BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkerat mammat täällä äänestäneet Anua. Ymmärrettävää toki että harmittaa kun toinen on kolmekymppisenä menestynyt ja kaunis.
Aijaa. Minä olin 30v ja nyt myös 40v kauniimpi ja varakkaampi kuin Anu. Anulla on 30v jo ryppyjä, minulla ei ole ainuttakaan 40v. Lapsia ei luojan kiitos ole eikä tarvitse tehdä mitään LKV:n hommia.
No tulihan se sieltä, ymmärtää katkeruuden kun olet jo tuollainen vanha haahka joka ei saa rakkautta keneltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Anu ja Hemmi on niiiin söpö pari. Ihana miehen kanssa katsoa niiden söpöilyä ja söpöillä samalla itse :3
Tosi söpöjä, äijä kiehnää sylissä kuin 3-vuotias ja akka näyttää kiusaantuneelta koko ajan
Just hyvä kun Krisu vetää tuolla matelevalla tyylillä nyt.
Anu, Mira tai Jukka seuraavaksi ulos....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu ja Hemmi on niiiin söpö pari. Ihana miehen kanssa katsoa niiden söpöilyä ja söpöillä samalla itse :3
Tosi söpöjä, äijä kiehnää sylissä kuin 3-vuotias ja akka näyttää kiusaantuneelta koko ajan
Ehkä et vain ymmärrä rakkautta?
Ja jos Anu on häädössä ja hoksaa että katsojat ei tykkää niin jos siitä huolimatta jatkaa Hemmin kimpussa, niin uskon että on vilpitöntä
Vierailija kirjoitti:
Ennen pidin Mirasta, mutta jo raivostuttaa koko ihminen. Minusta on kiero ja laiska
Mira juttuu ärsyttävästi kaikkien toisten tekemisiin ja katsoo ne että häntä arvostellaan ja odottaa että häntä palvotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muutki tääl kateellisia anulle?
Miten voi olla aikaa pitää itsestään huolta, hoitaa lapsiaan hyvin ja vielä olla uraputkessa?
Itsellä liikapainoa useampi kymmentä kiloa ja vaikka lapset onkin ihania niin hieman harmittaa minimipalkalla koittaa elää ja elättää :(
Lopeta jo ja palaa ylilaudalle. Anussa ei ole yhtään mitään ihmeellistä, ja se hänessä ärsyttääkin.
Sulle suosittelisin töitä ja lenkkiä, mallia Anusta niin ei tarvitse katkerana pidätellä itkua kun katsoo itseään peilistä. Voisi tehdä ihan hyvää.
Joo joo, keksi jotain omaperäistä, teillä ylisläisillä on aina samat jutut. Luojan kiitos olen nuorempi ja nätimpi kuin Anu, eikä jaloissa pyöri kahta kakaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rakkaus on sitä et välit näyttää et on särkynyt sydänsuruinen lapsi jota äiti paijaa, niin elän mieluummin ilman rakkautta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei ole söpöilyä. Mutta Anu on tosi kaunis nyt, niinkuin Mirakin. Millan sivukalju ei ole kaunis minusta mutta makuja on monia.
Mutta uskon, että Anu kun joutuu häätöön, niin Helmeri unohtuu kun tajuaa, että se olikin huono juttu
Voi noita Anun hiuksia, harvoin näkee noin huonokuntoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te voitte olla noin huonoja lukemaan ihmisiä? Anu ei ole yhtään kiinnostunut Helmeristä, kaipaa vain läheisyyttä ja on huomannut, että Helmeri on suosittu sekä talossa että sen ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Sori kun kommentoin tapahtumia "myöhässä", mutta kun seuraan vain koosteita. Eli mikä toi Jukan homma nyt ton Kevinin suhteen on? Kun Kevinin tukka ajeltiin, Jukka selitti että onpas hottis, ja on muutakin sanonut. Ja nyt ne jo makaili sängyssä päällekkäin?
Minua pelottaa että Keviniä vedätetään tässä...
kevin näytti aika tyrmistyneeltä kun milla pari päivää sitten kertoi että jukka oli koittanu yöllä suudella häntä, että luulisin/toivoisin että kevin ei ota tota tosissaan
mitkä jukan tarkoitusperät sitten on, ei aavistustakaan. tod näk vaan koittaa kaikkia josko irtois
Onpas Anu nättinä, toivottavasti ei ota pahakseen vaikka vähän kateelliset mammat äänestääkin.
Lopulta ihan hyvä että Anu siellä häädössä on. Onpahan varmaa että Mirasta päästään viimein
Anu koettaa mennä finaaliin Hemmin vanavedessä. Ei sillä ole oikeesti tunteet pelissä. Hemmillä on, ikävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Voi noita Anun hiuksia, harvoin näkee noin huonokuntoisia.
Mielestäni olisi todella edullista Anulle vain rohkeasti napsaista ne lyhyeksi ja ostaa sitten vaikka peruukin, jos niin kovasti pitkiä hiuksia haluaa. Tällä hetkellä omat hiukset ovat niin vaurioituneet ja harvat, että pidennykset näyttävät vain törkeiltä.
Vierailija kirjoitti:
Milla näkee Anun esityksen läpi, hymyilee ja nauraa aina tämän jutuille, mutta hymy hyytyy nopeasti :) Naisena kyllä huomaa näiden kahden välisen erikoisen kommunikaation.
Niin tai Anu on vaan ihan suoraan ollut tosi v-mäinen Millaa kohtaan muun muassa antamalla hänelle kaksi pistettä nimeämisissä.
Vierailija kirjoitti:
Joku sentään jaksaa vielä intoilla. Itseltäni meni maku jo ajat sitten. "Romanssi" on lähinnä vaivaannuttavaa katsottavaa. Epäilen, että se on myös yksipuolista.
Ihan sikahyvä jos Anu joutuu häätöön, mä niin haluan nähdä sen ilmeen kun tajuaa et katsojien inhokki 😆😆 vaikka sit jäiskin vielä taloon, mutta huomais tämän niin ehkä loppuis se Hemmissä roikkuminen