BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Kikkelimies on se jolta näkyi kameraan Kikkeli ja säkkipallit kun oli kyykistyneenä helmerin viereen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villestä koko päivän valheita täällä syytänyt raivopäinen reuhoaja voisi sitten ihan itse mennä lukemaan BB-uutisista tai kelata 24/7:sta totuuden tuosta tämänpäiväisessä Milla/Ville -jutusta. Milla on nimenomaan ihan itse sanonut ja painottanut, että Villen teko oli kaunis.
Kaikkien muidenkin kannattaa mennä lukemaan sieltä totuus asiasta eikä uskoa valheita. Miettikää itse miltä tuntuisi, jos itsestänne valehdeltaisiin kuin Villestäkin on tänään täällä valehdeltu.
Milla sanoi juuri äsken Kevinille että vaikka Villen teolla oli hyvä tarkoitus, Villellä ei ollut siihen lupaa Millalta ja Millalla on Villen puheiden takia epämukava olo.
Krisulle nimenomaan painotti, että Villen teko oli kaunis. Puhuuko jokaiselle eri tavalla?
Milla sanoi nytkin Kevinille että tarkoitus oli hyvä. Etkö ihan oikeasti ole itse koskaan ollut tilanteessa jossa et heti huomaa kuinka joku asia on epämukava vaan tietoisuus tulee vasta jälkikäteen? Aivan taatusti olet.
Vierailija kirjoitti:
Ville - muka Millaa auttaakseen - juorusi muiden selän takana paikalla olemattomista. Krisu oli ainoa, joka uskalsit sanoa asiasta suoraan.
Millalle Ville mustamaalasi krisua oikein taivaan iskän kädellä, kun sanoi, että kaikki muut ymmärsivät, mutta krisun kanssa piti vääntää!! Krisun kanssa piti todellakin kiemurrella ja vääntää sanojaan, ettei tarvinnu ihan suoraan valehdella, kun Krisu kritisoi tapaa puhua ihmisten selän takana - itse asiassa ei ollut mitään vääntämistä.
Joo oli kyllä raukkamaista Villeltä. Millalla ja Krisullahan on ollut ihan hyvät välit ja Ville meni tahallaan rikkomaan niitä. Krisu tosiaan sanoi suoraan Villelle, ettei tykkää tuollaisesta selän takana toimimisesta ja kysyi useasti, onko Villellä Millan lupa tähän. Ja Ville vaan kiertelee ja kaartelee.
Ville on just tuollainen, ettei vastaa suoraan, vaan antaa ymmärtää. Antoi Krisun ymmärtää, että Milla haluaa Villen puhuvan, koska itse ei uskalla puhua. Ja sitten antoi Millan ymmärtää, että Krisu veti herneet nenään eikä edes tahtonut ymmärtää, miksi Milla voisi pahoittaa mielensä. Ja Krisuhan itse ehdotti, että asiasta puhuttaisiin yhdessä!
Yllättävän sujuvasti Vehviläisellä luistaa juttu Miran kanssa! Yleensä hirveetä takeltelua.
jakso 43/71Youtubessa oli näimmä kyllä lähinnä rasittava. En huomannut missään vaiheessa nauraneeni maha kipeänä
Vierailija kirjoitti:
Huomaatteko Anun kehonkielen keimailee Villelle ja silmäykset!
Helmeri seuraa heitä kauempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville - muka Millaa auttaakseen - juorusi muiden selän takana paikalla olemattomista. Krisu oli ainoa, joka uskalsit sanoa asiasta suoraan.
Millalle Ville mustamaalasi krisua oikein taivaan iskän kädellä, kun sanoi, että kaikki muut ymmärsivät, mutta krisun kanssa piti vääntää!! Krisun kanssa piti todellakin kiemurrella ja vääntää sanojaan, ettei tarvinnu ihan suoraan valehdella, kun Krisu kritisoi tapaa puhua ihmisten selän takana - itse asiassa ei ollut mitään vääntämistä.
Joo oli kyllä raukkamaista Villeltä. Millalla ja Krisullahan on ollut ihan hyvät välit ja Ville meni tahallaan rikkomaan niitä. Krisu tosiaan sanoi suoraan Villelle, ettei tykkää tuollaisesta selän takana toimimisesta ja kysyi useasti, onko Villellä Millan lupa tähän. Ja Ville vaan kiertelee ja kaartelee.
