BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
"En mä elä edes nykyään syntielämää vaan puhdasta "- Ville ville, sinä teet joka päivä yhtä isoja ja samoja syntejä kuin muutkin. Miten voi olla noin ulalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla puhuu juuri nyt Kevinille ykköskamerassa, että hänellä on epämukava olo, koska Ville puhui Millan asioista hänen selän takanaan. Sanoi Villen toimintaa selkäänpuukottamiseksi.
En kyllä huomannut että olisi puhunut selkään puukottamisesta. Muuten oikein.
Kelaa lähetystä taaksepäin.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku ei näe, että Ville laittoi ison hurskasteluvaihteen sisään.
Äläpä muuta sano. Epätoivo kun ihmiset ei havaitse näitä. Noh, toisaalta eihän uskonnolliset riistolahkot sun muut olisi mahdollisia jos kaikki ihmiset kykenisivät havaitsemaan hurskastelun. Kuolisivat omaan mahdottomuuteensa eikä väistämättömiin skandaaleihin a ' la Nokiamissio, Jalovaara ja tuhannet muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asioita ei tietenkään pidä hoitaa, jos asianomaiset eivät ole paikalla. Ei siitä mitään hyvää seuraa. Millalla on nyt tunne, että mitähän muuta täällä touhutaan selän takana. Samoin varmaan Kristianilla, vaikka se tuskin häntä yhtä paljon häiritsee kuin Millaa.
Toi oli Villeltä aika iso moka ajatellen Millan asemaa porukassa. Ei kukaan varmasti halua varta vasten tulla tuolla asemoiduksi heikoksi kiusatuksi ilman omaa lupaansa. Jos Ville olisi asiaan halunnut puuttua olisi voinut tehdä sen koko porukan läsnäollessa tarttumalla Milla on tyhmä -vitseihin tilanteeseen sopivalla tavalla.
No Krisuhan sanoi sitä. Kysyi, onko Millan kanssa sovittu tästä. Uskoo, että Milla voi kyllä itsekin puhua. Ja eikö olisi parempi koko porukalla puhua asiasta niin, että Milla on itse läsnä. Krisu sanoi, ettei itse sitten halua, että kukaan puhuu hänen puolestaan samalla tavalla selän takana kuin Ville nyt tekee kun kiertelee puhumassa Millan puolesta. Ville antoi ymmärtää, että Milla oli tietoinen ja fine sen asian kanssa, että Ville on sanansaattajana, koska Milla itse ei uskalla puhua asiasta.
Helmeri ei oo BB-talossa tehnyt yhtään mitään, millä ois finaalipaikan ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla puhuu juuri nyt Kevinille ykköskamerassa, että hänellä on epämukava olo, koska Ville puhui Millan asioista hänen selän takanaan. Sanoi Villen toimintaa selkäänpuukottamiseksi.
En kyllä huomannut että olisi puhunut selkään puukottamisesta. Muuten oikein.
Kelaa lähetystä taaksepäin.
Kenen kanssa puhui selkään puukottamisesta ja milloin? Itse katsoin vain lyhyen keskustelun Kevinin kanssa.
Alkaisikohan Kikkelimiehen tukka heilua jos taloon tulisi joku Metallican tyylinen bändi soittamaan?
Onpas tylsää, pitkästyttävää. Toistensa imitoimistehtävä oli ihan viihdyttävä. Syvälliset keskustelut olleet myös ok.
Miksi, oi miksi näihin tehtävänantoihin ei käytetä mielikuvitusta, huumoria, jännitystä?! Nyt kyllä hitonmoinen kimppu risuja organisoijille! Nyt kun Halloween on ovella, jotakin jännää ja fiksua odottaisin...
Vierailija kirjoitti:
Villestä koko päivän valheita täällä syytänyt raivopäinen reuhoaja voisi sitten ihan itse mennä lukemaan BB-uutisista tai kelata 24/7:sta totuuden tuosta tämänpäiväisessä Milla/Ville -jutusta. Milla on nimenomaan ihan itse sanonut ja painottanut, että Villen teko oli kaunis.
Kaikkien muidenkin kannattaa mennä lukemaan sieltä totuus asiasta eikä uskoa valheita. Miettikää itse miltä tuntuisi, jos itsestänne valehdeltaisiin kuin Villestäkin on tänään täällä valehdeltu.
Milla sanoi juuri äsken Kevinille että vaikka Villen teolla oli hyvä tarkoitus, Villellä ei ollut siihen lupaa Millalta ja Millalla on Villen puheiden takia epämukava olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villestä koko päivän valheita täällä syytänyt raivopäinen reuhoaja voisi sitten ihan itse mennä lukemaan BB-uutisista tai kelata 24/7:sta totuuden tuosta tämänpäiväisessä Milla/Ville -jutusta. Milla on nimenomaan ihan itse sanonut ja painottanut, että Villen teko oli kaunis.
Kaikkien muidenkin kannattaa mennä lukemaan sieltä totuus asiasta eikä uskoa valheita. Miettikää itse miltä tuntuisi, jos itsestänne valehdeltaisiin kuin Villestäkin on tänään täällä valehdeltu.
Milla sanoi juuri äsken Kevinille että vaikka Villen teolla oli hyvä tarkoitus, Villellä ei ollut siihen lupaa Millalta ja Millalla on Villen puheiden takia epämukava olo.
Ja että ei ymmärrä miksi Ville teki niin ja että se oli hyvin outoa.
Seutarkaapa Anua panettaako sitä Villen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
"En mä elä edes nykyään syntielämää vaan puhdasta "- Ville ville, sinä teet joka päivä yhtä isoja ja samoja syntejä kuin muutkin. Miten voi olla noin ulalla?
Näinpä ja isoja syntejä tekeekin koska käyttää niihin Jeesuksen nimeä!
Kyllä Kikkelimies vie voiton.
Millähän kakusanalla se kooste youtubesta löytyy?
Eikö mira olis jo hotellissa päässyt suihkuun ilman bikineitä ettei olis raumalle asti tarvinut odottaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisulle nimenomaan painotti, että Villen teko oli kaunis. Puhuuko jokaiselle eri tavalla?
Kikkelimies on paras, Kikkelimies voittoon.
Vähän pösilöä että puhuvat niin kökösti. Oikeasti ihminen oli ennen viisaampi kuin nykyään. Ihminenhän rappeutuu sukupolvi toisensa perään. Siltä osin ei vastaa totuutta. Se on kuitenkin ymmä'rrys evoluutiopiireissä, että puoliapinan tasolla elettiin vielä luolaelämäkaudella Luolissa niiden toki täytyi elää koska jää peitti alueita ja kumaraisia saattoivat vähäisen auringinvalon saannin takia olla, ehkä riisitautia
Huomaatteko Anun kehonkielen keimailee Villelle ja silmäykset!
Anulla selkeesti salatehtävä kaataa palikoita oli niin onneton tuo rätin heittäminen ja sen jälkeinen oho!!!
Sitä se varmaan pohtikin kun makasi mietteliäänä lattialla aiemmin.