BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Villeä kiusataan, voi hellanlettas sentään! Kuka siellä on jo viikkoja terrorisoinut muita määräilemällä, paiskomalla, kulkenut naama väärällään ja pilannut toisten harvat ilonhetket mielenosoituksillaan. Esim. muotinäytös pihalla, Villen piti just silloin ängetä pihasuihkuun.
Ville kieltämättä näyttää aina hyvin selvästi, jos ei pidä jostakin ja pilaa sillä muiden iloa. Ei tarvitse kaikesta pitää, mutta sitten voi tosiaan poistua paikalta tai mennä vähän sivummalle. Esim. just se muiden keskustelujen torppaaminen, koska itse ei pidä aiheesta on aivan omituista käytöstä. Ja silloin kun Leidit tulivat vierailemaan, niin piti myös katsoa paheksuvasti. Hei, nämä olivat teidän vieraita. Ja muut tykkäsivät. Anna muiden nauttia, vaikka et itse tykkäisikään. Kyllähän tuollainen pistää silmää, kun toinen katsoo arvostelevasti ja tuomitsevasti. Ja tietty se jatkuva kieltäminen ja toisten puheen tukahduttaminen. Nuo muut ovat kuitenkin ottaneet Villeäkin huomioon, eli poistuvat sivummalle retronurkkaan keskustelemaan. Niin sitten sinnekin pitää tulla määräilemään.
Näinpä. Illalla kun seuraavan päivän tehtävä paljastettiin kaikki muut, ihan jokainen, suhtautui asiaan huumorilla tai jopa innostuneesti, joka tapauksessa väellä oli hymy huulilla. Paitsi Ville, naama vääränä, tympeä paheksuva ilme taas kerran. En ymmärrä Villen faneja. Ovat ilmeisesti itse samanlaisia ankeuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira on tyypillinen saikuttaja.
Toki kohta saikuttaa ihan oikeastikin.
Naamasta näkee, että sisäelimet oireilevat.
Ilman meikkiä nuori nainen on kalman kalpea. Silmät väsyneet ja niiden alapuoli tummentunut.
Nauraa höröttää, mutta mihinkään ei pysty sitoutumaan tekemisillään.
Toisilla ihmisillä on luonnostaan tummat silmänaluset ilman, että liittyy mihinkään elämäntapoihin. Tiedät varsin hyvin. Ja sisäelimien tilaa ei pysty päättelemään kalpeasta ihosta. Mirahan on luonnostaan vaalea, joten ihan luonnollista että on vaalea iholtaan. Mira saattaa olla laiska, mutta tuolla talossa se on fiksua siinä mielessä, että pääsee helpommalla, Ei mikään estä muitakin tekemään samaa. Ei tuo mikään normaali toimintaympäristö olekkaan, siellä pätee ihan omat keinonsa selviytyä. Kukin tavallaan.
Eipä Mira sen laiskempi ole kuin muutkaan, päinvastoin tekee palveluksia muille tämän tämä. Esim, hiujset meikit yms, Ville taitaa olla ahkerin, johtuu varmaankin paljon tuo porukan rasittavuudesta, niin "pakenee" askareisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Tarina. Kyllä siitä negatiivisestakin palautetteesta voi ottaa opikseen.
Mä oon aina ihmetellyt. kun julkut sanoo, ettei lue palautteita. Jos mä olisin julkku, niin tottakai mua kiinnostais, mikä ihmisiä mussa ärsyttää, ja koittaisin parantaa tapani.
Siis minä voisin pyytää ystävää keräämään asiallisesti annetun kritiikin, jossa on hyvin perusteltu omat ongelmakohdat, mitä tulee vuorovaikutukseen muiden kanssa, mutta ei erityisesti haukuttu tai menty henkilökohtaisuuksiin. Mutta en todellakaan haluaisi kaikkia niitä kommentteja lukea, joissa on annettu palaa. BB on kuitenkin sellainen ohjelma, johon katsojatkin eläytyvät aika voimakkaasti. Joten jotkut reaktiot voivat olla todella voimakkaita eikä niitä juuri sillä hetkellä sensuroida tai edes yritetä laittaa johonkin analyyttiseen muotoon. En siis haluaisi lukea niitä tunnereaktioita (mitkä mielestäni ovat ihan normaaleja katsojareaktioita!), mutta voisin lukea sitten niitä kommentteja tai talosta poistumisen jälkeen kirjoitettuja analysointeja, missä on kerätty vähän objektiivisemmin ylös asioita, joita en välttämättä itse tajua käytöksessäni, mutta mitkä sitten vaikuttavat jatkuvasti vuorovaikutukseen muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville näytti eilen illalla millainen mulkero tuo ishkänpoika oikeasti on, Mira oli tehnyt itselleen pedin valmiiksi että pääsee nukkumaan heti kun lupa annetaan niin eikös tämän armollisen varajeesuksen pitänyt varata juuri se paikka kun kerta sai isoveljeltä luvan kyykyttää muita asukkaita.
