaalinen sähkökatkos, sitten "generaattorit" menis päälle eli sähkö palaisi, mutta bb lakkais vastaamasta. Vettä tulisi mutta ovet pihalle olis lukossa. Sit vaan odottamaan ja katsomaan mitä tapahtuu.
Tommonen ois hyvä jos ois joku halloween teemanen viikko ja sit muutenki olis jotai säikyttelyy tai jotai. Tai sit asukkaiden pitäis selvittää joku murha mysteeri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu on kiukutteleva ja kovaääninen kaljamahainen teinipoika. Tulee mieleen koulukiusaajat.
Sinusta tulee mieleen eevis
Ja susta hiivis
Eikse ole niinku sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen tehtävä vois olla hauska että bb lakkaisi vastaamasta. Ensiksi voisi tulla totaalinen sähkökatkos, sitten "generaattorit" menis päälle eli sähkö palaisi, mutta bb lakkais vastaamasta. Vettä tulisi mutta ovet pihalle olis lukossa. Sit vaan odottamaan ja katsomaan mitä tapahtuu.
Tommonen ois hyvä jos ois joku halloween teemanen viikko ja sit muutenki olis jotai säikyttelyy tai jotai. Tai sit asukkaiden pitäis selvittää joku murha mysteeri
Joo, uusi asukas ilmaantuisi taloon vaarallisena rikollisena :D Tekisi kaikkea ensin salaa.
Vierailija kirjoitti:
Helmeri on talon varsinainen kermaperse, jengi ei vaan vielä oo hiffannu.
Helmerillä on pelkästään merkkivaatteita, trenditukka, hemmetin iso omistusasunto
meren rannalla Helsingissä, matkustaa sponssirahoilla ympäri maailmaa ykkösluokassa.
-Toivottavasti voittaa vielä ton 30 000e niin saa lisää nannaa ja tyhmien köyhien ihailua.
Totta tuossa.
Tykkäsin kyllä Helmerin Helly Hansen -toppatakista.
:D
Kyllähän sen ymmärtää että persuja harmittaa kun haluavat pitää sossun rahat itse ja matkustella niillä halpamaissa palmujen katveessa.
Ihana Krisu kun yritti saada paperista jonkun piiloviestin näkyville😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon että Krisu tippuu pian. Eilen aggressiivisesti jankkasi faktana että Suomessa 160 000 ihmistä saa toimeentulotukea ja niistä 100 000 ulkomaalaisia. Jokainen luku tuossa on pielessä mutta silti huusi muiden päälle ja puhui faktana.
Suomessa on yli 400 000 saajaa. Helsingissä toimeentulotukea saa 90 000, joista 31% ulkomaalaistaustaisia, ts. 30000 ulkomaalaista. Ulkomaalaiset ovat keskittyneet korostetusti Helsinkiin, muualla maassa luku ei ole noin suuri. Suurin noista Helsingin toimeentulotukea nostavista ulkomaalaisryhmistä ovat venäläiset.
Säälittää muiden asikkaiden puolesta, että joutuvat riitelemään kiukkuisen MV-lehden lukijan kanssa.
Ei todellajaan ole mikään MV-lehden lukija, ei edes trumpia fanita. ei myöskään pidä itseään persuna, koska vain äänesti niitä, voisi yhtä hyvin olla omasta mielestään vasemmistolainen tai piraatti, koska on niitäkin äänestänyt.
Käytti kyllä useimmissa esimerkeissään ihan tilastotioetokeskuksen ja ylen yms. antamia tietoja, sitä en tiedä menikö luvut pieleen. Mutta hyvin toi ilmi senkin ongelman, että Suomesta valuu tt-tukea ja lapsilisiä jopa ULKOMAILLE.
Ihmettelen itsekin miten se on mahdollista.
Ymmärrätkö että jos ne luvut heittää sadoilla tuhansilla ja monilla kymmenillä prosenteilla väärään suuntaan, ne ei le mitään tilastotietokeskuksen tai ylen lukuja vaan ihan vaan kristianin p*rseestä revittyjä lukuja?
On sulla murheet 😀
Mä sanoin jo aamulla että Jukka kävi laittamassa aamulla pussin huuleen kun kävi paskalla ainoo kenellä ei ole mennyt pätkääkään hermot..
Tuollaiset pussit on helppo jemmaa vaikka sukan varteen!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri oli juuri äsken elementissään vaan bb keskeytti
Mitä se teki?
Suunnitteli hyppyä poreammeen yli. Oli sydäntä lämmittävää katsella, kun näki, kuinka nautti hetkestä ja oli selvästi asia, mitä tykkää tehdä. Sitten tuli pattereiden vaihto.
Sydäntä lämmittää myös asuntojen hinnat siellä, missä Hemmi asuu omistuskämpässään.
Ihana poika ja suloinen ja kulta!
Miksi ei olisi? Ei asunnon hinta ole tae siitä millainen henkilö siellä asuu.
