BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
En jatka 24/7 ilmaisen 2 viikon jälkeen. Ei tässä ole mitään katsottavaa, selvästi panostetaan tv lähetykseen.
Vierailija kirjoitti:
Onko Eevis siis se, jonka ÄO on yli 160...?
Saanut parhaan tuloksen Mensan testissä = nykytesti mittaa vain 2 % älykkäimpien rajalle, eikä siitä ylöspäin, eli tulos on saavuttanut tämän rajan.
Nykyisin käytössä olevalla 15 keskihajonnalla pisteluku 2 älykkäimmän prosentin kohdalla muistaakseni on 132.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeviksella ei ole kyl yhtään tyylitajua. Omituisia vaatteita. Ei pue nuo kyl ketään.
Mutta kaiken huippu on se, että muotia opiskelevalla on talon kaameimmat vaatteet 😂
On niin, että silmään sattuu. Ja nenästä valuu musta räkä, paitsi ei valu kun loikoilee niin paljon. Jutut ei ole älyllä valeltu, pessimismimielinen. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Eeviksella ei ole kyl yhtään tyylitajua. Omituisia vaatteita. Ei pue nuo kyl ketään.
Minä en ole oikeastaan ollenkaan sen vaatteita peiton alta nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... Itse olen polttanut sormenpäillä siksi, että ottaa päähän se käsiin tarttuva röökinkatku, ja noin sen saa rajoitettua mahdollisimman pieneen osaan näppejä...
http://s2.postimg.cc/yioa6wb0p/tech_tabak_ian_fleming_smoking_cigarette…
https://static-01.daraz.com.bd/original/412c6af66bf078768228abe442ba46b…
https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1Lg3WQgTqK1RjSZPhq6xfOFXaQ/New-Smoke-ring…
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51IQw1ekhRL._SY355_.jpg
Ketkä kaikki asukkaat tupakoi?
Kimmo ainakin.
Jukka käyttää nuuskaa.
Ketkä muut?
Mira polttaa myös. Milla ja Krisu käyttää myös nuuskaa. Jukka kans polttaa kai välillä, ainakin tänään poltti Kimmon jämät.
Oonko nähny unta vai käyttääkö Anukin nuuskaa? Ei olis ihme jos ois unta, viime yönäkin Helmeri oli muuttanu meille asumaan :D
Hahahah, emmä kestä. Ehkä se muuttikin??
Ja btw joo Anukin käyttää nuuskaa, et nähnyt unta :D
Vierailija kirjoitti:
En jatka 24/7 ilmaisen 2 viikon jälkeen. Ei tässä ole mitään katsottavaa, selvästi panostetaan tv lähetykseen.
sama
Mulla oli riipparit jo 18-vuotiaana. Onneksi oli niin isot että ne leikattiin julkisella puolella.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole oikeastaan ollenkaan sen vaatteita p,eiton alta nähnyt.
Onko tuo yksi ihan oikeasti Jumalan poika?
Vierailija kirjoitti:
Ville on nyt täysin oikeassa! Miksi prostituutio pitää sokerikuorruttaa?
Ville on monessa asiassa oikeassa, mutta hänet hiljennetään ja hänen mielipiteensä sivuutetaan kuorohuutamalla vain siksi, että sattuu olemaan uskovainen. En itse ole uskovainen mutta ketuttaa tämä syrjintä.
anu painanut 89 kiloa, tosin oli raskaana.
2 älykkäin prosentti tietysti tarkoittaa, että on 50 randomin joukon älykkäin. Yksi viidestäkymmenestä.
Ig "Big Brother testaa asukkaiden kärsivällisyyttä" kun istutti sohvalla. Hyvä vitsi, johan 6 päivää on testattu kun Virtanen ei keksi ohjelmaa noille 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kaiken huippu on se, että muotia opiskelevalla on talon kaameimmat vaatteet 😂
Kaikki huippumuoti ja desing on kaameaa.
Vierailija kirjoitti:
Kimmo Vehviläisen mielestä Jukka eikä Eevis lennä pihalle koska kukaan katsoja ei halua heitä pois koska harrastavat seksiä.
Meni pahasti maku Vehviläiseen.Äänestäisin juuri tuollaisia veteliä laiskimuksia jotka makaa ja panee.
No Vehviläinen ei ole kartalla juuri mistään muustakaan.
Toivottavasti Tarina putoaa huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Jukka näkee Eeviksessä???? okei, eihän tuo Jukka kummoinen ole ( paitsi ihan söpö )... eevis sitä vastoin kuvottava! Anteeksi 😒
Minusta Eevis on ihan kaunis ja tosi kauniin väriset hiukset hänellä. Myös jotenkin luonnonkaunis.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo yksi ihan oikeasti Jumalan poika?
Tottakai? Kuka nyt tuollaisesta asiasta vitsailisi!
Eevi on oikeasti ihan hel-ve-tin tyhmä!