Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
55521/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koostetta kommentoin... Miksi Ville oikein raivosi? Siis ärsytti että joillakin oli sutinaa? Oliko se uskontoa vastaan tms? Ja Jukka. Voi jestas mitä valitusta. Eiköhän siellä juomia nyt kaikille riitä, onko se nyt niin vakavaa että saako punkkua vai valkkaria. Kyllä Jukka vaikutti olevan ihan päissään, että mistä valitus.

En ole Krisu-fani, mutta näytti menevän ihan oikeaan osoitteeseen tuo palkinto. Hän oli kovin innoissaan. Joku Milla esim. ei olisi osannut ihan arvostaa samalla tavalla. Hemmi olisi ehkä.

Jos olisit nähnyt 24/7 koko jutun, niin tietäisit, miten Ville tuijotti silmiä räpäyttämättä Kimmon ja poikien homoleikkiä.

Mustasukkaiselta tuo vaikuttaa, ei miltään muulta.

Oli kyllä pelottavaa katseltavaa.

Vierailija
55522/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu jo nelosena!

Anu kotiin.

On nähty jo riittävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55523/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä yön tapahtumista löytyy ketjusta paljon mutta aika kaukaa...

Vierailija
55524/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ville sanoi muita pelleiksi.  Jotenkin se on kolahtaa täällä enemmän,  kun se kieli mitä noi muut esim. Kristian käyttää.  Voi olla, että itse olisin käyttänyt vielä jyrkempää sanontaa, kun isoveikan käskyistä huolimatta porukka ei hiljentynyt. Ville hermostui siinä vaiheessa, kun poikaporukka yritti ottaa Anun mukaan painiinsa.  Voishan sen ajatella niinkin, että jos Ville ei olis saanut porukkaa rauhottuun, niin jopa talosta poistamisia olisi tapahtunut. Näinhän asukkaat ei tietenkään ajattele. Ville ja Kevin nyt on kyllä kaikkein kilteimpiä tuolla. Ville jopa pyysi anteeksi pelleksi haukkumistaan aamulla. Halas Anua ja jotakuta muuta. Mitähän Kristian on tänään tehnyt???

Ville kävi toisenkin kerran olkkarissa huutamassa oletteko te ihan hulluja, pellet pellet.

Niin tämähän on ihan urbaanilegenda!

Vierailija
55525/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mikä tehtävä. Varmaan pirteää porukkaa huomenna.

Vierailija
55526/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on Jukka, Mira tai Ville. Asiattomia kommentteja joillain.

Vierailija
55527/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen koosteessa eniten ääniä häätösaaneet: Mira, Anu, Ville, Jukka...

Tämän päivän koosteessa taas: Mira, Ville, Jukka, Anu...

Vierailija
55528/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui. Kuulostaapa pelottavalta :)

Vierailija
55529/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristian esittää Villeä, huomenna jeesustellaan sitten koko päivän ajan :D

Krisu ottaa asiakaspalveluäänen käyttöön varmaan :)

Vierailija
55530/90773 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina kertoo tehneenä virheen, että lukenut netti-ilkeilijöiden kommentteja. Tsemppiä hänelle!

Vierailija
55531/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0.18 Ville puuhastelee petiä,asettelee muniaan(pedin puuhastelu huvittavan näköistä)😂😂 konttaa eteiseen hakee mustan pipon ja vessasta pumpulia ja menee vessaan!

Vierailija
55532/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Mira, Mira, minkä teit! Eilisiltaan saakka olit suosikkini Villen kanssa. Et ole enää. Minun puolestani saat lähteä tänään nukkumaan omaan sänkyysi!

Vierailija
55533/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Mira, Mira, minkä teit! Eilisiltaan saakka olit suosikkini Villen kanssa. Et ole enää. Minun puolestani saat lähteä tänään nukkumaan omaan sänkyysi!

No mitä se nyt on tehnyt??

Vai se vanha juttuko?

Vierailija
55534/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Tarina. Kyllä siitä negatiivisestakin palautetteesta voi ottaa opikseen.

Mä oon aina ihmetellyt. kun julkut sanoo, ettei lue palautteita. Jos mä olisin julkku, niin tottakai mua kiinnostais, mikä ihmisiä mussa ärsyttää, ja koittaisin parantaa tapani.

Vierailija
55535/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira-fanit, laittakaa kaikki äänet Villelle! Ei kannata yrittää nostaa kahta henkilöä ohitse, vaan vastapariksi se, jonka asukkaat mieluummin poistaa!

Vierailija
55536/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai se vanha juttuko?

Ville ja Kevin saivat valita nukkumapaikkansa ja Ville valitsi Miran varaamat neliöt. Tupakkapaikalla valitti ”ystävilleen” Villen käytöksestä ja kiukutteli sisällä Villelle. Ville sanoi, että voi korjata virheensä ja vaihtaa paikkaa, ettei Miralla olisi paha mieli. Ei kelvannut tämä Miralle.

Vierailija
55537/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville lähtee, jos joutuu Miran kanssa häätöäänetykseen. Kai ne porukat tajuavat, että Ville olisi myöhemmin pahempi uhka kuin Mira. Villellä on kuitenkin uskovaiset takana, kun suosikkia äänestetään.

Toivon kuitenkin, että Mira ja Jukka olisivat häätöäänetyksessä. 

Vierailija
55538/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai se vanha juttuko?

Ville ja Kevin saivat valita nukkumapaikkansa ja Ville valitsi Miran varaamat neliöt. Tupakkapaikalla valitti ”ystävilleen” Villen käytöksestä ja kiukutteli sisällä Villelle. Ville sanoi, että voi korjata virheensä ja vaihtaa paikkaa, ettei Miralla olisi paha mieli. Ei kelvannut tämä Miralle.

Tuo on kyllä raivostuttavaa, jos annettiin mahdollisuus korjata tilanne eikä se Miralle kuitenkaan kelvannut? Turhaa länkyttämistä sitten. 

Vierailija
55539/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Tarina. Kyllä siitä negatiivisestakin palautetteesta voi ottaa opikseen.

Mä oon aina ihmetellyt. kun julkut sanoo, ettei lue palautteita. Jos mä olisin julkku, niin tottakai mua kiinnostais, mikä ihmisiä mussa ärsyttää, ja koittaisin parantaa tapani.

Saisitkin olla muuttamassa tapojasi jatkuvasti, kun yks on yhtä mieltä ja toinen toista jne. Hulluksihan siinä tulis kun alkais kaytöstään random tyyppien mielipiteiden mukaan muuttelemaan.

Eiköhän jokainen järkevä ihminen itse tiedä mikä meni hyvin, mikä ei ja muuttaa käytöstään sen mukaisesti eikä toisten tahdosta. Siinähän ois kuin marionetti konsanaan.

Vierailija
55540/90773 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira ei kyllä ole oikea henkilö jauhamaan kenellekään moraalista.

Ketju on lukittu.