Ville on just tuollainen, ettei vastaa suoraan, vaan antaa ymmärtää. Antoi Krisun ymmärtää, että Milla haluaa Villen puhuvan, koska itse ei uskalla puhua. Ja sitten antoi Millan ymmärtää, että Krisu veti herneet nenään eikä edes tahtonut ymmärtää, miksi Milla voisi pahoittaa mielensä. Ja Krisuhan itse ehdotti, että asiasta puhuttaisiin yhdessä!
Niinpä. Villen tietoinen mieli ei varmasti tunnusta juonittelua, onhan Ville tietoisesti synnitön, mutta mahtoiko toiminta silti lähteä Villen liskoaivosta.
Anuhan sanoi Villelle että menee siihen toiseen petiin aina Helmeriä karkuun.
Mitä Mira tarkoitti kun puhui Villen suomalainen nainen-kommentista, minkä siis Krisu oli Villen roolissa sanonut? Vehviläinenkin sanoi, että Krisu oli hyvä roolissa. En nähnyt kaikkea.
Toivottavasti tyypit huomais tuon Anun käytöksen Villeä kohtaan ja lentäis pihalle seuraavaks.
Kovasti kiinnostais tietåä et tuleeko Hemmi kaapista kun Anua ei ole
Vierailija kirjoitti:
Anua imarteli kun Ville sanoi hänen olevan talon kaunein nainen. Huomasin kun viimeisin viikkotehtävän tulos ilmotettiin niin Anu killitti Villeä ja hyökkäs tämän kainaloon. Ville imarreltuna "mitää sää täriset nainen".
Miten Kimmo ja Jukka ovat tuommoisia vässyköitä ja Villen vietäbvissä????
Nehän joi sen Batteryn sieltä jääkaapista jo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anua imarteli kun Ville sanoi hänen olevan talon kaunein nainen. Huomasin kun viimeisin viikkotehtävän tulos ilmotettiin niin Anu killitti Villeä ja hyökkäs tämän kainaloon. Ville imarreltuna "mitää sää täriset nainen".
Oikein Nainen :)
Vierailija kirjoitti:
Mitä Mira tarkoitti kun puhui Villen suomalainen nainen-kommentista, minkä siis Krisu oli Villen roolissa sanonut? Vehviläinenkin sanoi, että Krisu oli hyvä roolissa. En nähnyt kaikkea.
Villellä itsellään on venakko vaimona ei arvosta suomalaista naista.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tyypit huomais tuon Anun käytöksen Villeä kohtaan ja lentäis pihalle seuraavaks.
Kovasti kiinnostais tietåä et tuleeko Hemmi kaapista kun Anua ei ole
Samaa oon miettinyt. Kyllä varmaan ainakin vähän alkais kaapinovea raottamaan, jos Anua ei olisi enää talossa. Todennäköisesti tämä tapahtuisi kännissä. Joko avautuisi aiheesta tyyliin Kimmolle, tai sitten lähestyisi Krisua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla sanoo että on outo olo siitä että Ville kävi puhumassa hänen kiusaamisasiastaan. Koska Ville ei kysynyt siihen lupaa.
Villelle taas sanoi, että kiva teko oli. Milla voisi ehkä opetella puhumaan asioista niille henkilöille joille palaute on tarkoitettu, eikä läyhätä selän takana. Jos tuo sun väite nyt ei ollut täysi valhe.
Monasti heti siinä tilanteessa ei itsekään huomaa ettei juttu ole ok. Vasta jälkeenpäin alkaa vaivaamaan.
No Ville tuskin on toiseen kaupunkiin lähtenyt, että hyvin voi ottaa puheeksi ihan Villen kanssa tai jos olis alunperinkin sanonut niille jotka loukkasi jo heti siinä tilanteessa, että tuo on herkkä aihe, jos ei vitsailtais siitä? Ei se sen ihmeempää ole.
Te joilla jokin tutka hälyttää Helmerin kohdalla, niin mistä se johtuu? Onko kenelläkään mitään järkeviä perusteluja?
Että mä oon kyllästynyt ton Hemmin tyhjänpäiväiseen hihitykseen. Kotiin vaan hihitteleen.
Tai Anu kotiin lohnottamasta.
Kevin lähti nousuun, kun Tarina häipyi.
Bb suomi