Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
7281/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evis oli se henkilö, kun taloon tuli, josta olisin viimeksi uskonut, että on tuon sortin ihminen, joka vähät välittää mitä tekee vaikka sata varmasti täytyy tajuta, että kaikki jää someen ikiajoiksi.

Mitähän siellä hänen työpaikalla tuumataan noin niinkuin että olisivatko ennalta arvanneet ?

Hymyilee vain ja makaa. On meitä kyllä moneen junaan ( mutta osahan jää aina asemalle).

Vierailija
7282/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SeksiseksialapäähomosokerideittiSeksiseksialapäähomosokerideittiSeksiseksialapäähomosokerideittiSeksiseksialapäähomosokerideitti. Jankuti jankuti.

Siinä tämän ketjun anti tältä päivältä. Mitkä urpot täällä jankkaa ja jankkaa?

Eipä tämä sinunkaan anti tälle päivälle ollut kovin laadukas (urpo?).

On täällä ollut muitakin kommentteja, mutta taisit lukea valikoiden. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7283/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ANTISOKERIDEITTAILIJA kirjoitti:

Eli jos harrastan seksiä vanhan varakkaan miehen kanssa vaikkapa 10 kertaa ja saan vastapalvelukseksi uuden auton ja matkan Bahamalle olen "sokerideittailija". Mutta jos saankin sen sijaan 15.000 euroa käteistä olen prostituoitu.

Vakavasti puhuen mielestäni käytännössä sama asia.

Mutta prostituutiohan Suomessa laillista. Ranskan laeista en tiedä.

Voithan sä sen noinkin esittää jos haluat. Mä vaan sanoin että "myi rahasta itseään" ei ole synonyymi saadulle ruualle, juomalle ja matkalle ja siellä harrastetulle seksille.

Totta!

Pari kuivakkaa vanhaa piikaa vaan haluaa että mies tarjoaa niille illalliset, drinkit ja vie niitä teatteriin, matkoille, tapahtumiin JA sen jälkeen naimisiin.

Mutta kun nuori nainen sanoo, että tein tän vain huvin vuoksi enkä vakavissani enkä taatusti halua ton tyypin kanssa naimisiin niin johan alkaa naisilla huorittelu ja halveksuminen. Naisilla, naista kohtaan nimenomaan, ei sitä miestä.

Tän takia maailma on miesten, miehet pitää miesten puolia ja nämä naiset pitää miesten puolia. Emmanlaisten rohkeiden ja tasa-arvoisten nuorten naisten ansiosta maailma saattaa vielä joskus olla naisten!

En pidä yhtään sen enempää arvossa toyboyta, joka harrastaa seksiä iäkkään naisen (tai miehen) kanssa pelkän rahan tai saamiensa hyödykkeiden vuoksi.

Et arvosta et, koska olet siellä raha/valta -puolella ja hyväksyt vain nämä maksajat.

Vierailija
7284/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka on kyllä elävä esimerkki Idioluutiosta tuolla talossa. Ei kykene muuhun kuin makoiluun, tyhmyyden osoittamiseen ja panemiseen eli luontainen idioottigeeniensä levittäminen. Toisaalla Timo, fiksu ja menestynyt charmikas mies ei ole tehnyt lapsia, kun tuollaisen tyypin jos jonkun niitä pitäisi tehdä.

Ööö... Himon pitäisi tehdä lapsia? XD

Vierailija
7285/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukka on kyllä elävä esimerkki Idioluutiosta tuolla talossa. Ei kykene muuhun kuin makoiluun, tyhmyyden osoittamiseen ja panemiseen eli luontainen idioottigeeniensä levittäminen. Toisaalla Timo, fiksu ja menestynyt charmikas mies ei ole tehnyt lapsia, kun tuollaisen tyypin jos jonkun niitä pitäisi tehdä.

Ööö... Himon pitäisi tehdä lapsia? XD

Siis homon. Auto correct.

Vierailija
7286/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukkis on kiimanen, käsi käy peitteen alla. 

Seksiaddiktio?

Vierailija
7287/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän noiden maailmanhalaajien lahjoittaa ne tatskarahat vaikka Afrikkaan.

Vierailija
7288/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V*tuttaa ton eeviksen jatkuva ihme virne naamalla. Mutta selittäminen sivistyssanoilla on jotain hemmetin luotaantyöntävää. Onneksi krisu uskaltaa välillä kettuilla siitä, kaikki muut yrittävät vaan myötäillä. 

