Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
55941/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mira ei enää edes yritä. Nytkin varjelee meikkejään ihan itsenään Mirana. Ettei Kimmo/Mira koske mihinkään väärään ja antaa kokoajan ohjeita "että poskipunaan voi sekoittaa kahta väriä" ja "Oho, mun korut on tuolla korissa ihan levällään", joo niin se Hemmi varmaan sanois.

Joo, tuo nainen on pudonnut kärryiltä jo aikaa sitten. Pää petti.

Vierailija
55942/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville handlaa tuon tupakanpummisen ja änkeemisen tupakalle! :D

Kimmo meetsä? Jämä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55943/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta edelleenkin Jukka sais lähteä. Myönnän, on ihan hauska, mutta edelleenkin, hänen paneskelukaverinsa sai häädöt paneskelun vuoksi, niin tämä kaveri sai jäädä kikkelinsä voimalla taloon. Se on väärin.

Voi hyvänen aika :D Siitä on monta viikkoa ja siinä vaiheessa katsojat yksinkertaisesti olivat täynnä sitä paneskelua. Silloin kumpi tahansa tästä parista olisi saanut kenkää, äänestyksessä oli Eevis ja paneskelu päättyi siihen. Nyt kun siellä ei paneskella voi vaikka keskittyä siihen, kuka on viihdyttävä. Itse en naisena ole ollenkaan kiinnostunut siitä, mitä asukkaalla jalkojen välissä on tai ei ole. Kannattaa kokeilla päästä yli :D

Vierailija
55944/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mistä mä olen tällä viikolla tykännyt on toi noiden taloyhtiöläppä. :D

Vierailija
55945/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville nukkuu, koska niin Jukkakin tekee, eli ihan oikein.

Tää on hauskaa, että Ville saa nyt rikkoa sääntöjä oikein luvan kanssa ja ottaa vaikka pienet unet. :D

Vierailija
55946/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos uskovaiset heittää lähetyksessä äänensä peliin niin asukkaat äänestävät Miran ja Jukan välillä. Kumpi silloin lähtee? Jukkaa pois äänestävät Kevin, Milla, Ville? Miraa äänestävät pois Krisu, Kimmo, Hemmi. Mitä tekee Anu?

Miks kevin äänestäis jukkaa? tulevat hyvin toimeen ja lähentyneetkin.

Totta. Ja nyt tarkemmin kun mietin, niin myös Ville saattaisi äänestää Miraa ulos.

Vierailija
55947/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin Anu ulos jotta Hemmi olisi samanlainen kun tuli taloon. Anu pistää kundia ihan kuusnolla. Ainut akka joka vetännyt juhlissa itsensä ihan piippuun ja oli jopa pöllimässä niitä juomia vaikka Tupu kielsi.

Vierailija
55948/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti yleisö saa äänestää palkinnon parhaiten esiintyvälle. Kevin ja Jukka esittää.osiaan ihan huipusti!

Kyllä sen tuotanto taas päättäisi, että annetaanpa krisulle, muka katsojien suosikille.

Vierailija
55949/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin aivan varma, että bileissä kun Anulle jäi sellainen fiilis et Hemmi on miehiinpäin, niin ei ois enää roikkunut siinä niin, jäi keittiö keskustelun jälkeen todella mietteliääksi ja oli selkeesti pettynyt. Muuttui myös todella kylmäksi. Myöhemmin vielä Hemmi muiden miesten kanssa homosteli sängyssä.

Mulle jäi sellainen fiilis et halus Hemmin väkisin nukkumaan ettei jää Kimmon kanssa sinne keskenään. Hän jopa itse rikkoi sääntöä eikä mennyt kehoituksesta huolimatta nukkumaan, ihan vain sen takia et Hemmi oli saatava pois sieltä.

Ja sit kun huomasi poikien touhun sängyssä, niin miksi Anu meni sinne myös makoilemaan? Sieltäkin oli pakko saada Hemmi pois. Hemmihän sanoikin, että tää ei oo nyt musta kiinni, kun meni omaan sänkyynsä

Todella ihmeellisiä juttuja

Vierailija
55950/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka on kyllä aikamoinen yllättäjä, tosi moni oli valmis heittämään sen jo pihalle, mutta eihän tämän suorituksen jälkeen voi vielä ainakaan. Tosi hyvä kevininä!

