BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Huonoin on tänään ollut Anu.Luulee ,että huutamalla täysiin vaan V%&/( on paras.Ykköset on tänään ollut kyllä Kevin ja Jukka. Kevin peppun heilautukset osoittaa niin hyvin mitä Mira ollut nämän viikkojen ajan.
Muuten hyvä, mutta Kevin esittää Millaa ja hyvin esittääkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimenen tilaisuus saada joku sikarikerholainen ulos. Jos ei, niin sitten on varmaa, että lopussa talossa on Krisu, Kimmo, Helmeri ja Jukka. Myös Kevinin nämä saa häädettyä pois, eli Kevinin kannattajienkin pitäisi vähän miettiä.
Toisaalta edelleen häiritsee,kun epäilen tuon äänestyksen olevan täyttä huijausta. Veikkaan, että joku mies lähtee eli Ville, kun ilmeisesti esitettiin koosteessakin huonossa valossa?
Sama fiilis!
Olen koko ajan ollu sitä mieltä, että nyt kun katsojilla on valtaa, pitäis käyttää sitä. Ihan loistava olis Krisu häädössä.
Mutta sikarikerho ei häädä Krisua elleivät pelaa peliä ja ajattele omia mahiksiaan pelissä. Kimmo, Jukka, Krisu, Helmeri, Milla ja Anukin eli 6 ääntä. Eivät uskalla antaa häätöääniä Krisulle, muutoin Krisu kiusaa heitä loppupelin ajan.
Jukka nappasi sateenkaarilipun viitaksi,kyllä vilkuili Kevinin ilmettä, että menikö liian pitkälle, mutta Kevin sitten hyväksyi ajatuksen ja toi sen esiin, phiu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin. Kertokaahan nyt, että miten on mahdollista, että Ville on entistäkin kuumempi Jukan hihattomassa paidassa ja pieruverkkareissa.
Jukan vaatteet näyttää hyvältä Villen päällä.
Kevinin farkut sopii Jukalle paremmin, kuin Jukan omat farkut.
Millan kamppeet näyttää Kevinin päällä hyvältä.
Hemmille istuu Anun vaatteet paremmin kuin Anulle.
Look at that ass!
Ville on lihaksikas äijä.
anu vetää hyvin! ei tipu tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimenen tilaisuus saada joku sikarikerholainen ulos. Jos ei, niin sitten on varmaa, että lopussa talossa on Krisu, Kimmo, Helmeri ja Jukka. Myös Kevinin nämä saa häädettyä pois, eli Kevinin kannattajienkin pitäisi vähän miettiä.
Toisaalta edelleen häiritsee,kun epäilen tuon äänestyksen olevan täyttä huijausta. Veikkaan, että joku mies lähtee eli Ville, kun ilmeisesti esitettiin koosteessakin huonossa valossa?
Sama fiilis!
Olen koko ajan ollu sitä mieltä, että nyt kun katsojilla on valtaa, pitäis käyttää sitä. Ihan loistava olis Krisu häädössä.Mutta sikarikerho ei häädä Krisua elleivät pelaa peliä ja ajattele omia mahiksiaan pelissä. Kimmo, Jukka, Krisu, Helmeri, Milla ja Anukin eli 6 ääntä. Eivät uskalla antaa häätöääniä Krisulle, muutoin Krisu kiusaa heitä loppupelin ajan.
Jos olis Krisu ja kuka tahansa muu sikarikerhosta, niin nähtäis, lopputulos olis joka tapauksessa hyvä.
Toisaalta, viihteen kannalta, jos unohdetaan nyt mikä on suosikki, niin jos draamaa tuonne haluaa, sitä tois eniten Villen lähtö. Vaikka hän onkin muiden syrjimä, niin tuo kuitenkin järjestystä kaaokseen. Toisaalta taas joku Anu on niin turha ihminen tuolla. Vaikeaa, vaikeaa, on niin monta mahdollisuutta ja niin paljon eri skenaarioita. Silti ehkä kannattaisin sikarikerhon hajottamista, kun kaikki muu onnistuu varmasti myöhemminkin.
Siis järjesteleekö toi Mira omia vaatteitaan yksin makkarissa? Mitä ihmettä?
Joku sanoo, että Anu hokee samaa eikä ole mielikuvitusta. No sama koskee kyllä Helmeriäkin "elämä on valintoja" x 100.
Anu krisuna makaa hiljaa sohvalla, joutu kevin huomauttamaan ”onko krisulla ummetusta tänään kun on niin hiljaa” sit tais anu havahtua
Vierailija kirjoitti:
Siis järjesteleekö toi Mira omia vaatteitaan yksin makkarissa? Mitä ihmettä?
On jo luovuttanut, uskoo vakaasti että lähtee kotiin tänään. En ihmettelis vaikka lähtis vapaaehtoisesti, jos ei häädetä.
Anu vain hokee sanoja mitä Krisu hokee, muut keksii aika pitkälle kaikkea uutta esittämänsä henkilön hengessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin aivan varma, että bileissä kun Anulle jäi sellainen fiilis et Hemmi on miehiinpäin, niin ei ois enää roikkunut siinä niin, jäi keittiö keskustelun jälkeen todella mietteliääksi ja oli selkeesti pettynyt. Muuttui myös todella kylmäksi. Myöhemmin vielä Hemmi muiden miesten kanssa homosteli sängyssä.
Mulle jäi sellainen fiilis et halus Hemmin väkisin nukkumaan ettei jää Kimmon kanssa sinne keskenään. Hän jopa itse rikkoi sääntöä eikä mennyt kehoituksesta huolimatta nukkumaan, ihan vain sen takia et Hemmi oli saatava pois sieltä.
