Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
8841/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina varmasti kuvittelee olevansa nyt joku Perttu 2, supersuosikki. Vetäkää syvään henkeä. :D

Vierailija
8842/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hemmetin hahmo toi Tarina oikein on??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8843/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emma on kyllä todella hankalan oloinen ihminen..

Kiukutteleva kolmekymppinen.

Pikkuvauvan tasolle jäänyt aikuinen. Noloa.

Vierailija
8844/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira: Kaikki tuntee varmasti ainakin yhden "Miran". Rempseä, puhelias, rohkea ja kovaääninen tyyppi, joka saattaa vaikuttaa hieman juntilta tai sivistymättömältä, mutta on täysin rehellinen ja avoin mielipiteistään olematta kuitenkaan loukkaava ketään kohtaan (krhm, Ville, krhm...). Myös empaattinen, lohduttaa mielellään ja on tukena, muttei pärjää kovin syvällisessä keskustelussa ja tylsistyy niissä nopeasti. Homssuinen ulkonäkö pistää toisinaan silmään, enkä tarkoita painoa tai edes pukeutumista, vaan erittäin näkyviä hiustenpidennyksiä! Miran hiukset olisivat varmasti nätimmät ilman niitä.

Tupu: Ainoa mielikuva on pullantuoksuinen äitihahmo. Sympaattisen oloinen tyyppi, mutta yhtä tapetti kuin Anu.

Kevin: Erikoinen tyyppi. Olin alussa varma, että tässä on mun inhokki, koska oon niin kypsä sellaisiin ylidramaattisiin "yasssss giiiiirll slayyyy queeeennnn"-tyyppeihin, mutta Kevin onkin paljon odottamaani syvällisempi ja sympaattisempi. Tosi nuori, mutta tuntuu että hänen on helpompi hyväksyä vastapuolenkin pointteja valideiksi kuin esim. Tarinan ja Emman, jos ne on hyvin ja vakuuttavasti perusteltuja. Toki ärsyttää edelleen se lippujen ripustaminen joka puolelle ja tuntuu vähän epäreilulta, koska ihan varmasti Villen ei olisi annettu laittaa jotain krusifikseja ympäri kämppää. Tai mites satanisti-lippu? Marihuana-lippu? Vanha Suomen Ilmavoimien lippu (jossa siis hakaristi)? Mutta ihan mielelläni näen Keviniä myös tulevilla viikoilla.

Vierailija
8845/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin Emma kommentoi, että 12 on hänelle maksimi tms.? Meni ohi.

Kissat

Vierailija
8846/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun saatiin tuo ruoasta itseään jakava sokeriläski pos tuolta.

Voi lopeta nyt jo aikuinen ihminen (?).

Vierailija
8847/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme sateenkaari edition tämän vuoden BB 👎🏼

Ja vielä sellaista vanhanaikaista paasausta. Itse olen ollut 7 vuotta suhteessa naisen kanssa. Sitä ennen olin 10 vuotta suhteessa miehen kanssa. Tuosta suhteesta meillä on kaksi lasta.

Kaikki on mennyt hyvin. Koska kukaan ei tee seksuaalisuudestaan numeroa.

Vierailija
8848/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Eevistä.

Vierailija
8849/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikon paras! Täytyykin korkata viinipullo tuon sokerideittailijan putoamisen kunniaksi!

Mikä juoppo dokaa sunnuntai-iltana?!

Semmoinen joka on duunissa, kun muut dokaa.

T. ravintolatyöntekijä ma-ti vapaat.

Vierailija
8850/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun kaikilla on omat sängyt BB voisi kieltää muualla kun omassa sängyssä nukkumisen. Ei kai panokunta voi koko aikaa olohuoneessa nukkua

Niin ja valvottaisivat muita huohotuksellaan? Jukka on sen oloinen ihminen, että ei vaivaudu hissukseen panee,vaikka muita olisi läsnä. Mitä enemmän väkeä, sen parempi, ja ovathan nuo jo kimppaankin kyselleet krisua ja keviniä.

Täh mikä tää kimppa juttu on, ihan tosissaanko kysyivät??

Vierailija
8851/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestäkää Eevis sinne Villen kaveriksi! Katsotaan kenet Jukka sitten pokaa.

Tuskin noista nykyisistä kukaan lähtee Jukan mukaan enää. Vaihtoehtoinakin taitaa olla vaan naimisissa oleva Tupu ja yksinhuoltaja Anu. Ei tuu tapahtumaan!

Mira :D Tai Kevin ;)

Vierailija
8852/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ville valitsee sinne jukan ja katsojat eeviksen, niin sitte on mielenkiintoista 😂😂😂

Vierailija
8853/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Eeville ole mikään ongelma olla Villen kanssa. Äänestäkää Jukkaa!

Vierailija
8854/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme sateenkaari edition tämän vuoden BB 👎🏼

Ja vielä sellaista vanhanaikaista paasausta. Itse olen ollut 7 vuotta suhteessa naisen kanssa. Sitä ennen olin 10 vuotta suhteessa miehen kanssa. Tuosta suhteesta meillä on kaksi lasta.

Kaikki on mennyt hyvin. Koska kukaan ei tee seksuaalisuudestaan numeroa.

Ihan tasapainoista arkea elellään puolin ja toisin.

Vierailija
8855/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anusta tulee se tunnelma että halusi nuoruuden takaisin ja bilettää kunnolla vielä kerran, ja talossa on tajunnut että ne ajat on nyt olleet ja menneet.

Vierailija
8856/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei vieläkään mahdu kaaliin, miksi BB ei voi näyttää noita nimeämisiä katsojille. Hillovat noita videoita itsellään, ja pudonneellekin näytetyssä videossa perusteluita pätkittiin. Itseäni kiinnostaisi, mitä Timo olisi vielä sanonut Emmasta, ja esim. Villen perustelut Timon nimeämiselle. Tai vaikka Kevinin perustelut, miksi nimesi Tupun.

(siinä nettisivuilla olevassa videossa näkyy vain murto-osa, muilta ei perusteluita edes tekstimuodossa)

Vierailija
8857/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina on varmasti Janne Virtasen suosikki ovat niin samantyyppisiä ihmisiä, ei siis tule tippumaan pitkään aikaan jos koskaan. Yllättävää että hemmotteluhoitoja luvassa, lässynlässy jatkunee.

Vierailija
8858/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi flesari-Timo pois, voi mennä Tinder-treffeille taas pettymään

Vierailija
8859/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka taitaa salaa himoita Keviniä. ;) Niin ja vihjasihan hän Mirallekin että heillä on avoin suhde.

Vierailija
8860/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri on kyllä jännä tyyppi. Olis kiva tutustua siihen.

Ketju on lukittu.