Vierailija
55951/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin. Kertokaahan nyt, että miten on mahdollista, että Ville on entistäkin kuumempi Jukan hihattomassa paidassa ja pieruverkkareissa. 

Kyllä me ihmiset ollaan niin erilaisia kun mua Villen olemus pelkästään ällöttää seksuaalisesti. En jotenkin pysty erottamaan fyysistä Villeä ja munkkilatinaa suoltavaa pelleä toisistaan.

Vierailija
55952/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin. Kertokaahan nyt, että miten on mahdollista, että Ville on entistäkin kuumempi Jukan hihattomassa paidassa ja pieruverkkareissa. 

Äläpä. :D

Vierailija
55953/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millakimmona röökipaikalla: mä lähen ennenku joku loukkantuu :D

Vierailija
55954/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimenen tilaisuus saada joku sikarikerholainen ulos. Jos ei, niin sitten on varmaa, että lopussa talossa on Krisu, Kimmo, Helmeri ja Jukka. Myös Kevinin nämä saa häädettyä pois, eli Kevinin kannattajienkin pitäisi vähän miettiä.

Toisaalta edelleen häiritsee,kun epäilen tuon äänestyksen olevan täyttä huijausta. Veikkaan, että joku mies lähtee eli Ville, kun ilmeisesti esitettiin koosteessakin huonossa valossa?

Sama fiilis!

Olen koko ajan ollu sitä mieltä, että nyt kun katsojilla on valtaa, pitäis käyttää sitä. Ihan loistava olis Krisu häädössä.

Vierailija
55955/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka on kyllä liekeissä kevinissään. :D

Vierailija
55956/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka, Ville ja Krisu on tänään parhaiten esittäneet roolejaan.

Jukan Kevin-ääni on spot-on.

Vierailija
55957/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo osaisi kyllä varmasti osaisi esittää Miraa, mutta ei varmaan uskalla. Ois niiin helppoa :D

Vierailija
55958/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisuville käy tölläämässä muita sivussa ja naputtaa asukkaille joka asiasta. Rajoittaville ja fiilisten pilaaja.

Vierailija
55959/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin aivan varma, että bileissä kun Anulle jäi sellainen fiilis et Hemmi on miehiinpäin, niin ei ois enää roikkunut siinä niin, jäi keittiö keskustelun jälkeen todella mietteliääksi ja oli selkeesti pettynyt. Muuttui myös todella kylmäksi. Myöhemmin vielä Hemmi muiden miesten kanssa homosteli sängyssä.

Mulle jäi sellainen fiilis et halus Hemmin väkisin nukkumaan ettei jää Kimmon kanssa sinne keskenään. Hän jopa itse rikkoi sääntöä eikä mennyt kehoituksesta huolimatta nukkumaan, ihan vain sen takia et Hemmi oli saatava pois sieltä.

Ja sit kun huomasi poikien touhun sängyssä, niin miksi Anu meni sinne myös makoilemaan? Sieltäkin oli pakko saada Hemmi pois. Hemmihän sanoikin, että tää ei oo nyt musta kiinni, kun meni omaan sänkyynsä

Todella ihmeellisiä juttuja

Öh, siis bileissähän Hemmi nimenomaan roikkui Anussa ja yritti päästä Anun iholle ja juttelemaan missä pariskunnan suhde menee. Ja Anu väisteli parhaansa mukaan. Mun käsitys Hemmin seksuaalisuudesta kääntyi kyllä vahvasti heterouden kannalle. Tai mun mielestä Hemmi on ainakin hetero. Jos on jotain muuta lisäksi niin mikäs siinä. Se muu oli sellaista leikkiä ja vitsailua esim sängyssä. Olin näkevinäni että Kimmo yritti suudella sängyllä Hemmiä mutta Hemmi käänsi päänsä pois.

Vierailija
55960/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jukka, Ville ja Krisu on tänään parhaiten esittäneet roolejaan.

Jukan Kevin-ääni on spot-on.

Jukka ja Ville on kyllä loistavia. Krisu ajoittain hauska. Krisu ei osaa näytellä sitä Villen kuuntelevaa puolta ollenkaan. Muuten hyvä. Odotin että olis haastanut vähän älykästä keskustelua.

Ketju on lukittu.