BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Lisää ääniä Miralle ja Jukalle!!
Olen miettinyt pääni puhki ketä meikitön Mira muistuttaa ja nyt välähti: kapteeni Sig Hansen!
Mira petti ja otti batterit ja tupakat. Jes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Miraa halutaan noin kovasti ulos? Oli kyllä huono valinta ottaa se bb:n houkutus vastaan, mutta muuten on ollut ihan kiva ja tuo jotain särmää taloon. Ite toivoisin, että Jukka tai Anu lähtee.
Tällä hetkellä Mira on aivan rikki ja luovuttanut. Mietityttää, että mahtaakohan Mira tuosta enää nousta, on nyt siinä tilassa että tulee helposti hyväksikäytetyksi ja on liian helposti muiden ohjattavissa (esim. eilisiltainen Jukan ja Kimmon yllytys tapella nukkumapakaista). En siis kannata että Mira nyt pois, mutta mietityttää vaan.
Jukan kohdalla on sekin, että jos pääsee nyt pois, on mahdollisuus hällä päästä temptation islandiin, jonne haluaisi. Eikö se temppareitten juontaja sanonut, että hyvinkin voisi Jukka sinne päästä (tai no melkein lupasi, että pääsee jos vaan hakee).
Joo Jukka kotiin tänään !
Kyllä on kansa tyhmää. Nyt oli tarkoitus äänestää sellaisia henkilöitä, joita nuo eivät nimeä, eli Anua. 😡
Nonii, elikkä Mira lähtee. Parempi varmaan hälle itselleen ainakin. Harmi vaan, että sikarikerhon valta kasvaa.
On kyllä tylsä lopputulos, kun Mira ja Jukka. Sikarikerho äänestää taas naisen pois ja näin tulevaisuudessakin.
Vielä pe fanitin Krisua. En enää. Turhaa narinaa kohtaamisesta jos itse rikkoi sääntöjä. Gaalan jäljiltä myös Jukka alkoi ärsyttää Helmeri sekä Kimmo. Mutta Kevin ja Ville nosti pisteistään.
Siis miks tuo Jukka halutaan ulos? Mun mielestä viihdyttävämpi mitä pitempään ollut talossa. Tulee koko ajan enemmän esiin ja loistava Kevin-veto. Ei nyt ihan voittoon asti tartteis mennä mutta vois vielä katsoa jonkun aikaa.
Anu, Milla, Kevin ja Helmeri on finaalissa. Anua ei saa tuolta enää pois, kun on reittä pitkin päässy piireihin.
Ville oli noista kolmesta viimeisenä äsken, eli Ville pomppaa "yllättäen" ykköseksi lopullisissa tuloksissa. Sanokaa mun sanoneen! Eli häätöön joutu Mira ja Ville joista asukaat äänestää Villen pihalle. Luen tuotantoa kuin avointa kirjaa :)
Joo Mira lähtee, tosi fiksua äänestää nyt kun muuten ois tippunut ensviikolla
Oi miksi jotkut pitää noita kylpytakkeja aamusta iltaan?
Koomisen näköistä kontata kylpytakki päällä
Tässä vaiheessa Mira tai Jukka äänestykseen. Mira lentää siten pihalle eikä tule ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on kansa tyhmää. Nyt oli tarkoitus äänestää sellaisia henkilöitä, joita nuo eivät nimeä, eli Anua. 😡
Helmeriä ja Keviniä
Vierailija kirjoitti:
Siis miks tuo Jukka halutaan ulos? Mun mielestä viihdyttävämpi mitä pitempään ollut talossa. Tulee koko ajan enemmän esiin ja loistava Kevin-veto. Ei nyt ihan voittoon asti tartteis mennä mutta vois vielä katsoa jonkun aikaa.
Jatkan vielä että Ville taas joutais lähteä, koska jotenkin ei kuulu joukkoon samalla tavalla kuin muut ja vaikuttaa turhautuneelta. Varmaan itsekin jo haluaisi pois talosta. Sinänsä ei muuten mitään häntä vastaan.
NYT MAMMAT ÄÄNIÄ MIRA JA JUKKA HETI
BB pistä toi Krisu järjestykseen ja lopeta tuo loputon kiroaminen. Missä on BBn auktoriteetti?