Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
8301/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekikö Kristian sen ruuan jo?

Missä niitä äänestyksiä pääsee äänestämään, kun en ole vielä löytänyt?

Teki, lounaaksi soijarouhebolognesea ja kierrepastaa. Onnistui ihan hyvin, käytti jopa mausteita ja yrttejä, jota ei juurikaan talossa näe. Siivosi vielä itse keittiönkin ja tiskasi.

Laitoin sulle jo ekana kyssään sen linkin, mutta kaikki äänestykset ja uutiset yms löytyy Big Brother sivulta: https://www.bigbrother.fi/

Kiitos vastauksesta. Linkistäkin, vaikkei siellä koskaan mitään ole. Tai nyt vaan noi viikkoäänestys. Vai onnistunko mä aina sinne silloin, kun siellä ei ole mitään... Ehkä. :D

Vierailija
8302/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Krisun puoluekanta on?

Emma ja Kimmo(?) puhuivat jossain vaiheessa Krisusta ja mainitsivat puoluekannan tämän huonoksi puoleksi. Minulta on kuitenkin jäänyt välistä talon aiemmat keskustelut tähän liittyen.

Ja onko kerrottu, mitä puolueita Emma ja Kimmo itse kannattavat?

Kuulemma äänestää persuja. Toi on just tuota käsittämätöntä persuvihaa, että vaikka tyyppi on kuinka mukava, niin on pakko vihata vaan siksi että äänestää persuja. Itse en siksi ikinä paljasta äänestäväni persuja kun liikun kuitenkin paljon vassaripiireissä ja toisinaan itsekin olen äänestänyt vasemmistoa. Surullista sinänsä, että ei saa vapaasti kertoa mitä äänestää, kun heti ollaan tuomitsemassa näiden äärisuvaitsevaisten puolelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8303/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeväkeä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Keviniä ahdistaa Suomessa se, että heteromiehet pukeutuu naisten vaatteisiin ja pitää sitä hauskana asiana niin miksei Kevin mene isänsä kotimaahan Syyriaan. Luulen, että siellä asiaan suhtaudutaan asiaankuuluvalla vakavuudella.

Minua hetero naisena loukkaa se et jotenkin tuntuu vitsiltä et pride ja sateenkaari väki saa pilkata ja paronoida heteroita ja se on muka hauskaa ja vitsi mut heille ei saa tehdä samaa vaan käydään aggressiivisiksi ja haukutaan suvaitsemattomaksi

Mitä on paronointi?

parodiointia, tuossa se olisi pitänyt taivuttaa parodioida.

Vierailija
8304/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noi kaksi jaksaa makaa koko ajan?!

Vierailija
8305/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaakristittyjenvainot kirjoitti:

Kauheaa hyökkäys taas uskovaista miestä vastaan. Kaikki tuntuu vihavan, täälläkin Villeä vain sen takia että on uskossa ja eri ajatusmaailma.

Sen sijaan kukaan ei välitä Jukan ja eeviksen oksettavasta käyttäytymisestä ja siitä et muut puhuu todella ankarasti ja ilkeästi Villelle jne

Senkös takia se Ville syö keliaakikkojen ruoat, kun on uskossa, niinkö??

Ei siis sen takia, että on huonot käytöstavat tai olis ahne eikä piittais muista?

Uskon takia syö muitten ruoat? On siinä kyllä taas.

Ehkä Ville parantaa keliakian kun ruoat on loppu. Tai taikoo lisää ruokaa?

Muuttaa tavisnäkkileivän gluteenittomaksi? Muuttaa paperin leiväksi? Kuka tietää Jeesus kun on..

Vierailija
8306/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

24/7 timo seisoo sateensuojassa kamerasuojan alla. Krisu koikkelehtii karkuun ympäri terassia kahvikuppi ja lautanen käsissä ku hermeli laskee letkusta vettä tämän päälle.

Vierailija
8307/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin sit vissiin ympärileikattu? vai onko kiklu leikattu kokonaan pois ja pilde tilalla?