Mira oli vielä sairastanut koko päivän alavatsa kipua, hypännyt päiväkirjahuoneessa lääkärikäynnillä.
Ville itsekkin oli yrittänyt ihmeparantaa Miran vatsaa.
Tänään kannattaa ulostaa talosta tuo ilmapiirin pilaava varajeesus itsekkyyden perikuva, tämän jälkeen sitä ei enää ulos saa koska sillä on uskisten rahakukkarot takanaan.Paskanmarjat tuo hylje on koko ajan tuolla jostain kipeä kun elämäntavat on mitä on..
Jos Ville saa valita paika se on siinä...ihan turhaa lellivauvan kitinää..Anukin ois tehnyt tuon ei olisi kitissyt!!!
Joo lellivauva ,oli tosi kipeä kun heti piti mennä röökille!!!
Taitaa vetää aina tuon kipee kortin kun siltä tuntuu, ainoo lapsi todennäköisesti!!
Aina saanut haluamansa!
Anu pois, jotta Helmeri saisi rauhan. Taitaa olla Helmeristä mustasukkainen?
Päivätehtävässä taas suosittu sikarikerhon miehiä. Krisun, Jukan, Hemmin ja Kimmon olisi edes yhden täytynyt ottaa jonkun sikariäijän rooli, esim. Krisu Kimmona. Olis saatu vähän draamaa kundien välille. Mut eeeiih, Krisu saa panetella Villeä oikein olan takaa.
Mira polttelee vaikka ei kuulu Helmerin rooliin. Ei näin.
Ville sen sijaan eläytyy hyvin Jukaksi, tupakkapaikalla jatkuvasti viltin alla:”jätä nämät”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville näytti eilen illalla millainen mulkero tuo ishkänpoika oikeasti on, Mira oli tehnyt itselleen pedin valmiiksi että pääsee nukkumaan heti kun lupa annetaan niin eikös tämän armollisen varajeesuksen pitänyt varata juuri se paikka kun kerta sai isoveljeltä luvan kyykyttää muita asukkaita.
Mira oli vielä sairastanut koko päivän alavatsa kipua, hypännyt päiväkirjahuoneessa lääkärikäynnillä.
Ville itsekkin oli yrittänyt ihmeparantaa Miran vatsaa.
Tänään kannattaa ulostaa talosta tuo ilmapiirin pilaava varajeesus itsekkyyden perikuva, tämän jälkeen sitä ei enää ulos saa koska sillä on uskisten rahakukkarot takanaan.Paskanmarjat tuo hylje on koko ajan tuolla jostain kipeä kun elämäntavat on mitä on..
Jos Ville saa valita paika se on siinä...ihan turhaa lellivauvan kitinää..Anukin ois tehnyt tuon ei olisi kitissyt!!!Joo lellivauva ,oli tosi kipeä kun heti piti mennä röökille!!!
Taitaa vetää aina tuon kipee kortin kun siltä tuntuu, ainoo lapsi todennäköisesti!!
Aina saanut haluamansa!
Mistä tulee se idea että ainoat lapset saa aina haluamansa....
Vierailija kirjoitti:
No jospa tuo Miran öinen raivoaminen paransi Villen mahdollisuuksia jäädä taloon jos äänestyksessä on Mira ja Ville. Asukkaiden silmät avautuivat
Ei jätetä asukkaiden varaan...
Nyt on aika katsojien antaa viesti,että syrjiminen ja suoranainen kiusaaminen ei ole o.k. Ihan pahaa teki yöllä
Villen puolesta.
Mira ja Jukka ansaitsisivat häätöpaikan. Itse mieluiten laittaisin sinne Anun ja Jukan,koska Anulla on muuten finaalipaikka tiedossa.
Olen samaa mieltä kuin joku yllä että Miran käytös Villeä kohtaan ei ollut mitään kiusaamista vaan Miran omaa kiukuttelua. Krisu sen sijaan kiusaa Villeä kutsuessaan Villeä papaksi jne.
Helmerillä Anun tekohaivenet päässä.
Ville on asiallinen mies. Ville voittoon.