Miksi krisu ei ole muiden kanssa rakentamassa palapeliä vai eikö hermo kestä enää
Mun paremmusjärjestys
1. Eevis
2. Kimmo
3. Kevin
4. Tupu
5. Mira
6.Anu
7. Krisu
8.Helmeri
9.Milla
10.Tarina
11. Ville
12. Jukka
Ja päivällä kävi heittää pois!
Mä en hamua Eevistä pois, on niin erikoinen ja sillä ihana ääni.
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä nyt porukka kiukkuaa Helmerin talosta? Sanoi, ettei ole vielä maksanut sitä ja tiedostaa, että on hänelle liian iso. Eikö Helmeri esitellyt saunaansa esittelyvideossa, niin miten nyt tullut joillekin katsojillekin yllätyksenä?
Ihan turhaan olet Hemmulille kateellinen, on kuule niin kiva ja kiltti poikakulta,
aika paljon ottaa alkoa, mutta kun sitä koko ajan ykkösluokassa tarjotaan eikä
kieltäytyäkään viitsi ettei loukkaa. Hanki itse isompi asunto jos kerran muka pystyt?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri on talon varsinainen kermaperse, jengi ei vaan vielä oo hiffannu.
Helmerillä on pelkästään merkkivaatteita, trenditukka, hemmetin iso omistusasunto
meren rannalla Helsingissä, matkustaa sponssirahoilla ympäri maailmaa ykkösluokassa.
-Toivottavasti voittaa vielä ton 30 000e niin saa lisää nannaa ja tyhmien köyhien ihailua.
Totta tuossa.
Tykkäsin kyllä Helmerin Helly Hansen -toppatakista.
:D
Se oli kyl Homeboy -takki.
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoin jo aamulla että Jukka kävi laittamassa aamulla pussin huuleen kun kävi paskalla ainoo kenellä ei ole mennyt pätkääkään hermot..
Tuollaiset pussit on helppo jemmaa vaikka sukan varteen!!
Hän puhui tuossa vähän aikaa sitten, että ei edes yleensä käytä nikotiinituotteita, mutta tuolla talossa on nyt tupakoinut huvikseen.
Elviksen ääni ja puhetyyli aivan kamalat. Pois talosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua oikeesti oksetti kun Helmeri oli tuolla ulkona hyppimässä ja sitten Mira ja Anu "muisteli" et Helmeri ois viimeks hyppiny ilman paitaa ja housuja. Miks nää kaks tuntuu koko ajan härnäävän Helmeriä tälleen? Siellä keittiössäkin ne vaati Helmeriä riisumaan paitansa. Mun mielestä toi on jo seksuaalista häirintää. En tiedä mitä Helmeri tästä tuumii mut mulle tuli tosi huono olo Helmerin puolesta. Itselleni ei tulisi mieleenkään heitellä mitään paita pois kommentteja miehille. Kuvitelkaapa tilanne jossa esim. Krisu ja Kimmo huutelis jollekin Miralle et paita ja pöksyt pois. Sen jälkeen ois kaikki lööpit pullollaan me too:tä. Tämä on mun mielestä vaan niin epäreilua!!
Ei miehet tuollaisesta loukkaannu vaan korkeintaan saavat lisää itseluottamusta.
Mistä tiedät? Eihän sitä voi tietää mitä kukin sisällään ajattelee. Entä jos miehet esittävät sen olevan ok. Entä jos tuollainen jää jotenkin vaivaamaan sisälle. Tommonen huutelu ei vaan kuulosta mun korvaan sopivalta, oli sukupuoli mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri oli juuri äsken elementissään vaan bb keskeytti
Mitä se teki?
Suunnitteli hyppyä poreammeen yli. Oli sydäntä lämmittävää katsella, kun näki, kuinka nautti hetkestä ja oli selvästi asia, mitä tykkää tehdä. Sitten tuli pattereiden vaihto.
Sydäntä lämmittää myös asuntojen hinnat siellä, missä Hemmi asuu omistuskämpässään.
Ihana poika ja suloinen ja kulta!
Miksi ei olisi? Ei asunnon hinta ole tae siitä millainen henkilö siellä asuu.
Nyt lopetat tuon Helmerin haukkumisen ja mustamaalaamisen tähän paikkaan, onhan kumma kun kaikesta pitää olla suomalaisen toiselle kateellinen, opettele iloitsemaan asioista niin voit paremmin.
Tähän on jokin roti ja siihen rotiin voit tutustua esimerkiksi Kelan sivuilla. Heti kun oikeus Suomen sosiaaliturvaan päättyy, loppuu Kelan tuetkin. Tuo oikeus loppuu yleensä 3 kuukauden kuluessa, lähetettynä työntekijänä tai opiskelijana ulkomailla erityisluvalla hitaammin. Nämä lait ja asetukset ovat kaikille samat ja julkisesti esillä. Ole hyvä ja tutustu niihin, jos haluat aiheesta väitellä. Ps. mv-lehteä ja teuvo hakkaraisen seinää ei lasketa tutustumiseksi.