Vierailija
8308/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emma ja Kimmo(?) puhuivat jossain vaiheessa Krisusta ja mainitsivat puoluekannan tämän huonoksi puoleksi. Minulta on kuitenkin jäänyt välistä talon aiemmat keskustelut tähän liittyen.

Kuulemma äänestää persuja. Toi on just tuota käsittämätöntä persuvihaa, että vaikka tyyppi on kuinka mukava, niin on pakko vihata vaan siksi että äänestää persuja. Itse en siksi ikinä paljasta äänestäväni persuja kun liikun kuitenkin paljon vassaripiireissä ja toisinaan itsekin olen äänestänyt vasemmistoa. Surullista sinänsä, että ei saa vapaasti kertoa mitä äänestää, kun heti ollaan tuomitsemassa näiden äärisuvaitsevaisten puolelta.

Krisu mukava? :D

Pitää jatkuvaa showta päällä, älämölöttää ja kiroilee. Ei anna muille tilaa ollenkaan, ei välitä muista, eikä kysele koskaan "kuulumisia".

Nytki kiusaa pihalla muita ja roiskii vettä päälle. Ei vaan pysty ymmärtämään, mitä tuossa keskenkasvuisessa pojassa jengi näkee. On kuitenkin jo 27 v ja vielä noin lapsellinen. Itkee kaljan perää harvase päivä.

Krisu on aika kammottava WT.

Vierailija
8309/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi Milla tanssii, vatkaa ja hytkyttelee koko ajan

Vierailija
8310/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä suvaitsemattomuuttahan persut jakaa, on se kumma, ettei oma ideologia kelpaa. Heti ollaan vänisemässä, jos saadaan omaa lääkettä. Muiden pitää suvaita sun suvaitsemattomuutta ja mä en suvaitse muita kuin itseni. Kuten usein on todistettu, persut on pelkkää tunnetta, ei järjen häivääkään missään. Siellä jo joku hermoheikko dunnepersu oli jo Marinillekin tappouhkauksia lähettänyt - autojen päällisistä. Oh, those dramaqueens!

Vierailija
8311/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevin sit vissiin ympärileikattu? vai onko kiklu leikattu kokonaan pois ja pilde tilalla?

Miksi olisi mitään näistä?

Kevin on muun sukupuoleinen. Ei se tarkoita sitä, että alapää on silvottu miksikään.

Vierailija
8312/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin vähän epämukavuutta peliin niin alkaa energia virrata!

Vierailija
8313/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis makaa kuin syöpäpotilas. Onkohan ihan kunnossa?

Vierailija
8314/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarina on ihan kuin jossain roolissa koko ajan.

Katsokaas nyttenkin miten möllöttää mörkkinä terassilla ja lappaa vaan pöperöä nassuun vaikka suosikkipoikansa Kevin yritti jutella. Välillä näyttää todella vihaiselta ja niinkuin nyt todella välinpitämättömältä.

Sitten hetken kuluttua paukkaa kameroihin niin muka iloisena ja hyväntuulisena. Ihme teatteria.

Mielenterveysongelmia jonka takia mielialar vaihtelee

Vierailija
8315/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millan perseenheilutus ja muka sulavat liikkeet alkaa pian v*tuttamaan yhtä paljon kuin eeviksen ja jukan runkkaus ja epähygieenisyys.

Vierailija
8316/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei mainitse Millaa lempparikseen? Minusta vaikuttaa naisista mukavimmalta, eikä ole tylsänkään oloinen.

Vierailija
8317/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu ja Tuula ihan näkymättömiä päivästä toiseen

Vierailija
8318/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua ei liiemmin moderoida :)

Miksi pitäisi?

Vierailija
8319/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä toi Milla tanssii, vatkaa ja hytkyttelee koko ajan

perseenvatkaaja helvetistä

Vierailija
8320/90773 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ku pistetty vähän comfort zonen ulkopuolelle. Ja sit huomenna uus vaihde silmään tai tätä ei kestä erkkikään.

Ketju on lukittu.