Minua ärsyttää suunnattomasti tuollaiset ihmiset, jotka paasaavat asiaansa sivistyssanat vilisten, vaikka asian voisi sanoa niinkin, että kaikki ymmärtävät.

He itse kuvittelevat, että se antaa fiksumman vaikutelman, vaikka todellisuudessa se on osoitus suppeasta sanavarastosta. On opiskeltu sivistyssana, mutta ei tiedetä, että on olemassa myös suomalainen vastaava sana.

Vierailija
7289/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisipa katsojat häätää Jukan ja Eeviksen! Heillä ei vissiin ole tahtoa voittaa, ainahan panopetterit on äänestetty ulos.

Janica on ollut varmaan ainoa panopetteri joka on voittanut BB:n

Vierailija
7290/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihalla taas joku hiippari? Jukka, Kimmo ja Mira olivat tupakalla kunnes kesken tupakan Kimmo sano, että mennään sisälle ja mira kysy, että miks niin Kimmo sanoi, että "noh se perus". Tämän jälkeen vielä bb ilmoitti kaks kertaa, että menkää sisälle (olivat jo sisällä). 

Sillä lailla. Kuinkahan kauan kestää, että joku oikeesti pääsee kunnolla häiriköimään..

Onko selvinnyt, missä kohti Redi-aluetta tuo BB-talo on? Jossain siinä kauppakeskuksen päällä olevan yleisen kattokansipuiston lähellä kai, jos sinne kerran ajettiin keskuksen hissillä...  Jos se on sopivan lähellä jotain tasanteita/kattoja/siltoja, joita myöten pääsee kiipeilemään talon pihan kulmille, niin ei ihme, jos paikalliset juniorit käyvät kokeilemassa näkyykö mitään...

joku leikkipuisto, päiväkoti tai koulu lähellä kun kuuluu päivisin lasten ääniä

Vierailija
7291/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos harrastan seksiä vanhan varakkaan miehen kanssa vaikkapa 10 kertaa ja saan vastapalvelukseksi uuden auton ja matkan Bahamalle olen "sokerideittailija". Mutta jos saankin sen sijaan 15.000 euroa käteistä olen prostituoitu.

Voithan sä sen noinkin esittää jos haluat. Mä vaan sanoin että "myi rahasta itseään" ei ole synonyymi saadulle ruualle, juomalle ja matkalle ja siellä harrastetulle seksille.

Totta!

Pari kuivakkaa vanhaa piikaa vaan haluaa että mies tarjoaa niille illalliset, drinkit ja vie niitä teatteriin, matkoille, tapahtumiin JA sen jälkeen naimisiin.

Mutta kun nuori nainen sanoo, että tein tän vain huvin vuoksi enkä vakavissani enkä taatusti halua ton tyypin kanssa naimisiin niin johan alkaa naisilla huorittelu ja halveksuminen. Naisilla, naista kohtaan nimenomaan, ei sitä miestä.

Tän takia maailma on miesten, miehet pitää miesten puolia ja nämä naiset pitää miesten puolia. Emmanlaisten rohkeiden ja tasa-arvoisten nuorten naisten ansiosta maailma saattaa vielä joskus olla naisten!

En pidä yhtään sen enempää arvossa toyboyta, joka harrastaa seksiä iäkkään naisen (tai miehen) kanssa pelkän rahan tai saamiensa hyödykkeiden vuoksi.

Aivan aivan, en epäile hetkeäkään. Mutta miksi et arvostele, halveksu tai puhu noita seksin ostajia vastaan? Hehän käyttävät valtaansa heikompaa kohtaan ja alistavat tahtoonsa rahalla??

Vierailija
7292/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki Emma-fanit ja Emmaa vihaavat. Älkää vängätkö asiasta, vaan katsokaa tuo keskustelu ja muodostakaa sitten mielipiteenne puolesta tahi vastaan: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006231434.html

Vierailija
7293/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Eevis käynyt jo suihkussa?

Miksi pitäisi käydä? Näköjään pesemättömänäkin saa munaa niin hällä väliä.

😂

Vierailija
7294/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihalla taas joku hiippari? Jukka, Kimmo ja Mira olivat tupakalla kunnes kesken tupakan Kimmo sano, että mennään sisälle ja mira kysy, että miks niin Kimmo sanoi, että "noh se perus". Tämän jälkeen vielä bb ilmoitti kaks kertaa, että menkää sisälle (olivat jo sisällä). 

