BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Villen synnittömyysblogi:
todetkaapa itse.
Monelta nuo yleensä saa postia ja ilmoitus viikkotehtävästä??
Muistaako kukaan?
Niin mitä se Kevin ajatteli Milla keissistä? Oli sohvalla jotenkin vaisun oloinen ja nyt sitä ei näy missään
Villellä ja Krisulla on hyvä keskustelu menossa erilaisista työasioista :)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä meininki porukalla keittiöhommissa ja muutenkin siivouksen osalta,osa jo pedannut sänkynsä kauankohan jaksaa!!Oisko joku vinkannut vai ihanko itse alkaneet ymmärtää että Vlileä ehkä arvostetaan ulkomaailmassa kun tekee hommia?
Tämän sai aikaan Krisun esittämä Ville eilen!
Ville teki ison virheen nyt.
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan?
Joskus kahden ja kolmen välillä. lehmätehtävän aloittaminen venyi kaikkine valmisteluinen ( ja Tarinan odotteluineen) puoli viiteen, mutta senkin kyllä siis saivat jo hyvissä ajoin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä menetettävää. ainahan se äänestetään häätöön kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Anu sanoi pojille etä mä tulisin nyt vaihtaa mun rintsikat sinne peiton alle. hhahah ei uskalla näyttää desin riippareita, arvasin tämän.
On jatkuvasti stringeissä ja rintsikoissa keskellä päivääkin, niin ei tuossa enää mitään suurempaa paljastettavaa ole jäljellä.
Nänneistäkin on jo kuvakaappauksia netissä, kun ei se peitto ole pysynyt paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi kauhistus sentään, pitäisikö hänet nyt poistaa äkkiä talosta?? :D
Ville nyt Krisun kanssa juttelemassa kuin ei mitään ja yrittää esittää kaveria, ei saakeli mikä paska.
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kukaan?
Tullut tähän asti aina vasta klo 14 jälkeen, joskus vasta 15-16 maissa.
Siis kuin tuo Milla voi olla noin urpo..saunan ovet jättää auki ja jääkaapin ovet jättää ihan pokkana auki sillä on varmaan kotona itsestään sulkeutuva..itsea ärsyttää tuollaiset tapaukset!!!
Makaroonia käski keittää niin paljon että toivottavasti on yli kilo jauhelihaa😬
Oi, oi meillä on raskas viikko tässä ketjussa edessä ton Villehullun kanssa. Kai se on ruvettava ilmottelemaan niitä asiattomiksi. Tuntuu olevan kuppi nurin.
Vierailija kirjoitti:
Villellä ja Krisulla on hyvä keskustelu menossa erilaisista työasioista :)
Krisulla ei selvästikään ole käsitystä työsuojelusta ja työaikalainsäädännöstä. Kertoo että tehnyt kaverinsa firmassa 8 mukaisen ajan 12-16 h työpäiviä 6 päivää viikossa, laitonta, olipa ala mikä hyvänsä.
No mites on, onko Krisu maansa myyneenä ja käytös muuttunut radikaalisti, kun viime torstaina näki, että häntä nimetään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä meininki porukalla keittiöhommissa ja muutenkin siivouksen osalta,osa jo pedannut sänkynsä kauankohan jaksaa!!Oisko joku vinkannut vai ihanko itse alkaneet ymmärtää että Vlileä ehkä arvostetaan ulkomaailmassa kun tekee hommia?
Tämän sai aikaan Krisun esittämä Ville eilen!
Krisu sanoi eilen koko porukalle, että nyt on jokaisen ruvettava tekemään enemmän (kun Villen roolissa tajusi, miten paljon sitä hommaa on).
Pääasia ettei VilleAnuJukka voita.
Tai sitten vaan oli iloinen, ettei itse joutunut häätöäänestykseen. Olihan ne kaikki jännityksessä koko viikon.
Ei tuo minusta sitä tarkoita, että oli iloinen Miran tippumisesta.