BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Uskisvaimon ei sopisi näyttää raivoaan Anusta mutta kyllä siellä kiehuu varmasti jo.
Onko kevin juutalainen?
Luulin että puoliksi arabi.
En ole katellut eilisen iltalähetyksen jälkeen. Kylläpä näyttää tylsältä taas tehtävä.
Ei noissa ala olla enää mitään katsomista, pelkkiä homostelevia sekopoikia jäljellä, lisäksi yksi metaaninen twerkkaaja ja yksi muuten kummallinen helmikorusipsuttaja.
Miksei tonne otettu yhtään normaalia naista, esim nelikymppistä jolla olisi jotain auktoriteettia, ei bimboa, ei stringipelleä, käkättäjää.. en tajua.
Noilla lahkotyypeillä on aina parhaimman näköiset muijat siitä srk jos johtaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitsi ku tällä kaudella ei tuu uutta asukasta. Uusi asukas toisi tonne säpinää ja ehkä hajottaisi Sikarikerhon pakkaa.
Se on oikestaan ainut asia, josta moitin tätä tuotantotiimiä. Eivätkä taida asukasvaihtoakaan enää tehdä :(
Uusi asukas tässä vaiheessa jotenkin epäreilua. Hän olisi nähnyt bb pelin kiemurat jo. Kysehän oli että tuntemattomat kohtaa bb talossa. Vaikka Niko Nousiainen taisikin tulla bb taloon jälkijunassa ja voitti en muista oliko se kerta vai toinen.
Toivottavasti kohta loppuu tuo kivikautisuus. Kautta aikojen tylsin päivä, jos huomenaamuun joutuvat olee tuossa roolissa.
KIMMO NUOLEE TAAS HUULIAAN JA PULUSILMILLÄÄN VILKUILEE KRISUA JA HEMMIÄ.
Ville hoki Anulla Luolamies Luolamies Luolamies koska liskoaivot käynnistyneet ja seisoo jo.
Se Villen raivo taisi selittyä mustasukkaisuudella Anuun sittenkin.
Tästä tulikin kiveskautisuus heheh
Mä en löytänyt kyl Villen vaimoa kommentoimasta, taitaa ollakkin ainut Ville postaus jossa ei ole kommentoinut 😅😅
Tuo on hyvä tehtävä. joutuvat miettimään sanomisiaan ja oppivat kuullun ymmärtämistä. Ja kiroilu kait vaikeaa. Keskittymiskykyäkin parantaa.
Vierailija kirjoitti:
Kas Ville riisunut paidankin Anun takii?
Ja paljaat jalat jo ja toljottaa Anua hirveesti.
Eikö kaikkien kannattais antaa tällä viikolla Jukalle 2pistettä kun tietää että katsojat haluaa sen eilisen perusteella pihalle. Meinaan että jos itse joutuu häätöön kanssa niin varmasti Jukka olis mieluisin vastustaja.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hyvä tehtävä. joutuvat miettimään sanomisiaan ja oppivat kuullun ymmärtämistä. Ja kiroilu kait vaikeaa. Keskittymiskykyäkin parantaa.
Miten niin kiroilu vaikeaa? Hyvin kuulostaa onnistuvan.
Pistäkää nyt se Villen vaimon nimi niin nähdään onko niin nätti kun on täällä kehuttu?
Ihmettelen ketkä villen takana oikein on? Eivät suomalaiset ainakaan.[/quote]
Mahtaakohan ohjelma näkyä Suomen rajojen ulkopuolella. Olettaisin, että Villen takana voisi olla tuo laajasti levinnyt helluntalaisten lahko. Villehän on pyrkinyt BB-taloon juuri julistaakseen asukkaille ja katsojille helluntalaisten sanomaa.
Eli käännytystyötä on käsittääkseni ahkerasti yrittänyt tuputtaa.
Ehkä myös muut alkoholistit jotka ovat myös Villen tavoin päässeet kuiville uskoon tulonsa myötä.
Ville ja Anu kokkaavt yhdessä ja äänet poissa Koska Villeä suojaavat
Ville on ihan eri ukko nyt kun Anuun pihkaantu :)
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikkien kannattais antaa tällä viikolla Jukalle 2pistettä kun tietää että katsojat haluaa sen eilisen perusteella pihalle. Meinaan että jos itse joutuu häätöön kanssa niin varmasti Jukka olis mieluisin vastustaja.
Onko noi niin nokkelia?
Mä taas näen Villessä sisäistä aggressiivisuutta ja ristiriitoja. Hänen stressitasonsa olivat korkealla sen stressiviikkotehtävän aikana. Tosin se voi johtua myös siitä, että Ville aistii sen, ettei hän ole hirveän pidetty muiden asukkaiden keskuudessa ja se stressaa. Mutta luulen, että hän olisi oikeasti pelottava, kun suuttuu kunnolla. Ehkä uskon avulla hän yrittää löytää sisäistä rauhaa? Tosin Villessä on myös aitoa ystävällisyyttä ja halua auttaa, mutta jotain sellaista hänessä on, mikä saa mut vähän kavahtamaan.