Nyt todellakin pitäisi saada voittaja, joku muu kuin sateenkaariporukka tms.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä!? Katsojien äänillä viikon urheilijaksi valittiin Kristian...!?!
Minkä ihmeen takia? Moni tuolla veti paljon paremmin kuin Krisu, ihan oikeasti.
Niin on useampi paljon Krisua parempia voittajaksi. Krisun kaltaiset pubiäijät tykittävät ääniä Krisulle ja tuo alkkis voi voittaa. Toivottavasti pubiäijien kaljarahat loppuisivat.
Tuotannolle sellaista viestiä, että monet eivät hyväksy kiusaamista eikä kiusaamisen salliminen ole hyvä viesti nuorisolle. Eiliset kiusaajat, erityisesti Mira, Jukka ja Krisu, häpeäpaaluun yhdeksi päiväksi ja kaikki häätöäänestykseen. Siinä olisi oikeanlaista viestiä, että kiusaamista ei hyväksytä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Jukka kiilaa vielä Villen ohi ja on Miraa vastaan häädössä. Tämän illan kooste Jukan suolauksella piti siitä huolen.
On se hyvä, että suolataan välillä muitakin kuin Villeä. Krisusta annetaan aivan liian hauska kuva.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ääniä Anulle ,että saadaan se ulos !! Enemmän ärsyttää Anu kun Mira.
Joo,nyt kannattaa kaikesta huolimatta keskittyä Anuun,koska tuo itsekäs minä-minä Mira tulee kyllä häätöäänestykseen ensi viikolla. Anu ei tule,vaan menee finaaliin Hemmin siivillä.
Nyt vedetään täysillä Anu häätöön. Tilanne illan lähetyksessä tulee olemaan tiukka ja voi muuttua
ihan viimeisillä hetkilläkin.
Minä en aluksi oikein tiennyt mitä ajatella Villen ja Miran kiistasta. Aluksi olin jopa Miran puolella ja ajattelin että Ville toimi kuitenkin itsekkäästi, koska eihän Villen olis ollut pakko sitä paikkaa viedä. Sitten homma eteni siihen, että Ville jo pyyteli melkein anteeksi ja antoi periksi ja olis antanut Miralle kaiken muun takaisin paitsi ne neliöt (vai tarjosiko jopa niitäkin?), mutta Mira vieläkin vaan vihoitteli ja nakkeli niskojaan, siinä vaiheessa sympatiapisteet oli Villen puolella sitten. Ville teki virheen, mutta yritti kiltisti korjata sen, kun muuttikin mielensä nähdessään toisen pahoittavan siitä mielensä niin kovin.
Alkoi ihan todella ärsyttämään kun kelasin tupakkapaikalle, missä Jukka oikein yllytti Miraa raivoon. Taas oli koulukiusausmeininkiä mielestäni, Mira muutenkin jo asukkaiden vihan kohteena, niin Jukka IHAN TARKOITUKSELLA yllyttää Miraa tekemään jotakin mikä asettaa hänet jälleen kyseenalaiseen asemaan. Eikä unohdeta Krisua, vaikka olikin kohtuullisen hiljaa tilanteessa, niin kyllä hänkin peesasi Jukkaa sen mitä siinä sanoi, mutta selvästi koki, että se oli väärin tehty, silti oli mukana. Kimmo kun tuli paikalle, niin ihan täysillä mukana siinä yllyttämisessä. Kiusaajakerho täydessä työssä. Sitten naureskelevat Miralle kun tämä raivoaa Villelle.
Tulee jopa mieleen, että pitäiskö sittenkin vielä jatkaa ruutu+ tilausta, jos tuo on nyt mennyt tuollaiseksi mielenkiintoiseksi, että todelliset luonteet paljastuu eikä ihmiset jaksa enää vetää mitään rooleja hymistellä.
Anuhan oli käynyt repimässä Jukkaa hiuksista kun oli Millan vieressä lusikassa, luuli Helmeriksi. Tämän kuultuaankaan ei Hemmi tajua
Ville ei näyttänyt iloiselta kuultuaan iudesta päivätehtåvästä (roolit), kun ihminen on ankeuttaja niin se on, ei sitä pelastamitkän ulkokultaiset lauseet myöhemmin.
Ei Miran käytös ollut kiusaamista vaan ihan perusitsekästä huonoa käytöstä jota tuolla on näyt ennenkin.
Minulle on ihan sama kumpi lähtee,Ville vai Mira. Ensi viikolla saisi olla tuplahäätö ja lähtemään Anu jommankumman kanssa.