Ja sit kun huomasi poikien touhun sängyssä, niin miksi Anu meni sinne myös makoilemaan? Sieltäkin oli pakko saada Hemmi pois. Hemmihän sanoikin, että tää ei oo nyt musta kiinni, kun meni omaan sänkyynsäTodella ihmeellisiä juttuja
Öh, siis bileissähän Hemmi nimenomaan roikkui Anussa ja yritti päästä Anun iholle ja juttelemaan missä pariskunnan suhde menee. Ja Anu väisteli parhaansa mukaan. Mun käsitys Hemmin seksuaalisuudesta kääntyi kyllä vahvasti heterouden kannalle. Tai mun mielestä Hemmi on ainakin hetero. Jos on jotain muuta lisäksi niin mikäs siinä. Se muu oli sellaista leikkiä ja vitsailua esim sängyssä. Olin näkevinäni että Kimmo yritti suudella sängyllä Hemmiä mutta Hemmi käänsi päänsä pois.
Hemmi sano rakastavansa Kimmoa. Ei oo yrittänyt kumpikaan suudella. Hemmi srlvästi arvostaa Kimmoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka, Ville ja Krisu on tänään parhaiten esittäneet roolejaan.
Jukan Kevin-ääni on spot-on.
Jukka ja Ville on kyllä loistavia. Krisu ajoittain hauska. Krisu ei osaa näytellä sitä Villen kuuntelevaa puolta ollenkaan. Muuten hyvä. Odotin että olis haastanut vähän älykästä keskustelua.
Miksi kukaan toisi esittämänsä tyypin parhaita puolia esiin, kun nyt on viimeiset hetket vaikuttaa katsojiin, ja korostaa kunkin ärsyttäviä puolia.
Vierailija kirjoitti:
anu vetää hyvin! ei tipu tänään.
Krisulla paljon kannattajia ja pelkällä v....lla saa ääniä. Krisu osaa myös keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Minusta edelleenkin Jukka sais lähteä. Myönnän, on ihan hauska, mutta edelleenkin, hänen paneskelukaverinsa sai häädöt paneskelun vuoksi, niin tämä kaveri sai jäädä kikkelinsä voimalla taloon. Se on väärin.
Koita päästä yli. Se oli ekalla viikolla.... Tässä mennään näin viikko kerrallaan. Älä ole katkera
Musta on jännä, kun Helmeri tossa Anun roolissa on tänään hakeutunut paljon "Villen" eli Krisun seuraan, ja jopa ollut oudon flirttaileva Krisu-Villelle. Toihan ei oo mitenkään loogista, koska ei Anu hengaa Villen kanssa niin paljoa, eikä varsinkaan flirttaile sille.
Helmeri-Anu: Voisitsä Ville parantaa tän mun ikävän?
Krisu-Ville: Joo toki, missä kohtaa se on?
Helmeri-Anu: Sydämessä
Krisu-Ville: *asettaa käden Helmeri-Anun sydämelle
Helmeri-Anu: Eiku laita se käsi vähän alemmas... *ohjaa käden rinnan päälle
What :D Ei Anu ja Ville ikinä tekis noin!
kimmo keskittyy vaan miran negatiivisiin puoliin. oikein nauttii, kun saa romuttaa miran itsetuntoa entisestään☹️ inhottava tyyppi, olispa häädössä.
Vierailija kirjoitti:
Kimmo osaisi kyllä varmasti osaisi esittää Miraa, mutta ei varmaan uskalla. Ois niiin helppoa :D
Kimmo vähän irrotteli Mirana ja potki ja levitteli haarojaan miramaisesti. Mira otti ja lähti pois sen näköisenä, että taas meni kuppi nurin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin aivan varma, että bileissä kun Anulle jäi sellainen fiilis et Hemmi on miehiinpäin, niin ei ois enää roikkunut siinä niin, jäi keittiö keskustelun jälkeen todella mietteliääksi ja oli selkeesti pettynyt. Muuttui myös todella kylmäksi. Myöhemmin vielä Hemmi muiden miesten kanssa homosteli sängyssä.
Mulle jäi sellainen fiilis et halus Hemmin väkisin nukkumaan ettei jää Kimmon kanssa sinne keskenään. Hän jopa itse rikkoi sääntöä eikä mennyt kehoituksesta huolimatta nukkumaan, ihan vain sen takia et Hemmi oli saatava pois sieltä.
Ja sit kun huomasi poikien touhun sängyssä, niin miksi Anu meni sinne myös makoilemaan? Sieltäkin oli pakko saada Hemmi pois. Hemmihän sanoikin, että tää ei oo nyt musta kiinni, kun meni omaan sänkyynsäTodella ihmeellisiä juttuja
Öh, siis bileissähän Hemmi nimenomaan roikkui Anussa ja yritti päästä Anun iholle ja juttelemaan missä pariskunnan suhde menee. Ja Anu väisteli parhaansa mukaan. Mun käsitys Hemmin seksuaalisuudesta kääntyi kyllä vahvasti heterouden kannalle. Tai mun mielestä Hemmi on ainakin hetero. Jos on jotain muuta lisäksi niin mikäs siinä. Se muu oli sellaista leikkiä ja vitsailua esim sängyssä. Olin näkevinäni että Kimmo yritti suudella sängyllä Hemmiä mutta Hemmi käänsi päänsä pois.
Näit harhoja😂
Jukan vaatteet näyttää hyvältä Villen päällä.
Kevinin farkut sopii Jukalle paremmin, kuin Jukan omat farkut.
Millan kamppeet näyttää Kevinin päällä hyvältä.
Hemmille istuu Anun vaatteet paremmin kuin Anulle.
Look at that ass!