Sillä lailla. Kuinkahan kauan kestää, että joku oikeesti pääsee kunnolla häiriköimään..

Onko selvinnyt, missä kohti Redi-aluetta tuo BB-talo on? Jossain siinä kauppakeskuksen päällä olevan yleisen kattokansipuiston lähellä kai, jos sinne kerran ajettiin keskuksen hissillä...  Jos se on sopivan lähellä jotain tasanteita/kattoja/siltoja, joita myöten pääsee kiipeilemään talon pihan kulmille, niin ei ihme, jos paikalliset juniorit käyvät kokeilemassa näkyykö mitään...

joku leikkipuisto, päiväkoti tai koulu lähellä kun kuuluu päivisin lasten ääniä

No eiköhän ton nyt kaikki tiedä, missä Redi on ja mitä siinä ympärillä Kalasatamassa on :D

Vierailija
7295/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikkeja tällä hetkellä on Helmeri, Timo, Krisu ja Kimmo. Kevin toisinaan ihan ok, mutta välillä loukkaantuu todella pienestä. 

Jukka oli alkuun myös suosikki, oletin että kaveri oikeasti osaa pelata tätä kun niin uhosi, mutta kuteminen talossa ei ikinä ole tiennyt hyvää ja ei tiedä tässäkään tapauksessa. Jätkä on todella laiskiainen koko päivän ja tuntuu että odottaa vaan yötä että muut menee nukkumaan. Kotiin joutais kutemaan.

Sama!

Vierailija
7296/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta!

Muuten olen kyllä samaa mieltä kanssasi, paitsi että kuivakkana vanhapiikana huomautan, että ainakaan tämä kuivakka vanhapiika ei ole koskaan halunnut naimisiin, eikä tule haluamaankaan, sen takia sitä vähän niin kuin on kuivakka vanhapiika. Illalliset ja teatteri- ja leffaseura on aina kelvannut ja joskus seksikin, milloin ei ole retkahtanut viinin siemailu perseiden olalle vedoksi. Ja umpihumalassa seksi on kauheaa, ei ei ei.

Eiköhän ne ole enneminkin ne nopeasti ja usein naimisiin pärähtävät tyypit, joiden mielestä naisen pitäisi vannoa vihkivala heti kun joku mies vain hymyilee. Ne joiden elämän sisältö on pitkälti parisuhdetta, pari suhdetta, ja toisten parisuhteiden kyttääminen.

Ai että, kun korostetaan taas omaa erinomaisuutta ja paremmuutta.

Vierailija
7297/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V*tuttaa ton eeviksen jatkuva ihme virne naamalla. Mutta selittäminen sivistyssanoilla on jotain hemmetin luotaantyöntävää. Onneksi krisu uskaltaa välillä kettuilla siitä, kaikki muut yrittävät vaan myötäillä. 

Minua ärsyttää suunnattomasti tuollaiset ihmiset, jotka paasaavat asiaansa sivistyssanat vilisten, vaikka asian voisi sanoa niinkin, että kaikki ymmärtävät.

He itse kuvittelevat, että se antaa fiksumman vaikutelman, vaikka todellisuudessa se on osoitus suppeasta sanavarastosta. On opiskeltu sivistyssana, mutta ei tiedetä, että on olemassa myös suomalainen vastaava sana.

Itse asiassa harvoin tulee ajateltua, että joku ei ehkä tunne kaikkia niitä sanoja, joita itse käytän. Mistä sitä voi edes tietää, mikä on sellainen, joka tuottaa jollekulle muulle hankaluuksia? t. kaikenlaisia sanoja käyttävä

Vierailija
7298/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härregood!!! evis istui kun jukka heitteli villasukkaa. Mikä ihme sen sai nousemaan???!! ihmeiden aika ei ole ohi näköjään. 

Vierailija
7299/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä on näin tylsää, lauantai-ilta ja suurin tapahtuma on sukan heitteleminen. Tylsyyttä saa katsella kotonakin, kyllä tuolla pitäisi jotain tapahtumaa olla, niin meidän katsojien kun noitten talossa olevien takia. Ihan sama kun katsoisi oman olohuoneen seiniä.

Vierailija
7300/90773 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas Einari komistunut!

Ketju on lukittu.