Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
7381/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkäs talossa onkaan täysin heteroita?

Vierailija
7382/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa saada jo koomisia piirteitä näiden muutaman Emman ystävän kirjoitukset tänne. Nyt onkin Emma jonkinlainen uhri. Jokainen tuon sokerideitti-keskustelun nähnyt tietää, että Emma nappasi tuon rehtorin täysin tietoisesti, suunnitellusti, aloitteellisesti ja omasta tahdostaan. Mutta hyvä, että video julkaistiin Ilta-Sanomissa, niin sai suuri yleisökin tietoonsa.

Että voi olla luetunymmärtämisen taso alhainen! Nimenomaan Emmaa ei kukaan ole uhriuttanut. Itse te olette miesten vallankäytön uhreja jokainen reppana joka Emmaa haukkuu. Emma uskaltaa tehdä, mitä haluaa ja te teette vain mitä miehet antaa teidän tehdä.

Tämä! Ja jokaisen näistä miehet saa nurkkaan häpeämään ja vaikenemaan vain sanomalla hoo. Ei Emmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7383/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kimmo polttaa aika homomaisesti tupakkaa. etu ja keskisormen välissä uloimmassa nivelessä. tupakki vähän pystyssä. 

Ai tuo on homomaista... Itse olen polttanut sormenpäillä siksi, että ottaa päähän se käsiin tarttuva röökinkatku, ja noin sen saa rajoitettua mahdollisimman pieneen osaan näppejä... Aargh jos oon nyt leimautunut sen perusteella ;(

Vierailija
7384/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin katsella kooste huomenna. Kiva kun täällä kauhistellaan että peitto heiluu liikaa ja mun mielestä se ei ole heilunut juuri ollenkaan.

Vierailija
7385/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuosta eilisestä, ville käytti siis 95 rahnaa muutamaan oluseen ja saunaan? Tuohan oli ihan kuppaus bb:ltä.

Se oli Krisu joka osti juomat.

Ville osti koko jengille saunan sekä paljun ja juomat. Tämän jälkeen Krisu osti sitten toisen asukkaan osuuden näistä Villen ostamista juomista. 

Vierailija
7386/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa saada jo koomisia piirteitä näiden muutaman Emman ystävän kirjoitukset tänne. Nyt onkin Emma jonkinlainen uhri. Jokainen tuon sokerideitti-keskustelun nähnyt tietää, että Emma nappasi tuon rehtorin täysin tietoisesti, suunnitellusti, aloitteellisesti ja omasta tahdostaan. Mutta hyvä, että video julkaistiin Ilta-Sanomissa, niin sai suuri yleisökin tietoonsa.

Ei, kuule, kyllä uhreja olette te, jotka hyväksytte seksin ostamisen ja sillä alistamisen.

Emmahan ei ole hyväksikäytetty vaan ottaa juuei sen minkä haluaa.

Vierailija
7387/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että voi olla luetunymmärtämisen taso alhainen! Nimenomaan Emmaa ei kukaan ole uhriuttanut. Itse te olette miesten vallankäytön uhreja jokainen reppana joka Emmaa haukkuu. Emma uskaltaa tehdä, mitä haluaa ja te teette vain mitä miehet antaa teidän tehdä.

Et auta ystävääsi tuolla kommentoinnilla. Alleviivaat vain tiettyjä asioita, jotka saavat tietyt tyypit provosoitumaan. Emma on ihan jees, kunhan vielä pystyisi laskemaan suojaustaan ja ymmärtämään, että on kaikkien muidenkin mielestä ok. 

Vierailija
7388/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla jaettu voitto? Krisu, Helmeri ja Emma. Eläinten puolesta:3

Jaettu voitto Krisulle ja Helmerille, mutta Emma ei sitä ole kyllä ansainnut, huomenna ulos vaan!

Krisu työnsi kissan naaman pissaan ja sellaisen pitäisi voittaa?

Vierailija
7389/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Kevinillä on tissit??? nyt vasta aloin kattoo miten paidan alta nöpöttää.

Vierailija
7390/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytettiinkö se sokerideittijuttu tämän illan tv-lähetyksessä?

Vierailija
7391/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis on ärsyttävän oloinen. Miten noinko älykäs voi vaikuttaa noin hitaalta ja jopa tyhmältä?

Vierailija
7392/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jukka ollut pitkäänkin puutteessa, vai mikä tuollaisessa mässyttävässä lösössä kiihottaa? Ilmeisesti juuri se mässytys.

Vierailija
7393/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä sen Kristianin kannattama poliittinen puolue olikaan kun siitä tuossa puhuttiin?

Vierailija
7394/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Eevis siis se, jonka ÄO on yli 160...?

Vierailija
7395/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyykin katsella kooste huomenna. Kiva kun täällä kauhistellaan että peitto heiluu liikaa ja mun mielestä se ei ole heilunut juuri ollenkaan.

No kooste ainakin keskittyy siihen. Ei voisi vähempää kiinnostaa tuo paneminen, minä ainakin haluaisin mieluummin kuulla Timon, Kimmon tai Anun sanovan edes yhden sanan koosteessa.

Vierailija
7396/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina näyttää ihan nelikymppisenä. Ei ikinä uskoisi, että on vasta 23-vuotias.

Vierailija
7397/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näähän on ihan järkyttävä pellepariskunta:O

Vierailija
7398/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

24/7 asukkaat sohvalla, postia bb:ltä

Vierailija
7399/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kimmo polttaa aika homomaisesti tupakkaa. etu ja keskisormen välissä uloimmassa nivelessä. tupakki vähän pystyssä. 

Ai tuo on homomaista... Itse olen polttanut sormenpäillä siksi, että ottaa päähän se käsiin tarttuva röökinkatku, ja noin sen saa rajoitettua mahdollisimman pieneen osaan näppejä... Aargh jos oon nyt leimautunut sen perusteella ;(

Röökihanska käyttöön, ei haise sormet:)

Vierailija
7400/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Eevis käynyt vieläkään suihkussa?

Ketju on lukittu.